Jari Sillanpää

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja

Jari Sillanpään paras biisi

Äänestys on voimassa 07 Heinä 2041, 21:11 asti

Satulinna
9
11%
Oot täydellinen
2
2%
Siellä missä nyt oot
1
1%
Kaduilla tuulee
12
14%
Pariisi-Helsinki
6
7%
Bum Bum Bum
1
1%
Auringonnousu
1
1%
Tähdet tietävät sen
0
Ei ääniä
On aika auringon
0
Ei ääniä
Lia
0
Ei ääniä
Onnenetsijä
0
Ei ääniä
Kuuleeko Eero
0
Ei ääniä
Kaunis ikävä
2
2%
Paremmin kuin kukaan muu
1
1%
Viilenneen
0
Ei ääniä
Sininen ja punainen
3
4%
Valkeaa Unelmaa
25
29%
Takes 2 to tango
10
12%
Remember me
1
1%
Tahdoin taikka en
5
6%
Joku muu, mikä?
6
7%
 
Ääniä yhteensä: 85

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Tai sitten toimittaja vain on innostunut liikaa ja muistanut vanhan vitsin siitä kuinka Jari tuli Joensuuhun. :mrgreen:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Tämähän oli siis jo vanha uutinen ja minua ei asia heilauttanut suuntaan tai toiseen ja miksikäs olisikaan. Ihmettelen vaan, että näinkin kauan on Jarde kaapissa pysytellyt ja pysynyt :shock: . Sympatiatsempit Sillanpäälle :cool: !

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Samaa mietin kuin Nadi. Siis eikö kaikki muka ole tienneet Jarin mielenkiintoa miehiin? Minä kun olen luullut, että se on ihan selvä asia kaikille, eikä siitä sen enempää. Mitä ihmettä noi iltapäivälehdet taas asiasta oikein jauhaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Jatoy
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 20:19

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Jatoy »

Sillanpään pisteet nousi tänään ainakin minun silmissäni!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Molempien ip-lehtien uutisointi oli kuitenkin mielestäni ihan asiallista (jos ei lasketa Tainolan... öh, miksi sitä nyt sitten tulisi kutsua :roll:). Hyvin kannustavia eikä mitenkään sensaationhakuisia. Ihanaa, että tähän on tultu.

Tietenkin ihannetilanteessa ei olisi mitään rymisteleviä kaapistatulemisia, mutta Suomessa suhtautuminen on kuitenkin ollut pitkään takapajuista. Toivon, että tällaiset seikat vaikuttavat asenneilmastoon ja että jonain päivänä julkkistenkin kohdalla olisi yhdentekevää, kumpaa sukupuolta se kumppani edustaa. Kun voidaan mainita siitä heteropuolisosta, niin miksi valitaan vaikeneminen homosuhteen kohdalla? Ja tällä viittaan siis mediaan - ihmiset toki saavat pitää suhdeasiansa yksityisinä, mikä on varsin ymmärrettävää.

Ja vaikka Ruotsissa näihin asioihin suhtaudutaan liberaalimmin, niin asuessani siellä Peter Jöback tuli talk show'ssa kaapista. Eikä ip-lehdet sitäkään sivuuttaneet olankohautuksella, vaikka tilanne varmaan aika samanlainen kuin Jarilla, eli "kaikki" ovat jo tienneet.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Marde
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 97
Liittynyt: 08 Joulu 2004, 21:16
Paikkakunta: Lahti

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Marde »

Hienosti se Jari tuli kaapista ulos. :peukku: Ei hurjalla draamalla, vaan normaalin keskustelun parissa. Juusolle ja Tuomakselle hattua ylös siinä, etteivät nostaneet asiaa liikaa esille.

Jarille tsemppiä ja voimia, sillä negatiivistakin kirjoittelua varmasti tulee vielä eteen. Kuvitelkaa erään lehden kansi: PIIP Tukholmassa " Nyt puhuu Jarin ex-mies..."

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja lharju »

Hazel kirjoitti:Siis eikö kaikki muka ole tienneet Jarin mielenkiintoa miehiin? Minä kun olen luullut, että se on ihan selvä asia kaikille, eikä siitä sen enempää. Mitä ihmettä noi iltapäivälehdet taas asiasta oikein jauhaa.
No totta kai Jartsan suuntautuminen on ollut julkinen salaisuus ihan alusta lähtien, mutta onhan tämä siinä mielessä ainutlaatuista, että maan suosituin erään kulttuurimuodon edustaja tunnustautuu homoseksuaaliksi. Ja kuten barba osuvasti totesi, niin kyseessä ei ole todellakaan vielä tähän asti ollut mitään sensaatiohakuista uutisointia. Olisin pikemminkin itse hyvin hämmästynyt jos iltapäivälehdistö jättäisi tällaisen asian noteeraamatta kun Suomessa ns. julkihomoja on kuitenkin vielä hyvin vähän (tietysti jos ei lasketa sellaisia joiden ammattina on olla homojulkkis kuten esim. Sillä Silmällä -viisikko).
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja lharju »

barbarossa kirjoitti:Toivon, että tällaiset seikat vaikuttavat asenneilmastoon
Törmäsin muuten Ilta-Sanomien keskustelufoorumilla (jossa Jarin "siirto" oli otettu todella positiivisesti vastaan :peukku: Positiivista kun ottaa huomioon millaista keskustelua "Lukijan ääni" on pahimmillaan ollut) mielenkiintoiseen kirjoitukseen, jossa kerrottiin n. 60-vuotiaasta Jari Sillanpää -fanaatikosta, joka ei kuulemma koskaan ollut hyväksynyt oman aikuisen poikansa homoseksuaalisuutta. Toivottavasti tämän jälkeen ainakin tämän naisen asenteet muuttuvat. Olisi todella toivottavaa, että suomalainen asenneilmasto oikeasti voisi muuttua luontevampaan suuntaan, ja kyllähän se, että yksi valtakunnan ykkösjulkkiksista ilmoittautuu julkisesti homoksi voi olla varmasti aika merkittäväkin siirto.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Marde kirjoitti: Kuvitelkaa erään lehden kansi: PIIP Tukholmassa " Nyt puhuu Jarin ex-mies..."
Nämä eräät lehdet tulevine otsikoineen tulivat tuossa minunkin mieleeni. :evil: Ja mitä luultavimmin nämä samat lehdet jossain vaiheessa aloittavat myös arvailunsa Jarin tulevista kumppaneista.
Jarille :peukku: :peukku: :peukku:
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Odotan jo maanantaina, jolloin varmaan joku/jotkut otsikoissa siunaa/tyrmää/tukee/kauhistuu...

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja lharju »

Ilta-Sanomissa tänään

"Homoutensa myöntäneen Jari Sillanpään rohkeutta kiitellään - möys Juha Mieto, jolle asia tuli yllätyksenä

Perkele, ettei mulle kerrottu
- Oliko Jarin jättänyt henkiö mies? Tähän ei enää pohjalainen jöröjullikka osaa sanoa mitään. Perkele, ettei minulle kerrottu, Juha Mieto huudahtaa.
Hänhän kirjoitti Jari Sillanpäälle lohdutuskirjeen Iltalehden pyynnöstä. Miedolle ei tuolloin kerrottu, että Jarin jättänyt henkilö oli Ruotsissa asuva mies.
- Mulla oli aivan vilpitön olettamus, että nainen hänet jätti. En rehellisesti tiennyt, miten asiat ovat. Minua kyllä vedettiin retkuun oikein villikelkalla, Mieto pahoittelee.
- Sinänsä uskon, että oli aivan varmasti hyvä, että hän kertoi miten asiat ovat. Luulen, että hänen sisäinen palonsa helpottaa hirveästi. Oikein hän teki, Mieto päättää"

Hauska mies tuo Mietaa Kuva Kuva
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

lharju kirjoitti:- Oliko Jarin jättänyt henkiö mies? Tähän ei enää pohjalainen jöröjullikka osaa sanoa mitään. Perkele, ettei minulle kerrottu, Juha Mieto huudahtaa.
Jotenkin aika liikuttavaa. Että isot miehet siellä nyt asioita miettivät. Mutta hyvä että miettivät, onhan tämä ihan uutta Suomessa. Annetaan aikaa. Ja sillä välin myös rakkaudelle tilaisuus. :puspus:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
TipiBi
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 401
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 13:14
Paikkakunta: Lapponia

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja TipiBi »

Jessus miten hauskoja otsikoita ja juttuja! :rofl:
Ihan erityisplussat Jartsalle kyllä siitä, että teki sen suorassa viihdeohjelmassa ja oli varautunut juorulehtien innostukseen. Vaikka kaikkien lehtien toimittajat ovat tietysti jutun tienneet jo kymmenen vuotta.
Yllätyksenä se tuli ehkä Mietaan lisäksi noin 50%:lle niistä 40-60-vuotiaista kotirouvista, jotka ovat Jartsan konserteissa täyttäneet penkit.
Toivottavasti ottavat asian hyvin vastaan.
~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~
One-two-three - eikä muuta.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Miik »

Pitääpä munkin tulla antamaan peukkuni asialle! :peukku:

Hauskasti Jartsa hoiti asian. Jätti seurapiiritoimittajat nuolemaan näppejään. Tainola-reppanakin... :rofl:

Toivotaan, että Jarin ura tästä jatkuu vain väkevämpänä! :cool:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja salla »

No on oikeasti Jarin faneja, jotka haluavat asialta ummistaa korvansa. Mummonikin mielestä Jarilla ja Maritalla on suhde ja piste.
Mun silmissä pisteet laski Tuomaksella ja Juusolla. Mennä nyt kysymään "onko jättäjä mies vai nainen"? Dorkat!!! Mitä se Suomen kansalle kuuluu mikä on Siltsun seksuaalinen suuntaus. Ihan turhaa hohkaamista taas koko aihe. Minulle ainakin Jarin keikalla riittää, että laulaa Satulinnan. Ihan sama mitä tekee vapaa-aikanaan. Suomen roskalehdistö boikottiin!!! Ja se Tainolan juttu oli ällö. Vaikkei kirjoita itse kohteesta pahasti, niin ihme itsensä korostamista. En tykkää!!!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

salla kirjoitti: Mun silmissä pisteet laski Tuomaksella ja Juusolla. Mennä nyt kysymään "onko jättäjä mies vai nainen"? Dorkat!!! Mitä se Suomen kansalle kuuluu mikä on Siltsun seksuaalinen suuntaus.
Eiköhän se ollut ihan sovittu juttu, että Tuomas ja Juuso tuon kysymyksen esittävät ja Jari voi täten tulla sieltä kaapistaan. Että varmasti mentiin Jarin suostumuksella tässä, älä huoli.
Eipä tietenkään kuulu Suomen kansalle se suuntautuminen, mutta kuuluuko nyt sekään, että hänet ylipäätään on jätetty. :roll: Ja itsehän halusi sen tuoda julki. :/
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Edelleen olen sitä mieltä että on vain hyvä että Jari toi asian esille. Hän voi elää vapaammin, antaa esimerkkiä monelle muulle kaapissa olevalle julkkikselle ja samalla myös antaa muille tietoa että homoilla on aivan samanlaisia arkisia asioita, askareita ja ongelmia kuin heteroillakin. Ja hyvä kun julkisuudess on nyt joku avoimesti homo joka ei ole mitään "Teuvo Loman"-tyyliä vaan aivan tavallinen suomalainen (tai siis tässä tapauksessa "evp-ruotsinsuomalainen") mies... :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja salla »

Aih, no vähän helpotti....en itse katsonut ohjelmaa, mutta lehdessä siteerattiin ohjelmaa...ajattelin että tekivät källin Siltsulle. No, hyvä jos oli Jarin oma päätös puhua asiasta.

Mutta edelleen on kurjaa, että "tullaan kaapista"...siis siinä mielessä, että miksi ylipäänsä yhteiskunta pakottanut ihmiset kaappeihin seksuaalisen suuntautumisensa takia. Olen aina arvostanut Jaria, että hän on kokenut yksityisyytensä niin arvokkaana, ettei ole lähtenyt sitä julkisuudessa puimaan. Siksi tämä "minut on jätetty" tuli yllätyksenä, kun hänellä on ollut tiukka linja privaattielämästään. Olkoon mies tai nainen, ihan sama, mutta jotenkin hassua paisuttelua koko juttu. Jos taas asian ydin oli juuri tuo häkistä lentäminen niin sitten asia on hieman toinen.

Tsemppiä Jarille.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja tomato »

salla kirjoitti:Mun silmissä pisteet laski Tuomaksella ja Juusolla. Mennä nyt kysymään "onko jättäjä mies vai nainen"? Dorkat!!! Mitä se Suomen kansalle kuuluu mikä on Siltsun seksuaalinen suuntaus.
Ehkä ne oli yhdessä sopineet Jarin kanssa etukäteen puhutaanko aiheesta.
Was tomi...

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Kyl se näytti vahvasti siltä että juttu oli etukäteen sovittu.
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja kwak »

Kuulin tänään radiosta Jarin jonkun uuden laulun, Hän laulaa (tms), ja yllätyin ihan että tykkäsin siitä! :shock: Sehän oli ihan tarttuva 70-lukuhenkinen biisi. :peukku:
Keep your head high above the water

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Pete »

kwak kirjoitti:Kuulin tänään radiosta Jarin jonkun uuden laulun, Hän laulaa (tms), ja yllätyin ihan että tykkäsin siitä! :shock: Sehän oli ihan tarttuva 70-lukuhenkinen biisi. :peukku:
Minäkin olen kuullut sen. Yllättävän hyvä, enkä millään meinannut tunnistaa esittäjää.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Siinä tosiaan sellaista vanhan ajan finnhits-humpan poljentoa! Kun kuulin sen ekaa kertaa, Radio Suomen juontaja sanoikin sen kuulostavan vanhalta euroviisulta, siispä käänsin nupit kaakkoon ja kerrankin totesin euroviisuvertauksen olevan ihan totta!
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

kwak kirjoitti:Kuulin tänään radiosta Jarin jonkun uuden laulun, Hän laulaa (tms), ja yllätyin ihan että tykkäsin siitä! :shock: Sehän oli ihan tarttuva 70-lukuhenkinen biisi. :peukku:
Voi ei :/ Kamala kappale. En tykkään yhtään.

Avatar
Marde
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 97
Liittynyt: 08 Joulu 2004, 21:16
Paikkakunta: Lahti

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Marde »

Kuten jo aiemmin ennakoin, niin Jari tuntuu nousevan uuteen arvoon juorulehdissä..
Uuden Seiskan kansi kertoo miten Jari iski miehen homobaarista!!! Et silleen! HUI!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Tuollainen "jätetty Jari iski miehen homobaarista" ei ainakaan kasvata levyjen myyntilukuja... :shock:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

Kuinkas arvasinkaan... Seiska ei petä kyl koskaan :niinpa:

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ehtiks kukaan ostaan jo Seiskaa, mitä Jarin baari-iskusta kerrotiin? :shock:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Meille sattu just tulemaan näytenumero Seiskasta. :mrgreen: Lukasin jutun nopeasti ja olin ihan positiivisesti yllättynyt sen asialliseen tyyliin. Huomio kiinnittyi erityisesti jutun alkuun, jossa kirjoitettiin näin näin.

"Suomen suosituimpiin kuuluva laulaja Jari Sillanpää teki viime viikolla miehen työn: hän tuli ulos kaapista ja tunnusti julkisesti seurustelleensa miehen kanssa. Samalla Jari muutti Suomen asenneilmastoa taas piirun verran vapaamielisempään suuntaan ja antoi rohkeutta muille kaapissa eläville julkkismaailman tähdille."

:peukku:
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Lola
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 905
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 20:17
Paikkakunta: Nürnberg

Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Lola »

Mutta sen kansi mua kiusaa tässä. :/

Vastaa Viestiin