All-Stars 101–125

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20578
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

HC. <3 All-Stars onkin New Stars?

Saat ideoida vapaasti. Mulla varmaan riittää järjestettävää muutenkin, niin ihan kiva, jos joku muu ottaa vetovastuun. :joojoo: Voin olla pukin pikku apuri.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42182
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Aleksi kirjoitti: 10 Syys 2023, 12:01 Kaikki pisteyttivät. :tapu: Tuloksia kello 16.00
Jassoo, taisin sitten missata tulosshown. Arvelin, että se olisi vasta illalla. - Ei joo, missasin.

Jaaha, olisin pisteeni toisin jakamalla voinut nostaa Gigliolan voittoon. mutta toisaalta en sillä tavoin jakoa nyt edes harkinnut, sillä Nynke Laverman oli sen verran vaikuttava. Kaksi pojoa lisää olisi voinut herua. Alle porte del sole teki minuun aikoinaan jo käännösiskelmänä vaikutuksen (nyt kun ajattelin niin tajuan, että käännöksen tavunpituudet istuvat hienosti melodiaan). Ja nyt oli vielä upea Gigliola laulajana. Totesin kuitenkin, että kertsi on pikkuisen lattea verrattuna säkeistöihin, mikä laski kokonaisuuden kolmossijalle.

Valitsin siis toiseksi kappaleekseni oman biisini. Lyhyiden biisien pariraadissa Sudan Archives kärsi kumppanistaan, joten halusin antaa mahiksen pärjätä itsekseen. Omassa kuuntelussani kappale myös on kestänyt hyvin (löysin sen jo aikaa sitten).
Viimeksi muokannut Rousku, 10 Syys 2023, 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3328
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Kiitos Lahen kannattajille! Voittaja oli kyllä aivan hirveä, enkä voi ymmärtää tuota biisiä. :rofl:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42182
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Voittaja ei ilahduta täälläkään. Neljä seuraavaa ovat parempia, ja kyllä se viideskin seuraava. (Mutta nää on näitä, äijjät/ämmmät/tms.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2980
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Aika möh voittajabiisuli mutta onnea luonnollisesti taas kerran Aleksille, on se eri kettu :mrgreen: En lähettänyt tähän raatiin omia biisejäni lainkaan eikä kukaan muukaan mikä oli vähän harmi, paikkasin tätä sitten lähettämieni kappaleiden laadussa. Nynke Lavermanin biisistä sanoin aikanaan näin
jdjj22 kirjoitti: 04 Touko 2023, 20:06 Tulin tänne vielä kehaisemaan, että raadin taso oli kerrassaan upea, De ûntdekker menee itselläni kaikkien aikojen levyraatibiisien top 10 listalle
ja siksi en voinut olla lähettämättä sitä. Neljäs sija on oikein mukava tulos, tusen tack! Mangralesin valitsin selailemalla ajanjakson alkupään raatisuosikkejani ja pyrin valitsemaan sellaisen johon rakastuin uudelleen. Toiseksi viimeinen sija finaalissa sille on miltei oikeusmurha :niinpa: Ugh.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio/Joensuu

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Oikein hyvä voittaja oli. Taisteli minun täysistä pisteistäni, mutta hävisi karvan verran Hijo de la lunalle. :joojoo:

Tosiaan olen vähän hämmentynyt, että molemmat biisini pääsivät finaaliin asti, kun kumpikaan niistä ei omissa raadeissaan pärjännyt kovinkaan kummoisesti, mutta finaalistapa napsahtikin ensimmäinen jumbosijani. Nyt on sekin korkattu. :uujee: Biisit valitsin ottamalla jokaisesta osallistumastani raadista kärkikolmikon vertailuun, ja poimimalla sieltä kaksi parasta. Yö vielä on tosin oli ihan selkeä valinta jo heti raatinsa aikana. On niin oivaltava. Kiitos sen esittelystä vielä kerran Havulinnulle. Two Steps from Hell taas oli minulle ennestään tuttu yhtye. Heillä on muutamia hienoja teoksia, jotka hivelevät sinfonisia makuhermojani, ja tämä on juuri niitä teoksia. :surrur: Minulla on muuten ollut eräs heidän toinen biisinsä herätysäänenäni jo yli vuosikymmenen. :mrgreen:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42182
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Saturnus Psycho kirjoitti: 10 Syys 2023, 16:47 Neljät täydet Ondalle nyt kun se on UFOPOLIn lähettämä. Missä olitte silloin kun se oli mun? :mrgreen:
Missäs raadissa se olikaan?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5624
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja Tegu »

^ Uforaadissa.
jdjj22 kirjoitti: 10 Syys 2023, 18:10 Mangralesin valitsin selailemalla ajanjakson alkupään raatisuosikkejani ja pyrin valitsemaan sellaisen johon rakastuin uudelleen. Toiseksi viimeinen sija finaalissa sille on miltei oikeusmurha :niinpa: Ugh.
Niin oli! :draamaa: Kirkkaasti raadin parhaimmistoa yhdessä Budalan kanssa, joka sekin jäi turhan alas. Käväisi sentään vasemmalla puoliskolla.

Voittaja on ihan hauska biisi, jäi juuri ja juuri pisteiltä finaalissa. :peukku:

---

Itse lähetin viimeisen päivän kahlauksen jälkeen juuri Budalan ja lisäksi Business Cityn. Jälkimmäinen oli tuttu jo raadista (tai oikeastaan jo aiemmin), mutta ensimmäisen raatiin en ollut edes osallistunut. Löysin sen vasta käydessäni läpi kauden raateja, ja raadin luonteen takia halusin antaa sille uuden mahdollisuuden. Olihan Budala saanut vähiten miinuspisteitä ja päässyt pelkät plussapisteet huomioiden pronssille.

No, muilla oli samat ideat, joten törmäykseksi meni. Yritin siis valita nimenomaan menestyneitä, kun joku joskus peräänkuulutti All-Starsiin niitä. Piti sitten pikapikaa vaihtaa suunnitelmaa.

Tilalle valitsin Pop Shuvitin Mara Bahayan ja Kuningasidean Tiikerililjan. Pop Shuvitin biisiin törmäsin raatinsa soittolistan aloituspaikalla, kun oli tarkoitus hyppiä ainostaan kärkikappaleisiin. Tämä biisi kuitenkin vangitsi sen verran hyvin mukaansa, että kuuntelin sen kokonaan loppuun, ennen kuin siirryin kuuntelemaan niitä kärkeen sijoittuneita kappaleita. Siellä oli myös muuan Becca, jota myös harkitsin jossain vaiheessa.

Tiikerililjan kanssa olin samassa raadissa, ja oli ihana kuulla se jälleen, kun kävin läpi, mille olin antanut raadeissa suurimpia pisteitä. Aluksi tosin taisin jotenkin ohittaa biisin tätä raatia ajatellen, kun etsin niitä kärkikahinoissa olleita kipaleita. Kärkikaksikkoni raadissa oli muuten Mylene Farmerin kappale ja Tiikerililja, vaikkakin Farmerin biisi on ehkä inauksen menettänyt hohtoaan, mutta onneksi sekin pääsi mukaan!

Jouduin siis vaihtamaan molemmat kappaleeni hyvin nopeasti, mutta oikeastaan niistä tuli tosi kotoinen olo. Olen tyytyväinen valintoihini, vaikka molemmat putosivatkin finaalista. Sen siitä sai, kun ei ehtinyt ottaa niitä kärkikahinabiisejä. :heh: Kiitos siitä, että molempia kaipailtiin ketjussa. <3


Ai niin, siitä tulikin mieleen:
Snude kirjoitti: 03 Syys 2023, 00:47 - - Tulokset olivat kuitenkin hyvät ja molemmista semistä jäi rannalle vain yksi pisteyttämäni.

6: 14. Pop Shuvit -. Mara Bahaya

6: 23. Kuningasidea - Tiikerililja
(kyllä, saivat vielä saman pistemäärän :hihi: )
Kyllä, molemmat olivat vielä samalta lähettäjältä. :hihi:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16683
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Vihdoinkin edes kohtalaista oikeutta Nightwishille, jonka moni ei varmastikaan edes muistanut koskaan kisanneen, koska se pudotettiin tylysti ihan ensimmäisessä vaiheessa :eiei:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42182
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Saturnus Psycho kirjoitti: 10 Syys 2023, 16:47 Neljät täydet Ondalle nyt kun se on UFOPOLIn lähettämä. Missä olitte silloin kun se oli mun? :mrgreen:
Minä ainakin olin raatitauolla.
Rise, angel, shine, love!

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11563
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Hei tosi mahtawaa woittaa edes jotain joskus täälläkin. Edu Kettuskakin on kowin hywillään. Siispä Tattis saamistamme pisteistä samoin kuin nyt tuosta komeasta 7. Sijasta. Joka päin vastoin kuin yleensä tuli sen hetkittäisen pisteryöpyn mukana vasta ihan siellä loppusuoralla.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4107
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

romualdo kirjoitti: 11 Syys 2023, 13:09 Hei tosi mahtawaa woittaa edes jotain joskus täälläkin. Edu Kettuskakin on kowin hywillään. Siispä Tattis saamistamme pisteistä samoin kuin nyt tuosta komeasta 7. Sijasta. Joka päin vastoin kuin yleensä tuli sen hetkittäisen pisteryöpyn mukana vasta ihan siellä loppusuoralla.
Olisit saanut antaa Kettuselle pisteitäkin, koska kappale oli nyt minun lähettämäni :mrgreen:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11563
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Woi jugu, mites mää taas noin sekosin... silloinhan Edu olisi sijoittunut ainakin neljänneksi! Eli parhaiten kuin koskaan finaalissa, muistaakseni!

Hämmentäwää kyllä, erään toisen raadin kohdalla mua .taas muistutettiin bumerangiviestillä ettei omalle lähettämälleni saa antaa pisteitä. Ja silloin en edes tunnistanut ao. Esitystä sellaiseksi!

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20578
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Otin puheeksi tulevan All-Starsin Tompan kanssa. Hänellä ei ainakaan silloisella järjestämishetkellä ole aikaa(?) yhteisjärjestämiseen, joten nakitamme alustavasti seuraavalle onnekkaalle. Minullakaan ei ole hinkua ei ole kolmanteen kierrokseen parit AS-keikat järjestäneenä. En ryhdy tarkistamaan kenelle kunnia siirtyy, koska tarkistukseni ovat menneet aikaisemminkin metsään. :hiips: Alustava veikkaukseni on Huilumies.
Saturnus Psycho kirjoitti: 25 Huhti 2024, 09:53Voisiko taas joskus olla All-Stars johon saisi ilmoittaa mitä tahansa raatihistorian alusta asti ja mielellään vielä kahden kappaleen verran?
Jos halutaan tämä jo tulevaan kisaan (126-150), kannattaa kysyä periytymisjärjestyksessä seuraavalta.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16683
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ai niin joku minäkin. Olen käytettävissä, jos niikseen tulee.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36980
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Aleksi kirjoitti: 25 Huhti 2024, 14:34 Otin puheeksi tulevan All-Starsin Tompan kanssa. Hänellä ei ainakaan silloisella järjestämishetkellä ole aikaa(?) yhteisjärjestämiseen, joten nakitamme alustavasti seuraavalle onnekkaalle.
Joo kesäni näyttää vähän ahdistavalta, ja eilen juuri heittelin velvollisuuksiani metsään, joten nyt ei ihan lähe. :rofl: :rofl: Sori kaikki, en vain haluaisi vapaa-aikani takia ajautua mihinkään burnoutiin.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3328
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: All-Stars 101–125

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Hyvinvointi ennen kaikkea!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Vastaa Viestiin