Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2053
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Zeralle ja DenEuroviselle kiitokset täysistä :hali:

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3738
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Zera »

Tulokset ja Excel-taulukko löytyvät nyt ketjun kolmannesta viestistä.
Happy kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:24 ammattimaisesti & mutkattomasti houstettu, ei yhtään olis tajunnut että oli vasta eka houstauskerta
muutenkin teema ja sen tuoma taso oli huippu, kiitti raadista <3
jdjj22 kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:32 Iso kiitos Zeralle mainiosta raadista & järjestelyistä :peukku:
Kiitos! :hali: Koen, että mua auttoi se että olen aika hyvä teknisissä asioissa, joten esim. pisteiden taulukointi tai Melbournen käyttö ei tuntunut vaikealta, mikä helpotti kokonaisuutta.

Raati oli erittäin hyvätasoinen! <3 Mulla olisi tietenkin ollut tähän kaikenlaista lähetettävää, koska raatihistoriani on verrattain lyhyt, enkä ole monia maita käyttänyt. Päätin lähteä Aasiaan, koska sieltä en ole lähettänyt koskaan mitään, vai lasketaanko Israel? Mongolialaiseen musiikkiinkaan en ole tutustunut, joten kun törmäsin tähän biisiin, niin ajattelin että voisi lähettää. Ajattelinkin, ettei menestystä tule, mikä oli hyvä, koska ei tarvinnut kaiken muun lisäksi jännittää, että pärjääkö itse. :mrgreen: Olisin kyllä ihan mielelläni sen jumbosijankin ottanut kun mulla ei sitä vielä ole, mutta ei tällä kertaa sitten. Kiitos pisteyttäneille!

:tyhja: :tyhja: :tyhja: :tyhja: :tyhja:
01. :flag_dk: Infernal - Because Uuh (9,5)
02. :flag_sg: Jianhao Tan, Debbie Soon, Denise Soong, Ridhwan Azman, Julynn Lau, Vincent Sin & Kevin Foo - As Long As You Huat (9,0)
03. :flag_am: Nune Yesayan - Es u du (9,0)
04. :flag_no: Tine - Vil ha deg (9,0)
05. :flag_az: Aisel - Qaradan Qara (9,0)
06. :flag_mn: Uuhai - Khun Sureg (9,0)
07. :flag_ma: Hoba Hoba Spirit - Fhamator (9,0)
08. :flag_ec: Wuauquikuna - Nuevo Mundo (8,5)
09. :flag_no: Moyka - Rear view (8,5)
10. :flag_it: Pinguini Tattici Nucleari - Giovani Wannabe (8,5)
11. :flag_kr: Kangta - Breaka shaka (8,5)
12. :flag_bo: Guisela Santa Cruz - Ya no puedo más (8,5)

:tyhja: :tyhja: :tyhja: :tyhja:
13. :flag_ba: Elvira Rahić - Udajem se (8,0)
14. :flag_it: Mannarino - Fiume nero (8,0)
15. :flag_cr: MishCatt - Goofy (8,0)
16. :flag_in: KR$NA & Rashmeet Kaur - Living Legend (7,5)
17. :flag_gb: Asia - Too late (7,5)
18. :flag_dk: Barselona - Fra Wien til Rom (7,5)
19. :flag_ma: :flag_ca: Faouzia - Hero (7,0)
20. :flag_lt: Colours of Bubbles - Truth or dare (7,0)
21. :flag_bo: Lu de la Tower - me da igual (7,0)
22. :flag_mt: Annabelle - Downpour (7,0)
23. :flag_co: Lucrecia Dalt - Esotro (6,5)
24. :flag_cu: Ana Carla Maza - Caribe (6,5)
25. :flag_cn: Muyun Brothers - Worldly World (Kingfuji remix) (6,5)

:tyhja: :tyhja: :tyhja:
26. :flag_bz: Verge of Umbra - Chaos sequence (6,0)
27. :flag_es: Andrea Rocatti - La reina (6,0)
28. :flag_ph: Dilaw - Sansinukob (5,5)
29. :flag_br: Quarteto Jobim Morelenbaum - Eu e o Meu Amor / Lamento No Morro (5,5)
30. :flag_la: Thinlamphone feat. Zamio P - Sound of Laos (5,5)
31. :flag_ca: Avril Lavigne - When You're Gone (5,0)
32. :flag_ar: El mató a un policía motorizado - El Tesoro (4,5)

:tyhja: :tyhja:
33. :flag_ge: Lela Tsurtsumia - Tsamikvane Sikvarultan (3,5)
34. :flag_ke: Ondara - Torch Song (3,0)

Hanhis kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:33 Aliarvioin balkanmusiikin voiman, eikä ihme, koska olen sellaista lähettänyt raatiin vain kerran aiemmin: :flag_rs: Lepa Brenan Nekoj drugoj decu pravin raatiin 86.
Tämä on muuten tuttu biisi ja tosi hyvä! :uujee:
Viimeksi muokannut Zera, 14 Huhti 2024, 22:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3242
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Romualdo ei ilmeisesti arvosta jazzahtavuutta? Olisin odottanut pisteitä siltä suunnalta!

Onnea voittajalle! Olisihan se ihan mukavaa saada välillä uusiakin voittajia, mutta jotkut kai ovat syntyneet menestymään? :mrgreen:
Mä itsehän en tosiaan edes muista koko voittokappaletta juurikaan ja muistan vaan pitäneeni sitä tylsänä.

Oma menestykseni oli lopulta vallan mainio odotuksiini nähden. Arvelin päätyväni johonkin 20. sijalle, joten tämä oli iloinen yllätys. On aina mukavaa kun edes muutama henkilö innostuu kappaleesta jonka mä esittelen ja jota he tuskin itse olisivat bonganneet ihan heti! <3

Pisteistäni sen verran, että UFOPOLIn Laos ansaitsi mielestäni täydet pisteeni. Harvoin löytää harvinaisesta maasta niin kilpailukykyistä bängeriä että siitä tällä tavalla innostuu!
Puhtaasti kappaleena osaisin kuvitella parhaiten lisääväni WD:n Azerbaidžanin (Aiselin) mun soittolistoille, mutta olin tuohon kappaleeseen aiemmin jo törmännyt ja se olisi sopinut myös viisuraatiin (sekä Aleksin että akuankan viisuraateihin siis!) joten nostin sen edelle nämä muutamat muut. Upea kappale joka tapauksessa Aiselilta! <3
Addictin Italia myös yllätti mut totaalisesti. Yleensä en innostu tuollaisesta ”puhelaulusta” mutta nyt oli hieno! Siksikö se sitten ei menestynyt kun osui nyt niin hienosti mun makuun verrattuna niihin lukuisiin ”puhelauluihin” joihin olen suhtautunut nuivemmin ja ovat sitten harmikseni menestyneet turhan hyvin? :rofl:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5599
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Happy kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:28 addictin floppi oli vähän pettymys, niin aistikas ja rytmitäyteinen biisi ja häviää viel kaikenmaailman avrilleille, mut nää on näitä
Mulla se oli kyllä pisteharkinnassa, ja siinä on paljon tosi kivaa, mutta lopulta kokonaisuus ei ihan vaan onnistunut säväyttämään tarpeeksi. En tiiä miksei.

Niin ja olisi pitänyt vielä katkaista lainausta enemmän, niin olisi ollut selkeämpi. :mrgreen:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Pete »

Teenpäs tasaista jälkeä – biisini tuli toisen kerran peräkkäin sijalle 12. Tällä kertaa tuli yksi piste enemmän kuin raadissa 144. :mrgreen: Yllätyin kyllä näin hyvästä sijoituksesta, koska kuvittelin biisin olevan suurimmalle osalle tylsä hissibiisi. Minulle Downpour on kirkkaasti kaikkien aikojen kauneinta maltalaista euroviisujen ulkopuolelta. :joojoo:

Kiitos Zeralle erinomaisesti vedetystä raadista! :hali:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17017
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Happy »

Zera kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:35
Hanhis kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:33 Aliarvioin balkanmusiikin voiman, eikä ihme, koska olen sellaista lähettänyt raatiin vain kerran aiemmin: :flag_rs: Lepa Brenan Nekoj drugoj decu pravin raatiin 86.
Tämä on muuten tuttu biisi ja tosi hyvä! :uujee:
joo toi hanhiksen retrobalkanbänger jäi mulla elämään tuon raadin jälkeen, nyt piti laittaa soimaan ja soi toisenki kerra!
toinen mikä (hanhiksen) jäi elämään oli se hanhiksen upee bollywoodbiisi (josta puhuki jufon raadin keskustelus mut en halunnu kommentoida siihe mitää sillo et en bustais omaa biisiäni) sitäki bollywoodbiisii oon nyt loopittanu täs pari viikkoo sen jälkeen ku hanhis muistutti sen olemassaolosta.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36925
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

jdjj22 kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:32 Siitä huolimatta olisin lopussa toivonut että TomppaJr olisi ohittanut pysäyttämättömän Aleksin, koska ensiksi mainittu järjestää, kuten olen aiemminkin todennut, milteinpä parhaat raadit.
:kaunis: No mutta kiitos kiitos.

Napsahtaako nakki muuten minulle, jos Aleksi kieltäytyy? Jos napsahtaa, aion vetää hyvin hitaalla tempolla, kun tässä alkaa kaikki viisuhömpätkin lähestyä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2053
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

TomppaJr kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:41 Napsahtaako nakki muuten minulle, jos Aleksi kieltäytyy? Jos napsahtaa, aion vetää hyvin hitaalla tempolla, kun tässä alkaa kaikki viisuhömpätkin lähestyä.
Kyllä se nyt varmaan kieltäytyy :heh:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Saturnus Psycho kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:37 Romualdo ei ilmeisesti arvosta jazzahtavuutta? Olisin odottanut pisteitä siltä suunnalta!


Puhtaasti kappaleena osaisin kuvitella parhaiten lisääväni WD:n Azerbaidžanin (Aiselin) mun soittolistoille, mutta olin tuohon kappaleeseen aiemmin jo törmännyt ja se olisi sopinut myös viisuraatiin (sekä Aleksin että akuankan viisuraateihin siis!) joten nostin sen edelle nämä muutamat muut. Upea kappale joka tapauksessa Aiselilta! <3
Olin itseasiassa miettinyt jo tuota Aiselia viisuraatiin pitkää, mutta kun tämä teema tuli ja tajusin, että en ole lähettänyt koskaan mitään Azerbaidžanilta niin päätin raatiuttaa sen sitten jo nyt. Nauratti myös tuo Aleksin raadin teema kun se tuli, että olisihan Aisel tosiaan siihenkin sopinut. :heh: Hyvin menestyttiin, vaikka vähän harmittaa, että pronssikin oli noin lähellä. Kiitos Azerbaidžania äänestäneille. Armenia voitti. :heh: No biisi oli kyllä hyvä ja sai minulta pisteitä. Melko mukavat tulokset, koska kärjessä käytännössä kaikki saivat pisteitä. Pidin myös raadin tasosta.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42068
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hanhis kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:33 Sen sijaan tartuin Elvira Rahicin Udajem sehen, joka lumosi minut kummallisella poljennollaan
Se poljento oli juuri se juttu. :surrur: Joustava ja niin luomu. Kertsi ehkä vähän latteampi kuin muut osat biisiä niin en ihan täysiin heltynyt silti.

Ana Carla Mazan Caribe olisi myös periaatteessa ihan musaani, mutta siinä minua kiusasi se piano, joka kuulosti luomun sijaan koneelliselta. Oli niin tasaisen hakkaavaa. Tuliko se jostakin koneesta? Annoin silti muutaman pisteen.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5432
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Taikahuilu kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:47
TomppaJr kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:41 Napsahtaako nakki muuten minulle, jos Aleksi kieltäytyy? Jos napsahtaa, aion vetää hyvin hitaalla tempolla, kun tässä alkaa kaikki viisuhömpätkin lähestyä.
Kyllä se nyt varmaan kieltäytyy :heh:
Niin minäkin luulisin. En itse ainakaan haluaisi pyörittää kahta raatia samaan aikaan :heh:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3242
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Kyllähän täällä moni on pyörittänyt kahta raatia samaan aikaan! Mutta aamulla ollaan viisaampia.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Morri
Siemailija
Siemailija
Viestit: 188
Liittynyt: 14 Helmi 2022, 20:09

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Morri »

Kiitoksia järjestäjälle ja pisteitä antaneille. Jumboksi jäätiin, mutta vältettiin kojot. Suosiolla otan jumbosijan sen munniharppu-kikkelihevin sijasta.

Tämän raadin tarjonnassa puhuttelivat röyhkeät bassot, joskin voittajakappale jostain syystä tympäisi ensikuuntelulla. Ei se nyt niin huonolta uudelleenkuunneltuna tuntunutkaan.

Itsehän menin käyttämään muutaman illan viikko-kaksi takaperin :flag_ph:OPM-genreen tutustuessa. Aika tyhjäksi arvaksi tuo aika kävi, mutta valkkasin sitten sieltä jotain raatiin. Ehkäpä joku kasarin citypoppimaisempi OPM-biisi olisi ollut kiinnostavampi veto.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11937
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja sziget »

Kolmesta suosikistani Georgia oli lähimpänä kärkeä, yhdestoista. Myös Singaporea kannatin vahvasti, se olikin kuudes. Olin tyytyväinen genreraadin voittajaan Julianiin, josta jotkut motkottivat. Nyt kuuluin itse motkottajiin, koska vainusin Armenian bängerissä turvallisen raatisuosikin enkä pitänyt biisin kertsistä. Näillä varauksilla kaksi pistettä voittajalle tässä tasokkaassa kisassa.

:flag_cu: Olen tiennyt lauluntekijä-sellisti Ana Carla Mazan pari vuotta. Häneltä oli tullut uusi levy ja pari musiikkivideota sitten viime näkemän. Caribe valikoitui raatiin, koska siinä tapahtuu paljon, vaikka sello jääkin vähän muun orkesterin alle. Latinalaisen Amerikan edustus oli kiitettävä, enemmistö jäi taulukon väärälle puolelle. Kummallisesti Ecuadorin panhuilutilutus suosituin.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16671
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Saturnus Psycho kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:37 Pisteistäni sen verran, että UFOPOLIn Laos ansaitsi mielestäni täydet pisteeni. Harvoin löytää harvinaisesta maasta niin kilpailukykyistä bängeriä että siitä tällä tavalla innostuu!
Kiitos, kiitos. Kappale oli muutoinkin korkealla listoillani, joten valinta ei ollut vaikea, varsinkin kun oli vähän pakko valita jokin harvinainen maa :hihi:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Requel »

Jätin raadin hyviin käsiin, Zera kantoi vastuun mallikkaasti! :tapu:

Yleensä en hittejä halua suosia täysille pisteille, mutta When you're gone oli poikkeuksellisen merkittävä biisi elämässäni. Kaunis on toki sanomakin, mutta about noin kymmenen vuotta sitten se soi sattumalta erään lowkey traumaattisen tilanteen ohella. Meni oikeastaan vuosia, että omatoimisesti halusin kuunnella biisiä ollenkaan, kun siihen liittyi ikävä muisto. Ja nyt kun se eksyi raateihin, on elämässäni taas pientä alamäkeä, mutta en siltikään halua usko biisin olevan kirottu. :heh:

Avaan nyt rauhassa hieman tulosshown kommenttejani. Aleksille osoitin kysymyksen voittobiisinsä löytämisestä siksi, kun ajattelin sen olevan monessa paikkaa puhkikäytetty tekele. Aleksin mukaan näin ei kuitenkaan ollut, mikä toki lisäsi voiton arvoa hieman. Kyllähän biisi on melkoinen jytä eikä sen voitto ollut ihme. :peukku: UFOPOLIn kommentista olin kiinnostunut taasen siksi, että se vaikutti inside-jutulta ja sitähän se olikin, mutta mielestäni on soveliasta avata kahdenkeskisiä asioita myös muille jos niistä julkisesti täällä puhuu. Heräsi vilpitön mielenkiinto siitä, että mitä UFOPOLI oli Tompalle hänen biisistään sanonut ja miksi, minulla kun ei ole mikrofoneja asennettuna UFOPOLIn asuntoon. :mrgreen: Kiitos UFOlle vastauksista. :joojoo:

Täällä on ollut näköjään spekulointia siitä kuka järjestää. Itse en epäile hetkeäkään, etteikö Aleksi ottaisi raatia vastaan. Toivottavasti se on sellainen, josta myös itse innostun, sillä viisuartistit eivät tällä hetkellä inspiroineet minua. Mimicatia ja Douwe Bobbia tosin mietin, mutta molemmat nähtiinkin sitten viisuraadissa! :rofl:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20531
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Noh.. :heh:

Olen luotsannut joskus kolmeakin raatia samaan aikaan, joten mitään uutta tuplaisännöinti ei olisi. Jospa kuitenkin tällä kertaa Tomppa ottaa kopin seuraavasta niin saadaan vaihtelua. Viimeisimmästä on vierähtänyt pitkä tovi. Eiköhän allekirjoittaneelle riitä isännöintimahdollisuuksia ihan riittämiin.

Melko erinomainen raati. Ihan pelkästään sen takia saa ison plussan, koska pakottaa uuteen maahan. Olen ottanut sivutavoitteekseni vallata mahdollisimman paljon karttaa. Tämä oli jo neljäs peräkkäinen uutukainen sinne.

Es u du on tajuttoman imukykyinen etnobängeri. Varsinkin välisoitto ennen loppuhuipennusta, puuh. Kiitokset taas kannattajille.

*****
1. :flag_am: Nune Yesayan - Es u du
2. :flag_ke: Ondara - Torch Song
3. :flag_ca: Avril Lavigne - When You're Gone
4. :flag_gb: Asia - Too Late

****
5. :flag_ec: Wuauquikuna - Nuevo Mundo
6. :flag_ma: :flag_ca: Faouzia - Hero
7. :flag_no: Tine - Vil ha deg
8. :flag_la: Thinlamphone feat. Zamio P - Sound of Laos
9. :flag_no: Moyka - Rear View
10. :flag_az: Aisel - Qaradan Qara
11. :flag_cu: Ana Carla Maza - Caribe
12. :flag_mn: Uuhai - Khun Sureg
13. :flag_sg: Jianhao Tan, Debbie Soon, Denise Soong, Ridhwan Azman, Julynn Lau, Vincent Sin & Kevin Foo - As Long As You Huat
14. :flag_in: KR$NA ft. Rashmeet Kaur - Living Legend

***
15. :flag_bo: Lu de la Tower - me da igual
16. :flag_bo: Guisela Santa Cruz - Ya no puedo más
17. :flag_cr: MishCatt - Goofy
18. :flag_kr: Kangta - Breaka Shaka
19. :flag_br: Quarteto Jobim Morelenbaum - Eu e o Meu Amor / Lamento No Morro
20. :flag_ba: Elvira Rahić - Udajem se
21. :flag_lt: Colours of Bubbles - Truth or Dare
22. :flag_it: Pinguini Tattici Nucleari - Giovani Wannabe
23. :flag_es: Andrea Rocatti - La Reina
24. :flag_dk: Infernal - Because Uuh

**
25. :flag_mt: Annabelle - Downpour
26. :flag_cn: Muyun Brothers - Worldly World (Kingfuji remix)
27. :flag_ph: Dilaw - Sansinukob
28. :flag_ge: Lela Tsurtsumia - Tsamikvane Sikvarultan
29. :flag_dk: Barselona - Fra Wien til Rom
30. :flag_ar: El mató a un policía motorizado - El Tesoro

*
31. :flag_ma: Hoba Hoba Spirit - Fhamator
32. :flag_co: Lucrecia Dalt - Esotro
33. :flag_it: Mannarino - Fiume nero
34. :flag_bz: Verge of Umbra - Chaos sequence
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36925
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Aleksi kirjoitti: 15 Huhti 2024, 07:21 Jospa kuitenkin tällä kertaa Tomppa ottaa kopin seuraavasta niin saadaan vaihtelua.
Oonko mä edes seuraavana vuorossa? Katsotaanpas...
TomppaJr kirjoitti: 10 Helmi 2020, 22:02 Vetäminen
  • Levyraadin vetää lähtökohtaisesti toissaraadin voittaja. Jollei voittaja halua järjestää tulevaa raatia, järjestämisoikeus siirtyy raadin kärkiviisikossa sille, jolla on eniten osallistumiskertoja sitten viimeisimmän vetämänsä raadin. Tasatilanteessa tuore sijoitus ratkaisee. Jos koko kärkiviisikko kieltäytyy, jatketaan sijasta 6 alaspäin, kunnes joku ottaa tehtävän vastaan.
  • Timoteus: Veti levyraadin 102. Osallistunut sen jälkeen 37 raatiin.
  • TomppaJr: Veti levyraadin 116 yhdessä Aleksin kanssa. Osallistunut sen jälkeen kaikkiin raateihin eli 30:een.
  • jdjj22: Veti levyraadin 124.
  • austinpowers: Debytantti.
Eli Timoteus kai ensin, jos nyt osaan tulkita tuota sääntöä. :mrgreen: En ole koskaan laskenut näitä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20531
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Unohdin yhteisen lehmäraatimme. No, joka tapauksessa skippaan tällä kertaa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4102
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Aleksin ja minun musiikkimaut kohtaavat hieman erikoisella tavalla. Joskus annamme toistemme kappaleille hyvinkin korkeita pisteitä ja joskus emme voisi vähempää välittää toistemme valinnoista. Tämä kerta nyt oli esimerkki molemminpuolisesta arvostuksen puutteesta :heh: Onnittelut voitosta joka tapauksessa :peukku: Muutoinkin oma makuni oli tällä kertaa melko vastavirtainen. Pidin raadin tasoa hyvänä, mutta pisteitä irtosi kärkikymmenikköön vain Timoteuksen ja WildDancen kappaleille.

Minusta on sanottu, että lähetän raatiin kovin synkkiä kappaleita, joten yritin korjata asiaa lähettämällä hilpeän tarinan kaikkienalojenasiantuntija-besserwisseristä. Hoba Hoba Spirit on mainio bändilöytö Marokosta, ja tutustuin heidän tuotantoonsa laajemmaltikin. Fhamator on siinä sakissa suoraviivaisimmasta (ja lyhyimmästä) päästä. Kappale on ilmeisesti Marokossa aika tunnettu, sillä tuubista löytyi useita covereita. Tykästyin erityisesti tähän ukulelella säestettyyn versioon:


Osasin odottaa, että kappale jakaa mielipiteitä eli että pääasiassa äänestäjät antavat joko melko paljon pisteitä tai ei ollenkaan. Kolmet täydet oli kuitenkin iloinen yllätys. Kiitos Vendsyssel, Huilumies ja Timoteus, ja kiitos kaikille muillekin pisteitä antaneille :peukku: Iso kiitos myös Zeralle raadista, oli oikein onnistunut teema ja hyvin hoidettu raati.
:tapu:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5599
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Tegu »

sziget kirjoitti: 14 Huhti 2024, 23:38 Kummallisesti Ecuadorin panhuilutilutus suosituin.
Kuppilalla on selkeästi jokin juttu panhuiluihin. Eikös se nähty jo The Lonely Shepherdin voittaessa(?) raadin 36? :hihi: Edelleen muistelen lämmöllä tuosta noussutta panhuilukeskustelua.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36925
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Panhuilua ei koskaan voi olla liikaa! :draamaa:
Meow cat, please meow back.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4621
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Tegu kirjoitti: 14 Huhti 2024, 21:55 Voi eiii, huomasin vasta nyt, että järjestäjä on uhkaavasti jäämässä hännille omassa raadissaan. :eeek:
Mä ihan tarkoituksella yritin tätä omassa raadissani mutta jotkut mokomat menivät pitämään hanurikuiskaajasta. :lohduton:
Tegu kirjoitti: 15 Huhti 2024, 09:27 Kuppilalla on selkeästi jokin juttu panhuiluihin. Eikös se nähty jo The Lonely Shepherdin voittaessa(?) raadin 36? :hihi: Edelleen muistelen lämmöllä tuosta noussutta panhuilukeskustelua.
Happy tosiaan harkitsi samaa kappaa myös genreraatiini. Koska leikkisätkin genrenimet oli sallittu, ehdotin läpällä genreksi "Panhuilun revanssi". (Virallisempi genre olisi ollut esim. musiikkia Andeilta).
Viimeksi muokannut Jufo, 15 Huhti 2024, 14:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11549
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja romualdo »

WildDance kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:48
Saturnus Psycho kirjoitti: 14 Huhti 2024, 22:37 Romualdo ei ilmeisesti arvosta jazzahtavuutta? Olisin odottanut pisteitä siltä suunnalta!

Kyl arvostan, mut nostin ruutuvihonn sivulle 14 laulua joille sai antaa erityisen tasokkaat asiantuntewat pisteeni. Et woi tietää et jospa lauluni jäi sille warasijalle. Ja jatsmakuistakin musaa on useammanlaisia...
En ny wedä tähän esim. Nygammal swe- 66 esc hehkutteluani tään enempi...


Puhtaasti kappaleena osaisin kuvitella parhaiten lisääväni WD:n Azerbaidžanin (Aiselin) mun soittolistoille, mutta olin tuohon kappaleeseen aiemmin jo törmännyt ja se olisi sopinut myös viisuraatiin (sekä Aleksin että akuankan viisuraateihin siis!) joten nostin sen edelle nämä muutamat muut. Upea kappale joka tapauksessa Aiselilta! <3
Olin itseasiassa miettinyt jo tuota Aiselia viisuraatiin pitkää, mutta kun tämä teema tuli ja tajusin, että en ole lähettänyt koskaan mitään Azerbaidžanilta niin päätin raatiuttaa sen sitten jo nyt. Nauratti myös tuo Aleksin raadin teema kun se tuli, että olisihan Aisel tosiaan siihenkin sopinut. :heh: Hyvin menestyttiin, vaikka vähän harmittaa, että pronssikin oli noin lähellä. Kiitos Azerbaidžania äänestäneille. Armenia voitti. :heh: No biisi oli kyllä hyvä ja sai minulta pisteitä. Melko mukavat tulokset, koska kärjessä käytännössä kaikki saivat pisteitä. Pidin myös raadin tasosta.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11549
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Noh ny wastaukseni upposi tuohon edellisen wastaajan laatikkoon .. wähemmän huomiota herättäwämmällä tawalla!?

Kyl arvostan... jne.

tään enempää korj.

Norja 1973 hehkutteluani, puhumattakaan Maarit Äijön saman vuoden ehdokaslauluista, laiffff iss öö zikkkaaaav ....

tai Berdt Dahbäckin mainota versiosta ruohtin v. 68 edustuslaulusta.

tai Eija Ahvon ja Otto Donner Treatmaint yhtyeen esityksistä LP:ll Kuinka myöhään valvoo blues - Lady Day


etc ...
Viimeksi muokannut romualdo, 16 Huhti 2024, 14:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11549
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Noh ny wastaukseni upposi tuohon edellisen wastaajan laatikkoon .. wähemmän huomiota herättäwämmällä tawalla!?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42068
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Koirankuonolainen kirjoitti: 15 Huhti 2024, 08:55 Hoba Hoba Spirit on mainio bändilöytö Marokosta, ja tutustuin heidän tuotantoonsa laajemmaltikin. Fhamator on siinä sakissa suoraviivaisimmasta (ja lyhyimmästä) päästä. Kappale on ilmeisesti Marokossa aika tunnettu, sillä tuubista löytyi useita covereita.
Koko ajan soittolistaa kuunnellessani ajattelin, että kappale on Mongoliasta. :sekava: Lisäksi kappale kuulostaa ihan suomalaiselta kansansävelmältä, ja ehkä se minua viehättikin, että jossakin muualla on noin samanlaista. Siitä hevosen hirnunnan jäljittelystä en oikein tykännyt.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4102
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Rousku kirjoitti: 15 Huhti 2024, 12:19 Lisäksi kappale kuulostaa ihan suomalaiselta kansansävelmältä, ja ehkä se minua viehättikin, että jossakin muualla on noin samanlaista.
Mä ajattelin myös, että tämä voisi ihan hyvin olla suomalainen kappale :joojoo:
Rousku kirjoitti: 15 Huhti 2024, 12:19 Siitä hevosen hirnunnan jäljittelystä en oikein tykännyt.
Minusta se taas kuulosti lampaan määkimiseltä :heh:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11937
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja sziget »

Jufo kirjoitti: 15 Huhti 2024, 09:35 Happy tosiaan harkitsi samaa kappaa myös genreraatiini. Koska leikkisätkin genrenimet oli sallittu, ehdotin läpällä genreksi "Panhuilun revanssi". (Virallisempi genre olisi ollut esim. musiikkia Andeilta).
En olisi uskonut niin leikkisään genreen eikä panhuilu revanssia tarvitsekaan, sehän on näköjään Kuppilan kestosuosikki. Sen sijaan keho soittimena meni täydestä. Näin silmissäni Wikipedia-artikkelin aiheesta. Vaikka pieru on kehoäänten kuningas, muutakin musisointia varmasti löytyy. Pölkkypäitä voisi kalautella rytmikkäästi yhteen. Sävelkorkeuteen saadaan vaihtelua, jos käytettävissä on täysiä, melkein täysiä ja vajaita kusipäitä. :p
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3242
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 146 - Matka vieraille maille

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ :rofl2:

Onneksi meistä valtaosa on pölkkypäitä niin ei ainakaan ole ongelmaa löytää tekijöitä!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Vastaa Viestiin