Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

*****
53
41%
****
41
32%
***
21
16%
**
12
9%
*
2
2%
 
Ääniä yhteensä: 129

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2217
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja hercules »

Minä itse pitäisin ehkä parempana että isot rahoittajamaat ottavat viisut hoitaakseen. Haluaako kukaan oletuksena toiseksi tullut pitää viisuja kirvelevän hävityn hopeamitalin jälkeen?

Itse uskon että Ukrainan kohdalla laitettiin se paras video eetteriin. Tää on se huipennus mikä katsojille haluttiin tarjota jotta Ukraina saa viimeisen viikon buustin kisaan ja jonon ohi voittoon.

Toivon Ukrainalle voittoa, taas vuosi eteenpäin ettei Ukraina ja sen tukeminen unohdu. Ja lisättäköön että en toivo vain sodan takia voittoa kuten en viime vuonnakaan. Nyt vaan näyttäisi olevan voittajapaketti kasassa.
Viimeksi muokannut hercules, 02 Touko 2024, 12:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2728
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Toivon todellakin et Ukraina voittaa :draamaa: Mua ei kiinnosta yhtään missä viisut järjestetään (kunhan siis on turvallinen paikka), järjestetään vaikka soutuveneessä keskellä Etelämannerta :hali:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2401
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Kasper_ kirjoitti: 02 Touko 2024, 10:48 Toivon kyllä sydämestäni ettei Ukraina mene voittamaan. En jaksa taas sitä samaa rumbaa että ensin Ukraina vakuuttelee pari kuukautta voivansa järjestää Viisut, vaikka kaikki samalla tietävät ettei niin tule tapahtumaan. Sitten kun he ovat antaneet periksi niin seuraavaksi alkaa järjestäjyyden tyrkytys toiseksi ja kolmanneksi tulleille, eikä sitäkään voida pitää itsestäänselvenä että heistä kumpikaan ottaa pestiä vastaan. Sitten kun järjestäjämaa ja -kaupunki on joskus viimein syksyllä löydetty, niin taas alkaa sähläys sen kanssa kuinka nyt saadaan kisoista riittävän ukrainalaiset kun niitä ei siellä järjestetä :roll:
Luulen, että Ruotsi tarjoutuu mielellään järjestämään Euroviisut uudelleen Malmössä, kun Götiksen Scandinavium-areenaa remontoidaan ja Tukholman Globen järjestää lätkän MM-kisat. Tele2 Arena tai Friends Arena tuskin on edes saatavilla...
"JEJEJEJEJEJEJEAAAH!!!" 🔥🔥🔥
~ Windows95man 1. semifinaalissa

Avatar
Mymmeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 913
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Enemmän Ukraina tänä vuonna ansaitsisi voittaa kuin 2016 tai 2022 (tai edes 2004, mielestäni Ukrainan voittoviisut ovat kaikki aika huonoja vrt. joihinkin ei-voittaineisiin!) :heh: Vaikken toki välttämättä toivo heidän voittoansa taas...
Viimeksi muokannut Mymmeli, 02 Touko 2024, 17:19. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6591
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kuten jo harjoitusketjussa totesin, en toivo yhdellekään maalle näin nopeasti uutta voittoa. Ukrainalla on toki tällä kertaa parempi biisi kuin toissavuonna, mutta tänä vuonna on niin monta muutakin maata, jotka biisillänsä voiton ansaitsisivat. Olisi kyllä toistamiseen aikamoinen antikliimaksi voittajan suhteen.

Mietin myös sitä, onko biisi loppujen lopuksi sellainen, joka iskee äänestäjiin kerrasta? Kaunis kappale on toki, mutta esim. räppikohta voi olla osalle sellainen, mikä ei toimi.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3545
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Mua ainakin suorastaan tympii tuo räppi. Kertsi on melko nätti, mutta vaikka olen tämän jo monesti kuunnellut niin en edes muista laulaako Jerry juuri muuta kuin sitä samaa. Mulle ainakin jäänyt aika etäiseksi lopulta koko kappale vaikka esim. instan tarinoissa kuulostaakin hyvältä kun kuulee pelkän pätkän siitä parhaasta osasta eli kertsistä.
Viimeksi muokannut Saturnus Psycho, 02 Touko 2024, 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42717
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Saturnus Psycho kirjoitti: 02 Touko 2024, 17:23 ^ Mua ainakin suorastaan tympii tuo räppi. Kertsi on melko nätti, mutta laulaako Alyona edes mitään muuta kuin sitä samaa?
Tarvitseeko räppärin laulaakaan? Siksihän niillä aina on joku fiittaaja, ettei tarvitsisi.

Hauskaa, kun tämä on niin erilainen kuin Jerry Heilin Vegan-tyrkky. Olipas se muuten vähän heikosti laulettu, nyt kun kuuntelen.
Viimeksi muokannut Rousku, 02 Touko 2024, 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3545
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Sori, tarkoitin Jerryä enkä Alyonaa! :mrgreen:
Alyonan haluaisin poistaa kappaleesta kokonaan.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42717
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Saturnus Psycho kirjoitti: 02 Touko 2024, 17:25 ^ Sori, tarkoitin Jerryä enkä Alyonaa! :mrgreen:
Kyllähän se alussa törisee aika matalalta, sitten laulaa sitä säkeistöä, ja päälle ulisee. Ainakin kolmea juttua tekee!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6591
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Saturnus Psycho kirjoitti: 02 Touko 2024, 17:23 ^ Mua ainakin suorastaan tympii tuo räppi. Kertsi on melko nätti, mutta vaikka olen tämän jo monesti kuunnellut niin en edes muista laulaako Jerry juuri muuta kuin sitä samaa. Mulle ainakin jäänyt aika etäiseksi lopulta koko kappale vaikka esim. instan tarinoissa kuulostaakin hyvältä kun kuulee pelkän pätkän siitä parhaasta osasta eli kertsistä.
Se räppi tässä varmasti lopulta onkin asia, joka eniten jakaa mielipiteitä. Lisäksi kappaleen alussa ei varmasti osaa odottaa, että kohta räpätään. Oma otokseni toki sisältää vain yhden ihmisen, mutta sisko ainakin totesi samantien, että räppi pilaa kappaleen. Toki esim. Viisukuplassa oltiin sitten sitä mieltä, että räppi pelastaa koko kappaleen. Saa nähdä, kumpaa mielipidettä löytyy lopulta enemmän. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3545
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Jännä nähdä kyllä! Ja sekin vaikuttaako sota kuinka paljon äänestyksiin enää jne.

Vielä yhtenä kritiikkinä (joskin hyvin pinnallisena sellaisena) tuli mieleen että mun mielestä Jerry ja Alyona ovat kaikin puolin jotenkin eriparia. Tässä siis luettelen syitä mitkä mua tökkivät tässä! En usko tämän olevan kovin yleinen mielipide. :puna:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Staalo
Siemailija
Siemailija
Viestit: 145
Liittynyt: 16 Touko 2023, 12:06

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Staalo »

iiiduli kirjoitti: 02 Touko 2024, 17:29 Se räppi tässä varmasti lopulta onkin asia, joka eniten jakaa mielipiteitä. Lisäksi kappaleen alussa ei varmasti osaa odottaa, että kohta räpätään. Oma otokseni toki sisältää vain yhden ihmisen, mutta sisko ainakin totesi samantien, että räppi pilaa kappaleen. Toki esim. Viisukuplassa oltiin sitten sitä mieltä, että räppi pelastaa koko kappaleen. Saa nähdä, kumpaa mielipidettä löytyy lopulta enemmän. :heh:
Pidän räppiosuudesta muuten, mutta se on vähän liian pitkä: kappale ikäänkuin pysähtyy. Noin muuten, Terppa & Martta on mielestäni parempi kuin kumpikaan Ukrainan edellisvuosien kappaleista, ja todella yllättynyt olen jos ei ole top3 lopputuloksissa. Sympatiaääniä on varmaan edelleen tulossa, vaikka uskon niitä tulevan vähemmän: tätä on tietysti lähes mahdoton mitenkään mitata, mutta ihmiset tuntuvat hiukan väsyneen sotauutisiin.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42717
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Saturnus Psycho kirjoitti: 02 Touko 2024, 17:35 mun mielestä Jerry ja Alyona ovat kaikin puolin jotenkin eriparia.
Toinen on sellainen älykkö, ja toinen typerä kana jonka päässä ei juuri lamppu syty?
Rise, angel, shine, love!

Amone
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 561
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Amone »

Ehkä epäsuosittu mielipide, mutta minusta Ukrainan edustuskappaleissa on ollut sama formaatti liian usein etno + räp viime aikoina. Toki ovat sillä ihan hyvin pärjänneet, mutta alkaa jo kyllästyttää.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8310
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Juu, Ukrainankin aika uudistua (ei sillä, etteikö heillä olisi muitakin huolia).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42717
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Amone kirjoitti: 03 Touko 2024, 13:01 Ehkä epäsuosittu mielipide, mutta minusta Ukrainan edustuskappaleissa on ollut sama formaatti liian usein etno + räp viime aikoina. Toki ovat sillä ihan hyvin pärjänneet, mutta alkaa jo kyllästyttää.
Minä muistan vain kaksi tuollaista komboa. :raaps: Eli nyt on se toinen ja 2021 eka. Mitä ne muut on olleet?
Rise, angel, shine, love!

Amone
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 561
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Amone »

Rousku kirjoitti: 03 Touko 2024, 13:33
Amone kirjoitti: 03 Touko 2024, 13:01 Ehkä epäsuosittu mielipide, mutta minusta Ukrainan edustuskappaleissa on ollut sama formaatti liian usein etno + räp viime aikoina. Toki ovat sillä ihan hyvin pärjänneet, mutta alkaa jo kyllästyttää.
Minä muistan vain kaksi tuollaista komboa. :raaps: Eli nyt on se toinen ja 2021 eka. Mitä ne muut on olleet?
Eikös 2022 ollut samaa ideaa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42717
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Oliko siinä jotain etnoa? (Ehkä oli. Ehkä pitää kuunnella kappale uudelleen. Ei ollut niin suosikkejani niin ei jäänyt päähän.)
Rise, angel, shine, love!

Amone
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 561
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Amone »

Minusta on, lauluosuudet, vaatteet, huilu. En tiedä tekeekö Ukrainan kieli jo osaksi tuon etnofiiliksen, mutta siihen kategoriaan kyllä tuon laitan.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3545
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Miten Stefania ei olisi etnoa? Sehän on ihan tätä samaa Ukraina-etnoa kuin Ukraina viime vuosina aina (miinus viime vuosi.)

Sanoisinkin tämän vuotisen olevan lähempi sukulainen Stefanian kuin Shumin kanssa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42717
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Äh, sori, mulla menee vuodet sekaisin. 2022 oli se eka jossa oli etnoa ja räppiä, siis Stefania juurikin.

Nyt on räppiä, mutta etnoa aika vähän. Ehkä tämän voi kuitenkin laskea? Mutta onko sitten ollut enemmänkin? 2021 ei mitään räppiä ollut ainakaan minun korvaani.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9561
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja kwak »

Ei ole ihmekään, jos Stefania ja Teresa & Maria muistuttavat toisiaan, sillä niillä on sama säveltäjä Ivan Klymenko. :joojoo: Stefanian hän on tehnyt yhdessä Kalushin jäsenten kanssa ja tämänvuotisen yhdessä Anton Chilibin kanssa.
Keep your head high above the water

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2217
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja hercules »

hra47 kirjoitti: 03 Touko 2024, 13:26 Juu, Ukrainankin aika uudistua (ei sillä, etteikö heillä olisi muitakin huolia).
Se "slaavi diva era" oli kiva. Seksikästä misua isoilla biisillä. Mutta ei sotaa käyvä maa voi laittaa hauskuutta ja itsevarmaa diivailua viisuihin. Nyt haetaan sitä kansallismielisyyttä ja kansalliskulttuuria juuriaan myöten. Lauletaan hengellisiä biisejä. Eiköhän sieltä Verkan kaltaista iloittelua tule kunhan sota päättyy.
Nyt ne verhot kii

Amone
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 561
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Amone »

Rousku kirjoitti: 03 Touko 2024, 13:52 Äh, sori, mulla menee vuodet sekaisin. 2022 oli se eka jossa oli etnoa ja räppiä, siis Stefania juurikin.

Nyt on räppiä, mutta etnoa aika vähän. Ehkä tämän voi kuitenkin laskea? Mutta onko sitten ollut enemmänkin? 2021 ei mitään räppiä ollut ainakaan minun korvaani.
2021 tosiaan oli aika puhdas etno.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3545
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Rousku kirjoitti: 03 Touko 2024, 13:52 Nyt on räppiä, mutta etnoa aika vähän. Ehkä tämän voi kuitenkin laskea? Mutta onko sitten ollut enemmänkin? 2021 ei mitään räppiä ollut ainakaan minun korvaani.
Mun mielestä 2021 oli selkeää jatkumoa edelliseen vuoteen (mikä on luonnollista koska Go_A oli kyseessä molemmissa :rofl: ) ja Stefania taas mielestäni oli selkeää jatkumoa Shumille. Tämän vuotinen taas olisi selkeää jatkumoa Stefanialle, ja kyllä nuo Jerryn osuudet ovat niin tunnistettavaa Ukrainaa etten ihmettele Amonen kyllästymistä – olen myös samaa mieltä!

Tvorchi on poikkeus, koska siitä en löytänyt mitään kliseisen ukrainalaista. Sille sitten taas ei esim. täällä kuppilassa juuri kukaan kussutkaan hunajaa! :mrgreen:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10938
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Minä taas en ole välittänyt mistään Ukrainan 2020-luvun viisusta paitsi tästä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2728
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Varsin outoa kyllä et 2021 biisi löytyy viisuhistorian paskimpien biisien listalta mut tämän ja 2022 biisin voisin laittaa 20 parhaan joukkoon :heh:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6591
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ukrainahan tulee tosiaan lähettämään viisuihin juuri tällaisia henkeviä ja kauniita biisejä niin kauan kuin sota on käynnissä. Ne herkistävät katsojan ja hän haluaa tukea maata, koska muistaa taas yllättäen, että niin, sekin sota on vielä käynnissä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3545
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Voihan näistä kaikista tosiaan meistä jokaisella olla erilaisia mielipiteitä (mullekin SHUM on aivan ihana, Stefania on ihan kiva ja tämä taas tylsä) mutta tätä samaa kamaa hiukan erilaisessa paketissa silti kaikki näistä.

Mutta joo, varmasti sodan aikana juuri ukrainalaisen kuuloiset kappaleet keräävät erityistä suosiota.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10938
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Ukraina 2024: Alyona Alyona & Jerry Heil – Teresa & Maria

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Minusta kappaleissa on korkeintaan samanlaista henkeä. Ihan eri asia kuitenkin kuin jotkut Albania ja Kypros, jotka kisaavat joka vuosi samalla kaavalla.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Vastaa Viestiin