Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

*****
47
39%
****
34
28%
***
25
21%
**
9
8%
*
5
4%
 
Ääniä yhteensä: 120

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 832
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Sama täällä, Kroatian lisäksi huomaan palaavani toistuvasti myös Hollannin, Liettuan, Sveitsin ja Itävallan kappaleiden pariin ja toisinaan myös Iso-Britannian ja tietty Suomenkin biisiin, muiden osalta jäänyt kuuntelukerrat paljon vähäisemmiksi eli eiköhän ne omat suosikit tuosta joukosta löydy, Kroatialle soisin kyllä voiton kaikkein mieluiten <3
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Tää Kroatian euroviisu on tavallaan "tämän vuoden Cha Cha Cha". Ainakin siten, että nimi ei tietääkseni taida tarkoittaa mitään Kroatian tämän vuoden euroviisussakaan. Lisäksi mainitut laulut on musiikillisesti hieman samankaltaisia. Vieläpä Kroatian laulajan Baby Lasagnan asu on hihojen osalta vähän samankaltainen kuin Käärijän asu oli viime vuoden Euroviisuissa.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Pete »

Vaatteet, koreografia ja meikki menevät Malmöhön uusiksi. Hihoista tehdään isommat ja asusta kokonaisuudessaan vielä enemmän istrialaisesta perinteestä ammentavat. Karsinnoissa rumpuja soittanut Martin-veli vaihtuu Matija Klajiin, koska Martin on Mono Inc.
-bändinsä kanssa Euroopassa kiertueella viisujen aikaan.

https://www.jutarnji.hr/scena/domace-zv ... a-15436085
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5597
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Pete kirjoitti: 08 Maalis 2024, 21:05 Vaatteet, koreografia ja meikki menevät Malmöhön uusiksi.
Musavideon lookki kenties? :uujee:
Pete kirjoitti: 08 Maalis 2024, 21:05 Hihoista tehdään isommat
Ai, ei sitten. :lohduton:
Pete kirjoitti: 08 Maalis 2024, 21:05 ja asusta kokonaisuudessaan vielä enemmän istrialaisesta perinteestä ammentavat.
No tälle voi propsit antaa. :peukku:


Mutta vähän riski ehkä on nyt lähteä muuttamaan isosti. No, onhan tässä vielä pari kuukautta aikaa, tai vähän vajaakin, kun harjoitukset jo alkavat.

Massiel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1000
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Tyypillinen floppaava fanisuosikki.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Oon yrittänyt kovasti kuunella tätä, mutta en vaan vieläkään ymmärrä tän voittaja suosikki asemaa. Esim Cha Cha Cha iski viime vuonna yhdestä kerrasta ja sen jälkeen kappale paloi aivoihin kiinni. Tästä en millään vaan saa samanlaisia tuntemuksia ja en edes juuri muista kappaleen melodiaa. Ja lisäksi se kamala semi esitys söi paljon tämän osakkeita. En vaan millään ainakaan tällä hetkellä näe tämän valtavasti saavan 300 enempää pisteitä.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

konsepti
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 19:56

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja konsepti »

Ihmettelen kanssa tämän hypeä. Todella jankkaava biisi jossa ei ainakaan itselle ole juurikaan mitään mielenkiintoista. Jos tää tulisi baarissa niin varmaan tätä joraisi mutta silti...

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3222
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Vaikka neljän tähden verran tästä pidän, niin onhan tämä silti aika yksitoikkoinen kappale. Silti kyllä on sanottava että olisin innoissani jos Kroatia (maana) saavuttaisi voiton!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7508
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Näen kyllä kaikki syyt, miksi tätä verrataan Käärijään, mutta eihän tämä musiikillisesti ollut sinne päinkään. Yllättävän kesy vaikkakin nyöristelemätön. En kyllä jaksa viisuvoittoon uskoa, mutta kaiketi kymmenen parhaan joukkoon sujahtaa.
Žvižej fucked up the solo

Massiel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1000
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Varsin yksitoikkoinen kappale.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2212
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Edelleen mietin että mitä ihmeellistä tässä on… Käärijä from Temu vai mitenkä sitä sanotaan :hihi: Jos voittaa niin se on suurempi vääryys kuin Loreenin voitto viime vuonna. Liioittelematta yksi viisuhistorian suurimmista vääryyksistä :sorivaan:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Sanzes
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 29 Helmi 2024, 11:46

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Sanzes »

viisuilta kirjoitti: 19 Maalis 2024, 10:35 Edelleen mietin että mitä ihmeellistä tässä on… Käärijä from Temu vai mitenkä sitä sanotaan :hihi: Jos voittaa niin se on suurempi vääryys kuin Loreenin voitto viime vuonna. Liioittelematta yksi viisuhistorian suurimmista vääryyksistä :sorivaan:

En ymmärrä. Samaa jankkausta. Että ollaan niin katkeroituneita edelleen viime vuodesta. Rim Tim Tagi Dim ei ole samaa CCC kanssa muuta kuin ehkä hihat, jotka Käärijä kopioi Balkanilta. Kyykkytanssi jonka Käärijä myös kopioi Balkanilta. Markon hihat ovat mukaelma Istarian kansallisasusta ja hänellä on oikeus niitä käyttää istarialaisena. Vihreä on myös Istarian tunnusväri. RimTim Tagi Dim on sanoma nuorten maasta muutosta. Käärijä sen sijaan räppäsi kännäämisestä. Olet valittanut, että Windows95 Man herjataan, mutta itse teet samaa Kroatian edustajaa kohtaan. Liputan täysillä Kroatian puolesta. Toivon myös, että Suomi ei pääse finaaliin, ei ole mitään Windows95Man tai Henriä vastaan, mutta maku on mennyt täysin Suomen edustustajaan teidän fanien ilkeyden tähden niin täällä kuin kansainvälisissä chateissakin :jupinaa: .

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2212
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Sanzes kirjoitti: 19 Maalis 2024, 11:40
viisuilta kirjoitti: 19 Maalis 2024, 10:35 Edelleen mietin että mitä ihmeellistä tässä on… Käärijä from Temu vai mitenkä sitä sanotaan :hihi: Jos voittaa niin se on suurempi vääryys kuin Loreenin voitto viime vuonna. Liioittelematta yksi viisuhistorian suurimmista vääryyksistä :sorivaan:

En ymmärrä. Samaa jankkausta. Että ollaan niin katkeroituneita edelleen viime vuodesta. Rim Tim Tagi Dim ei ole samaa CCC kanssa muuta kuin ehkä hihat, jotka Käärijä kopioi Balkanilta. Kyykkytanssi jonka Käärijä myös kopioi Balkanilta. Markon hihat ovat mukaelma Istarian kansallisasusta ja hänellä on oikeus niitä käyttää istarialaisena. Vihreä on myös Istarian tunnusväri. RimTim Tagi Dim on sanoma nuorten maasta muutosta. Käärijä sen sijaan räppäsi kännäämisestä. Olet valittanut, että Windows95 Man herjataan, mutta itse teet samaa Kroatian edustajaa kohtaan. Liputan täysillä Kroatian puolesta. Toivon myös, että Suomi ei pääse finaaliin, ei ole mitään Windows95Man tai Henriä vastaan, mutta maku on mennyt täysin Suomen edustustajaan teidän fanien ilkeyden tähden niin täällä kuin kansainvälisissä chateissakin :jupinaa: .
Mitä :rofl: Missään kohti en haukkunut tätä :mitvit: Kukaan ei kai vaan tosissaan voi sanoa etteikö näissä on jotain samaa… Ja onhan Lasagna itsekin sanonut et on ottanut inspiraatiota Käärijästä.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10720
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Siinä on myös sellainen tekijä, että Rim tim tagi dim on parempi kuin Cha Cha Cha biisinä :joojoo:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2212
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

WildDance kirjoitti: 19 Maalis 2024, 12:01 Siinä on myös sellainen tekijä, että Rim tim tagi dim on parempi kuin Cha Cha Cha biisinä :joojoo:
Musta se on taas kaikella tavalla katsottuna todella keskinkertainen kappale…
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jos olisitte kuulleet pelkän biisin, tuskin olisitte yhdistäneet sitä millään tavalla Cha cha cha:han. Jos jotain mielleyhtymiä on syntynyt, niin esityksen kautta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1445
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Itse en yhdistänyt biisinä Käärijään millään lailla kun kuulin ensimmäisen kerran YouTubesta katsomatta mitään videota.

Rammstein meets Little Big. Toki Käärijästä löytänee samoja viboja jos haluaa.

Biisinä tämä hakkaa Cha Cha Chan 100 - 0. Voitto olisi huikeinta ikinä, mutta pelkään konservatiivisia juryja.

Tämän voitto olisi myös tarinana upea. Kroatian varasijalta kisaan mukaan, sieltä ylivoimaisella äänivyöryllä edustajaksi ja aina viisuvoittajaksi asti
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2960
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Kyllä mulle tulee biisistäkin Cha Cha Cha mieleen. Molemmissa on samankaltaista vaaran tuntua. Hyviä biisejä molemmat. :mrgreen:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3343
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Musta taas tuntuu, että tulen kyllästymään tähän lopulta kuten CCC:n kanssa kävi. :heh: Enkä nyt tiedä, onko biisi loppujen lopuksi niin parempi kuin CCC. Kärtsän kohdalla biisistä teki huikean musavideosta lähtien juurikin Jeren valloittava karisma, mutta vauvalasagne ei ole onnistunut omalla kohdalla hurmaamaan samalla tavalla.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Itse en ole kyllästynyt CCC:han vieläkään, mutta tähän kylläkin alkaa näkyä kyllästymisen merkkejä, vaikken olekaan kuunnellut tätä kuin CCC:ta. Eipä tämä mulla ole noussutkaan neljää tähteä korkeammalle, toisin kuin CCC joka oli viisitähtinen muistaakseni ihan alusta asti.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6549
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

En muista, että minulla olisi ollut koskaan näin nihkeä ja tympääntynyt suhtautuminen vuoden suurimpaan ennakkosuosikkiin kuin tänä vuonna Kroatiaa kohtaan. Sori nyt vaan, mutta Rim tim tagi dim on melko kehno kappale. :heh: Löydän siitä kahden tähden edestä koukkua, mutta se koukku tyssää tunkkaiseen takkuun, ja sitä takkua veivataan läpi kappaleen. Tylsää sanon minä. Aidosti yllättää, että väki pitää Rim tim tagi dimistä näin kovasti. :shock:

Ja kun ottaa huomioon, miten levällään Baby Lasagnan live oli Kroatian karsinnoissa, vedonlyöntitilaston ykkössija näyttää entistä kummallisemmalta. Toivottavasti kupla puhkeaa toukokuussa ja viisuyleisö jättää lasagnet lautaselle ja hyppää Europapan kyytiin!

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3343
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Vaikka pidänkin tästä vahvan viiden tähden edestä, niin vähän uskallan myös kyseenalaistaa tämän kärkipaikan vedonlyönneissä juurikin Dorassa nähdyn liven takia. Ei pitäisi olla mitään asiaa voittoon, jos live-esitys ei tuosta parane. Siitä viimeistään raadit pitävät huolen.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2212
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Ainakin 2012-2023 välillä oon ymmärtänyt miksi biisi on voittanut ja oikeastaan jokainen on voiton ansainnut mutta tämän voitto olisi niin epäansaittu ettei mitään järkeä… :eiei: No se siitä, vittuunnutaan sitten toukokuussa jos aihetta on :jupinaa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No tän menestys riippuu kilpailun tasosta. Monet maat tuntuneet lähettävän marginaalista häröilyä, joka ei yleisö - tai varsinkaan jurypisteitä houkuttele ja vielä jakautuvat monen kisaajan kesken. Ei huolta, kyllä ainakin Ruotsi tätä paremmin menestyy, joten ei voittoa Kroatialle.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1445
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Carboni »

hra47 kirjoitti: 20 Maalis 2024, 15:34 No tän menestys riippuu kilpailun tasosta. Monet maat tuntuneet lähettävän marginaalista häröilyä, joka ei yleisö - tai varsinkaan jurypisteitä houkuttele ja vielä jakautuvat monen kisaajan kesken. Ei huolta, kyllä ainakin Ruotsi tätä paremmin menestyy, joten ei voittoa Kroatialle.
Tästä todella isosti eri mieltä. Ruotsi ei mitalisijoilla ole. Kroatia on huonoimmillaan niiden hujakoilla. Ruotsin tele jäänee heikommaksi kuin vaikkapa Robin Bengtssonin.

Kroatian voiton tiellä on pääasiassa Ukraina ja Sveitsi. Jos Ranska/Belgia onnistuu livetoteutuksessa niin että telekin tykkää niin ovat kovia. Enkä laskisi ulos myöskään Italiaa tai Alankomaita. Mutta ruotsin lasken todella helposti
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Carboni kirjoitti: 20 Maalis 2024, 15:43 Kroatian voiton tiellä on pääasiassa Ukraina ja Sveitsi.
En oikein usko Ukrainaan tänä vuonna. He toistavat nyt itseään ja vaarana on, että käy kuin Balkan-balladeille aikoinaan, yleisö kyllästyy ja biisi alisuoriutuu, ellei nyt live ole jotenkin maaginen, mikä ei Ukrainan kohdalla ole tietenkään mahdottomuus. Sveitsi hukkunee muiden marginaalinumeroiden sekaan, ehkä sille jokin viime vuotinen Itävallan sijoitus voisi tulla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Tämä ei oikeen mulla kestä kuuntelua, varmaan pian tiputan viidestä tähdestä. En usko voittoon, vaikka Kroatialle sen soisin uutena maana :lohduton:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16997
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kroatian suosio mulle pieni mysteeri: kellari humpparock suoraan jostain vuodelta 2009, joo c-osan klubimaiset väliosat on modernit ja tuo biisiin sitä särmää mut en mä silti ymmärrä että mikä tässä näin kokonaisuutena ihmisiä viehättää.
Ja minä jos kuka arvostan bängereitä jotka saa perseeni hytkymään mut tää biisi ei siitä tee :mrgreen:
toivon että tässä on kyseessä keisarilla ei ole vaatteita-syndrooma.

Kroatian voitto olisi toki sympaattinen mut ei se mulle iloa tois, esim Ruotsin peräkkäinen voitto tois . :hiips:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1953
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja hercules »

Minä vaan boikotoin tätä käärijäkopiota. Light versio kuten IL-podcastissä sanottiin. Jos show muuttuu niin voin taas arvottaa tämän omana teoksenaan. Nykyisellään en toivo tälle voittoa enkä siihen kyllä uskokaan. Mieluummin Ruotsi vaikka voittoon. Harmi, koska Kroatialle muuten niin mieluusti soisin sen viisuvoiton.
Nyt ne verhot kii

Avatar
mmmimo
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 16 Tammi 2024, 12:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja mmmimo »

Olen edelleen vahvasti hullaantunut tähän biisiin ja artistiin ja siihen, minkä pöhinän hän on aiheuttanut Kroatiassa (niin kuin Käärijä teki Suomessa :ihana: )
Mutta en kyllä usko voittoon, vaikka sitä toki toivonkin. Muitakin loistavia kandidaatteja voittoon on, niin ei tarvitse tämän puolesta liikaa jännittää ja pettyä.
meow cat, please meow back

Vastaa Viestiin