Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Eden Golan – Hurricane

*****
13
13%
****
19
18%
***
31
30%
**
14
13%
*
27
26%
 
Ääniä yhteensä: 104

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5431
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Aivan upea lauluääni myös livenä! :kups:
Kappalekin on silkkaa täydellisyyttä, joten jos raadit ei tälle ainuttakaan pistettä anna niin syytän heitä kyllä antisemitismistä :draamaa:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3398
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

^ Tuskin tulee raadit antamaan paljoa tälle pisteitä Israelin politiikan takia. :joojoo: Joka on ihan ymmärrettävää, vaikuttaahan se ihan huomaamattomasti mielipiteisiin. Ite oon veikkaillut, ettei ihan nollille jää raadeissa vaan saisi ehkä semmosen max 40 pisteitä raadeilta. Sillä ei kyllä ole kyse silti antisemitismistä (toki jollain yksittäisellä raatilaisella voi olla, mutta se on todella pieni vähemmistö), vaikka kritisoi Israelin politiikkaa. Ja ei tätä kappaletta ei voi erottaa Israelin harjoittamasta politiikasta, kun kerta ihan valtionjohto on puuttunut tämän sanoituksiin.
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Laulaa hän kyllä osaa ja ei kappalekkaan mitenkään huono ole
Ei tätä silti kuunnella halua syynä tietenkin juuri se
:shokki:

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1450
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Carboni »

https://eurovisionfun.com/en/2024/04/is ... 03C-IEDSYc

Eli siis pelätään turvallisuusuhkia eurovisionvillageen mutta ei viisufinaaliin?

Jätän tämän tähän
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2248
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Oho, vähän olin yllättynyt että tämä oli kuukauden toiseksi kuunnelluin/katsotuin kun niin moni on vinkunut (pahoittelut sanasta) ettei katso ollenkaan :shock: Toki tukijoita on tietysti paljon, sen tiedän.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5431
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Olen edelleen täysin varma siitä, että jos tämä olisi jonkun muun maan kuin Israelin kappale, niin ei varmana olisi noin paljon yksitähtisiä arvioita :roll:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8180
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Carboni kirjoitti: 04 Huhti 2024, 21:34 https://eurovisionfun.com/en/2024/04/is ... 03C-IEDSYc

Eli siis pelätään turvallisuusuhkia eurovisionvillageen mutta ei viisufinaaliin?
Ehkä turvallisuuden varmistaminen euroviisukylässä on hankalampaa kuin suljetulla viisuareenalla. En tosin ole koskaan käynyt tuollaisessa, joten en tiedä millainen paikka on kyseessä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2228
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

^ Muistaakseni ainakin Italiassa käännytettiin porukkaa viisukylästä jo ihan vaan hiuskamman mukanapidosta joten ei sinnekään ilmeisesti tosta vaan päästetä :mitvit:
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17017
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Happy »

viisuilta kirjoitti: 04 Huhti 2024, 22:18 Oho, vähän olin yllättynyt että tämä oli kuukauden toiseksi kuunnelluin/katsotuin kun niin moni on vinkunut (pahoittelut sanasta) ettei katso ollenkaan :shock: Toki tukijoita on tietysti paljon, sen tiedän.
sietääkin pahoitella sanavalinnasta sillä olet ainakin ollut tämän foorumin yksi suurimmista vinkujista: ellet jopa pahin - pata kattilaa soimaa :heh: (tosin olet viimeaikoina vähentänyt sitä joten siitä hyvästä pienet kehut )

Mut siis näyttökerrat selittyy myös sillä että Israelin viisuosallistumisesta on keskusteltu monessa maassa varmasti paljon ja sitä kautta saanut extramedianäkyvyyttä. Herättänyt varmasti uteliaisuutta niin Israelin vastustajissa kuin niissä... noh symppaajissa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ Paitsi, että se on myös kerännyt ylivoimaisesti eniten tykkäyksiä tämän vuoden biiseistä ja kaikki eivät todellakaan ole tulleet vain Israelista. :hihi:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17017
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ viestini nyt ei liene ristiriidassa tuon kanssa, jos puhun extranäkyvyydestä niin kai se näkyvyys tuo mukanaan myös ne lukuisat ala ja yläpeukut mitä video pitää sisällään.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ No mutta onhan ne siinä, että ihmiset eivät ole katsoneet videota vain uteliaisuutta tai, että on keskuteluissa esillä. Ylivoimaisesti tykätyin.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17017
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ eiköhän suurin osa musiikkivideoita sisällä ylipäätään enemmän tykkäyksiä kuin alapeukkuja. Ihan loogista on että niitä on enemmän kuin alapeukkuja myös tässäkin tapauksessa. Israelilla on vastustajia kuten myös sympppaajia, tuskin sinäkään olet tänä vuonna kovinkaan monesta viisubiisistä käynyt tykkäämässä Israelin lisäksi.

Tulee saamaan varmasti telessäkin hyvät potin, tosin vähintään yhtä suuren saisi Palestiinakin jos osallistuisi viisumaana, viisuissa kun ei miinustella.

Ja mitä tulee ketjuäänestykseen niin sen verran annoin tälle huomiota että pamautin kolmosen.
Viimeksi muokannut Happy, 04 Huhti 2024, 23:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ Tuo ei vaan käy logiikkaan. :heh: Israelin katsojamäärä ei ole kuitenkaan moninkertainen tämän vuoden muihin videoihin. Silti tykkäyksiä on reilusti eniten. Ymmärrän, että tämä kismittää, mutta tämä on vain fakta. Toki osan voin selittää vain, että olisivat tulleet Israelista, mutta kommenttikenttä ei tue tätä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17017
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ tottakai on eniten peukutuksia kun tuo on helpoin ja vaivattomin tapa ilmaista tukensa. Tukensa osoitus kotimaaalle, raamatun luvatulle maalle yms mitä näitä nyt on.
On totta että varmasti biisistäkin pidetään mut se tuskin selittää peukkumäärää yksinään.


mut siis jumalauta sun kanssa menee nykyään aina hiusten halkomiseks, pahempi jankuttaja ku Requel
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1450
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Älkää jaksako.

Tottakai tykkäyksiä on reilusti eniten, koska Israelin kannattajat painavat yläpeukkua vaikka siellä olis riittaliisa soittamassa huuliharppua.

Minä esimerkiksi Kroatian tai Sveitsin kannattajana en ole yläpeukkua antanut kummallekaan (toki en alapeukkuakaan)

Argumentti ei ole validi. Ei puolin eikä toisin. Peukut suuntaan ja toiseen ovat äärimmäisten fanien tekosia (Israelin suhdehan like-dislike suhteessa on btw ylivoimaisesti heikoin)



Ja mitä tulee menestyspotentiaaliin. Nämä vannoutuneet kannattajat pitää huolen että Israel on televoten top5ssa. Tuntuu että aika harva ymmärtää tämän tapahtuvan :mitvit:
Viimeksi muokannut Carboni, 04 Huhti 2024, 23:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5431
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Niin no se peukkujen määrä pitää suhteuttaa katselukertoihin ja niitä on tällä todella suuri määrä. Varmasti osa on Israelista, mutta ei todellakaan kaikki. Kommenttikenttäkin kertoo tämän koskettaneen eri puolilla Eurooppaa ja löytyypä omakin kommenttini sieltä joukosta. Viisumenestystä ei tietenkään voi mitata tubetykkäyksillä tai kommenteilla, mutta suuntaa ne usein antavat. Itsekin aion tätä äänestää viisufinaalissa lukuisia kertoja ja vihaajat vaimentukoot kun Israel nousee top kymppiin niin että heilahtaa. Saa ottaa toukokuuta varten talteen.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1450
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Kasper_ kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:26 ja vihaajat vaimentukoot kun Israel nousee top kymppiin niin että heilahtaa. Saa ottaa toukokuuta varten talteen.
Itse olen Israelin "vihaaja", mutta siitä samaa mieltä että tämä tapahtuu liki 100% varmasti
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17017
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Happy »

Carboni kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:24 Älkää jaksako.
totta munassa mä jaksan jos mun viestiä väännetään ja käännellään :heh:
Carboni kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:24 Ja mitä tulee menestyspotentiaaliin. Nämä vannoutuneet kannattajat pitää huolen että Israel on televoten top5ssa. Tuntuu että aika harva ymmärtää tämän tapahtuvan :mitvit:
tämän näen myös todennäköisenä skenaariona, jos pitäis betata nii semin top3 sijaan löisin ainakin ite omat rahani.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Happy kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:18 mut siis jumalauta sun kanssa menee nykyään aina hiusten halkomiseks, pahempi jankuttaja ku Requel
Tällaiset argumentoinnit on aina omansa. :heh: Mutta palaan pointtiini. Israelin video ei ole pelkästään kuukauden katsotuimpia, vaan myös tykätyimpiä. Alunperin kritisoin pointtia, että sitä videota ei ole katsottu ihan vaan uteliaisuudesta. :rofl: Tätä alettiin tahallaan vääntää, koska se on myös tykätyimpiä. Mutta matematiikka on vaikea laji.
Viimeksi muokannut WildDance, 04 Huhti 2024, 23:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1450
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Carboni »

WildDance kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:36
Happy kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:18 mut siis jumalauta sun kanssa menee nykyään aina hiusten halkomiseks, pahempi jankuttaja ku Requel
Tällaiset argumentoinnit on aina omansa. :heh: Mutta palaan pointtiini. Israelin video ei ole pelkästään kuukauden katsotuimpia, vaan myös tykätyimpiä. Alunperin kritisoin pointtia, että sitä videota ei ole katsottu ihan vaan uteliaisuudesta. :rofl: Tätä alettiin tahallaan vääntää, koska se on myös tykätyimpiä.
Se on kaikista euroviisuvideoista myös ylivoimaisesti epätykätyin. Siksi pointti ei ole edelleenkään validi. Kummaltakaan puolelta.
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Carboni kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:39
WildDance kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:36

Tällaiset argumentoinnit on aina omansa. :heh: Mutta palaan pointtiini. Israelin video ei ole pelkästään kuukauden katsotuimpia, vaan myös tykätyimpiä. Alunperin kritisoin pointtia, että sitä videota ei ole katsottu ihan vaan uteliaisuudesta. :rofl: Tätä alettiin tahallaan vääntää, koska se on myös tykätyimpiä.
Se on kaikista euroviisuvideoista myös ylivoimaisesti epätykätyin. Siksi pointti ei ole edelleenkään validi. Kummaltakaan puolelta.
Mutta kun Euroviisuissa ei anneta miinusääniä ja Israelin biisin tykkäykset ovat ylivoimaisesti tykätyin myös katsojamäärän suhteutettuna.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2228
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

^ Mutta eihän tuossa ollut edes kyse itse viisuista vaan tubevideosta alunperin :mitvit:
Carboni kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:29Itse olen Israelin "vihaaja", mutta siitä samaa mieltä että tämä tapahtuu liki 100% varmasti
Joo siis en ainakaan usko että hirveän moni on illusioiden alla että Israel ei olisi tulosten kärjessä juuri tuon takia että miinuksia ei voi antaa.
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

sienimursu kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:45 ^ Mutta eihän tuossa ollut edes kyse itse viisuista vaan tubevideosta alunperin :mitvit:
Carboni kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:29Itse olen Israelin "vihaaja", mutta siitä samaa mieltä että tämä tapahtuu liki 100% varmasti
Joo siis en ainakaan usko että hirveän moni on illusioiden alla että Israel ei olisi tulosten kärjessä juuri tuon takia että miinuksia ei voi antaa.
No en paljoa pane painoarvoa viisufaneille. :heh: Minun tekemän video sai rakkautta, missä Israel oli ykkösenä tuhannella tykkäyksellä ja kymmenellä tuhennalla näyttökerralla. Niitä miinusääniä kun ei voi antaa.
Viimeksi muokannut WildDance, 04 Huhti 2024, 23:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5431
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Minulla nyt Israel kakkosena. Kappaleen voima vain kasvaa kuuntelukertojen myötä <3
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Siitä on tykätty ja ei tykätty paljon juuri siksi kun ihmiset haluavat esittää "kantansa" ihan muuhun kun itse biisiin.
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7582
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Requel »

Tosi ikävä ilmapiiri täällä! Minulla on kysymys sellainen että KAsper ja WildDance, oletko Israelin puolella? Happy, olitko näin Israelvastainen Venäjän kohdalla?
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1450
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Carboni »

WildDance kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:41
Carboni kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:39

Se on kaikista euroviisuvideoista myös ylivoimaisesti epätykätyin. Siksi pointti ei ole edelleenkään validi. Kummaltakaan puolelta.
Mutta kun Euroviisuissa ei anneta miinusääniä ja Israelin biisin tykkäykset ovat ylivoimaisesti tykätyin myös katsojamäärän suhteutettuna.
Tottakai suhde on kovin kaikista koska fanaattiset henkilöt tykkää Israelin musiikkivideosta vaikka siellä olis Petri Nygård nyökyttelemässä päätään kolme minuuttia. Mitä tässä sinä et tajua :heh: biisillä ei ole siihen mitään tekemistä. Kuten ei miinusääniinkään. Siksi taistelette turhasta.

Fanaatikot äänestää Israelin televoten top5, ansaitusti tai ansaitsemattomasti. Juryt jättää tämän top15 ulkopuolelle, ansaitusti tai ansaitsemattomasti. Tämä on finaalissa top10ssa, ansaitusti tai ansaitsemattomasti.

Tarviiko aiheesta enempää jauhaa?


Ps. Jos on jotain merkitystä mihinkään, niin olen Israelin mukanaoloa vastaan juuri näiden fanaattisten tyyppien takia jotka sokeutuu musiikkikilpailun perimmäisestä periaatteesta. Jos miinusääniä voisi antaa, Israel olisi 100% varma semikarsiutuja. Olisiko tämäkään reilua? No ei.

Siksi Israelin ei pitäisi antaa osallistua. Ulkomusiikilliset tekijät määrittää tämän menestyksen.
Viimeksi muokannut Carboni, 05 Huhti 2024, 00:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ Niin onko se suhdeluku luonnostaan noin raju? :heh: Se oli kysymys.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1450
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Carboni »

WildDance kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:10 ^ Niin onko se suhdeluku luonnostaan noin raju? :heh: Se oli kysymys.
Tarkoitatko sitä että jos tämä BIISINÄ edustaisi vaikkapa serbiaa?

Jury top9, tele top17. Sija siinä 15 molemmin puolin. Piste.

Nyt tätä ei tapahdu koska ulkomusiikilliset tekijät. Siksi tämän mukanaolo on epäreilua, koska kaikkia muita maita (varauksin jätetään Ukraina pois) kohdellaan tasavertaisesti MUSIIKKIKILPAILUN periaatteen mukaisesti. Tätä ei.
Viimeksi muokannut Carboni, 05 Huhti 2024, 00:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Vastaa Viestiin