Putous sekä muut sketsi- ja viihdeohjelmat

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkisi kevään 2023 Putouksen sketsihahmoista?

Cissa Häkkinen
0
Ei ääniä
Esteri Vakkilainen
6
32%
Kari Mutanen
5
26%
Long Johnson
2
11%
Misu Läntine
1
5%
Mursu
5
26%
 
Ääniä yhteensä: 19

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Putous sekä muut sketsi- ja viihdeohjelmat

Viesti Kirjoittaja Pete »

Olen jumiutunut katsomaan salilla yhdysvaltalaisversiota Konttorista. On kyllä harvinaisen masentava sarja, mutta silti sitä katson. :mitvit: Kaipa siinä vaan samastuu niihin hyviin tyyppeihin. Michaelin hahmo on kyllä yksi moniulotteisimmista, mitä tiedän. Samaan aikaan hän on tietämätön, ärsyttävä, säälittävä, sympaattinen ja mitä kaikkea. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7508
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Putous sekä muut sketsi- ja viihdeohjelmat

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Pete kirjoitti: 18 Maalis 2024, 15:33 On kyllä harvinaisen masentava sarja, mutta silti sitä katson. :mitvit:
Nämä on toki miten itse asiat kokee, mutta en ole kenenkään vielä kuullut sanovan nimenomaan jenkkiversiota masentavaksi. Alkuperäinen brittiversiohan on legendaarisen vaivaanuttavaa ja ylitsepääsemättömän myötähäpeän saattelemaa katsottavaa (joka toki on sarjan key). Jenkkiä tykättään haukkua lastenversioksi, koska siinä lähestymistapa on vaihdettu amerikkalaiseen televisioon sopivammaksi (ei-niin-ilkeä) ja hahmoista tehty mm. tykättävämpiä.

Toki syylistyn nyt itse siihen, mistä aina itse paasaan, eli että näitä kahta sarjaa ei tulisi verrata keskenään, vaikka ovatkin sukua. Sen verta eri luontoisia ovat. Molemmat ansioikkaita omilla saroillaan.

Fun fact: Jenkki-Konttori on oma suosikkisarjani koskaan.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Putous sekä muut sketsi- ja viihdeohjelmat

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Minulla on hämärä mielikuva, että olen nähnyt ehkä yhden jakson brittiversiota, mutten muista siitä mitään. Varmasti mainitsemasi on totta, mikä tarkoittaa sitä, ettei minun missään nimessä pidä katsoa brittiversiota. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin