Osallistu Maltan käännöskisaan!

Sanoituskilpailukausi 2005
Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Osallistu Maltan käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Tämä Maltan käännöskisa starttaa näin poikkeukselliseen aikaan aivan aikataulullisista syistä. Tunnin kuluttua pitää jo olla jossain internetin ulottumattomissa. Mutta pidemmittä löpinöittä avaamme tämän kisan!

MALTA
Kuva

Tarkoituksenasi on siis kääntää Maltan tämän vuoden kappale ANGEL! Vahvaa balladia siis on tarjolla, ja toivottavasti myös saadaan paljon upeita tekstejä. Tehtävänäsi on laatia biisin säveleen sopiva sanoitus, mikä ei välttämättä tarkoita aina suoranaista käännöstä. Tässä on hieman apuja itse koitokseen.

http://www.diggiloo.net/?2005mt

Käännösaika umpeutuu ensi sunnuntaina 27.11.05 kello 12:00! Tämän jälkeen kokoan kaikki käännökset yhdelle sivustolle ja itse äänestys alkaa. HUOM! Vaikka käännöksiä saa jättää tuonne 12:00 saakka, niin itse äänestysvaihe ei aukea vielä tuolloin. Heti kun pääsen koneelle 14-18 niin itse äänestysvaihe starttaa.

Onnea kisaan ja kaikki mukaan!
Viimeksi muokannut TOMItu, 27 Marras 2005, 18:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Osallistu Maltan käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Ja perjantaita kuljetaan! Parin kääntäjän tuotokset ovat yksäriluukusta kilahtaneet, mutta saahan se kalahdella viel useammin! :peukku:

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Osallistu Maltan käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Töiden vuoksi minun täytyy suoda nyt teille lisäkäännösaikaa huomiseen kello 18:00 asti! Tuolloin pyrin laittamaan käännökset arvioitaviksi, mutta matkustamisen ym. seikkojen valossa pidetään sitä näin alustavana aikana! Pahoittelen viivästymistä!

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Osallistu Maltan käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Väliaikatietoa...venyy hieman tuosta 18:00 tuo käynnistys, mutta käännökset pitää olla tuolloin jo perillä!

Lukittu