ESC 2024: järjestelyt

Euroviisut 2024 länsinaapurissa
Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10779
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Nekku kirjoitti: 24 Huhti 2024, 14:43 ^No ei ne tappouhkaukset saa mua näkemään Israelia uhrina, mutta hyvä että tuodaan tuokin asia esille. Onhan se aika kaksinaismoralista olla sotaa ja tappamista vastaan jos itse kuitenkin jollain tasolla ihannoi samoja aiheita.
No siis tämä juuri. Onhan näiden öhöyttäjien mielenmaisema erikoinen, että ei siitä kyllä ota selvää. Sotaa vastustetaan hyökkäämällä viattomien ihmisten kimppuun vihalla. Esimerkiksi minä olen saanut useita ihan hirveitä kommentteja+uhkauksia videoihin ja päivityksiini ympäri sosiaalista mediaa ihan vaan tekemällä tämän vuoden viisurankingin. Itseäni ei nuo juuri hetkauta tai eivät minuun satu. On aika kova kuori tässä kasvanut näillä kilometreillä ja osaan nuo sivuttaa, mutta harmi, jos noita tulee joillekin herkemmille sivulliselle ja viattomille. Kyllä myös ihmettelen näiden öhöyttäjiä, että he oikeasti käyttävät aikaa ihan sivullisten ihmistenkin vainoamiseen, koska heidän platforminsa eivät ole kovinkaan isot. Mielenterveysongelmistahan he usein kärsivät ja elävät varmasti jonkinlaisessa omassa todellisuudessa ja varmaan 98% näistä uhkauksista ovat varmasti vain pelkkää uhittelua. Enemmän säälittää nuoret jotka someissaan asuvat, koska tuo on oikeasti aika hirveä ja toksinen paikka.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5508
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Itsekin olen saanut tappouhkauksia sekä muita todella törkeitä viestejä oman Israel-myönteisyyteni takia. En ole suuremmin ottanut näistä viesteistä itseeni, mutta pistää kyllä silti miettimään, että kuinka paljon pitää Hamasin symppareilla olla päässä vikaa kun päättävät tuosta syystä lähetellä moisia viestejä kellekään, varsinkaan alaikäiselle :roll:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2337
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Kummaa kyllä että sitä niin puolustetaan Palestiinaa mut sitten siinä samalla haukutaan pystyyn kaikki jotka ei ääneen tuomitse Israelin tekoja jne. Itse en kyllä hirveästi viitsi ääneen sanoa etten varsinaisesti vastusta Israelin osallistumista (vastustan lähinnä siksi et viisut ois turvallisemmat kaikille).
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17073
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kasper_ kirjoitti: 24 Huhti 2024, 15:35 Itsekin olen saanut tappouhkauksia sekä muita todella törkeitä viestejä oman Israel-myönteisyyteni takia. En ole suuremmin ottanut näistä viesteistä itseeni, mutta pistää kyllä silti miettimään, että kuinka paljon pitää Hamasin symppareilla olla päässä vikaa kun päättävät tuosta syystä lähetellä moisia viestejä kellekään, varsinkaan alaikäiselle :roll:
sori oon hirviö mut pakko tuoda esim tääkin päätön viestisi uudelleen näkyviin
Kasper_ kirjoitti: 26 Tammi 2024, 17:03 Näin pätkän jossa Andersson oli jossain vaalitentissä tai vastaavassa sanonut haluavansa sulkea Israelin (juutalaisen) pääministerin Netanjahun kuumaan saunaan kunnes ovat sopineet tulitaosta ja siitä eteenpäin. Huomaatteko historiallisen referenssin toisen maailmansodan tapahtumien kanssa? Näinköhän oli vielä höyrysaunasta kyse kun niin kovasti halutaan juutalainen sinne kaasutettavaksi sulkea? :miettii:
tosissaan jos vastaavaa hullunkurista settiä & syytöksiä esittelet pitkin somea, niin kai siinä on aika iso todennäköisyys että päädyt riitelemään hullujen kanssa? mielestäni tällaiset hiekkalaatikkokinastelut ja niiden routiminen ei kuulu kuppilaan tai ei ainakaan anna perin uskottavaa kuvaa "kärsimyksistäsi"

asioilla on aina kaksi puolta ja kysymys herää miksi vaan pieni vähemmistö meistä viisufaneista saa näitä lukuisia "uhkauksia" ? - itse en ole saanut ensimmäistäkään.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3016
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Happy kirjoitti: 24 Huhti 2024, 14:51 Maailmassa on paljon hyvää, miksi keskittyä harvojen rumien ihmisten hullutuksiin? tää on sitä jeesustelua joka ei mun kaaliin vaan mahdu.
Sulla on hyvä pointti, mutta kai aiheesta voi kuitenkin välillä keskustella? En mä tässä kaikkea aikaani ole tuhlaamassa näihin. :heh:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17073
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ no ei siinä.. sorruin itsekkin antamaan tälle huomiotani mut en pystyny olemaan hiljaakaan :puna: :hiips:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20578
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Pääsevätköhän artistit ihan taustaseinän eteen? Ikään kuin siinä olisi tyhjää. Hieno kyllä on ja pysyn sanojeni takana: kenties hienoin koskaan.

https://www.instagram.com/reel/C6LvnqZM ... Q3amtibw==
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5508
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

On muuten pieni lava :shock:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2337
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Musta tuo on aivan kamala lava :eiei: :kups:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8202
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kovin pieneltä tosiaankin näyttää...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 806
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Kasper_ kirjoitti: 25 Huhti 2024, 15:25 On muuten pieni lava :shock:
Näyttää kyl pieneltä.
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8202
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Noh, Win95:n muna näyttää sitten vertailussa isommalta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Upealta näyttää! Oikea haastaja Köpiksen kymmenen vuoden takaiselle lavalle. :tapu:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10779
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Hienolta näyttää! :uujee: Ihanaa, että kisat on kohta täällä. Vuoden parasta aikaa. <3 Ruotsalaiset osaavat kyllä ja tuo tulee näyttämään niin hienoilta tv-kuvissa. Ruotsi osaa ottaa pienemmilläkin resursseilla kaiken irti.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3016
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Hieno lava eikä tuo pieni koko niin haittaa. :joojoo:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6081
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Lava tosiaan on pieni ja muotokin tuntuu vaikealta. Yläosa on kyllä kiva, vaikka artistina ehkä saattaisin pelätä, että se tulee niskaan hetkenä minä hyvänsä. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42182
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mistä te sitä lavaa nyt katselette?

Äh, siis tuo Aleksin video kai. En ehdi saada siitä mitään tolkkua. Minusta lava on aikaisemmin näyttänyt pieneltä, enkä ymmärrä muotoa. Tuntuu, että siitä voisi vahingossa pudota.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3741
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Zera »

Mun mielestä lava näyttää kivalta, ja muutenkin tykkään enemmän pienistä lavoista. Esim. 2012 Bakun lava on jäänyt mieleen jo epämiellyttävän isona.

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5053
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Tässä tv-kuvaa. Näyttää se isommalta telkkarissa.

Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 883
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Jos Ruotsi jonkun osaa niin kuvakulmat ja muutenkin tuon TV kuva puolen :uujee:
Mahtavan näköstä :draamaa:
:draamaa: Vieläkö pitää odottaa
Ensviikolla vasta :hak:

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Elukka »

+ Viisut + kirjoitti: 25 Huhti 2024, 19:50 Tässä tv-kuvaa. Näyttää se isommalta telkkarissa.

Ja taustalla soinee tämän vuoden teemamusiikki! :uujee: kuulostaa ja näyttää upealta. Ihan tuli kyynel silmään. :kups:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Bandido1
Siemailija
Siemailija
Viestit: 110
Liittynyt: 11 Helmi 2024, 20:46

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Bandido1 »

Kasper_ kirjoitti: 25 Huhti 2024, 15:25 On muuten pieni lava :shock:
Miten tämä on kuultu ennenkin mm. Helsingin kisoissa 2007? :heh:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6081
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

En kyllä ymmärrä, miksi lavasta on pitänyt tehdä tuollainen ristin muotoinen. Kuvissa ja videolla näyttää ainakin siltä, että lavalla on todella hankala tehdä oikein minkäänlaista tanssikoreografiaa taustanssijoiden kanssa, kun joku jo tipahtaa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2337
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Anteeks mut repesin mielikuvalle siitä et tanssija vetää täysiä hommaansa ja yks kaks vaan tipahtaa lavalta :repeilee: :repeilee: :repeilee:

Jatkakaa :hiips:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42182
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Rousku »

iiiduli kirjoitti: 25 Huhti 2024, 20:29 En kyllä ymmärrä, miksi lavasta on pitänyt tehdä tuollainen ristin muotoinen. Kuvissa ja videolla näyttää ainakin siltä, että lavalla on todella hankala tehdä oikein minkäänlaista tanssikoreografiaa taustanssijoiden kanssa, kun joku jo tipahtaa.
Jos se (muoto, ei putoaminen) ennustaa Sveitsin voittoa? :miettii:

Minustakin näyttää nimenomaan vaaralliselta.
Bandido1 kirjoitti: 25 Huhti 2024, 20:13
Kasper_ kirjoitti: 25 Huhti 2024, 15:25 On muuten pieni lava :shock:
Miten tämä on kuultu ennenkin mm. Helsingin kisoissa 2007? :heh:
Sehän olikin pieni lava.

Mutta onhan lava joskus isokin, esim. 2012, 2014, 2021.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Elukka »

iiiduli kirjoitti: 25 Huhti 2024, 20:29 En kyllä ymmärrä, miksi lavasta on pitänyt tehdä tuollainen ristin muotoinen. Kuvissa ja videolla näyttää ainakin siltä, että lavalla on todella hankala tehdä oikein minkäänlaista tanssikoreografiaa taustanssijoiden kanssa, kun joku jo tipahtaa.
Delegaatiot ovat kyllä esityksiä suunnitellessaan tienneet lavan ulkonäöstä, joten kaikki on varmasti sovitettu tuohon muotoon. Minusta on piristävää nähdä jotain erilaista. Uskon muodon tuovan enemmän mahdollisuuksia kuin uhkia.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17073
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Happy »

mielummin pienempi lava ku joku tyylitön jättiläinen, jos pitää viimeiseltä 15 vuodelta sanoo rumin viisulava nii se titteli menee kyl Bakun lavalle, niin kolkon suurelta ja asuttamattomalta näytti lava melkein kaikissa esityksissä.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10779
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Ja olkaamme kiitollisia, että lavan keskellä ei ole jumissa mitään rumaa mustaa möhkälettä. Siinä vasta ruma lava! :heh: Onneksi ei onnistunut ihan kaikkia esityksiä sabotoimaan. 2022 viisuista tuli muutenkin minulle henkilökohtaisista syistä täydet väliviisut + lopputulos oli selvempää kuin koskaan joten silloin, jos joskus oli aika rumalle lavalle. Välillä toimii iso lava (esim. Moskova 2009), mutta välillä voi toimia myös pienikin lava. Kaikki on toteutuksesta kiinni. Ruotsi on saanut Melloissakin paljon irti vähällä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17073
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ siitä huolimatta mä rakastin sen lavan vesielementtejä, kuuluu suosikkieni joukkoon <3

Moskovan lavasta pidin myös, etenkin Anastasia Prikhodkon esityksen aikana lava screeneineen oli niin VAIKUTTAVA :kiitos:
Urban Symphonyn esityksen aikana sai myös ihailla lavan monimuotoista tyylikkyyttä, venäläiset osasivat tuolloin tehdä isosti.

koko 2000-luvun rumimman lavan titteli menee vuoden 2001 Kööpenhaminalle.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6081
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Italia -22 lava kyllä tosiaan on varmasti ollut rumin lava koskaan, kiitos sammuneen auringon. :heh: Enkä voi olla miettimättä, minkäköhänlainen lava Nokia areenassa olisi ollut, jos Suomi viisuja isännöisi..

Ruotsi kyllä varmasti saa kuvauksellaan lavan näyttämään upealta. Yksi niistä harvoista hyvistä puolista Ruotsin viisuissa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Vastaa Viestiin