Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
55
20%
****
76
28%
***
53
19%
**
47
17%
*
44
16%
 
Ääniä yhteensä: 275

Bandido1
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 97
Liittynyt: 11 Helmi 2024, 20:46

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Bandido1 »

Pete kirjoitti: 17 Huhti 2024, 15:31 Mihin Suomen sijoitukseen olisitte finaalissa tyytyväisiä?

Minulla menee ehkä näin:

1.–10. ällistyneen tyytyväinen
11.–14. todella tyytyväinen
15. tyytyväinen
16.–17. melkein tyytyväinen
18.–20. hieman pettynyt
21.–26. pettynyt
18. Koska jos liian hyvä, tyhmät UMK-tuottajat ja tietysti kansa uskoo, että olipa hyvä valinta ja Sara ei olisi varmasti menestynyt sen paremmin. :stupido:

Eli silloin muutokset raatipainotukseen voidaan ainakin unohtaa, että jatketaan samalla kaavalla. Ns. 'suuria' balladeja ei silloin kannata enää lähettää ainakaan voitto/valintamielessä. :peukku:

Toisaalta 2013 flopista täälläkin muutama oli jopa niin katkera ja vannoi, ettei se Mikael Saari olisi pärjännyt ainakaan. :heh:

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 828
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Kunhan finaalissa ja mielellään joku 15-23 sija
:shokki:

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Pete kirjoitti: 17 Huhti 2024, 15:31 Mihin Suomen sijoitukseen olisitte finaalissa tyytyväisiä?

Minulla menee ehkä näin:

1.–10. ällistyneen tyytyväinen
11.–14. todella tyytyväinen
15. tyytyväinen
16.–17. melkein tyytyväinen
18.–20. hieman pettynyt
21.–26. pettynyt
Mulla taas näin:

1.-10. ei tapahdu tässä todellisuudessa ja tällä biisillä, tietysti tyytyväinen olisin
11.-14. odotettua parempi tulos
15.-17. tyytyväinen
18.-20. lievä pettymys, mutta tätä jopa uskallan veikata sijoitukseksi Suomelle
21.-26. pettynyt
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2979
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Mua ei haittaa vaikka Suomi saisi nyt huonon paikan, koska meillä oli hyvät paikat viime vuonna. Hyvät paikat niille joita on enemmän sorrettu. :joojoo:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6009
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Jos finaalissa päästäisiin 15 parhaan joukkoon, niin olisin todella tyytyväinen. Hieman pettynyt siinä tapauksessa jos top20 ulkona oltaisiin, mutta ei sekään loppujen lopuksi varmaan ihan hirvittävän paljon järkyttäisi. Onhan alkuperäinen veikkaukseni kuitenkin se, ettei finaaliin olla edes menossa. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 828
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Onhan se finaalipaikka nyt aika varma :heh:
:shokki:

Avatar
haikea
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 99
Liittynyt: 05 Tammi 2024, 15:15

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja haikea »

Mä oisin itse tyytyväinen oikeastaan mihin tahansa sijoitukseen finaalin muutamasta viimeisestä sijasta ylöspäin. Selvää on että juryilta ei tule irtoamaan kun muutama jämäpiste, mutta telen suhteen uskallan olla toiveikkaampi. En kuitenkaan varsinaisesti ylläty, jos sieltäkään suunnalta ei jytkyä tule, mutta uskon silti että kyllä sieltä vähintään 30-40 pistettä irtoaa. Parhaassa tapauksessa joku sellainen 15. sija vois olla realistinen, mutta veikkaan kuitenkin että lopulta ollaan siinä 20. tienoilla - ja se on Suomen viisuhistorian huomioiden jo oikeasti ihan hyvä sijoitus.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1998
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Oma mielikuva sijoista:
1-9: Upea ja liki käsittämätön suoritus :uujee:
10-14: Hyvä suoritus, enempää ei voisi vaatia :joojoo:
15-19: Meh, täysin odotettua. Kelpo suoritus mutta kukaan ei jää suuremmin kaipaamaan :sorivaan:
20-26: Missä olikaan UMK2025 -ketju? :mitvit:
Nyt ne verhot kii

bukbu
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 67
Liittynyt: 19 Helmi 2024, 10:08

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja bukbu »

Kunhan mennään finaaliin ja ei olla jumbokolmikossa niin olen tyytyväinen. Jumbokolmikkoonkaan en olisi mitenkään mahdottoman pettynyt, kunhan finaaliputki jatkuu.

Bandido1
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 97
Liittynyt: 11 Helmi 2024, 20:46

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Bandido1 »

Nyrkkisääntönä väh. parempi, kuin Rasmuksen edellisenä 'välivuotena' 2022 <21.

Avatar
elffi
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 03 Tammi 2024, 18:32

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja elffi »

Finaalipaikkaan olen jo tyytyväinen ja finaalissa "toiselle" sivulle olis mahtavaa. Mutta jos nyt lähtee asiaa pohtimaan ja jäsentelemään:

1-5. täysin mahdottomuus enkä edes ajattele näitä sijoja :heh:
6-11. en usko lainkaan näihin sijoituksiin, mutta tämä löisi mut ällikällä. olis super hieno suoritus
12.-16. näihin sijoituksiin voin uskoa ja olisin tyytyväinen. enkä oikeestaan enempää voi vaatiakkaan.
17.-20 odotan, että näillä sijoilla finaalissa ollaan enkä olisi edes pettynyt. hyvillä fiiliksillä olisin
21-26. en tahdo vikojen joukossa olla ja hieman pettynyt olisin.
e u r o p a p a !

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16674
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Bandido1 kirjoitti: 17 Huhti 2024, 20:34 Nyrkkisääntönä väh. parempi, kuin Rasmuksen edellisenä 'välivuotena' 2022 <21.
Ei sekään huono sija ollut, ainakaan siinä valossa, että se oli vuosien 2010–2022 korkeimmalle sijoittunut vuosiykköseni :hihi:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1107
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

bukbu kirjoitti: 17 Huhti 2024, 19:40Kunhan mennään finaaliin ja ei olla jumbokolmikossa niin olen tyytyväinen. Jumbokolmikkoonkaan en olisi mitenkään mahdottoman pettynyt, kunhan finaaliputki jatkuu.
Komppaan. Finaaliin pääsy on Suomelle jo hieno suoritus, johon olen itse aina tyytyväinen, ja jokainen sija pohjalta ylöspäin on sitten plussaa vaan. :peukku: Eikä jumbokolmikkokaan mikään katastrofi olisi. Silloinkin voi vilpittömästi iloita siitä, että Suomi päästiin ylipäätään näkemään ja kuulemaan vielä finaalissa.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36940
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Sijat 1–9: mitä v*ttua just tapahtui?
Sijat 10–12: odotettua+
Sijat 13–15: odotettua
Sijat 16–18: odotettua–
Sijat 19–22: voi ei
Sijat 23–26: no voi sviddu
Karsiutuminen semissä: :rofl: :rofl: :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30541
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Sijat 1–8: Herään sängystäni. Se olikin vain unta. :kahvia:
Sijat 9–15: Yläkanttiin. Erinomainen tulos. Ilahdun. :uujee:
Sijat 16–19: Odotusteni ylärajoilla. Kakkosella alkava sijaluku vältetty. Hyvä tulos. :)
Sijat 20–25: Odottamani tulos. Ei reaktiota. :sorivaan:
Sija 26 nollasta poikkeavalla pistemäärällä: Njääh. Oliko pakko. Kai finaalista olisi joku huonompikin löytynyt. Ei jaksaisi sitä, miten tavikset eivät ymmärrä jumbosijan ja "jumbosijan" eroa. :stupido:
Sija 26 nollalla pisteellä: Tätä ei olekaan kukaan semifinaalin läpäisijä aiemmin tehnyt eikä ehkä koskaan toiste teekään. Mieletöntä saada näin kaunis tilastokuriositeetti juuri Suomen nimiin. :tapu:
Karsiutuminen: Häh?? Tässä kilpailijajoukossa pelkillä puhelinäänillä? Miten??? :plop:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8932
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Ainoastaan karsiutuminen ilahduttaisi minua. :ylppis: Voitto ehkä myös jossain määrin.
Qaj.

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2390
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Sija 1: UMG mahdotonta, mutta saatiin ainakin revanssi viimevuotisesta. Malmön torille! :mrgreen:
Sijat 2–9: UMG mahdotonta! :eeek:
Sijat 10–12: Vähän yliarvostettua mutta kiitos hyvästä sijoituksesta. :peukku:
Sijat 13–15: Olen tyytyväinen. :joojoo:
Sijat 16–18: Olen tyytyväinen, odotettu sija, ehkä hieman paremmin olisi saanut mennä...
Sijat 19–22: Odotettu sija, pessimisti ei pety!
Sijat 23–25: Taas meille vittuillaan Malmön viisuissa. Onneksi ei jääty ainakaan jumboksi. :lohduton:
Sija 26: Elämäni on pilalla! :vollotus:
Karsiutuminen semissä: *jossittelua siitä kuinka oltaisiin päästy suoraan finaaliin vanhalla semisysteemillä* :vollotus:
Semijumbo: Elämäni on pilalla! :vollotus:

Tärkeintä ei ole voitto, vaan se, että pääsemme finaaliin emmekä jää jumboksi. Juuri nyt Suomi ja Norja johtavat molemmat 11 jumbosijoilla häviäjäin tilastoja, enkä halua, että päädymme johtamaan häpeällistä tilastoa yksin. Viimeksi taisimme olla samassa jamassa 1990-2000-lukujen vaihteessa.
🇫🇮👖🥚

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 837
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Voitto: Justice for Käärijä eli olisin siis palannut aikakoneella vuoteen 23 :tapu:
Top 10: Ei tule tapahtumaan tällä kertaa :surrur:
11 - 15 Olisin aidosti yllättynyt ja iloinen :rakkaus:
16 - 20 Tyytyisin tähänkin tulokseen mukisematta :peukku:
21 - 25 lievästi pettynyt, mutta tätähän mä odotin :roll:
26. UMK25 ketjuun hakemaan uutta nousua :eiei:
Karsiutuminen finaalista: puhelinääniä käpälöity! :jupinaa:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2263
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Toivottavasti en nää montaa kertaa unta viisuista… Sanon vaan et musta ne on kovin ahdistavia kun 99% liittyvät siihen et on semit menossa ja Suomi joko pääsee jatkoon tai ei pääse. Edellisen yön unessa tämä ei kuitenkaan selvinnyt!
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16201
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Top 10: jippikaijei, mut onko kuitenkaan loppujen lopuksi hyvä UMK:ta ajatellen?
11-20: Täysin riittävä :peukku:
21-26 tai karsiutuminen: ottaisin tämänkin sata kertaa sadasta jos vaihtoehto olisi ollut muuan sietämättömän äänen omaava laulajatar millä tahansa tuloksella :ylppis:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Rinjoo
Siemailija
Siemailija
Viestit: 153
Liittynyt: 12 Maalis 2023, 10:42

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Rinjoo »

"Liian aikaista vielä" tätä pohtia, mutta kuinka monentena luulette, että Suomi kerrotaan finaaliin pääsijöistä semi-finaalissa? En usko että viimeisenä kerrottaisiin, koska vedonlyönneissä ollaan niin korkealla semissä, joten jos ei olla finaalissa ennen viimeistä, niin voidaan siinä kohtaa siirtää katseet ensi vuoteen :rofl:. Ja täysin arvottuun järjestykseen uskovat vain ketjua lukevat suomenRuotsalaiset :heh:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2263
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Rinjoo kirjoitti: 18 Huhti 2024, 08:25 "Liian aikaista vielä" tätä pohtia, mutta kuinka monentena luulette, että Suomi kerrotaan finaaliin pääsijöistä semi-finaalissa? En usko että viimeisenä kerrottaisiin, koska vedonlyönneissä ollaan niin korkealla semissä, joten jos ei olla finaalissa ennen viimeistä, niin voidaan siinä kohtaa siirtää katseet ensi vuoteen :rofl:. Ja täysin arvottuun järjestykseen uskovat vain ketjua lukevat suomenRuotsalaiset :heh:
Blind Channel oli myös neljäntenä semin kertoimissa ja kerrottiin vikana :hihi: Toki voittivat semin yleisöäänet joten siinä lienee syy miksi kerrottiin.


Jospa tällä kertaa kerrottas ekana, jooko pliiiiiis :uujee:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Hakkis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 18
Liittynyt: 10 Helmi 2024, 23:42

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Hakkis »

Sellainen fiilis jäänyt noista, että ekana kerrottu yleensä joku yllättäjä ja vikana joku suosikki, että ei hirveä pettymys jää päälimmäisenä mieleen.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2263
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

^

Ainakin 2020-luvulla tää on pitänyt paikkansa :joojoo:

Eli jos yksi paikka jäljellä finaaliin niin se oli sitten siinä :jupinaa: Vaikka Suomi onkin suuri suosikki pääsemään finaaliin niin ai että millainen sontamyrsky siitä syntyis jos Saran hävittäjä kerrottas vikana ja vaikka Irlanti ois vielä jännittämässä :draamaa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12867
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

GuoZu8 kirjoitti: 18 Huhti 2024, 00:57 Tärkeintä ei ole voitto, vaan se, että pääsemme finaaliin emmekä jää jumboksi. Juuri nyt Suomi ja Norja johtavat molemmat 11 jumbosijoilla häviäjäin tilastoja, enkä halua, että päädymme johtamaan häpeällistä tilastoa yksin. Viimeksi taisimme olla samassa jamassa 1990-2000-lukujen vaihteessa.
Suomi oli aiemmin johtanut Norjaa jumbosijoissa yhdessä vaiheessa (8-7), nimittäin yhden vuoden ajan vuodesta 1996 vuoteen 1997, Jasminen ja Tor Endresenin nollan välissä.

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2390
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

MIH96 kirjoitti: 18 Huhti 2024, 11:01
GuoZu8 kirjoitti: 18 Huhti 2024, 00:57 Tärkeintä ei ole voitto, vaan se, että pääsemme finaaliin emmekä jää jumboksi. Juuri nyt Suomi ja Norja johtavat molemmat 11 jumbosijoilla häviäjäin tilastoja, enkä halua, että päädymme johtamaan häpeällistä tilastoa yksin. Viimeksi taisimme olla samassa jamassa 1990-2000-lukujen vaihteessa.
Suomi oli aiemmin johtanut Norjaa jumbosijoissa yhdessä vaiheessa (8-7), nimittäin yhden vuoden ajan vuodesta 1996 vuoteen 1997, Jasminen ja Tor Endresenin nollan välissä.
Tiesin sen jo nuorena. Luojan kiitos onneksi en ollut syntynyt tuolloin, enkä tiennyt tuolloin mitään Euroviisuista.
Mutta synnyinmaani Kiina oli jo tuolloin johdossa toisessa kyseenalaisessa tilastossa maailman suurimpana autoritaarisena ja kommunistijohtoisena maana.

Olisipa ruotsalais-japanilainen, niin pääsisi helpommalla.
🇫🇮👖🥚

Piskikatti
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Touko 2023, 18:30

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Piskikatti »


Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1107
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

^ Ai että, no nyt on herkkua, en malta odottaa! :uujee:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Mulla ollut jo jonkin aikaa aavistus, että Suomi kerrotaan joko ekana tai tokana finaaliin menijänä. :joojoo: Ja kyllä, uskon vahvasti edelleen finaalipaikkaan.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12867
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

GuoZu8 kirjoitti: 18 Huhti 2024, 12:48 Tiesin sen jo nuorena. Luojan kiitos onneksi en ollut syntynyt tuolloin, enkä tiennyt tuolloin mitään Euroviisuista.
Minä olin Jasminen aikoihin jo syntynyt, mutta en tietenkään tiennyt viisuista mitään.

Vastaa Viestiin