Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Eden Golan – Hurricane

*****
13
13%
****
19
18%
***
31
30%
**
14
13%
*
27
26%
 
Ääniä yhteensä: 104

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5439
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Kiitos Requel asiallisesta kysymyksestä. Mitä minuun tulee, niin onhan se aina vähän paha tällaisessa pitkälle historiassa ulottuvassa tilanteessa yksiselitteisesti asettua jomman kumman osapuolen puolelle. Kuitenkin tässä nykyisessä 7.10 alkaneessa konfliktissa voisin sanoa olevani Israelin puolella, sillä he kuitenkin nyt puolustautuvat Hamasin raakalaismaisilta terroristeilta, jotka yrittävät hävittää Israelin valtion sekä alueen juutalaiset.

Asiallahan on monta eri puolta, mutta niitä voi joskus käydä läpi aiheeseen paremmin sopivassa Lähi-Itä ketjussa.
Viimeksi muokannut Kasper_, 05 Huhti 2024, 00:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Carboni kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:13
WildDance kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:10 ^ Niin onko se suhdeluku luonnostaan noin raju? :heh: Se oli kysymys.
Tarkoitatko sitä että jos tämä BIISINÄ edustaisi vaikkapa serbiaa?

Jury top9, tele top17. Sija siinä 15 molemmin puolin. Piste.

Nyt tätä ei tapahdu koska ulkomusiikilliset tekijät. Siksi tämän mukanaolo on epäreilua, koska kaikkia muita maita (varauksin jätetään Ukraina pois) kohdellaan tasavertaisesti MUSIIKKIKILPAILUN periaatteen mukaisesti. Tätä ei.
Väitätkö, että tämä tulee samaan raadeilta tasa-arvoista kohtelua… like c’mon… let’s keep it real. :hihi:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1450
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Carboni kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:06
WildDance kirjoitti: 04 Huhti 2024, 23:41

Mutta kun Euroviisuissa ei anneta miinusääniä ja Israelin biisin tykkäykset ovat ylivoimaisesti tykätyin myös katsojamäärän suhteutettuna.
Tottakai suhde on kovin kaikista koska fanaattiset henkilöt tykkää Israelin musiikkivideosta vaikka siellä olis Petri Nygård nyökyttelemässä päätään kolme minuuttia. Mitä tässä sinä et tajua :heh: biisillä ei ole siihen mitään tekemistä. Kuten ei miinusääniinkään. Siksi taistelette turhasta.

Fanaatikot äänestää Israelin televoten top5, ansaitusti tai ansaitsemattomasti. Juryt jättää tämän top15 ulkopuolelle, ansaitusti tai ansaitsemattomasti. Tämä on finaalissa top10ssa, ansaitusti tai ansaitsemattomasti.

Tarviiko aiheesta enempää jauhaa?


Ps. Jos on jotain merkitystä mihinkään, niin olen Israelin mukanaoloa vastaan juuri näiden fanaattisten tyyppien takia jotka sokeutuu musiikkikilpailun perimmäisestä periaatteesta. Jos miinusääniä voisi antaa, Israel olisi 100% varma semikarsiutuja. Olisiko tämäkään reilua? No ei.

Siksi Israelin ei pitäisi antaa osallistua. Ulkomusiikilliset tekijät määrittää tämän menestyksen.
^

Ööh? En väitä. Juryt ovat tarpeettoman kriittisiä. Televote tarpeettoman suosiollinen. Onko tulevalla tuloksella mitään tekemistä musiikin kanssa? Ei. Miksi tämä sitten saa osallistua kun saa epäreilua kohtelua ? En ymmärrä. Eikä epäreilun hyödyn/haitan takia pitäisi saada edes osallistua.

Sanallinen keskustelu ja ilmaisten oppituntien jakaminen osaltani tässä. :heh:
Viimeksi muokannut Carboni, 05 Huhti 2024, 00:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2228
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

^^ Häh :mitvit: Sanoihan Carboni että Israelin biisinä jää juryllä top 15 ulkopuolelle mutta olisi Serbian biisinä top 9 eli ei tasapuolista
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1450
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Carboni »

sienimursu kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:24 ^^ Häh :mitvit: Sanoihan Carboni että Israelin biisinä jää juryllä top 15 ulkopuolelle mutta olisi Serbian biisinä top 9 eli ei tasapuolista
<3 <3 <3 :rakkaus:
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ No ei selvästi päättynyt, kun päätit jatkaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Requel »

Kasper_ kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:14 Kiitos Requel asiallisesta kysymyksestä. Mitä minuun tulee, niin onhan se aina vähän paha tällaisessa pitkälle historiassa ulottuvassa tilanteessa yksiselitteisesti asettua jomman kumman osapuolen puolelle. Kuitenkin tässä nykyisessä 7.10 alkaneessa konfliktissa voisin sanoa olevani Israelin puolella, sillä he kuitenkin nyt puolustautuvat Hamasin raakalaismaisilta terroristeilta, jotka yrittävät hävittää Israelin valtion sekä alueen juutalaiset.

Asiallahan on monta eri puolta, mutta niitä voi joskus käydä läpi aiheeseen paremmin sopivassa Lähi-Itä ketjussa.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Miksei WildDance vastannut? Happy ei ehkä ole enää linjoilla..
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Requel kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:35
Kasper_ kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:14 Kiitos Requel asiallisesta kysymyksestä. Mitä minuun tulee, niin onhan se aina vähän paha tällaisessa pitkälle historiassa ulottuvassa tilanteessa yksiselitteisesti asettua jomman kumman osapuolen puolelle. Kuitenkin tässä nykyisessä 7.10 alkaneessa konfliktissa voisin sanoa olevani Israelin puolella, sillä he kuitenkin nyt puolustautuvat Hamasin raakalaismaisilta terroristeilta, jotka yrittävät hävittää Israelin valtion sekä alueen juutalaiset.

Asiallahan on monta eri puolta, mutta niitä voi joskus käydä läpi aiheeseen paremmin sopivassa Lähi-Itä ketjussa.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Miksei WildDance vastannut? Happy ei ehkä ole enää linjoilla..
Kyllä. Voin vastata, että olen Israelin puolella. "Palestiina" ei ole koskaan kannattanut ajatusta, että juutalainen ja arabivaltio voisi elää rinta-rinnan. Sen sijaan Israel on ollut suostuvainen kaikkiin kahden mallin vaihto-ehtoihin ja myös tulitakoon, mikä sisältää panttivankien vapautuksen ja Hamasin antautumisen. En ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa... Silloin kun Gaza itsenäistyi 2005 niin Israel oli näiden isoimpia rahoittajia ja mitä palestiinalaiset teki... otti Hamasin johtoon... että silleen.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17021
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Happy »

Requel kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:35 Happy ei ehkä ole enää linjoilla..
oon ollu kyl linjoilla kaiken aikaa ja myhäilly tolle jatkokeskustelulle ja sille miten Carboni yllätti itsensä päästessään joukkoon mukavaan halkomaan hiuksiaan :mrgreen:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5439
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Happy kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:47
Requel kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:35 Happy ei ehkä ole enää linjoilla..
oon ollu kyl linjoilla kaiken aikaa ja myhäilly tolle jatkokeskustelulle ja sille miten Carboni yllätti itsensä päästessään joukkoon mukavaan halkomaan hiuksiaan :mrgreen:
Mutta Requelin kysymykseen et kuitenkaan halua vastata? :mrgreen:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17021
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kasper_ kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:49
Happy kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:47

oon ollu kyl linjoilla kaiken aikaa ja myhäilly tolle jatkokeskustelulle ja sille miten Carboni yllätti itsensä päästessään joukkoon mukavaan halkomaan hiuksiaan :mrgreen:
Mutta Requelin kysymykseen et kuitenkaan halua vastata? :mrgreen:
olen ottanut sen linjan että Requel ei ole täällä se joka minulle kysymyksiä esittää.

ja joku sais kuitenkin käännettyä mun kommenttini nurinpäin ja sit löytäisin taas itseni halkomassa hiuksia :heh:
viimesivullakin viestistäni kaikki oleellinen tuli fiksuille selväksi jo ekassa kommentissa mutta jouduin silti toistamaan asian kolmesti
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Requel »

Happy kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:50
Kasper_ kirjoitti: 05 Huhti 2024, 00:49
Mutta Requelin kysymykseen et kuitenkaan halua vastata? :mrgreen:
olen ottanut sen linjan että Requel ei ole täällä se joka minulle kysymyksiä esittää.

ja joku sais kuitenkin käännettyä mun kommenttini nurinpäin ja sit löytäisin taas itseni halkomassa hiuksia :heh:
viimesivullakin viestistäni kaikki oleellinen tuli fiksuille selväksi jo ekassa kommentissa mutta jouduin silti toistamaan asian kolmesti
Oletko minun yläpuolellasi? aika ylimielistä... ilmoitan susta modeille
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Requel »

Sitäpaitsi Happyhan se tässä on tekopyhä kun on Israelia vastaan mutta Venäjän puolella.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Requel kirjoitti: 05 Huhti 2024, 01:10 Sitäpaitsi Happyhan se tässä on tekopyhä kun on Israelia vastaan mutta Venäjän puolella.
Nimeomaan! :supati:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5439
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

WildDance kirjoitti: 05 Huhti 2024, 01:11
Requel kirjoitti: 05 Huhti 2024, 01:10 Sitäpaitsi Happyhan se tässä on tekopyhä kun on Israelia vastaan mutta Venäjän puolella.
Nimeomaan! :supati:
Minäkin olen vähän sellaisen kuvan saanut. Taisi olla kysymykseen vastaamatta jättämiseen toinenkin syy kuin pelkkä kysymyksen esittäjä :miettii:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17021
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Happy »

koen vastenmieliseks että mut vedetään johonkin tälläiseen mukaan, mut nää on näitä

pari uusinta viestiä aiheeseen liittyen
Happy kirjoitti: 29 Helmi 2024, 00:49 Israel on toiminut aivan kuten Venäjä mm. Mauripolissa, se on varmasti kiva tulla myöhemmin hyveposeeraamaan ja jakelemaan välipaloja sen jälkeen kun tuhannet siviilit on jo näännytetty kuoliaaksi. Voivat sitten leikkiä vapahtajaa.
& mm kommentointini Navalnyin murhasta:
Happy kirjoitti: 16 Helmi 2024, 14:37 Suututtaa ja surettaa tää ihmiskohtalo, ja tulen vielä surullisemnaksi jos venäläiset suhtautuvat tähän pelkällä olankohautuksella.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2228
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

Joo minua kieltämättä hämmentää miten Happysta olisi voinut jotenkin saada Venäjämyönteisen kuvan :mitvit:
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^^ Mites sinun Hamas on muuten toiminut mikä on = Palestiinan johto. Totta kai koko maailma on polvillaan ja toivoo tulitaukoa, missä panttivangit vapautetaan ja Hamas antautuu. Näin syntyy lopullinen tulitauko.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Requel »

sienimursu kirjoitti: 05 Huhti 2024, 01:26 Joo minua kieltämättä hämmentää miten Happysta olisi voinut jotenkin saada Venäjämyönteisen kuvan :mitvit:
Mielestäni se on läpinäkyvää, että Happy suhtautuu vihamielisesti, jopa rasisminomaisesti Israeliin. Venäjään sen sijaan kevyemmin osoittaen sympatiaakin venäläisiä kohtaan.

Kiitos muuten WildDancelle vastauksesta myös :hali:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17021
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Happy »

russofobian julkituominen ei ole myönteisyyttä Venäjää kohtaan. Russofobia on todellinen ongelma ja sitä esiintyy Suomessakin, siitä ei puhuta ja siksi olen yrittänyt omalta osaltani tuoda sitä esille. Vaiettua aihetta.

Se että suhtaudun vihamielisesti Israelin hallitusta kohtaan tekee minusta siis ilmeisesti rasistin kaikkia juutalaisia kohtaan & Hamaksen terroristien kannattajan, selvä.

Ja pitäydyn siinä kommentissa että te kaksi olette tämän foorumin pahinta (ja myös välillä pahansuopaisinta) jankuttajaa, tunnen oloni huijatuksi joutuessani taas tähän mut en pidä siitä että sanoja laitetaan mun suuhun, amen.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Requel kirjoitti: 05 Huhti 2024, 01:34.

Kiitos muuten WildDancelle vastauksesta myös :hali:
Kiitos. Minua kohtaan ei koskaan hyökätty, joten jatkan mielipiteiteni jakamistani. Minua ei niin hiljennetä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Requel »

Minä en henkkoht halua pahaa kärpäsellekään, venäläisille, israelilaisille, ukrainalaisille, palestiinalaisille tai happylle. Toivon että maailmassa olisi rauha ja kaikki olisivat sovussa keskenään tai draama olisi hyvänmielistä eikä pahaa draamaa lain. Toivon että ihmiset nähtäisiin yksilöinä eikä israelilainen = israel tai ukrainalaisen paha teko venäläistä kohtaan moraalisesti oikein. Viimeksi tänään näin somessa naureskelua kuolleelle venäläiselle, vaikka hän olisi voinut olla yhtä hyvin suomalainen jos Suomi olisi sodassa. Toivon että Venäjä vetäytyy Ukrainasta ja jättää Ukrainan rauhaan ja toivon että Israel / Palestiina saisi sovun aikaan myös. Miks aikuisten ihmisten pitää tapella, sitä en ymmärrä. Maailma olis parempi paikka ilman sotia ja riitoja.

Koen olevani yksilöiden puolella. Yksilöt ovat ne, jotka minulle ratkaisee että onko ihminen hyvä vai paha. Politiikka, eduskunta tai maat eivät minua juurikaan kiinnosta. Putinia vastaan olen mut Zelenskyi on hot enkä nyt jaksa kirjoittaa enempää. Oon Ukrainan puolella ja Palestiinan, mutta myös niiden venäläisten ja israelilaisten jotka viattomina joutuvatk ärsimään idioottien päätösksitä-.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2228
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

WildDance kirjoitti: 05 Huhti 2024, 01:29 ^^ Mites sinun Hamas on muuten toiminut mikä on = Palestiinan johto.
Ettet vaan olisi IDF-komentaja kun tunnut löytävän Hamasin tukemista joka nurkasta :heh:
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17021
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Happy »

Anne Frankin päiväkirja oli ensimmäisiä kirjoja jotka teki muhun lapsena suuren vaikutuksen, sen taisin lukea monesti uudelleenkin.
Koko holokausti tuntui silloin pieneltä-happylta (ja tuntuu edelleenkin) suurelta vääryydeltä ja mitä enemmän aiheeseen lapsena tutustui dokumenttien ja elokuvien myötä niin sitä enemmän käsittämättömältä tuntui että miten sen annettiin tapahtua/tai että miten asiat koskaan luisui siihen pisteeseen.

mut sit joskus back in days 2009? ku tuli noita Gazan sota uutisia sillo joka tuutista niin se aihe alko sillo myös kiinnostaa pientä-Happya ja mitä enemmän aiheeseen tutustunu niin sitä suuremmalta vääryydeltä tuntunu miten Palestiinan kanssa toimittu myös.
Varsinkin viimevuosina tilanne tuntunut räjähtävän käsiin mitä nyt tuo Netanjahun hallitus pahentanut entisestään.
Ei se kuitenkaan tarkoita että mä inhoaisin juutalaisia tai että halveksuisin kaikkea normaalia Israeliin liittyvää, esim Israelin musiikkikulttuuri on ollut mulle iso <3
sienimursu kirjoitti: 05 Huhti 2024, 02:00
WildDance kirjoitti: 05 Huhti 2024, 01:29 ^^ Mites sinun Hamas on muuten toiminut mikä on = Palestiinan johto.
Ettet vaan olisi IDF-komentaja kun tunnut löytävän Hamasin tukemista joka nurkasta :heh:
BOOM :rofl: :tapu:
Viimeksi muokannut Happy, 05 Huhti 2024, 02:07. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

sienimursu kirjoitti: 05 Huhti 2024, 02:00
WildDance kirjoitti: 05 Huhti 2024, 01:29 ^^ Mites sinun Hamas on muuten toiminut mikä on = Palestiinan johto.
Ettet vaan olisi IDF-komentaja kun tunnut löytävän Hamasin tukemista joka nurkasta :heh:
Ei todellakaa ja tossa kai se tuossa kohtaa leikattuna saa ikävältä näyttääkin. Tässä täyttyisi jopa kunnianloukkaukseen syytökset.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Requel »

Kehotan ilmiantamaan kaikki asiattomat viestit. Mulla on yks uhkailu tullut yhdestä pedokommentista joka meni ylläpidolla syystä tai toisesta, varmaan syystä, ihon alle

Jotta ei oo ihan offtopic niin Hurriganes on top5 biisejä tän vuoden viisuissa :peukku:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2971
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Requel kirjoitti: 05 Huhti 2024, 01:51 Minä en henkkoht halua pahaa kärpäsellekään, venäläisille, israelilaisille, ukrainalaisille, palestiinalaisille tai happylle. Toivon että maailmassa olisi rauha ja kaikki olisivat sovussa keskenään tai draama olisi hyvänmielistä eikä pahaa draamaa lain. Toivon että ihmiset nähtäisiin yksilöinä eikä israelilainen = israel tai ukrainalaisen paha teko venäläistä kohtaan moraalisesti oikein. Viimeksi tänään näin somessa naureskelua kuolleelle venäläiselle, vaikka hän olisi voinut olla yhtä hyvin suomalainen jos Suomi olisi sodassa. Toivon että Venäjä vetäytyy Ukrainasta ja jättää Ukrainan rauhaan ja toivon että Israel / Palestiina saisi sovun aikaan myös. Miks aikuisten ihmisten pitää tapella, sitä en ymmärrä. Maailma olis parempi paikka ilman sotia ja riitoja.
Tämä oli hyvin sanottu tämän väittelyn keskellä! <3
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8181
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tuli katsottua eilen Ulkolinjan dokumentti Taistelu Jerusalemista. Tulipahan fiilis, että onneksi olen itse ateisti. Thank God I'm an atheist.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5996
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Jaahas, täällä näköjään keskustellaan taas kaikesta muusta kuin itse biisistä.

No, tulipa itsekin viimein kuunneltua tämä. Kaunis balladi, pakkohan se on myöntää. Edenillä on upea ääni. Ehkä jotain lisämaustetta tarvitsisi vielä, jotta oikeasti nousisi lentoon.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36932
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »



Varsin vaikuttava cover alkuperäisillä sanoilla.
Meow cat, please meow back.

Vastaa Viestiin