Selostajat 2004

ESC 2004 -arkisto.
Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Selostukset olivat upeita, ja hauskaa oli. Mutta todella pitkä miinus Askolle kuuluu siitä,että hehkutti Serbiaa aivan liikaa ja toisaalta melkein haukkui Alankomaat. Tämä oli todella ala-arvoista. Muuten juonnot olivat todella hyviä ja selkeitä. Jaksoi kuunnella loppuun saakka. Askon toivoisi vielä vähän ottavan rennommin ja uskaltavan käyttää omaa ääntään. Kommentit olivat kivoja, mutta pikkuhiirulais fiilis oli päällänsä koko ajan.

Ensi vuonna enemmän ääntä kehiin! Todella upea kaksikko.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Onko Askolla laajempaa äänialaa?
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Roope »

Kuuntelin just Radio Suomen selostuksen kasetilta, Jorma Hietamäen jutut on aivan käsittämättömän huonoja varsinkin pistelaskun aikana. Sanna Kojo nyt menettelee, mutta juontajapari ehdottomasti vaihtoon ensi vuodeksi vaikka olisi kuinka musiikkipäälikkö :x

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

BBC Radio 2:n version voi kuunnella netissä:

http://www.bbc.co.uk/radio2/eurovision/2004/

Se ei siis ole Terry, vaan hänen radiojuontajaparinsa Ken Bruce.
Hello Hi!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kaverini (jonka muuten olen onnistunut tutustuttamaan menestyksekkäästi viisujen ihmeelliseen maailmaan :twisted: ) piti erittäin paljon Kajon ja Askon selostuksesta. Oli kuulemma saanut hyvät naurut useammankin kerran illan aikana.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Nadi »

No, kaikkihan jo varmasti tietääkin, että olen Kajofani (muuten edesmennyt bändimme, Termerin ja miun, oli nimeltänsä Cajo.....miksiköhän....hehehe), joten sen kummemmin asiaa pohjustamatta totean vain, että Markus-setä veti pojot kotiin. Askokin oli hyvä, kunhan vaan todellakin olis jättänyt ne selkeimmät omat mieltymyksensä pönkittämiset vähemmälle!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä en pannut pahakseni sitä lainkaan, että juontajat kertoivat omia mielipiteitään. ("eikä missään nimessä johdu siitä, että olin itse samaa mieltä..." :roll: ) Hyvin kyllä kommentoivat, ja muutamat naurutkin irtosi :) Varsinkin jo mainittu Pikku G-juttu huvitti :wink:

EI mitään Maria Guzeninaa enää, annetaan Kajon hoitaa homma vastedeskin!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mäkin yllätin itseni jopa pitäväni jonkin verran KAJOn syvistä mietteistä. Livenä tavatessa herra oli vallan leppoisa jamppa. Ihan jees selostukset, mutta kyllä tällä tuli vähän MARIAn ironiaa ikävä... :lol: Laitahan Gente niitä radioselostuksia tulemaan tännekin suunnalle, niin pääsen nauttimaan SANNA KOJOsta! Ihana nainen myöskin livenä!!!!! :lol:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Lukittu