Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

It's just a game - viisuaiheiset pudotuspelit ja veikkauskilpailut
Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Juu, ihan on aiheellistakin kritiikkiä toki. Mutta siitä pudotuspelistäkin haluttiin vaihtelua, kun se meni myös niin taktikoinniksi ja vihapeliksi, niin päätettiin kokeilla näin päin. Toki se tiedettiin, että tulisi hajontaa näin pienellä äänestäjämäärällä, mutta kyllä ne vähiten suositut ovat aina olleet siinä arvonnassakin (paria eritysisuojelussa olevaa lukuunottamatta :roll: ). Mutta ei sillä pudotuspelilläkään todellakaan saatu selville Kuppilan suosikkia, varsinkin kun niin monet käyttävät useampia ääniä. Sivupersoonien luontia kun ei myös oikein voi estää, kun on niin monia, jotka rekisteröityvät, mutteivät kirjoita olematta sivupersoonia.

Eli mikä olisi tapa, jolla saadaan ihmiset äänestämään rehellisesti omaa suosikkiaan/inhokkiaan taktikoimatta? Ei taida olla mahdollista täällä.. ;)

Eikä tässä kukaan kai nyt kovin vakavissaan ole, en minä ainakaan :puna:
Hello Hi!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mikkelsson kirjoitti:Miksi? Koska se on hassua? :roll:
ei mun tartte ääntäni sulle perustella, äänestän Albaniaa, koska mieli tekee PISTE :cool:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30879
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

EDIT: Katos kun Juhakin oli ehtinyt jo suunnilleen samaa kirjoittaa. Ehän mä edes huomannut, että tähän otsikkoon uusi sivukin ilmestyi kesken kaiken. No, ehkä pieni toisto ei haittaa...
Katten-Gustaf kirjoitti:Mutta ihan totta: täällä on paljon esitetty asiallistakin kritiikkiä tätä äänestystapaa kohtaan, sen heikkouksia kohtaan. Alkuvaiheessa sille olisi voitu EHKÄ jotain tehdäkin, mutta eihän sitä voinut muuttaa, kun joku nerokas moderaattori oli keksinyt hyvän idean. Ja mikä teidän vastauksenne on: te vastaatte, että älkää koko ajan kitiskö tai valittako. Ei anna kovin kivaa kuvaa teidänkään toiminnasta, kun vastaus on koko ajan tuota tyyliä.
Asiallistakin kritiikkiä on annettu ja siihen on myös useaan otteeseen asiallisesti vastattu.

Tässä äänestystavassa ydinajatuksena oli äänestyksen positiivisuus. Siis tosiaan äänestetään kappaleita, joista pidetään. Aiemmat lynkkauspudotuspelit ovat olleet ilmapiiriltään negatiivisia, tähän haluttiin muutosta. Osin tässä on onnistuttukin. Negatiivisella kampanjoinnilla saa vain huomiota inhokilleen ja nähty on, että sellaisen kohteeksi joutuva kappale pääsee ansaitsemaansa pidemmälle. Negatiivisella taktikoinnilla (yrityksenä saada huono kappale pois keskinkertaista äänestämällä) saattaa myös ampua itseään jalkaan. Myönnettävä on, että kaikkea ei ole ennakoitu. Tyhmempi saattaisi luulla, että euroviisufanit pitävät euroviisuista mutta näemmä euroviisufanit pitävätkin niiden lynkkaamisesta ja kun sitä ei voi tehdä, pitää sitten lynkata jotakin muuta.

Äänestystavan tasapelialttius ja taktikointimahdollisuudet olivat tiedossa mutta niitä ei katsottu ongelmallisiksi. Ne eivät olisikaan ongelmallisia, jos taktikoivat äänestäjät hallitsisivat taktisen äänestämisen edes puoliksi niin hyvin kuin uskovat hallitsevansa. Silloin Kuppilan aidot suosikit tulisi äänestettyä turvaan arvonnoilta. Nyt näin ei ole käynyt mutta se ei ole systeemin vika, vaan arvontaan joutuvien mutta äänimääräänsä suositumpien kappaleiden fanien taktinen virhe.

Muistutettakoon edelleen, että BBB ei ole yhtään sen vähempää taktinen äänestys. BBB:ssähän yleensä joka kierroksella kärkikaksikko kerää yli puolet äänistä. Ne kaksi kappaletta taas määräytyvät kierroksen alun tuloskehityksen perusteella, joten siinäkin systeemissä tiettyyn kellonaikaan äänestävillä on vahvin vaikutus tulokseen.
Viimeksi muokannut Timoteus, 28 Huhti 2006, 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
duu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 488
Liittynyt: 16 Elo 2005, 14:16
Paikkakunta: Turku

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja duu »

Te sen sanoitte! Äänestän viimeiseen asti Albaniaa! :twisted: :twisted: :twisted: (Eikä muuten ole mitään protestiääniä, katsokaa vaikka viisupuntaristani :viaton: ).
I am what I am.
I will always be the same.
I will keep on running.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Wilson »

En minä nyt mihinkään Albaniaan jaksa näillä Volttareen-jaloillani....kun Sidsel vaatii Twist-harjoitukset :tanssi: koko ajan.

Avatar
duu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 488
Liittynyt: 16 Elo 2005, 14:16
Paikkakunta: Turku

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja duu »

No varsin mukavaa, että pidät muita suosikkejani pystyssä, Wilson. :)
I am what I am.
I will always be the same.
I will keep on running.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Katten-Gustaf kirjoitti:Mulle on ihan se ja sama, kenet äänestätte voittajaksi tässä naurettavassa äänestyksessä.

Heippa!

:lohtu: :hali: Myötätuntoa, suosikin tippuminen ei ole kivaa.

Vaikka minulle Ruotsin putoaminen onkin hyvä juttu.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Kiitos duu.. :peukku: ...minä yritän parhaani mukaan......Sääli vaan kun minun suosikkini Kate...meni menojaan :(

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Vompeli kirjoitti:Hmmph :niinpa: Juuri kun päätin vakiintua Carolaan finaalikierroksella niin joudun taas etsimään uuden kappaleen.

Olen nyt sitten Vompeli (ennen siis Womble84)
Vompeli :supati: Bosnia :peukku:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Terva kirjoitti:
Wilson kirjoitti:En minä nyt mihinkään Albaniaan jaksa näillä Volttareen-jaloillani....kun Sidsel vaatii Twist-harjoitukset :tanssi: koko ajan.
Ei, Wilson, ei! Sidsel vaatii ehdottomasti lepoa ylenpalttisen twistailun jälkeen, muuten uhkaa marssimurtuma. Ja se ei ole mikään pikkujuttu. :viaton:

Jasså.....no hyvää minullekin..jos pidetään Twisti-tauko :rofl:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

:huihui: Eihän tänne kohta uskolla tulla kurkkimaan kun alkaa tuntua, että porukka on alkanut melkein käydä käsiksi toistensa kurkkuihin. Leikkiähän tämä oikeasti on :)
eepu4 kirjoitti:Vompeli :supati: Bosnia :peukku:
Jaahas ... vai sellaisia? Katsotaan... katsotaan... ;)
Raipatirai

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

No kunhan et Maltaa :rofl: ;) Aika lähelle menee noista toinen,
Täsmä on sitten se kolmas ;)
Viimeksi muokannut eepu4, 28 Huhti 2006, 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Katten-Gustaf kirjoitti:Mulle on ihan se ja sama, kenet äänestätte voittajaksi tässä naurettavassa äänestyksessä.

Heippa!
Mutta kyllä tämä asenne on vaan kaikista maailman asenteista käsittämättömin tällaista "vakavamielistä" äänestystä kohtaan :repeilee:


Hahaa, Ma Carola tippui! Se oli kyllä itse asiassa mun oma suosikki, mutta silti! :rofl:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Albatrossi

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Tämä äänestyshän on elämää vakavampi asia! Kuva
Viimeksi muokannut Albatrossi, 28 Huhti 2006, 22:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Nata »

IHANAA, että Albania on yhä hengissä vaikka minulta jäikin sukuloinnin takia yksi äänestyskierros vallan välistä... Ja ettei vain olisi kaksikin jäänyt, en muista äänestinkö sillä kierroksella joka päättyi ihanaisen Turkin tippumiseen :evil: Annan teille kuitenkin anteeksi, koska Carolan muovinen kloonirenkutus lensi viimeinkin kilvasta. :peukku:

Albaaniaaaa, toistenlaisten sankareiden maaaaa.... saa siis jälleen ääneni. Mutta toivottavasti äänet riittävät myös Bosnialle, minä kun olen liian rehti tyttö perustaakseni alter egoja.

Lopuksi haluaisin olla samaa mieltä kuin moni muukin täällä ja todeta, että
1) Mitäs taktikoitte, siitäs saatte kun äänet eivät menekään perille enää viiden paikkeilla
2) Jos tämä peli ei miellytä, älkää pelatko
3) Kuppilan suosikin saamme selville puntareita toljottamalla, BBB ja ÄMP palvelevat ihan muita tarkoituksia!
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mikkelsson kirjoitti:Suosikkiaan saa äänestää tottakai, mutta faktahan on että Albania jyllää mukana näillä pelleäänillä, joiden hauskuus ei vaan avaudu mulle millään.
Eikä mulle! Hyvä Mikke! Puhut asiaa! :hali:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Katten-Gustaf kirjoitti:Mutta tosiasia on, että jos teidän kritiikinsietokykynne on noin alhainen, että hyvistäkin parannusehdotuksista reaktio alkuvaiheessa oli: kitinät pois, niin tulee vähän fiilis, että mitä hittoa mä teen tässä foorumissa, jos asialliseen kritiikkiin(kin) reagoidaan noin.
Onko tosiaankin niin, että moderaattoreilla on alhainen kritiikinsietokyky? Vai onko asia kenties toisin? Mielestäni moderaattorit ovat tässä ketjussa olleet erittäin myötämielisiä kritiikille. Ja jos täällä Viisukuppilassa oleminen ahdistaa, niin suosittelen jättäytymistä pois täältä - ainakin vähäksi aikaa!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Timoteus kirjoitti:Tässä äänestystavassa ydinajatuksena oli äänestyksen positiivisuus.
Siis tosiaan äänestetään kappaleita, joista pidetään.
AIVAN OIKEIN. Mieluummin sitä äänestää suosikkia kuin inhokkia.
En näe myöskään valvojia kohtaan osoitettua kritiikkiä aiheellisena,
kun jokaisella on kyllä aikaa äänestää omaa suosikkia.

Vaikka suosikkeja on pudonnut viisupuntarini kärkipäästä, niin en ole
kommentoinut haukkumalla muita. En koe myöskään tarpeelliseksi
kirjoittaa tänne mielestäni huonointa laulua, jonka toivoisin putoavan.
Jokainen voi itse tarkistaa niin halutessaan suosikkini ja inhokkini
viisupuntarista. Turha sitä on hokea täällä päivittäin, että miten huono
***** tai se ****** oikeastaan onkaan.

Eiköhän täällä ole vain fiksuja ihmisiä, jotka osaavat itse tehdä omia
ratkaisuja ilman painostusta. Viisuilun pitäisi olla MUKAVA harrastus.
Positiivisuutta kehiin, ystävät hyvät.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä en nyt sitten purnaa mistään, enkä kenenkään äänestymiskäyttäytymistä tällä viestillä arvostele, sanonpahan vaan sen, että Albania hössötys on mennyt sille asteelle, että minä ainakaan en sitä äänestä koskaan ikinä, en vaikka se olisi viimeisenä skabassa yhdessä suurinhokkini Islannin kanssa. On sitä vastassa mikä tahansa, vastaehdokas tulee ääneni saamaan. Niin täysin kyllästynyt olen tuohon Albanian sääliäänisaaliiseen. Alas-Albania liikkeeseen voi tulla mukaan tai olla tulematta, minä siinä ainakin olen katkeraan loppuun asti :rofl:

Ja Albania ei siis todellakaan ole nytkään tämän porukan huonoin missään nimessä, mulle vaan on tullut äklötys sitä kohtaan just tuon "väärän" hehkutuksen takia. Joten mulle se on aiheuttanut negatiiviset fibat.
Viimeksi muokannut Hazel, 28 Huhti 2006, 23:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Minun maailmani ei romahda, vaikka suosikkini ALBANIA <3 putoaisi
piankin ja se on hyvinkin mahdollista. Olen oppinut ajoista, kun piti
henkeen ja vereen asti puolustaa JEMINI : Cry Baby -ihanuutta.
Jokainen kierros on ollut nyt niin tasainen eli mitä tahansa voi tapahtua.

On suurempiakin huolenaiheita kuin "Älä mene pois 2006
(viisujen pudotuspeli)" ja yksi on esim. että miten TIRANA selviää
käytännössä tulevista vuoden 2007 viisujärjestelyistä kunnialla !? :cool:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No tuo sun asenne Fabbe onkin se oikea, koska pidät Albaniasta oikeasti :) .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja lharju »

Katten-Gustaf kirjoitti:Mutta tosiasia on, että jos teidän kritiikinsietokykynne on noin alhainen, että hyvistäkin parannusehdotuksista reaktio alkuvaiheessa oli: kitinät pois, niin tulee vähän fiilis, että mitä hittoa mä teen tässä foorumissa, jos asialliseen kritiikkiin(kin) reagoidaan noin.
Mutta jos säännöt harmittavat niin eihän tähän kilpailuun olisi silloin tarvinnut osallistua. Ihan kuin kenenkään ei tarvitse lukea seksiaiheista ystäväni-kirjaa, jos aihe ei nappaa :roll: lol
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tääkin voisi liittyä tuohon Albanian vastaiseen rintamaan... :roll:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

JukkaV kirjoitti:Ja jos täällä Viisukuppilassa oleminen ahdistaa, niin suosittelen jättäytymistä pois täältä - ainakin vähäksi aikaa!
Paraskin sanomaan. :repeilee: :rofl2:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Hazel kirjoitti:Albania hössötys on mennyt sille asteelle, että minä ainakaan en sitä äänestä koskaan ikinä, en vaikka se olisi viimeisenä skabassa yhdessä suurinhokkini Islannin kanssa.
Tuossa tilanteessa minäkin joutuisin jo vähän miettimään (ja ehkä taktikoimaankin). ;) Islanti kun on toinen jäljelläolevista suosikeistani loistavan Albanian lisäksi. Mutta siihen asti ainakin pysyn uskollisena :albania: :peukku:
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33335
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Anzej ja varsinkin Dima kaipaa ääniänne!
:loistava:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
atwa
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 763
Liittynyt: 29 Joulu 2005, 09:26
Paikkakunta: Kotka-city

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja atwa »

Tämä pudotuspeli on alunperin varmaankin suunniteltu hauskaksi ajanvietteeksi, ja on nyt saamassa vääränlaisen tarkoituksen.

Mä en itse ole muuttanut äänestyskäytäntöäni sen takia,että joku on kehottanut äänestämään jotain muuta (No,okei...kerran annoin ääneni Turkille,koska eräs pyysi..... ;) :hiips: ). Mä vaan äänestän lemppariani loppuun asti.
Jos viimeisinä jäljellä sattuisi olemaan kaksi inhokkia,valitsisin niistä sen paremman. Tietysti.

Jokainen äänestää kuten parhaaksi näkee, mutta kuitenkin toivoisin vähän löysempiä pipoja tässä asiassa. :)
Jos joku haluaa antaa (arvokkaan) äänensä Albanialle, hän tekee niin - - toki on otettava kantaa tähän säälipiste-asiaan: onhan se surullista,että tänä vuonna on niin huono taso,ettei parempaa äänestyskriteeriä löydy,niin joutuu käyttämään niitä säälipojoja... Tietenkään en kiistä sitä,että on myös niitä jotka antavat äänensä Albanialle siksi,että pitävät biisistä ja/tai esittäjästä.

Äänestellään ja kahtellaan kuka vie voiton :)


...Siis minähän en mistään mitään tiedä,mutta pakko oli kommentoida....
Femme, dans sa vie, dans ses rêves aussi
Femme, dans ses yeux, ses cris, ses aveux
Femme, femme aimée et femme qui aime
Femme, élégance, et femme qui danse

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30879
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Sääliäänet ovat tuskin ongelma Albanian kohdalla, ongelma on pettämättömällä "suosikkini putosi eli äänestys on perseestä" -logiikalla perustellut protesti- ja kostoäänet. Itse tosin en pidä niitä ongelmana. Äänestyskriteerinsä ja -kohteensa saa vapaasti valita. Tämä vapaus pitää sisällään mahdollisuuden kieltämättä lapselliseen protestiäänestämiseen. Onhan sama mahdollisuus olemassa paljon vakavammissakin äänestyksissä. Jossain vaiheessa tässäkin äänestyksessä tulee raja vastaan, mihin asti niillä protestiäänillä voidaan päästä. Suosikkinsa menettäneistä sittenkin vain vähemmistö kuuluu drama queen -klaaniin.

Niin, ja itsehän äänestän loppuvaiheissa Albaniaa, jos jäljellä ei ole sen lisäksi kuin sitä huonompia kappaleita. Sekin tilanne on tietysti mahdollinen.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

:roll:

Hupaisaa luettavaa ootte saaneet tänne aikaiseksi sitten eilisen. Että (aikuiset) ihmiset viitsivät oikeasti suuttua tai loukkaantua siinä vaiheessa kun oma suosikki putoaa tai taktikointi epäonnistuu... (Mistä tulikin mieleeni, että unohdinpa teille toissapäivänä sanoa että v**n s**n p**t kun Turkin pudotitte, peli on ihan p*ä... :rofl: ). Olisi varmaan pitänyt heti alussa miettiä kannattaako lähteä äänestelemään tänne, jos pää ei kestä leikkimielistä kisaa ja sitä että kaikkien musiikkimaku ei mene yhteen.
Eiköhän täällä kohta aleta ottamaan vastaan ilmoituksia vapaaehtoisilta rutisijoilta, jotka osaavat kisan ensi vuonna järjestää omasta mielestään paremmin ja toimivammin. Minä kun en yhtään ihmettelisi, jos tämän "ei todellakaan aina niin asiallisen palautteen" jälkeen kukaan nykyisistä moderaattoreista ei tuhlaisi aikaansa meidän muiden viihdyttämiseen.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Älä mene pois 2006 (Viisujen pudotuspeli)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No juurikin näin, ei tämän äänestyksen "epäonnistuminen" johdu modeista ollenkaan, vaan meistä äänestäjistä :rofl: , mehän tässä hölmösti käyttäydymme.

Pois nyt ne piponkiristykset! Mutta Albaniaa en silti äänestä :niinpa: :rofl:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Lukittu