Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Bambie Thug – Doomsday blue

*****
53
37%
****
34
24%
***
20
14%
**
16
11%
*
19
13%
 
Ääniä yhteensä: 142

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3559
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Pohdin tässä(kin) taas sitä että eiköhän tämä järkytä aikuisia enemmän kuin lapsia. Varmasti on monia lapsia joiden mielestä tämä on cool ja hieno. Jotkut lapset rakastaa halloweeniakin ja tämä sopii sellaisten lasten makuun ja tuskinpa kovin moni muukaan lapsi järkyttyy.

Mä en lapsena saanut katsoa Barbapapan jaksoa jossa oli spiritismiä. Itse rakastin sitä enkä osannut pelätä!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6601
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Nekku kirjoitti: 08 Touko 2024, 15:49
MuumiAnkka kirjoitti: 08 Touko 2024, 15:28 Kylläpäs tietyissä piireissä menee myös tunteisiin, kun kaikki eivät rakastakaan "saatananpalvontaa", vaan haluavat elää omien arvojensa mukaan suojellakseen lapsia ja ehkäistä pahuuden palvonnan normalisoimista edes tällaisen Silvia Night-tason provokatiiivisen friikkisirkuksen muodossa.
Onko Ukrainan hengellisyydestä joku ottanut tunteisiin? Että kenelläköhän se ongelma tässä on? No minäpä alan tässä sitten vastustamaan uskontojen esille tuomista viisuissa kun eivät edusta minun elämänarvojani. Siinä sitä suvaitsevaisuutta ja yhtenäisyyttä sitten.
Jonkun listavideon näin Tubessa, jossa tekijä Ukrainan kohdalla piti pitkän saarnan siitä, kuinka ei pidä tämmöisistä hengellisistä kappaleista viisuissa jne. Että kai sekin aihe joitakin ärsyttää, mutta aikalaisessa vähemmistössä taitavat olla.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 568
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Kappaleena tämä on edelleen aika kauhean kuuloinen rääkymisineen. Mutta semifinaalin hiottu esitys oli hieno performanssi, jota oli ilo katsella. Ja pidän kyllä myös provosoivista viisuista. Onhan se aika rajua kuvastoltaan, kun itse piru sarvineen siellä kekkaroi, noin periaatteessa; minua nyt ei järkytä oikein mikään oikeasti.
Visuaalisesti onnistunut show nosti minulle tämän tasoa ja arvoa kovasti ja aloin toivoa, että pääsee finaaliin. Hauskaa, että mukana on jotain todella erilaista ja jännittävää. Joka herättää tunteita puolesta ja vastaan laidasta laitaan.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42726
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Saturnus Psycho kirjoitti: 08 Touko 2024, 17:07 Mä en lapsena saanut katsoa Barbapapan jaksoa jossa oli spiritismiä. Itse rakastin sitä enkä osannut pelätä!
Minulta oli kauhuelementtien takia kielletty Hitchcockin Linnut ja Psyko. Myöhemmin kun tutustuin niihin, ne eivät tuntuneet erityisen kamalilta. Uskonnollisista syistä ei sensuroitu mitään.

Mutta ketjun aiheeseen mennäkseni, ihan puhtaasti biisinä olen pitänyt tästä. Erityisesti koko matkan mukana kulkevista hyvin matalista taustapörinöistä, joita kaikki eivät varmaan edes noteeraa? Sellaisista, joita ei välttämättä tiedosta kuulevansa, mutta jotka värisyttävät kroppaa. Isoilla kirkkouruilla saa aikaan infraääniä ja niillä saman efektin ja sitä onkin niillä hyödynnetty juuri kauhutunnelmien luomiseen (vaikkapa sitten tuomiopäivä-aiheisten). Eli oikein perinteitä kunnioittava on tämä teos. :joojoo:

Kappale ja livetoteutus ovat minulle kuitenkin melkein kuin kaksi eri taideteosta, sillä en ehkä kykene keskittymään samanaikaisesti noin moneen eri kanavien kautta tulevaan aistimukseen. Äsken kuuntelin liven, siis vain kuuntelin enkä katsellut, ja tietenkin myös tuntoaistin (tärinä resonoi yläkropassa). Hyvin toimi silläkin tavalla. :peukku: Lisäksi nautin siitä, että tässä on niin monenlaista äänenkäyttöä. Lisäksi minua koko ajan nauratti, kun tämä on niin mainio. :heh:

Koska kappa eri muodoissaan lienee niitä, joita vielä tulevinakin vuosina tulee kelailtua, on aika nostaa tähdet neljästä viiteen.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4160
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Saturnus Psycho kirjoitti: 08 Touko 2024, 17:07 Pohdin tässä(kin) taas sitä että eiköhän tämä järkytä aikuisia enemmän kuin lapsia. Varmasti on monia lapsia joiden mielestä tämä on cool ja hieno. Jotkut lapset rakastaa halloweeniakin ja tämä sopii sellaisten lasten makuun ja tuskinpa kovin moni muukaan lapsi järkyttyy.
Totta. Mua ei tämäntyyppinen kuvasto ole järkyttänyt lapsena eikä aikuisena. Veljieni kanssa me kyllä saatiin elää kuin pellossa tältä osin, vanhemmat ei ehtineet katsoa perään niin paljoa että olisivat mitään sensuroineet. Sitä vastoin eläinten ja kanssaihmisten kaltoinkohtelu ovat asioita, jotka järkyttävät, vaikka miten vanhaksi tulisin.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1297
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Itse olen itseltäni kieltänyt The Omen - ja Manaaja -tyyppiset elokuvat jo teini-iässä (niitä tuli katsottua valitettavasti kuitenkin), joten tämän tyyppinen kuvasto on sellaista, joka minua tavallaan saattaa pelottaa kovastikin. Ja minulla menevät kaikki sanastot ja käsitteet myös sekaisin kuten puurot ja vellit.


Siltikin tämä oli niin pysäyttävä ja kaiken huomion kiinnipitävä esitys, kuvaus ja tietysti laulamissuoritus, että siksi täydellinen.
Kappaleesta aloin tykätä jo ennen kuin näin alkuperäisen videon, video ei lisännyt kappaleesta tykkäämistä. Ehkä videokin oli kuvamateriaaliltaan minulle sillä rajalla, että pelottaako vähän.


Kappaleessa on moniulotteisuutta, joten kappale tulee minullakin elämään ja säilymään listoilla. Live on performanssi, jolla kappaleen huomioarvo taataan. Tietysti tämä on ennen kaikkea taiteilijoiden luoma kokonaisuus, mutta minullekin kappale sinänsä on itsessään vaikuttava.


Ääni tälle lähti ja on Sveitsin jälkeen minulla kakkosena.

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1215
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja JRS »

Irlanti noitui lavalle ensimmäisen semi-finaalin ehkä säväyttävimmän lavashown :kups:
Kauhun elementit & laulajan vahva esiintyminen tekivät tästä oikein oivaa musiikkiteatteria :joojoo:
Ansaittu finaalipaikka :peukku:
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
Kjaer
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Touko 2015, 21:27

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Kjaer »

Eilinen show oli huikea! Olen katsonut videon varmaan jo kymmenen kertaa. Vaikutuksen tekee estetiikan lisäksi myös se, kuinka hienosti Bambie kannattelee ääntään show’n aikana.
Melkoinen ero viimevuotiseen kultajumpsuit-hemmoon. Irlanti is back in the game! 🔥

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33288
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Pete »

Muistanko oikein, että Mikko mainitsi selostuksessaan Bambien käyneen Suomessa levyttämässä Blind Channelin kanssa jonkun vielä julkaisemattoman biisin? Toivottavasti julkaistaan pian.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1297
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Pete kirjoitti: 08 Touko 2024, 20:38 Muistanko oikein, että Mikko mainitsi selostuksessaan Bambien käyneen Suomessa levyttämässä Blind Channelin kanssa jonkun vielä julkaisemattoman biisin? Toivottavasti julkaistaan pian.


Täh, oikeasti??? Wohoo!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8316
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja hra47 »

lumi11 kirjoitti: 08 Touko 2024, 20:41
Pete kirjoitti: 08 Touko 2024, 20:38 Muistanko oikein, että Mikko mainitsi selostuksessaan Bambien käyneen Suomessa levyttämässä Blind Channelin kanssa jonkun vielä julkaisemattoman biisin? Toivottavasti julkaistaan pian.


Täh, oikeasti??? Wohoo!
Jep, näin minäkin muistan mainitun.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
pikkukettu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 279
Liittynyt: 15 Touko 2009, 00:55

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja pikkukettu »

Tässä oli söötti video pressitilaisuudesta, jossa Bambie ja Liettuan Silvester jutustelevat, ottavat kuvia ja pelleilevät keskenään kesken muiden haastattelujen:

https://www.instagram.com/reel/C6r8fqqC ... hpdnBlYg==

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6601
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Näitä viisuissa syntyviä ystävyyssuhteita on aina niin ihana seurata. <3
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20755
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Käsi ylös, jos tämä nousee seuraavassa puntaripäivityksessä vähintään kymmenen sijaa. ✋ Puntareissani olevat ovat aina olleet melko hyvin lukittuna paikoilleen pientä paikanvaihtoa lukuun ottamatta. Irlannista tulee yksi harvoista poikkeuksista.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6601
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

^ Nousee. Muistelin, että Bambie Thug olisi jämähtänyt puntarillani about sijalle 12, mutta sehän löytyi vasta sijalta 16. Joten totta mooses nousee vähintään kymmenen sijaa! Todennäköisesti hipoo ihan kärkipaikkaa ellei jopa anasta sitä itselleen.

Irlannin live-esitys on ensimmäisen semifinaalin esityksistä ainoa, jota olen tahtonut katsoa uudelleen useita kertoja. Se on kerrassaan taitava yhdistelmä kauhufantasiaa, teatraalisuutta ja viihdyttävyyttä. Ja se, että kyseessä on nimenomaan viisuryteikössä vuosia tarponeen Irlannin esitys, on ihanuuden viimeistelevä seikka! Irlanti on vihdoin löytänyt ryteiköstä jotain ikimuistettavaa.

Lempikohtani esityksestä on toisen säkeistön alkupuolelle oleva nopea leikkaus kehoaan ketkuttavaan demoniin. Pieni seikka mutta seikkojen kirkkaudesta koostuvat ilahduttavimmat viisuesitysket. Ja puvunvaihto: tätä varten kliseet ovat olemassa! :surrur:
Viimeksi muokannut Hanhis, 09 Touko 2024, 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3746
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Niin nousee minullakin. Paras esitys, joka tämän vuoden viisuissa on nähty. :joojoo:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
elffi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 147
Liittynyt: 03 Tammi 2024, 18:32

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja elffi »

Sama täällä. Alunperin annoin tälle 1/5p ekan kuuntelun jälkeen. Nyt liven jälkeen tää on mun top 5! Mulle ei oo ikinä käynyt näin, että jonkun live nostaisi NÄIN paljon. Tälle lähtee kyllä ainakin yksi ääni finaalissa. Superhieno visuaalinen kokonaisuus :tapu:
uNiTeD bY mUsIc :apuva:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3559
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Aleksi kirjoitti: 09 Touko 2024, 14:56 Käsi ylös, jos tämä nousee seuraavassa puntaripäivityksessä vähintään kymmenen sijaa. ✋ Puntareissani olevat ovat aina olleet melko hyvin lukittuna paikoilleen pientä paikanvaihtoa lukuun ottamatta. Irlannista tulee yksi harvoista poikkeuksista.
Mulla tää ei voi nousta kymmentä sijaa kun tää on jo sijalla 3, mutta puntarijatkoilla joudun valintojen eteen taas. Vaikea uskoa että mun kärkikaksikko olisi tätä parempia esityksinä, joten pitää sitten miettiä mitä siinä painottaa ja pitääkö mun nostaa tää ykköseksi.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11999
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja sziget »

Aleksi kirjoitti: 09 Touko 2024, 14:56 Käsi ylös, jos tämä nousee seuraavassa puntaripäivityksessä vähintään kymmenen sijaa. ✋
Nousee merkittävästi. Ensireaktio karsinnan jälkeen oli kauden pahin virhearvioni. Pidin lastenlauluna, joka kerää vitsi- ja protestiäänet sekopäisen häröilyn ystäviltä. Tulin järkiini nähtyäni musiikkivideon. En vieläkään nähnyt täyttä potentiaalia vaan unohdin sen jonnekin huumorisarjan keskikastiin. Megaraa olen kuitenkin kannattanut koko ajan.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Staalo
Siemailija
Siemailija
Viestit: 155
Liittynyt: 16 Touko 2023, 12:06

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Staalo »

sienimursu kirjoitti: 08 Touko 2024, 16:10 Viisuissa ainakin joka toinen vuosi edes yksi kristinuskoon viittaava tekele ja kukaan ei valita. Niin jos nämä valtakulttuurin edustajat itkevät ja pelästyvät pakanuus-kuvastoa, niin hyvä. :joojoo: Valtauskonnolliset vainoaa vähemmistöuskoisia/uskonnottomia päivittäin joten saavat luvankin pelästyä vaihteluksi.

En tosiaan usko että Bambie oikeasti palvoo saatanaa, mutta sanotaan vaikka että uskoo jotta kauhistelu jatkuu :rok:
Kauhistelijoita on oikeastaan ollut aika vähän: luulen että ne jotka voisivat kauhistua tästä eivät yleensä katso Euroviisuja, vaan ovat tuominneet moisen degeneraation vuosikymmeniä sitten. Itse kappalehan on sanoitusten puolesta tuikitavallinen rakkauslaulu, toki esillepano on vähän spessumpaa settiä. Olisin itse vaihtanut pentagrammin johonkin toiseen symboliin, mutta sama se nyt sille.

Lähinnä tulee mieleen Screamin' Jay Hawkins ja "I put a spell on you", idea on varsin samantapainen ja herätti aikoinaan samanlaisia reaktioita.

Esitys ja kappale ovat muuttuneet kansallisesta karsinnasta melko lailla: kun kuukausia sitten näin ekan version, niin ajattelin että oho, Irlantihan tällä voisi tsäkällä jopa selviytyä semifinaalista, ainakin on vähän erilaista: mutta liian pikkunättiä että voisi ison lavan valloittaa. No olinpa väärässä, Bambie oli tunkannut esityksen intensiteettiä ylös noin 30 pykälää. Vaikka esitys on hyvin tarkasti tuunattu televisioon, niin yllättävän hyvin liveyleisökin näytti siihen tykästyvän. Läpimenneiden julkistuksessa Irlanti sai ylivoimaisesti kovimmat hurraukset. Tosin Ukrainan ja Kroatian läpimeno oli niin selviö etukäteen ettei ne isommin tunteita ehkä enää siinä vaiheessa herättäneet. Joten ei kannata liikaa tuijottaa desibelimittauksen tuloksia.

Mutta tietyllä tavalla on jo melkolailla sama voittaako Irlanti nämä viisut vai ei - Bambie Thug tullaan näistä viisuista muistamaan, ja liittyy minimissään samaan seuraan kuin Epic Sax Guy, Verka Serdutshka, Gina G, Keiino yms. Jotkut jää legendoiksi vaikkei voittaisikaan.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja toivo »

Nyt kun kaikki nähty, kyllä Irlanti on mun suosikki. Yllätysvoittaja! Voi raadit kun tekin hyväksyisitte tämän!

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3220
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Kiitos Irlanti ja Bambie. Olen onnellinen! :rakkaus:
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7249
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Vau kuudes sija!! Irlanti saa olla ylpeä tästä! <3. Toivottavasti jatkossa ottavat myös riskejä eivätkö palaa noihin kädenlämpöisiin poikabändi viritelmiin :joojoo:.

Bambie oli huikea finaalissakin! :ihana:
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2501
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

Vihdoinkin joku pisti paremmaksi kuin Jedward :tapu:
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1734
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio/Joensuu

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

-kaitsu87- kirjoitti: 12 Touko 2024, 02:05 Toivottavasti jatkossa ottavat myös riskejä eivätkö palaa noihin kädenlämpöisiin poikabändi viritelmiin :joojoo:.
Juuri näin. Ja toivottavasti tämä ylipäätään palauttaa irlantilaisten uskoa Viisuissa menestymisen mahdollisuuteen. :joojoo: Olipa muuten hienoa, että tämä pärjäsi juryissakin ihan hyvin. Odotin lähinnä nollaa siltä puolelta.
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3003
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58
Paikkakunta: Loimaa

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Yllätyin semisti, että raadit pitivät Tuomionpäivän sinisestä noinkin paljon, ehkä ne eivät olekaan tupaten täynnä kuuromykkäsokeita jurnuttajia. Eipä sillä, itsehän olen vuodesta toiseen enemmän tai vähemmän kannattanut raateja niin kerrankin olemme samaa mieltä jostain. Virkistävää :heh:
Kaikille samat standardit pärstäkertoimesta riippumatta. Totuus ja rehellisyys kunniaan, iso ei mutuiluille!
Myös sodassa ja rakkaudessa <3


Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Requel »

jdjj22 kirjoitti: 12 Touko 2024, 02:19 Yllätyin semisti, että raadit pitivät Tuomionpäivän sinisestä noinkin paljon, ehkä ne eivät olekaan tupaten täynnä kuuromykkäsokeita jurnuttajia. Eipä sillä, itsehän olen vuodesta toiseen enemmän tai vähemmän kannattanut raateja niin kerrankin olemme samaa mieltä jostain. Virkistävää :heh:
Sai tuomareilta vieläpä ENEMMÄN pisteitä kuin yleisöltä. WTF :surrur:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3459
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Joo näköjään jury antoi tälle jopa enemmän pisteitä kuin yleisö! :shock: Virkistävää!

En vieläkään voi kyllä kuvailla, että kuinka hieno toi live oli! Tälle lähti tänään 5 ääntä, ja hieno 6. sija sieltä tuli. Toivottavsti Bambie käynnisti Irlannin nousukauden! :surrur:
Fuck the EBU

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20755
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Satku (tai kaksi) liian vähän. Erottuihan tuolla pistemäärällä toki muutaman asteen muista pikkukaloista kymmenine pisteineen. Minulle Irlanti oli tämän vuoden lavapaukku.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
MuumiAnkka
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 592
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 20:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja MuumiAnkka »

Käsittämätöntä, että juryt antoivat tälle pisteitä. Ja aivan liikaa. Kansalta en odottanutkaan hyvää makua, enkä tule odottamaankaan, mutta suorastaan tyrmistyttävää, että musiikki-alan asiantuntijat tietyissä maissa pystyivät tälle pisteitä antamaan. Kyllähän tässä nyt täytyy kyseenalaistaa raatien pätevyys ja omakanta olisi syytä tarkistaa. Kerrassaan pöyristyttävää. Mutta eipähän voittanut ja se saa minut jatkamaan viisufanina ilman että tarvitsee hävetä silmiä päästään. Tämä ei ole taidetta, eikä tekotaiteellista paskaa, vaan pelkkää paskaa. Ihana vapauden tunne päästä tästä nyt lopullisesti eroon ja pahoittelut kaikille tämän faneille, ei mitään henkilökohtaista. Viisut on suurien tunteiden aikaa, mutta ikinä en ole tuntenut mitään näin negatiivista tämän harrastuksen parissa. Taitaapa silti Irlanti 2024 asustaa verovapaana minussa vielä pitkään.
All-time top 3: Era Stupendo 2008, New Tomorrow 2011, Hunter Of Stars 2014

No Rules!

Vastaa Viestiin