Viisut mediassa

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

http://www.iltalehti.fi/2006/05/06/2006 ... 4_vi.shtml

Iltalehdessä taas skandaaliviisut-juttu... :roll:

Eikä sanallakaan mainintaa illan Muistathan-Gaalasta. Mitäpä niitä mainostamaan. Eihän niitä kukaan kuitenkaan katso... :niinpa:

Ilta-Sanomissa sentään TV-sivuilla Muistathan gaala äänestysnumeroineen. :peukku:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

TV-maailmassa oli myös iso juttu Muistathan-gaalasta :peukku:

Katso! listaa kuluttajaystävällisesti "Lordin tien euroviisuihin" eli samalla sivulla kaikki negatiiviset skandaaliuutiset Lordiin liittyen. Huvittavaa kun otsikkona on "Lordin tien euroviisuihin" ja se tie alkaa siitä, kun Lordin tuttava paljastuu elinkautisvangiksi eikä esim. siitä kun Lordi valittiin Suomen edustajaksi.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Pete »

Eurovision 2006: Haloo Ateena, lähetysajat:

pe 12.5. klo 19.55-20.00 (TV2)
la 13.5. klo 19.55-20.00 (TV2)
su 14.5. klo 19.55-20.00 (TV2)
ke 17.5. klo 22.05-22.10 (TV2)
to 18.5. klo 21.45-21.50 (TV2)
pe 19.5. klo 21.45-21.50 (TV2)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tänään Ilta-Sanomissa myös ihana aukeaman juttu Muistathan-gaalasta! :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Pete »

Pete kirjoitti:Eurovision 2006: Haloo Ateena, lähetysajat:

pe 12.5. klo 19.55-20.00 (TV2)
Tuo ensimmäinen lähetys tulee siis jo TÄMÄN viikon perjantaina!
NEHÄN on jo kohta! :surrur:
Riskinä seniorilaumat

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

:hiphei: Ensi viikon torstaina ... maltan tuskin odottaa :hiphei:
Raipatirai

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: IS:n euroviisublogi

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Toimittaja kirjoitti:Hei,

Ilta-Sanomat on aloittanut aktiivisen viisuodotuksen, nyt euroviisublogin muodossa. Käykäähän katsomassa, blogit.iltasanomat.fi/euroviisut
Asiaa! Kerätään piakkoin näitä paikan päältä päivittyviä blogilinkkejä yhden otsikon alle, kun muitakin tulossa sekä suomalaisilta, että varmaan edellisvuosien tapaan muutamilta muilta.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Roope »

Godmorron Sverigessä oli tänään viisujuttua, tulee uusintana 17.10 alkaen tai voi katsella täällä.

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Hyva Tuomas! Olen ehdottomasti kaytettavissa ja varmasti pystytaan dokaamaan yhdessa, vaikka mua ottaakin paahan sun vuodesta toiseen jatkuva ATY ja Laura /hehkutus lol Euroopan kansa sanoi sanansa jo 2002 ja pulinat pois!

Terv.

PKK (ei se kurdijarjesto)
Seiskan reportteri
ensimmainen ouzo jo juotu!
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Toimittaja
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 08 Touko 2006, 08:44

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Toimittaja »

Hyva Tuomas! Olen ehdottomasti kaytettavissa ja varmasti pystytaan dokaamaan yhdessa, vaikka mua ottaakin paahan sun vuodesta toiseen jatkuva ATY ja Laura /hehkutus lol Euroopan kansa sanoi sanansa jo 2002 ja pulinat pois!
Täh?

Onnistuit provosoinnissasi. Ihan piti arkistostakin tarkistaa, kuinka paljon hakusanoilla "marjamäki" ja "addicted" löytyi juttuja. Vuoden 2002 toukokuun jälkeen vain listoja ja yksittäisiä mainintoja - ei ainakaan henkilökohtaisia kommenttejani. En siis löytänyt katetta ATY-hehkutukselle.

Tallinnan euroviisujen yhteydessä kirjoitin kylläkin juttuja luottavaisena Lauran menestykseen ja pettymys oli karvas.
Oma asenteeni (joka ei kovin paljon saisi näkyä lehtien sivuilla) oli, että Laura tai paremminkin Suomen euroviisuorganisaatio ansaitsi pientä hehkutusta. Vihdoinkin yleisöäänestykseen oli osoitettu biisejä, joilla olisi edes jonkinlaisia mahdollisuuksia pärjätä kisassa.
Olen käyttänyt ATY:sta syksyllä 2003 luonnehdintaa "kansainvälisesti kestävä viisu". (Siihen varmaan viittaat, koska olit antanut siitä palautettakin IS:n mielipidekirjoituksessa, sellaisen löysin!). Ei se niin raju ilmaisu ole, ettenkö vieläkin seisoisi sanojeni takana. Henk.koht. en ole koskaan hyppinyt ATY:n tahdissa.

Jari Sillanpään ja Geir Rönningin kohdalla en enää ollut niin luottavaisella mielellä. Biisit eivät olleet ATY:a ihmeellisempiä, samaa tasoa. Molemmat miehet tosin edustivat Suomea erinomaisesti ja olivat taitavia antamaan haastatteluja kv-mediaan. Tallinnan katastrofin nähtyäni arvelin, ettei näillä eväillä saataisi kummoisempaa menestystä.
Lordia tekisi mieli hehkuttaa, mutta enpä hehkuta sen enempää täällä kuin blogissamme tai paperilehdessäkään. Katsotaan miten käy.

Mutta itse asiaan: ouzon maku jo huulilla täälläkin! Toissavuotista rakia on baarikaapissa litra juomatta...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Surullisenkuuluisa Ari Pusa on päässyt taas Hesarin TV-sivulle kolumneineen. Varsinaisen kolumninsa päätteeksi hän kuittaa:
"Kuukausi sitten arvostelin Yleä siitä, että se syöttää meille pakolla euroviisuja. Runsaan palautteen perusteella voi sanoa, että suomalainen euroviisufani on uskossaan vieläkin kiihkeämpi kuin jääkiekkofani."

On tietenkin hauska olla "uskossaan kiihkeä", mutta mihinköhän Pusa tuonkin väitteen perustaa. Onko joku toimittaja muka joskus kolumneissaan uskaltanut arvostella Yleä siitä, että se "syöttää pakolla" katsojilleen jääkiekkoa? Olisi kiva nähdä palautepino sellaisen kirjoituksen jälkeen.

Toisaalta palautetulva kyllä olisi varmaankin pienempi, sillä harva jääkiekkofani vaivautuu lukemaan typeriä kolumneja (tietävätköhän he edes mikä kolumni on?), saatikka KIRJOITTAMAAN niihin vastauksia... :cool:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

lharju kirjoitti:Elämä on niin kanjonista :'(
Ilta-Sanomat kirjoitti:Riki Sorsa: Rankat hoidot ovat edessä

Kurkkusyöpään sairastunut laulajasuosikki Riki Sorsa kävi eilen lääkärissä. Hänestä otettiin uudet röntgenkuvat ja koepalat.

- Lääkärit kertoivat, että kurkkusyöpä näyttää olevan pahimmasta päästä ja edessä ovat rankat hoidot. Minulle annetaan kovimmat mahdolliset myrkyt, Riki kertoo tämän päivän IS:ssa.
Ilta-Sanomien sivuilla kerrottiin tänään, että Riki pitää sivuillaan blogia, jossa kertoo hoidostaan ja tunnelmistaan. Blogissa tietty myös kommentointimahdollsuus.

http://www.rikisorsa.com/blogi.html
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Toimittaja kirjoitti:Onnistuit provosoinnissasi...
Se nyt ei ole mikaan ihme. Olen ihan tottunut siihen, etta useimmat mielipiteen ilmaisuni tulkitaan retteloinniksi. lol
Toimittaja kirjoitti:Tallinnan euroviisujen yhteydessä kirjoitin kylläkin juttuja luottavaisena Lauran menestykseen ja pettymys oli karvas.
Oma asenteeni (joka ei kovin paljon saisi näkyä lehtien sivuilla) oli, että Laura tai paremminkin Suomen euroviisuorganisaatio ansaitsi pientä hehkutusta. Vihdoinkin yleisöäänestykseen oli osoitettu biisejä, joilla olisi edes jonkinlaisia mahdollisuuksia pärjätä kisassa.
Olen käyttänyt ATY:sta syksyllä 2003 luonnehdintaa "kansainvälisesti kestävä viisu". (Siihen varmaan viittaat, koska olit antanut siitä palautettakin IS:n mielipidekirjoituksessa, sellaisen löysin!)....
Jutussasi lie ollut muutakin vastineen aihetta, mutta tama juuri minulle on jaanyt mieleen, etta viela yli vuosi kisojen jalkeen ruokit myyttia etta Laurassa ja biisissa ei ollut mitaan vikaa. Suomi (lue: YLEN viisutiimi ja media) vuonna 2002 oli erittain huono haviaja, mutta taytyy kehua, etta parhaiten kayttaytyi Laura. Mahdolliset ja toteennayttamattomat pisteidenostot eivat olisi Suomea karkikymmenikkoon nostaneet, jatkopaikka saattoi menna, mutta se on ihan turhaa spekulointia.

Toinen myytti, jota aina saa olla kumoamassa on tama 1965 jenkkajuttu, josta maailmantappiin asti kirjoitan vastineita. Poupee de cire poupee de son ei ole jenkka.

Me fanit suvaitsemme mielipiteiden kirjoa ja toki tuemme ulkomailla Suomea. Lehdisto tuntuu olevan euroviisuasioissakin yksi sopulilauma, johon mahtuu vain kovin samankaltaisia nakemyksia.

Mista lie kollegiaalisesta kateudesta johtuu, etta media ei ole juurikaan vaivautunut kyselemaan minulta mitaan ennen tai jalkeen Suomen karsinnan? Biisini tuli sentaan toiseksi ja on mainittu lukuisissa mielipidekirjoituksissa Lordin puolesta ja vastaan.

Minusta Suomen viisukarsinnassa on viimeksi ollut jotain tasoa 1989 ja sitten viime vuonna 2005, paitsi etta vielakaan erinomaiset ehdokkaani eivat mahtuneet mukaan. Suomen euroviisuorganisaatio ei vielakaan nauti erityisemmin luottamustani eika ansaitse hehkutusta.

Vuosi 2002 on minulle kaikkein suurin pettymys ja trauman aihe. Kolmoisvoitto Maki Kolehmaisen latteille savellyksille, neljas sija YLEn suosikille Ressulle. Minulta rannalle jaivat mm. Anneli Saaristo espanjankielisella vauhtinumerolla, Pentti Hietanen (Sempre di piu di te) ja Raimo Sirkia (Eternamente Maria).

Onneksi suosikkini Marie N voitti Tallinnassa! Ja onneksi vihaamani Maria G ei ole enaa missaan tekemisissa euroviisujen kanssa.

Edelleen aurinkoisia terveisia Ateenasta,

PK
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

kaivanto kirjoitti: Me fanit suvaitsemme mielipiteiden kirjoa ja toki tuemme ulkomailla Suomea. Lehdisto tuntuu olevan euroviisuasioissakin yksi sopulilauma, johon mahtuu vain kovin samankaltaisia nakemyksia.

Mista lie kollegiaalisesta kateudesta johtuu, etta media ei ole juurikaan vaivautunut kyselemaan minulta mitaan ennen tai jalkeen Suomen karsinnan? Biisini tuli sentaan toiseksi ja on mainittu lukuisissa mielipidekirjoituksissa Lordin puolesta ja vastaan.
:repeilee: Mitä se kettu sanoikaan pihlajanmarjoista?
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

kaivanto kirjoitti:Suomi (lue: YLEN viisutiimi ja media) vuonna 2002 oli erittain huono haviaja, mutta taytyy kehua, etta parhaiten kayttaytyi Laura.

Taitaa olla muitakin huonoja häviäjiä. En tarkoita tässä ketään esiintyjää.
kaivanto kirjoitti:Mista lie kollegiaalisesta kateudesta johtuu, etta media ei ole juurikaan vaivautunut kyselemaan minulta mitaan ennen tai jalkeen Suomen karsinnan? Biisini tuli sentaan toiseksi ja on mainittu lukuisissa mielipidekirjoituksissa Lordin puolesta ja vastaan.
Olisiko syy että biisi ei kiinnosta ihmisiä sillä se oli tylsä? :roll:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ai se Eternamente Maria olikin kaivannon biisi. Mä luulin, että kaivanto teki siihen vain sanat...noh, aina sitä oppii uutta :roll:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

kaivanto kirjoitti:Mista lie kollegiaalisesta kateudesta johtuu, etta media ei ole juurikaan vaivautunut kyselemaan minulta mitaan ennen tai jalkeen Suomen karsinnan? Biisini tuli sentaan toiseksi ja on mainittu lukuisissa mielipidekirjoituksissa Lordin puolesta ja vastaan.
No koska muulloinkaan biisin tekijöiltä mitään on kyselty? (Mr.) Lordi nyt sattuu vain olemaan itse myös kappaleensa tekijä - ja aika vähän hänestäkin kertovissa lehtijutuissa tms. on puhuttu mitään biisistä.
Säveltäjät ja sanoittajat pääsevät kyllä aivan liian vähän julkisuuteen muutenkin. Tokihan aina jotain Petri Laaksosta muistetaan haastatella euroviisuista kun on kyse, mutta hän nyt on esiintyvä taiteilija itsekin ja säveltänyt sentään kaksi kohtalaisesti menestynyttä edustussävelmää.
kaivanto kirjoitti:Suomi (lue: YLEN viisutiimi ja media) vuonna 2002 oli erittain huono haviaja, mutta taytyy kehua, etta parhaiten kayttaytyi Laura.
Suomesta löytyi kyllä leikekirjani mukaan muitakin erittäin huonoja häviäjiä, kuin "YLEN viisutiimi ja media" :roll:
Hurjimman kommentin mukaan Suomen olisi pitänyt jättäytyä koko Eurovision laulukilpailuista pois.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Piia-Noora Kauppi on ihastunut euroviisuihin!

http://www.kauppi.net/index.php?sprak=fin

Hyvä Marko! :peukku: :mrgreen:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Hazel »

P-N Kauppi kävi esittäytymässä jatkoilla ja puhui kymmenisen minuuttia taukoamatta viisuihastuksestaan :rofl: . Vaikken häntä poliitikkona niin kamalasti dikkaakaan, niin ihan mukavalta suupaltilta tuolla tuntui ja kiva oli jutella. Sanoi muuten pitäneensä Suomen karsinnassa eniten Pusan Eternallysta :peukku: . Yhteisestä suosikista löytyi meillä jutunjuurta enemmänkin :mrgreen: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Keskiviikkona klo 9.00 Radio Energyn vieraana Heikki Paasonen. :peukku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

GiveMeWings kirjoitti: Taitaa olla muitakin huonoja häviäjiä. En tarkoita tässä ketään esiintyjää.
Olisiko syy että biisi ei kiinnosta ihmisiä sillä se oli tylsä? :roll:
Tunnustan avoimesti mista asiasta olen katkera ja missa kohtaa olen kokenut subjektiivisesti vaaryytta. En siis alkuunkaan tunnustaudu huonoksi haviajaksi kertoessani mita on jaanyt rannalle, eihan niita ole paasty Suomen karsinnassa saati kansainvalisessa finaalissa testaamaan.

Vaikka tuntuu olevan monille mahdotonta ymmartaa, niin arvosteluni karki on ollut systemaattisesti portinvartijoissa, ei kansassa: tana vuonna Suomen finaalissa oli 2 hyvaa savellysta (toki huonompia kuin olisin itse tehnyt), jotka sijoittuivat ensimmaiseksi ja toiseksi - tasta minulla ei ole mitaan traumoja. Kylla kansa tietaa. Samoin kuin vuonna 2000 kansa aanesti parhaiten finaalissa laulaneita Ninaa ja Tarja Turusta. YLEn valintasysteemi tuotti tuolloin katastrofaalisen huonon kompromissin.

"Happamat pihlajanmarjat" -sanonta tarkoittaa tarkean asian vahattelya. JukkaV, ex-pj, koska mina olen vahatellyt euroviisuja, saanko kysya? Jos haluat olla kanssani eri mielta, yrita opetella argumentoimaan vahan paremmin, please.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

JeSSSe kirjoitti:ai se Eternamente Maria olikin kaivannon biisi. Mä luulin, että kaivanto teki siihen vain sanat...noh, aina sitä oppii uutta :roll:
Onko kiva saivarrella? Laulussa on sanat ja savel, fifty-sixty.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

kaivanto kirjoitti:JukkaV, ex-pj, koska mina olen vahatellyt euroviisuja, saanko kysya? Jos haluat olla kanssani eri mielta, yrita opetella argumentoimaan vahan paremmin, please.
Hieno on ainakin asenne herra lauluntekijällä. Ehkäpä media ei ole kiinnostunut Kaivannon kommenteista, koska hän ei ole mediapersoonana lähellekään niin kiinnostava kuin antaisi ylimielisen kirjoitustyylinsä perusteella ymmärtää.

Lisäisin vielä, että tuo ei TODELLAKAAN ole ainoa pätkä, jossa tällaista esiintyy, vaan sattui nyt vain erittäin hyvänä esimerkkinä silmääni.
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Hazel »

kaivanto kirjoitti: tana vuonna Suomen finaalissa oli 2 hyvaa savellysta (toki huonompia kuin olisin itse tehnyt), jotka sijoittuivat ensimmaiseksi ja toiseksi -
Anteeksi nyt, minä olen yrittänyt pysytellä tämän kirjoittelun ulkopuolella, mutta nyt on ihan pakko :shock: . Vai onko tämä vaan ironiaa, eikä ollenkaan tosissaan kirjoitettua?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

kaivanto kirjoitti:"Happamat pihlajanmarjat" -sanonta tarkoittaa tarkean asian vahattelya. JukkaV, ex-pj, koska mina olen vahatellyt euroviisuja, saanko kysya? Jos haluat olla kanssani eri mielta, yrita opetella argumentoimaan vahan paremmin, please.
Tulkintasi taisi mennä hiukan metsikköön. Ehkä se suorastaan suksi suolle. En minä ole väittänytkään, että vähättelisit euroviisuja. Eiköhän jokainen täällä tiedä, mitä olet itse vähätellyt...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Hazel kirjoitti:
kaivanto kirjoitti: tana vuonna Suomen finaalissa oli 2 hyvaa savellysta (toki huonompia kuin olisin itse tehnyt), jotka sijoittuivat ensimmaiseksi ja toiseksi -
Anteeksi nyt, minä olen yrittänyt pysytellä tämän kirjoittelun ulkopuolella, mutta nyt on ihan pakko :shock: . Vai onko tämä vaan ironiaa, eikä ollenkaan tosissaan kirjoitettua?
Ironiaa lähinnä. Kaivanto pitää ilmeisesti itseään maailman parhaana biisintekijänä. :roll:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

GiveMeWings kirjoitti:Kaivanto pitää ilmeisesti itseään maailman parhaana biisintekijänä. :roll:
:raaps: Mitäs kappaleita hän nyt onkaan säveltänyt ???
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

kaivanto kirjoitti:Asenteeni on terve itsetunto ja rehellisyys.
Edellinen kommentti kertookin jo kaiken... Onhan näitä loistavia supersubstantiiveja olemassa :roll:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

kaivanto kirjoitti:Asenteeni on terve itsetunto ja rehellisyys. Ai niin, mutta nehan on Suomessa kriminalisoitu. Karavaani kulkee ja pienisieluiset raksyttaa.
Meilläpäin kun terve itsetunto ei ole millään lailla yhteydessä siihen, että kommentoi toisten kirjoittajien juttuja aivan kuin heillä ei olisi älyllisiä lahjoja amebaa enempää. Kyllä sellaista on tähän asti kutsuttu kauneimmillaankin epäkohteliaaksi käytökseksi. Ja jos tarvitsee olla töykeä ollakseen rehellinen... silloin on puutteita joko tapakasvatuksessa tai kielellisessä ilmaisussa. Mutta onneksi nimimerkillä kaivanto on niin loistavalla mallilla itsetunto, että tämänkin kommentin voi laskea vain pienisieluisten räksyttämiseksi. Ja sekin on loistavaa, että nostaa itse itsensä jalustalle, niin kenenkään muun ei sitä tarvitse tehdä. Sopii siellä korkealla ihmetellä, miksei mediaa kiinnosta ja omat viisut eivät kovin usein pärjää.
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

maailmanloppu kirjoitti:Meilläpäin kun terve itsetunto ei ole millään lailla yhteydessä siihen, että kommentoi toisten kirjoittajien juttuja aivan kuin heillä ei olisi älyllisiä lahjoja amebaa enempää.
On tama aivan ihmeellista, etta joka kerta kun minua arvostellaan, en saisi edes puolustatua tai vastata valheisiin. Pienta empatiaa. Eiko tama ole jo keskusteltu niin monesti?
kaivanto kirjoitti:on loistavaa, että nostaa itse itsensä jalustalle, niin kenenkään muun ei sitä tarvitse tehdä. Sopii siellä korkealla ihmetellä, miksei mediaa kiinnosta ja omat viisut eivät kovin usein pärjää.
En ihmettele. Tuo on nimenomaan sellainen tulkinta persoonallisuudestani, joka ei mitenkaan tasmaa todellisuuden kanssa ja jota eraat jaksavat jatkuvasti kampanjoida.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Vastaa Viestiin