Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36977
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olin Turkki. :aivanmaassa:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17073
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Happy »

Teräsbekoni kirjoitti: 24 Huhti 2024, 19:33 Jaksaisipa vielä tehdä Wikipedia-tyylisen kartan osallistujamaista... tosin niiden ulkonäkö on muuttunut Wikipediassa rajusti (saavutettavuuden takia?). :eeek:
jos joku joskus tekee nii tää viesti auttaa
post1659690.html#p1659690

TomppaJr kirjoitti: 24 Huhti 2024, 19:38 Olin Turkki. :aivanmaassa:
huijaat!! .. tai no toisaalta oli siinä vähän tomppaista etnoa :miettii:
oli paras karsiutuja!
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2979
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Jaahas, se meni kohtalaisen persiilleen. Olin siis Tsekki ja tämän myötä tuli neljäs perättäinen karsiutuminen viisuraatien semifinaaleissa. Pitäkää tunkkinne senkin possut :femme: Ja vaikkei kukaan muista, vannoin viime vuonna etten järjestä karsintaa (koska joka kerta äänestätte niissä "väärän" voittoon) mutta järjestinpä silti, voittaja tosin oli tällä kertaa "oikea", yhtä kaikki lopputulos silti qakkaa. Epistä :lohduton: Muutama ikävä menetys lisäksi jatkoonmenijoissa.

Semi 1:

12 pts - Saksa: Neck Breaking Stunts – Sunken City
7 pts - Puola: Baasch – Tlen
5 pts - Itävalta: Ankathie Koi – Amour Fou
2 pts - Liettua: Rūta MUR – Fix Yourself


Semi 2:

8 pts - Egypti: Massar Egbari – Rouh El Rouh
5 pts - Turkki: Dilan Polat – Enercii
4 pts - Ruotsi: Molly Sandén – Hålla mig
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3326
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Happy kirjoitti: 24 Huhti 2024, 19:23 Epäonnekkaista epäonnekkain Turkki koko jo viidennen karsiutumisensa näissä karkeloissa! :draamaa:
Eli mun viime vuoden Turkki on ainoa kerta kun Turkki on näissä karkeloissa nähty finaalissa asti!
Siellähän sekin pärjäsi huonosti (20/22 oli sijoitus) joten Turkilla menestyminen vaikuttaa haasteelta.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17073
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Happy »

Saturnus Psycho kirjoitti: 24 Huhti 2024, 21:49
Happy kirjoitti: 24 Huhti 2024, 19:23 Epäonnekkaista epäonnekkain Turkki koko jo viidennen karsiutumisensa näissä karkeloissa! :draamaa:
Eli mun viime vuoden Turkki on ainoa kerta kun Turkki on näissä karkeloissa nähty finaalissa asti!
Siellähän sekin pärjäsi huonosti (20/22 oli sijoitus) joten Turkilla menestyminen vaikuttaa haasteelta.
jep oot menestynein turkki 20 sijallas, oisit kyl saanu menestyy ainaki 10 pykälää korkeammalle sillo

aika karmiva tilasto mun yhdellä lempimusamaallani
Happy kirjoitti: 12 Huhti 2024, 17:11 🇹🇷 Turkki
2019: Eli Türkoğlu feat. Tuğçe Kandemir - Bu Benim Öyküm (ratamo1) = SF 16/19
2020: Hande Yener - Pencere (inomu) = SF 16/19
2021: Enes Batur - Biliyom (granaattiomena) = SF 22/22
2022: Nil Karaibrahimgil - Diskotek (inomu) = SF 15/18
2023: Altın Gün - Rakıya su katamam (Saturnus Psycho) = 20/34
ja uusin 2024: Dilan Polat – Enercii – SF 15/16
noista neljästä oon jopa pitänyt niin paljon että antanut semeissä top3 pisteet
tekis mieli kokeilla ite omaa onneani turkin kans :heh:
Viimeksi muokannut Happy, 24 Huhti 2024, 22:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3741
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Zera »

Hyvin meni mun mielestä, vain viisi sellaista joille annoin pisteitä, putosi. :peukku: Lisäksi vain yksi huono meni jatkoon. Turkkia jäin eniten kaipailemaan, tosi hyvä biisi.

SEMI1:
6p: :flag_lt: Rūta MUR - Fix Yourself
1p: :flag_pl: Baasch - Tlen

SEMI2:
10p: :flag_tr: Dilan Polat - Enercii
5p: :flag_eg: Massar Egbari - Rouh El Rouh
1p: :flag_se: Molly Sandén - Hålla mig

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36977
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jälleen pudonneista puntaria. :mrgreen:

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

1. 🇹🇷 Turkki: Dilan Polat – Enercii (4,6)

⭐️⭐️⭐️⭐️

2. 🇨🇿 Tšekki: Jelen – Pálím (3,9)
3. 🇱🇹 Liettua: Rūta MUR – Fix Yourself (3,9)
4. 🇸🇪 Ruotsi: Molly Sandén – Hålla mig (3,8)

⭐️⭐️⭐️

5. 🇵🇱 Puola: Baasch – Tlen (3,0)
6. 🇪🇬 Egypti: Massar Egbari – Rouh El Rouh (2,3)

⭐️⭐️

7. 🇦🇹 Itävalta: Ankathie Koi – Amour Fou (1,8)
8. 🇬🇧 Iso-Britannia: Ed Sheeran – Midnight (1,4)

⭐️

9. 🇩🇪 Saksa: Neck Breaking Stunts – Sunken City (1,0)
10. 🇬🇷 Kreikka: Usurum – Matia Kameres (0,8)
Meow cat, please meow back.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

akuankka13 kirjoitti: 24 Huhti 2024, 18:51 Ja viimeinen finalistimme on...

🇸🇰 Slovakia: Meowlau X Val – Groningen
:shock: :eeek: :shock: :draamaa: :niinpa:

Mitä ihmettä?!? Tällaisella kappaleella?!? Suurin yllätys! Muihin jatkoonmenijöihin olen pääosin varsin tyytyväinen.

Veikkasin tässä jatkoon kyllä mieluummin Ruotsia, Tšekkiä tai Turkkia... Molly oli tän semin 4:nneksi paras!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11942
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja sziget »

Viisi isoa ja pari pienempää menetystä. Eniten harmistaa Saksan uppoaminen, jota en osannut odottaa. Turkki myös, mutta se ei ollut odottamatonta. Hauskoja aina syrjitään. 🇩🇪 🇹🇷 :kurjuus:

Oma suosikkini ja voittajaoletettu molemmat jatkossa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16682
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Molemmista semeistä viiden kärkeni meni läpi. En sinänsä ylläty, onhan makuni keskimääräistä konventionaalisempi, ja ylipitkät kaavat tunnetusti suosivat konventionaalisuutta. Toki se vain tarkoittaa, että hipsterien voitonmahdollisuudet kasvavat finaalissa.

Egypti oli suurin menetys. Sekin tosin vain keskikolmonen, mutta taso nyt oli mitä oli.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4106
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Pisteyttämistäni meni ykkössemistä läpi 5, mutta kakkossemistä peräti 9. Suurin menetys oli Kreikka.

Olin Egypti. Ykkösvaihtoehtoni oli tosin Algeria, mutta olin innostuksissani liian hätäinen - tarjoamani kappale olikin julkaistu jo aiemmin jollain toisella levyllä :kups:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42167
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Nukuin tulosshown ohi, mutta eipä mulla muuta kuin että kiva kun Ed Sheeran putosi. Sitä vain aina ihmettelee, miksi joistakin tulee maailmantähtiä ja toisista ei. Tai no joo, ehkei mitään yhtä (musa)maailmaa edes ole. Intiassa ja Kiinassa ovat omat tähtensä, ja ne ovat yhtä iso maailma kuin tämä, johon omat musamarkkinamme liittyvät. Mutta sanokaamme raadin teemaan liittyen, että sitä vain aina ihmettelee, miksi toisista tulee euroopantähtiä ja toisista ei. Onko tuo Ed Sheeran jotenkin sen ihmeellisempi kuin nyt jatkoonpäässeet artistit?

Viisuartisteja oli mukana, mikä ei tietenkään viisukuppilassa mitään ihme ole. Kiinnostaisi kyllä tietää yleisemminkin, onnistuvatko viisut tätä nykyä toimimaan artisteille kansainvälisenä markkinointikanavana. Tuleeko ulkomaankeikkaa paremmin, jos menestys (tai muu näkyvyys) on edes jonkilainen? Ehkä tätäkin on joku jossakin tutkinut.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6574
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Ed Sheeranin historiaa menestyjänä ei voi kiistää, mutta kovin aktiivisesti hehkuva tähti hän ei ole. Midnightilla on Spotifyssa reilut viisi miljoonaa toistokertaa eli yhtä paljon kuin keskiverto suomihitillä. Siinä mielessä ihan suloista, että hänet nähtiin Viisuraadissa. Sentään joku vielä muistaa 2010-luvun lopun suurimman eurostaran! :surrur: Ehkä saamme Edistä vielä tulevina vuosikymmeninä ihka oikean viisuartistin! :uujee:
Rousku kirjoitti: 25 Huhti 2024, 12:23Mutta sanokaamme raadin teemaan liittyen, että sitä vain aina ihmettelee, miksi toisista tulee euroopantähtiä ja toisista ei. Onko tuo Ed Sheeran jotenkin sen ihmeellisempi kuin nyt jatkoonpäässeet artistit?
Spotifyssä heti Lontoon jälkeen Ed Sheerania kuunnellaan eniten Sydneyssä, Jakartassa, São Paulossa ja Melbournessa. Ehkä Ed Sheeran onkin rantatähti... :miettii:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42167
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hanhis kirjoitti: 25 Huhti 2024, 19:12 Ehkä saamme Edistä vielä tulevina vuosikymmeninä ihka oikean viisuartistin! :uujee:
Niin, briteillähän on tapana lähettää viisuihin hiipuvia/hiipuneita tähtiään.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3326
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Vaikka jatkuvasti sanon Kasperin biisivalinnoista etten raatikontekstissa ole niiden (puhkikuultujen hittien) ylin ystävä, niin se on kyllä sanottava että Kasper tuntee hyvin myöskin esim. 2000-luvun puolivälin hittimusaa. Ei toisin sanoen ihme että Ed Sheerankin on hänen aluettaan, kun se kuitenkin on vielä uudempaa!

Mun valtava pahe on Perfect. En tiedä miksi se siirappi osuu niin mun makuhermoihin. Osaisinpa laulaa kauniisti niin haluaisin siitä mun karaokebravuurin.
Hanhis kirjoitti: 25 Huhti 2024, 19:12 Spotifyssä heti Lontoon jälkeen Ed Sheerania kuunnellaan eniten Sydneyssä, Jakartassa, São Paulossa ja Melbournessa. Ehkä Ed Sheeran onkin rantatähti... :miettii:
Mä kuulin hitin Shape of You aikoinaan ensimmäisiä kertoja Thaimaassa uuden vuoden bileissä – nekin pidettiin meren läheisyydessä!
Tanssittiin baarin ulkopuolella kaiteilla ja heiteltiin vettä ohikulkijoiden päälle kuten tapana on.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3741
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Zera »

Ed Sheeran on taas näitä suosittuja artisteja, joiden musiikkiin itse en ole koskaan päässyt kiinni. Tämä oli itseasiassa häneltä ensimmäinen kuulemani biisi, joka ei ollut huono.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20576
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Saturnus Psycho kirjoitti: 25 Huhti 2024, 19:21Mun valtava pahe on Perfect. En tiedä miksi se siirappi osuu niin mun makuhermoihin.
Perfect on ihana. <3 Zoey Deutch teki mielettömän hurmaavan roolin musavideossa. On se jossain soittolistojeni kätköissä periaatteessa valmiudessa raatiin, mutta se vaan lytättäisiin. :aivanmaassa:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16682
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Zera kirjoitti: 25 Huhti 2024, 19:45 Ed Sheeran on taas näitä suosittuja artisteja, joiden musiikkiin itse en ole koskaan päässyt kiinni. Tämä oli itseasiassa häneltä ensimmäinen kuulemani biisi, joka ei ollut huono.
Minulla oli sama Shiversin kanssa. Floppasin sillä toisaalla komeasti :rofl:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10769
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Saturnus Psycho kirjoitti: 25 Huhti 2024, 19:21
Mun valtava pahe on Perfect. En tiedä miksi se siirappi osuu niin mun makuhermoihin. Osaisinpa laulaa kauniisti niin haluaisin siitä mun karaokebravuurin.
Ahhh minä rakastan Perfectiä, vaikka en itsekään ole mikään Ed Sheeran-diggari. Tuo on niin ihana ja romanttinen. <3 Rakastan myös Camila Cabellon ja Nicholas Galitzinen coveria siitä. Tosin minuun nyt osuu muutenkin usein siirappi. :heh: Romantiikkaa ei voi koskaan olla liikaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5495
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Shape of You on kyllä hieno biisi. Sitä tuli kuunneltua aika paljonkin muutama vuosi takaperin.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10769
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ Se taas on yski viime vuosien rasittavimpia hittejä. :sekava:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17073
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ed sheeran... Give me love & I see fire oli aikoinaan suursuosikkejani, ja jos olis silloin pitänyt joskus 2014-2016 sanoo vuoden paras miesartisti niin se ois mennyt Sheeranin osoitteeseen.
Muistaakseni noihin aikoihin sheeranilla voittanut jonkun levyraadinkin ehkä toisenkin :miettii:

vuoden 2017 alussa loopitin paljon Galway Girliä ja Shape of you:ta mut joskus vuotta myöhemmin noi tuntu tulevan korvista ulos, kaikki muutkin jättihititkin alko tuntuu ihan kuravelliltä, esim Thinking Out Loud on nykykorvin kuunneltuna ihan pahinta paskaa ikinä.


sanoisin et nykyään ainoo sheeranin biisi mitä suostun kuuntelee on ensirakkauteni Give me love <3 se on huikea edelleenkin
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30576
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Ed Sheeranin hiteissä on pari sellaista joista pidän. Mainittu Shape of You on yksi, mutta sehän eksyykin musiikillisesti melko kauas siitä kitaravetoisesta popista, jollaista Sheeran enimmän osan aikaa tekee. Instrumentaation hallitseva elementti on marimbalta kuulostava luuppi, joka keikoilla napautetaan syntikasta soimaan. Rekvisiittana hilluvan kitaran voisi heittää poiskin mitään menettämättä.

Yleisemmin pidän niistä Sheranin biiseistä, joilla hän kuulostaa kotivararäppäriltä. Sheeranin balladipuolesta sen sijaan en perusta. Suurin osa häneltä kuulemistani biiseistä on miellyttäviä mutta olankohautuksella ohitettavia. Hän ei tuo konseptiin mitään niin uutta, että hakeutuisin juuri hänen kitaralaulelmiensa pariin.

Raadeissa olen tunnetusti hittivastainen. Hitintekijävastainen en ole. Voin antaa suuriakin pisteitä vaikka kuinka tunnetulle esittäjälle, jos uskon kappaleen olevan useimmille arvioijille uusi. Midnightia on biisit.info:n mukaan soittanut Suomessa vain kolme pientä paikallisasemaa eivätkä nekään kovin paljon. Valinta saa minulta puhtaat paperit. Valitettavasti kappale edusti sitä puolta Sheeranista, josta en innostu.
Kasper_ kirjoitti: 25 Huhti 2024, 20:41 Shape of You on kyllä hieno biisi. Sitä tuli kuunneltua aika paljonkin muutama vuosi takaperin.
:miettii: Niin päin en olekaan sitä kuunnellut. Toimii yllättävän hyvin örgynimpänä pörgöninä. :uujee:

Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17073
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ älä anna hulluille teema-ideoita!!'
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42167
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Takaperin soitettujen biisien raati olisi kyllä ihana ajatus! Mutta onko helppoa konstia saada YouTube-videot soimaan takaperin, jotta voi valita biisikseen jotain omasta mielestä kivaa? Vai pitäisikö vain valita niistä, jotka valmiiksi takaperoisina löytyvät.

^^ Olipa aasialaisen kuuloinen tuo takaperois-Sheeran. Ehkä pidin enemmän kuin oikein päin soitetusta, mutta ehdin silti pitkästyä.
Viimeksi muokannut Rousku, 25 Huhti 2024, 23:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5495
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Arvasin että joku vääräleuka ymmärtää tahallaan väärin. Tarkoitin siis että muutama vuosi sitten ja ihan oikein päin kuuntelin :rofl:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16682
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisuraati 2024 – Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Happy kirjoitti: 25 Huhti 2024, 22:30 ^ älä anna hulluille teema-ideoita!!'
Järjestin tämän jo 20 vuotta sitten, ja uusinta on ollut listoilla :tosion: Tosin se toimii paremmin niissä kisoissa joissa jaetaan tiedostoja.

Vastaa Viestiin