Äänestä Kreikka04 / Shake it -käännöksiä

Sanoituskilpailukausi 2004
Avatar
Diggari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 750
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Äänestä Kreikka04 / Shake it -käännöksiä

Viesti Kirjoittaja Diggari »

Kreikka 2004 -käännöskisassa on mukana 7 suomenkielistä näkemystä laulusta Shake it. Arvotussa järjestyksessä mukana ovat:

1. SHEIKKAA MUN KAA
2. KESÄ NYT ON!
3. RYÖVÄREIDEN KUNINGATAR
4. HEILUTAT MUA
5. KAUNIS TITANIA (eli poppia Välimereltä)
6. NAUTITAAN JA SUUDELLAAN
7. ÄLÄ

Kilpailukäännökset ovat näkyvillä
suoraan tekstimuodossa http://www.geocities.com/fidiggari/kisat/haemmennae.txt
sekä sivulla http://www.geocities.com/fidiggari/kisat/haemmennae.htm

Osallistujien on pakko äänestää, ja olisi mukavaa jos myös muut antaisivat pisteitään.

Pisteitä annetaan parhaasta alkaen 10-8-6-4-3-2-1. Osallistujat jättävät viimeisen pisteen antamatta, koska itseään ei saa äänestää. Äänestyslista lähetetään minulle kuppilan privaattiviestillä tai sitten sähköpostilla. Paluupostissa annan pistetaulukkosivun osoitteen ja yleinen toivomus on että ehdotuksista lähetetään myös kirjalliset arvioinnit ilman pisteitä omaan keskusteluunsa.

Äänestys päättyy sunnuntaina 27.6. klo 12, tulosten julkistus on nähtävissä joskus illalla.

Avatar
Diggari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 750
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Äänestä Kreikka04 / Shake it -käännöksiä

Viesti Kirjoittaja Diggari »

Pisteitä on jaeltu mukavasti, myös sivusta seuraajien joukosta. Muutama kisailija taitaa laulella tekstejä vielä juhannuskokollakin, mikä on täysin sallittua. Jännätään loppuun asti, sunnuntaihin. Tilannehan on, jaa-a...

Avatar
Diggari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 750
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Äänestä Kreikka04 / Shake it -käännöksiä

Viesti Kirjoittaja Diggari »

Tässä odottelen vielä, löytääkö viimeinenkin kisaajista jostain nettiyhteyden äänestääkseen. Mahtavaa on että ulkopuolisia äänestäjiä on VIISI - tähän mennessä. Vielä on aikaa.

Lukittu