Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

*****
48
39%
****
34
28%
***
28
23%
**
8
7%
*
5
4%
 
Ääniä yhteensä: 123

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1989
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja hercules »

^Mutta edelleen biisin striimaukset ovat suht vaatimattomia ennakkosuosikille. Onko tämä Suomen tavoin kokemus joka täytyy nähdä vai ovatko kroatilaiset/viisufanit tuijotelleet videota. Itse luulen että viisufanien ja tavan tallaajien musiikkimaussa voi tulla gappi vastaan. Karisma ja ääni on tällä mielestäni yhtä valju kuin Italian Gabbanilla. Biisi aika samaa luokkaa. Ei sillä etteikö kaikki olisi mahdollista. Kyllähän Gabbanikin otti taisteluvoiton ja tuliko peräti kuudenneksi ja samanlaista voisin odottaa tälle.
Nyt ne verhot kii

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5996
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Minkälaisissa määrissä ne katsojaluvut sitten yleensä liikkuvat ennakkosuosikeilla? :miettii: Eikä tuolla nyt tunnu olevan biisejä, jotka tänä vuonna keräisivät enempää katsojalukuja, toki kaikki eivät pre-partyissa edes esiinny.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1424
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Alussa tää oli mulla viistähtisenä, mutta livevetojen myötä laskenut neljään. Ja vielä on kuukausi aikaa...
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
mmmimo
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 238
Liittynyt: 16 Tammi 2024, 12:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja mmmimo »

Kroatia sekoaa viisustaan samalla tavalla kuin Suomi viime vuonna :ihana: Ihan parasta!
https://magazin.hrt.hr/zabava/postari-p ... a-11458358
meow cat, please meow back

Bandido1
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 96
Liittynyt: 11 Helmi 2024, 20:46

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Bandido1 »

hercules kirjoitti: 09 Huhti 2024, 00:49 ^Mutta edelleen biisin striimaukset ovat suht vaatimattomia ennakkosuosikille.
Onko millään tämän vuoden edes mainittavia striimauksia, edes murto osaa 2023 Tattoo/CCC striimauksista?? Kertoo vähän jo tasosta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8181
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Minä en edelleenkään ole Kroatian livessä kuullut suurempaa ongelmaa. Voisiko joku osoittaa mulle videon ja kertoa mikä siinä on vialla? Baby Lasagnen raspista ääntä en pidä minään vikana laulusuorituksessa. Käärijän arkuus melodisissa osuuksissa Liverpoolin finaalissa oli sen sijaan selkeääkin selkeämpää pässinlihaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 365
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Amone »

Kansallisen finaalin esitys on hyvä esimerkki. Marko ei laula, vaan karjuu ja ääni ei kestä vaan hajoaa ja alkaa kurluttaa.

En kutsuisi raspiseksi vaan olemattomaksi tekniikaksi. Hän ilmeisesti piti mikkiä ensimmäistä kertaa kädessään tuolloin.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8181
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Onko se finaaliesitys sama kuin Kroatian ketjun aloitusviestissä oleva video? Sitä olen itse kuunnellut, enkä ole kuullut mitään ongelmaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3374
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Käärijä ei minustakaan ollut erityisen hyvä laulusuorituksessaan missään vaiheessa. Itse biisi oli kuitenkin se, joka iski luuhun ja ytimeen ja näin ollen ansaittu yleisöäänipotti ei tullut yllätyksenä, muttei myöskään se, että noin alle puolet raadeista jätti Kärtsän pisteittä. Tällä hetkellä todella vaikea uskoa, että Baby Lasagne tai Joost menestyisi jury- tai yleisöpisteissä Käärijää paremmin (ellei sitten diaspora tee tehtäväänsä).
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 365
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Amone »

hra47 kirjoitti: 14 Huhti 2024, 19:09 Onko se finaaliesitys sama kuin Kroatian ketjun aloitusviestissä oleva video? Sitä olen itse kuunnellut, enkä ole kuullut mitään ongelmaa.
On, se live. 1:00 alkaa kertsi ja karjuminen. Valitettavasti en pysty enää olemaan kuulematta sitä kurlutusta kun siihen kerran kiinnitin huomiota.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8181
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Joo, en kuule edelleenkään siinä mitään vikaa vaikka yritin kyllä kuunnella sillä korvalla. Livevetoa olen kuunnellut koko ajan, sen musiikkivideoversion olen kuunnellut muistaakseni vain kerran. Lisäksi kuuntelin aikaisemmin jonkun preparty-vedon, eikä sekään mitenkään kehnolta kuulostanut. Nää on näitä asioita taas, että yhdelle jokin yksityiskohta on häiritsevämpi kuin toiselle. Itseäni on esim. Suomen edustajien livevetojen vaatimattomuus suorastaan hävettänyt viisulähetyksissä. Ehkä sitten olen kriittisempi oman maan esitystä kohtaan.

Siirsin rönsyn. -TJr
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5996
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Omaan korvaankin tuo kansallisen finaalin esitys on laulullisesti melko heikko, menee nimenomaan sen karjunnan puolelle. Varmaan juuri siksi oma ajatus kappaleesta oli alkuun negatiivinen. Pre-partyissa Marko on kuitenkin laulanut ainakin omaan korvaan huomattavasti paremmin ja kommenteissakin on kiinnitetty huomiota parantuneeseen laulusuoritukseen.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1104
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

hra47 kirjoitti: 14 Huhti 2024, 19:25Joo, en kuule edelleenkään siinä mitään vikaa vaikka yritin kyllä kuunnella sillä korvalla. Livevetoa olen kuunnellut koko ajan, sen musiikkivideoversion olen kuunnellut muistaakseni vain kerran.
Et ole ainoa. Minäkään en kuule siinä mitään vikaa. Mikään siinä ei häiritse minua, ja olenkin vähän kummastellut kommentteja laulusuorituksen heikkoudesta - joskin ajatellen samalla, että täytyyhän siinä sitten jotain vikaa kuitenkin olla, kun niin moni siihen suuntaan kommentoi. :mrgreen:

// Niin joo, ja Kroatia oli huikea eilen illalla täällä Amsterdamissa! Mieletön tunnelma, ja yleisö nautti täysillä. Esiintyi kolmanneksi viimeisenä.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5996
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja iiiduli »



Toivottavasti Marko, Teemu ja Henri pääsevät jossain kohtaa hengailemaan keskenään. Voisin kuvitella, että heillä ihan synkkaa. :trio:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33182
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Pete »

Lyhyt haastattelu ja esiintyminen alankomaalaisessa televisio-ohjelmassa:

Riskinä seniorilaumat

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36932
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ostin sitten Meow cat please meow back -paidan. :rofl: Tuommoisella Branka-kisulla varustetun. <3

https://www.rockmark.hr/?s=baby+lasagna
Meow cat, please meow back.

Avatar
mmmimo
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 238
Liittynyt: 16 Tammi 2024, 12:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja mmmimo »

Meow-toverini Tomppa! Mulle on tulossa Stipe-paita :uujee:
meow cat, please meow back

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5599
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Tuo Stipe on niin hieno, että melkein kiinnostaisi hankkia itsekin. Postikulut vaan ovat vähän suolaiset.. Näköjään tuossa myös varoitellaan, että toimitus on viivästynyt, koska Baby Lasagna -tuotteilla on niin paljon kysyntää.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16672
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

TomppaJr kirjoitti: 15 Huhti 2024, 20:31 Tuommoisella Branka-kisulla varustetun. <3
Minulla menivät Franka ja Blanka sekaisin, ja odotin jotain aivan muuta :sekava:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36932
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

UFOPOLI kirjoitti: 16 Huhti 2024, 08:08
TomppaJr kirjoitti: 15 Huhti 2024, 20:31 Tuommoisella Branka-kisulla varustetun. <3
Minulla menivät Franka ja Blanka sekaisin, ja odotin jotain aivan muuta :sekava:
"Bejba it's you..." :laulaa: Eiku höh, se oli Tšekki ja vielä eri vuosikin (2017). :lohduton: Nuo menevät jostain syystä minulla aina sekaisin.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Bellissima
Siemailija
Siemailija
Viestit: 160
Liittynyt: 05 Maalis 2019, 15:20

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Bellissima »

Paita ja sukat tilattu. :surrur:
Me ollaan jossain rinnakkaisessa todellisuudessa pari

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Stipe-paita lähti täälläkin tilaukseen. Toivottavasti ehtii perille viisuihin mennessä! <3
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Bellissima
Siemailija
Siemailija
Viestit: 160
Liittynyt: 05 Maalis 2019, 15:20

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Bellissima »

^ Mä jo peruspessimistinä varaudun siihen, ettei ehdi, eikä se oikeastaan mikään maailmanloppu olisi. Aion joka tapauksessa rokata paitaa koko tulevan suven. :heh:
Me ollaan jossain rinnakkaisessa todellisuudessa pari

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16672
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Inspiraatiosta kiittäen tilasin Albania-tavaraa. Koska jonkun täytyy (?).

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 539
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

hra47 kirjoitti: 14 Huhti 2024, 19:25 Joo, en kuule edelleenkään siinä mitään vikaa vaikka yritin kyllä kuunnella sillä korvalla. Livevetoa olen kuunnellut koko ajan, sen musiikkivideoversion olen kuunnellut muistaakseni vain kerran. Lisäksi kuuntelin aikaisemmin jonkun preparty-vedon, eikä sekään mitenkään kehnolta kuulostanut. Nää on näitä asioita taas, että yhdelle jokin yksityiskohta on häiritsevämpi kuin toiselle. Itseäni on esim. Suomen edustajien livevetojen vaatimattomuus suorastaan hävettänyt viisulähetyksissä. Ehkä sitten olen kriittisempi oman maan esitystä kohtaan.

Siirsin rönsyn. -TJr
Minäkään en ymmärrä haukkuja livevedosta. Ilmeisesti karjuminen tarkoittaa joillekin negatiivista asiaa, mutta miten tämä sitten muka pitäisi vetää? :heh: Toki huojuntaa on jonkin verran, eikä ärjyntä joka kohdassa ihan täysillä lähde, mutta mielestäni tietty rosoisuus istuu tähän esitykseen todella mainiosti.

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2136
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Ke 17.4 tilattu paitani postitettiin Ma 22.4, saas nähdä milloin saapuu.

Ei maailmanloppu vaikka ei saavu ennen kisapäivää, hienoa kissapaitaa pitää kesällä mielellään :joojoo:

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 365
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Amone »

korvaboosti kirjoitti: 17 Huhti 2024, 15:07
hra47 kirjoitti: 14 Huhti 2024, 19:25 Joo, en kuule edelleenkään siinä mitään vikaa vaikka yritin kyllä kuunnella sillä korvalla. Livevetoa olen kuunnellut koko ajan, sen musiikkivideoversion olen kuunnellut muistaakseni vain kerran. Lisäksi kuuntelin aikaisemmin jonkun preparty-vedon, eikä sekään mitenkään kehnolta kuulostanut. Nää on näitä asioita taas, että yhdelle jokin yksityiskohta on häiritsevämpi kuin toiselle. Itseäni on esim. Suomen edustajien livevetojen vaatimattomuus suorastaan hävettänyt viisulähetyksissä. Ehkä sitten olen kriittisempi oman maan esitystä kohtaan.

Siirsin rönsyn. -TJr
Minäkään en ymmärrä haukkuja livevedosta. Ilmeisesti karjuminen tarkoittaa joillekin negatiivista asiaa, mutta miten tämä sitten muka pitäisi vetää? :heh: Toki huojuntaa on jonkin verran, eikä ärjyntä joka kohdassa ihan täysillä lähde, mutta mielestäni tietty rosoisuus istuu tähän esitykseen todella mainiosti.
Huutaminen toki on yksi äänenkäytön muoto, onhan meilläkin ollut joskus mieskuoro Huutajat. Kritisoin sitä, että Markon ääni ei kestä sitä huutamista, vaan hajoaa.

Ehkäpä hän viisuihin mennessä on oppinut hallitsemaan äänensä, mutta videolla ja kans. finaalissa äänen särkyminen oli selkeästi kuultavissa.

Juna Turkuun
Maistelija
Maistelija
Viestit: 27
Liittynyt: 29 Helmi 2024, 19:23

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Juna Turkuun »

Ekat pätkät Malmön harkoista Youtubessa. Asu on nyt mielestäni paljon parempi. Vähän pettynyt että nuo kaksi tanssijaa vielä mukana, jotenkin koreografia oli ainakin aikaisemmin niin kökkö että epäilen heidän olevan edes ammattitanssijoita. No vielä ei siitä puolesta paljoa näe. No. Asu parempi 👍

https://youtu.be/fMmP90bDUNw?si=MFoOWkD_DbkABuFw

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1158
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja JRS »

Krotialla hyvä biisi :peukku:
Tässä on mukavasti menoa & meininkiä ja ihan hauska sanoitus :mrgreen:
Kokonaisuutena siis oikein toimiva paketti :tapu:

Arvosana: 5/5
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42070
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kroatia 2024: Baby Lasagna – Rim tim tagi dim

Viesti Kirjoittaja Rousku »

JRS kirjoitti: 28 Huhti 2024, 16:49 ihan hauska sanoitus :mrgreen:
Lyriikoista kyllä plussaa Kroatialle. Ei ihan puhkikalutuin aihe, ja käsittelyssä tulee tunteiden ambivalenssi esiin.
Rise, angel, shine, love!

Vastaa Viestiin