Jane - V.I.P.

ESC 2006 -arkisto.
Lukittu

Jane - V.I.P.

Äänestys on voimassa 21 Joulu 2041, 05:02 asti

*****
11
13%
****
19
22%
***
26
31%
**
7
8%
*
22
26%
 
Ääniä yhteensä: 85

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Mä oon ilmeisesti pissis! Musta Sivuoireita oli just loistava. Biisi, joka iskee laakista. Tähän verrattuna samojen herrojen Je t'adore Belgian karsinnassa on selvästi huonompi. Molemmat hauskoja 80-lukupastisseja, mutta Sivuoireita on upea. Kyllä nyt käveli taas Suomen kansa onnensa ohi.

Katoin nyt uudestaan esityksen ja kyllä siinäkin oli hyvää yritystä, mutta
liikaa riviseisontaa :aikut: kun biisi olisi kaivannut enemmän liikettä.

V.I.P. oli vakuuttavampi esitys ja oisko ollut TV-ohjauskin ollut siinä parempi.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja Roope »

kaivanto kirjoitti:Mä oon ilmeisesti pissis! Musta Sivuoireita oli just loistava.
Niin oli, mutta kun siellä on kaksi parempaakin. Taso on loistava vaikka viime vuoteen verrattuna kärjen osalta :p

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Olen jyrkähkösti eri mieltä. Urban Communityn Whole Wide World on vielä yli näiden tämänvuotisten. Europa Europa myös silmät suljettuna...lol
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Sivuoireita oli minun valintani. Teknisesti se toimi. V.I.P. tuo jonkun JESC-viisun mieleeni, en vain muista, minkä. Janen tytöt olivat tosi innokkaita ja puheliaita, kun haastattelin heitä.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Oikea biisi Janelta jatkoon, vaikkakin en innostunut vielä kyllä kummastakaan tekeleestä. Toivottavasti tytöt petraavat laulussa vielä hieman...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Radiosta kuultuna V.I.P. oli pettymys, mutta jo toinen kuuntelukerta ja pirtsakka esitys paransivat sen asemia. Loppujen lopuksi oli aika sama, kumpi Jane menee finaaliin - molemmat olivat semmoisia "ihan hyviä" biisejä. Huonompiakin valintoja Suomi voi tänä vuonna tehdä, kuin Jane.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja male »

Tykkäsin paljon Sivuoireista! VIP oli taasen huono. Väärä laulu voitti! :(
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja lharju »

Sitten on aika aloittaa eilisten laulujen arviointi:

V.I.P oli todellakin pettymys. Sellainen sekava r'n'b-puuro, jossa ei ollut oikein mitään tarttuvaa. Pari kertaa olen jo biisit kuunnellut, mutta tämän melodia ei vain soi mitenkään päässä vieläkään. Esityksenä tämä oli toki Janen kappaleista parempi, joka todennäköisesti johtui siitä, että tytöt halusivat satsata tähän heidän suosikkiinsa enemmän. Se itämainen väliosa oli melkein biisin paras osa, vaikka se ei kyllä hirveän hyvin sopinut kokonaisuuteen lol

Sivuoireita on näistä tavallisempi ja myös "turvallisempi" vaihtoehto. Itse pidin tästä sävellyksenä huomattavasti enemmän, sillä laulu oli selkeämpi ja kertosäe oli melko tarttuva ja sounditkin ihan hauskat.

Tietysti olen hieman , että pissiskännykät soittivat Janen oman suosikin jatkoon, mutta toisaalta, ei tuo Sivuoireitakaan nyt niiiin hyvä ollut, että mistään oikeusmurhasta pitäisi alkaa puhua... :roll:
kaivanto kirjoitti:Tähän verrattuna samojen herrojen Je t'adore Belgian karsinnassa on selvästi huonompi.
Eikös se ollutkaan Je te dors niin kuin Jaana laulun nimen ilmaisi lol
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Karza
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 71
Liittynyt: 11 Loka 2005, 22:05
Paikkakunta: Helsinki

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja Karza »

Minusta parempi kappale pääsi jatkoon, mutta esitystä on pakko hioa Turkuun. Ei hyvänen aika mitä räpellystä ja poikkoilua se taustatanssijoiden touhu oli! Esitys oli aivan liian sekava.

Ja tosiaan, V.I.P. voisi parantaa asemiaan selvästi jos siihen keksittäisiin oikea "juju", eli vaikka vähän Pay-TV:n tyylistä diivailua kehiin! Nyt mulle jäi sellainen olo, etteivät tytöt olleet sisäistäneet laulun sanomaa (jos sellaisesta voidaan nyt puhua), eli minusta sanoitus on hieman sarkastinen. Mutta "ihan hyvä" biisi V.I.P. kyllä on. lol

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Mä oon katsonut tämän 3 kertaa töllöstä ja pakko sanoo ,että jos laulu sujuisi tytöiltä paremmin ,niin täähän on aika hyvä ja tarttuva renksutus.
Esityksen hektisyydestä ja vilskeestä pidin.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Tykkäsin ehkä kuitee enempi niistä SIVUOIREISTA, mutta tääkin ihan *toimii*. IHASTUTTAVA HIILLOSTEEN NEITI! Vähäkö aurinkoinen mimmi! O.V.V. :rofl:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Janeonparas
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 94
Liittynyt: 28 Marras 2005, 19:47
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja Janeonparas »

onko kukaan tallentanut v.i.p esitystä koneelle tai millekkään?
Kuva

Avatar
Janeonparas
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 94
Liittynyt: 28 Marras 2005, 19:47
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja Janeonparas »

AntSa kirjoitti:Tykkäsin ehkä kuitee enempi niistä SIVUOIREISTA, mutta tääkin ihan *toimii*. IHASTUTTAVA HIILLOSTEEN NEITI! Vähäkö aurinkoinen mimmi! O.V.V. :rofl:
Todellakin, toi ihana tyttä Tea<3
Kaunis ihana paras<3 :roll:
Kuva

BWO
Siemailija
Siemailija
Viestit: 110
Liittynyt: 03 Maalis 2005, 10:58

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja BWO »

Urban Community hyvä? Jep jep... :roll:

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Jónsì kirjoitti:Tohloppi oli taas täynnä pissixiä. Lisää syitä, miksi Janen ei pitäisi päästä tälläisiin oikeiden ihmisten mittelöihin.
No itse kyllä ihmettelin, kun kaikki nuo pissikset (vasemmalla puolella katsomoa) kannattivat enemmän Kilpeä kuin Janea. Itse en siis huomannut yhtäkään tyttöjoukkoa, joka olisi erityisemmin kannattanut Janea. Kaikki taputteli enemmän muiden mukana.
Colby kirjoitti:Eeva-Leena oli ehkä esiintyjänä Janen paras
No sieltä puolelta salia, mistä itse katselin, niin juuri Eeva-Leena pilasi koo yhtenäisen esityksen. Se sen poukkoilu ja venkoilu oli noloa katsottavaa (seuralaiseni kanssa olimme myötähäpeän vallassa). Tuntui siis että esityksessä oli jokin valmiiksi suunniteltu koreografia, jota kaksi bändin jäsenistä kyllä veti läpi, mutta yksi ei meinannut pysyä mukana ketkuilultaan.
ESC_Hullu kirjoitti:mutta jotain amatöörimäistä tässä oli
Todellakin. Ilmeet ja eleet olivat epävarmoja.. Ja kolmen tytön muodostaman ryhmän yhtenäisyys oli kateissa!

Kappaleena V.I.P oli ihan kivaa radiopoppista. Mutta tähän kilpailuun ei kappale sovi.
Tosin kun itse luotan noihin ensi vaikutelmiin--> tuli mieleen että tämä voisi (korkeintaan) säkällä päästä Ateenassa semistä finaaliin. Ja uskokaa tai älkää niin juuri tuo amatöörimaisuus voisi olla se valtti. :)
Tämäkin olisi kuitenkin paljon parempi suoritus kuin mitä monelle muulle Suomen finaalissa olevalle biisille voisi odottaa.

No luulen kuitenkin että tätä Janea ei äänestetä edes kuuden parhaan joukkoon. Että kaikki tämä jossittelu on siis turhaa ;)

BWO
Siemailija
Siemailija
Viestit: 110
Liittynyt: 03 Maalis 2005, 10:58

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja BWO »

Soitetaanko radiossa siis studioversiot biiseistä? Voisiko joku ystävällinen sielu kertoa sitten, miltä VIP (en jaksa nakutella niitä pisteitä väliin) (sen sijaan jaksan nakutella parikin pitkää sulkulausetta asian tiimoilta :peukku:) kuulostaa? Ellei sitten ystävällisenä laittaa yksityisviestiä mp3-tiedoilla... Kai ne biisit jossain päin nettiä jo ovat? Joo joo laitonta on, mutta jos YLE olisi fiksu, se striimaisi itse biisit nettisivuilleen heti karsinnan jälkeen. Samoin kuin muistaakseni Ruotsissa on tehty viime vuosina.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Colby kirjoitti: VIP:stä tykkään juuri sen erikoisuuden ja hypnoottisuuden vuoksi.
Jep, just tämä on minusta biisin vahvuus ja valtti.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja Katinka »

MInä tykkäsin V.I.P- biisistä, vaikkakin laulu kuulosti kummalliselta. Kappale saa tanssijalan väpättämään. Tanssijoiden tilalle ammattilaiset laulamaan tyttöjen tueksi. Yleensä en tykkää aikaisempien vuosien matkimisesta, mutta tässä se oli tehty ovelasti. :peukku:
Belgrad 2008!!

Avatar
Kimmoke
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 22 Marras 2003, 12:37

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja Kimmoke »

Janella illan paras kouluarvosana my asssss!!!!! :evil:
Janen kouluarvosana osoitti viimeistään että Jane fanit voi todella yllättää 10.3.
Itse biiseistä olen samaa mieltä kuin lharju Sivuoireita olisi ollut paljon parempi V.I.P ei jää mieleen mitään. Tänä vuonna on muilla Artisteilla erinomaisia lauluja ehdokkaana.
Mikäli Jane edustaa Suomea euroviisuissa tällä biisillä niin minä :jumankauta: :hak: :vollotus:

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja lharju »

Kimmoke kirjoitti:Janella illan paras kouluarvosana my asssss!!!!! :evil:
No kai nyt kun kyseisellä laulu- ja soitinyhtyeellä sattuu olemaan joitakin kovin kiihkeitä faneja.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Karza kirjoitti:
Ja tosiaan, V.I.P. voisi parantaa asemiaan selvästi jos siihen keksittäisiin oikea "juju", eli vaikka vähän Pay-TV:n tyylistä diivailua kehiin! Nyt mulle jäi sellainen olo, etteivät tytöt olleet sisäistäneet laulun sanomaa (jos sellaisesta voidaan nyt puhua), eli minusta sanoitus on hieman sarkastinen. Mutta "ihan hyvä" biisi V.I.P. kyllä on. lol
Mullekin tuli itse asiassa halu kuunnella Pay-TV:n Trendy Discotheque VIPpiä kuunneltuani.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Tiana kirjoitti:No itse kyllä ihmettelin, kun kaikki nuo pissikset (vasemmalla puolella katsomoa) kannattivat enemmän Kilpeä kuin Janea. Itse en siis huomannut yhtäkään tyttöjoukkoa, joka olisi erityisemmin kannattanut Janea. Kaikki taputteli enemmän muiden mukana.
Oikealla puolella ja salin takaosassa oli niitä Janepissixiä. Ja kyllähän ne Kilven aikana vähän pisti tuulemaankin. :rofl: :rofl: :rofl:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

lharju kirjoitti:
Kimmoke kirjoitti:Janella illan paras kouluarvosana my asssss!!!!! :evil:
No kai nyt kun kyseisellä laulu- ja soitinyhtyeellä sattuu olemaan joitakin kovin kiihkeitä faneja.
Juu. Itse asiassa odotin Janen arvosanan yltävän Lordin ja Metsäkedonkin lukemiin tai menevän jopa niistäkin yli. Ilmeisesti Janen biiseistä jompaa kumpaa äänesti sitten riittävän moni muukin kuin Jane-fani ja ilmeisen huonolla arvosanalla, kun keskiarvo tipahti noinkin alas.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Niin kuin mutsini sano "onhan noitten pimujen keimailua/ketkutusta kiva katsoa ja näyttäviä ja kauniita ovat"Biiseistä ei tykänny ,mutta oli kiinnittänyt huomion ,että karsinnoissa jotkut on panostanut staileihin ja esityksiin.

Avatar
TipiBi
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 401
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 13:14
Paikkakunta: Lapponia

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja TipiBi »

En oo ikinä ymmärtänyt, mitä järkee on panna kolme (tai neljä) mimmiä lavalle laulamaan SAMAA melodiaa. Varsinkaan jos äänet ei edes soi yhteen. Vai onko ne oikeesti niin huonoja, ettei niille voi sovittaa mitään kaks- saati kolmiääniseks? :grr:
~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~
One-two-three - eikä muuta.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja lharju »

Timoteus kirjoitti:Ilmeisesti Janen biiseistä jompaa kumpaa äänesti sitten riittävän moni muukin kuin Jane-fani ja ilmeisen huonolla arvosanalla, kun keskiarvo tipahti noinkin alas.
Toivottavasti tämä on osoitus siitä, että myös taviskatsojat ovat ymmärtäneet, että tässä todellakin on kappaleet vastakkain, ja jotkut todellakin äänestävät kaikkien kolmen artistin parempaa laulua, mutta sitten antamallaan kouluarvosanalla viestittävät, ettei kyseessä kuitenkaan ole heidän suosikkimusiikkiaan tjsp.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Vaikea sanoa, kuinka moni puhelinäänestäjä on ymmärtänyt mitään. Toisaalta joku harva on voinut ymmärtää tämän vahingossa tai tahallaan niinkin, että äänestää jollekin huonompaa biisiä. Onhan monissa tosi-TV -ohjelmissa äänestetty juuri tiputettavaa.

No takaisin Janeen eli miksi V.I.P. on huono euroviisuihin 2006? Aika moni tulisi sanomaan, että Sertab teki tämän biisin jo 2003. Sertab oli oikeasti EROOTTINEN ja PELOTTAVAkin ja esikatseluvideo oli erinomainen oopiuminhuuruineen ja viittauksineen lesborakkauteen haaremissa.

Puhtoiset suomitytöt ovat vähän liian kiltinoloisia tämmöiseen biisiin. Siksi Sivuoireita-poprock olisi ollut parempi ja freesimpi. Hienot saundit, sitä paitsi siinä oli sitä stemmalaulua!
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

viittauksineen lesborakkauteen haaremissa.

Öh, mä oon kai ollut vähän jumissa, sillä en IKINÄ ollut ajatellut noin siitä videosta! :shock: (Tiedän, :offtopic: , mutta silti :puna: )
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Ei ole mikään mun oma tulkinta, vaan peruste jolla Turkissa paheksuttiin sitä videota. Toki paheksuttiin myös kokonaan englanniksi laulamista.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Jane - V.I.P.

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Sitä suuremmalla syyllä mua alkaa nolottaa, jos tosi moni vielä on huomannut sen :puna: Mä kun yleensä vielä kiinnitän huomion tällaisiin (epä)olennaisiin asioihin ;) Mutta parempi saada tietää myöhään kuin ei milloinkaan! :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Lukittu