Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
64
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
17%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 183

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ainakin mulle tuli vuonna 2002 kuntosuositus joitain viikkoja ennen armeijaa että miten kannattaa kuntoa kohottaa. Täytyy kyllä todeta, että alokkaiden kunto on erittäin huono nykyään. Suuri osa ei harrasta juurikaan mitään. Onneksi armeijan liikuntakoulutus on nousujohteinen ja aluksi käydään ensin lekurilla ennenkuin saadaan ollenkaan juoksuttaa. :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Jep, tulipahan taas todistettua, että kuntoilu on vaarallista touhua :mrgreen: Kävin eilen pitkästä aikaa BodyPumpissa ja ..... vähempikin olisi kai riittänyt, mutta ei .... täysillä vaan kaikki peliin. Ja nyt on joka hemmetin lihas PRKLeen kipeä. :niinpa:

Mutta kyllä se taas huomenna helpottaa, toivottavasti. Ja sitten luonnollisesti uudestaan :peukku:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

blackburn kirjoitti:
kwak kirjoitti:Mä päätin, että koska nyt ei ole mitään töitä (vielä) eikä kouluakaan enää, niin tämän joutenoloajan voisi käyttää kuntoiluun. Tänään aloitin ahkerasti käymällä uimassa uimahallilla ja huomenna olisi tarkoitus mennä uudestaan. lunta ja jäätä

Jos sitä saisi samalla muutaman kilonkin karistettua, niin olisin iloinen. :)
Tosi hieno juttu! Jatka samaan malliin! :peukku:

Minä olenkin sitä mieltä, että miesten kannattaa ehdottomasti vähän kuntoilla ennen armeijaan menoa.
Kiitos kannustuksesta, mutta mä en kyllä ole menossa armeijaan. :mrgreen: Siviilipalvelus kutsuu parin vuoden päästä tai jopa ensi syksynä jo, jos jään ilman opiskelupaikkaa.
Keep your head high above the water

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Onko teillä tietoa steppilautojen hinnoista ja mistä niitä kannatta katsella. Intersportissa oli peräti 100e yhdestä laudasta ja Euro-marketissa 40e, mutta en tiedä onko se huonalaatuinen, tosin sekin tuntui kalliilta yhdestä laudasta?

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Se Intersportin taitaa olla sama Reebokin lauta, jota näkee useimmilla jumppapaikoilla...Wrangen nettikaupassa steppilauta 69 euroa.
Ei kai se Euromarketinkaan voi mikään karsean huono olla, tai tietty voi...Mutta kun kyse on kuitenkin vaan sellaisesta astumista ja hyppelyä kestävästä tukevasta penkistä, niin eiköhän sekin kelpaa? Saat varmaan kokeilla kaupassa sitä Euromarketinkin viritystä, että tuntuuko kovin huterolta. Oon nähnyt myös käytettyjä steppilautoja myynnissä Huuto.netissä ja Keltaisesssa pörssissä.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

kwak kirjoitti:Kiitos kannustuksesta, mutta mä en kyllä ole menossa armeijaan. :mrgreen: Siviilipalvelus kutsuu parin vuoden päästä tai jopa ensi syksynä jo, jos jään ilman opiskelupaikkaa.
Aiku se on extreme. :mrgreen:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Treno »

Ihmettelin vuosikausia, kun aktiiviharrastajat kehuivat lehtihaastatteluissa jne. kuinka hienon ja hyvän olon kuntoilu saakaan aikaan. Oli vaikea käsittää, kuinka itsensä rääkkäys voi sellaista tuottaa. Nyt tänä keväänä olen kuitenkin saanut tarkistaa käsityksiäni aivan radikaalisti. Vaikka kuinka olisi nukkunut vähän ja huonosti, niin kummasti sitä virkistyy, kun käy kuntosalilla pusertamassa ja hikoilemassa. Viimeksi tänä aamuna heräsin jo ennen kuutta niin väsyneenä ja tokkurassa kuin vaan olla voi, mutta vajaan tunnin kuntoilun jälkeen olen ollut pirteä kuin peipponen :) Pakko myöntää sopivan fyysisen harjoittelun hyödyt. Onko muilla vastaavia havaintoja?

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Noinhan se menee. Ei kuntoilulla tosin mitään rankkaa tai pitempiaikaista univelkaa voi korjata (tai no, myönnän, etten ole kokeillut) mutta virkistäähän se. Itsensä liikkeelle saaminenhan se suurempi ongelma on...

Ajattelin muuten käydä rykäisemässä Cooperin testin ylihuomenna, kun mahdollisuutta tyrkytettiin (tai ehkä yksi sähköpostilistalle lähetetty viesti ei ole "tyrkyttämistä"). Tavoitteena on tulos, jonka kehtaa tunnustaa muillekin kuin päiväkirjalleen (etenkin kun en edes pidä sellaista).
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja male »

Tänään oli taas kuntotestit. Ihan positiivisin meiningein meni.

Leuanveto: 4 (Aiku tää on voimamies. :roll: No,taisi olla luokan huonin, mutta nyt pitäisi kuntoilulla vähän tuota hapaa kehittää...)
Vatsalihakset: 30 kertaa 30 sekunnissa. :tapu:
Vauhditon hyppy: 229 cm
Eteentaivutus istuen (olikohan edes tuonniminen, no mittaa notkeutta kuitenkin...) 65,5 cm
Sukkulajuoksu: 10,5 s
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

male kirjoitti:Vauhditon hyppy: 229 cm
Tuolla tuloksella olisi menestynyt ihan hyvin Jongunjoen viisuleirillä. :peukku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

male kirjoitti:Leuanveto: 4 (Aiku tää on voimamies. :roll: No,taisi olla luokan huonin, mutta nyt pitäisi kuntoilulla vähän tuota hapaa kehittää...)
Aika kova luokka teillä, jos siellä jokainen noinkin monta leukaa puhtaasti vetää.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja male »

No en tiedä oliko mullakaan niin puhtaita, mutta kyllä useimmat veti vähintään kuusi seitsemän puhtaasti ja loput rajaa hipoen. Itsekin vähän tulosten kovuutta ihmeteltiin...
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Timoteus kirjoitti:Ajattelin muuten käydä rykäisemässä Cooperin testin ylihuomenna, kun mahdollisuutta tyrkytettiin (tai ehkä yksi sähköpostilistalle lähetetty viesti ei ole "tyrkyttämistä"). Tavoitteena on tulos, jonka kehtaa tunnustaa muillekin kuin päiväkirjalleen (etenkin kun en edes pidä sellaista).
(Lotto-mainoksen äänellä) Enemmän kuin viime kerralla. :shock: :tajutkaa: Peräti tasan sata metriä enämpi kuin intin loppukuntotestissä, Antti Muurista lainatakseni eteenpäin on menty. Ja koska viime kerta oli oma enkka, oli sitä tietenkin tämäkin. Ja oma enkka lienee jotakin, jonka voi tunnustaa muillekin kuin päiväkirjalleen ja mä luulen, että te olette olemattoman päiväkirjani jälkeen listalla seuraavina. Tulos oli siis 2730 m. Ei mitään sellaista, jolla oikeasti voisi brassailla mutta ihan tyydyttävä tulos kuitenkin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33291
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Timoteus kirjoitti:Tulos oli siis 2730 m. Ei mitään sellaista, jolla oikeasti voisi brassailla mutta ihan tyydyttävä tulos kuitenkin.
Mun mielestä tuolla voi jo brassailla. En minä vaan ole koskaan tuollaista matkaa juossut. :puna:

Hyvä Timppa! Eikun siis hyvä Timoteus! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Pete kirjoitti:Mun mielestä tuolla voi jo brassailla. En minä vaan ole koskaan tuollaista matkaa juossut. :puna:
Mut kun aika moni on. :puna: ;)

Ei mut joo. Olihan se kokemus juosta Cooper, jossa kukaan ei vetäise kierroksella ohi. Eipä tosin ollut juoksijoitakaan kuin seitsemän. Vetoapua löytyi toki silti (en mä yksinäisellä puurtamisella noin pitkälle olisi ehättänytkään).
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Rapakuntomeikä marssi tänään työkaverin kanssa puolentoista tunnin reippaan kävelylenkin. Olen ihan ylpeä itsestäin! ;)
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Eilen rasvasin jo pyörän ketjut. Ehkä se vielä joku päivä vie mut ajelullekin... :rofl:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33291
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mulla kihelmöi jo jaloissa, kun mieli tekee rullaluistelemaan. :p
Ensin pitäisi vaan ostaa uudet luistimet. :(
Riskinä seniorilaumat

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Niin ja voisivat piiiiikku hiljaa jo tulla nuolemaan nuo p*kelen hiekat noilta teiltä.... :twisted: Ennen en luistelemaankaan lähde! (taas hyvä tekosyy...) :mrgreen:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mulle on tullut hyvien ilmojen siivittämänä hirmuinen kuntoiluhinku. :shock: Kävin maanantaina uimassa 1300m, eilen yli viiden kilometrin juoksulenkillä ja tänään taas uimassa kilometrin. Aiku tää mun buumi jatkuisi pitemmänkin aikaa, niin pääsisin pois tästä rapakunnosta ja samalla saattaisin heittää hyvästit muutamalle kilollekin. :D
Keep your head high above the water

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16707
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Timoteus kirjoitti:Ajattelin muuten käydä rykäisemässä Cooperin testin ylihuomenna, kun mahdollisuutta tyrkytettiin (tai ehkä yksi sähköpostilistalle lähetetty viesti ei ole "tyrkyttämistä").
Olen monta vuotta ajatellut, että olisi hauska kokeilla, mutta ilmeisesti olen väärillä listoilla, kun ei ole ainakaan toistaiseksi tyrkytetty. Pääsisi samalla pitkästä aikaa kaivamaan lenkkarit kaapin perältä.

Avatar
Jari
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 652
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 02:39
Paikkakunta: espoo

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jari »

Meillä piti luokan pitää koulun lopussa coopperi mutta sitä ei sitten tule :grr: eiku juoksemaan muuten ulos. Pitäis painoa laskee mikä ei sinänsä ole ongelma, mutta on kaikkea koulu hommia esteinä :niinpa:
Rhapsody! Gloria, gloria perpetua!!!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Hii. Netistä löytyy kaikkea kivaa, kuten potentiaalisia juoksutuloksia lyhemmillä matkoilla saavutettujen aikojen perusteella ennustava sivu. Luonnollisesti tuo ei oleta, että joku voisi juosta kilometrin ja maratonin samaa vauhtia, vaan tarjoaa useita erilaisia kaavoja pitemmän matkan vauhdin arvioimiseen. Cooper-tulokseni perusteella minun pitäisi päästä kymppi 48 minuuttiin, puolimaraton aikaan 1:44 ja täysmaraton aikaan 3:38. As if... :rofl: Niin, ja 200 km pitäisi taittua myös alle vuorokauteen. Mitenköhän olisi 500 kilometrin laita? Jongunjoelle juosten. :rofl:

Njoo. Ehkei kuitenkaan. Ja Cooper on aika puutteellinen ennuste millekään kymppitonnia pitemmälle matkalle. Mutta kyllä sitä kerran elämässään pitäis kai sentään maratonikin juosta ja kivuttomammin kai tuo kävisi lähivuosina kuin keski-iässä. :miettii: Ei tosin tänä vuonna, no no never. Puolikas alkaa kuitenkin jo houkutella. :miettii:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Minä menen juoksemaan cooperin testin perjantaina, Timoteuksen 2730m voisi olla hyvä tavoite :miettii:
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Celeste
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 835
Liittynyt: 15 Syys 2005, 22:46

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Celeste »

Mulla oli työkaverin askelmittari lainassa pari viikkoa sitten, ja innostuin siitä niin, että päätin ostaa oman. Askelia kertyy yllättävän paljon ihan vaan hyötyliikunnasta (työmatkat, kaupassa käynti ja muu paikasta toiseen siirtyminen). Samoin tanssiminen (yksin kotona hyvän musan tahdissa, kyllä, mä harrastan välillä sellaista :D ) kerryttää paljon askelia. Mutta jotta päivän aikana saisi täyteen 10 000 askelta, mikä on suositus, silloin kyllä täytyy myös varta vasten mennä lenkille.

Avatar
Cara
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 23 Touko 2006, 02:44

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Cara »

Mä näytän laiskistuvan kesää kohden... Mut no, syytän yövuoroja tällä viikolla, yövuorojen aikaan ei tule käytyä treenaamassa niinkuin tavallisesti. Aamulla ei jaksa ja illalla ei viitsi, on kiva olla kotona perheen kanssa mahdollisimman pitkään ennen töihin lähtöä.

Mä onnistuin eksymään aiheesta vähän harhateille ennen kuin edes aloitin...

Mutta siis olen kolmenkympin koitettua muuttunut sohvaperunasta aika lailla himohiihtäjäksi. lol Tosin mun aerobinen kunto voi olla mitä on, juokseminen ja jumpat ei mua niin kiinnosta. Mutta kuntosalilla tykkään käydä ja treenata ihan tosissani, en varmaan näytä sievältä ja somalta treenirytkyissäni kun pää punaisena puhkun... Semmoiset 3 kertaa viikossa on tavoite, mutta nyt toukokuu on mennyt kyllä pipariksi, 1-2 kertaa suurinpiirtein. Poskiontelontulehdus, karmea olo ja yövuorot kahteen kertaan tässä kuussa, mut ehkä ens kuu on sit parempi. Intoa olis, kun vielä voimia riittäis.
Pays d'amour n'a pas de frontière
Pour ceux qui ont un coeur d'enfant

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Kuntosali kutsuisi taas kuten eilenkin. Sinne meneminen on aina niin vaikeaa, mut sitten kun sinne on päässy ja käyny niin mieli virkustuu heti.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

kwak kirjoitti: Aiku tää mun buumi jatkuisi pitemmänkin aikaa, niin pääsisin pois tästä rapakunnosta ja samalla saattaisin heittää hyvästit muutamalle kilollekin.
Haa-haa! Et aio mennä armeijaan sen takia, koska olet niin huonossa kunnossa ja paksuna, ettet siellä pärjäisikään. :ylppis:
Minä olen nainen, ja olen menossa armeijaan heinäkuussa. Olen käynyt kuntokeskuksessa jumpassa ja salilla nyt kahden vuoden ajan säännöllisesti 2-5 kertaa viikossa, joten ilmeisesti olen Sinuakin vahvempi, vaikka sinä olet mies ja miehen kuuluisi olla naista vahvempi ja naisen miestä heikompi. :sekava: Entäs kun minä (ja varusmiesnaiset yleisesti) laskevat intissä selviytymisensä sen varaan, kun siellä kuitenkin on ylipainoisia miehiä, jotka eivät ole vuosiin harrastaneet mitään liikuntaa ? ??? En edes minäkään siellä naisena pärjää, jos kaikki miehet ovat tosi huippukuntoisia.

Anyway, nyt minä kerron itsestäni: ;)
Minulla on lauantaina lakkiaiset. Haluan olla omissa juhlissani mahdollisimman kaunis ja timmissä kunnossa. Olen nyt asunut kuukauden Kuopiossa, eikä minulla täällä ole ollut mahdollisuutta käydä liikuntatunnilla kuin kaksi kertaa, spinningissä. Olen siksi asunnossa harjoittanut jumppavideon avulla näitä lihaksia: reisi- perse- vatsa- ja kylkilihaksia. Viime viikolla mutsini kävi Kuopiossa ja toi minulle toisen jumppavideon, jonka avulla voin harjoittaa lisää reisilihaksia, sekä hartia- ja selkälihaksia. Olen 178 senttiä pitkä ja painan jotain varmaan 65-66 kiloa, en ole käynyt pitkään aikaan personal trainerilla vaa'alla. Tarkoitus oli pudottaa painoa kevään aikana, mutta ei se oikein onnistu kun aloittaa syömään e-pillereitä.
Tässä tulee mielenkiintoinen juttu: Juhla-asuni on yläosastaan sellainen, että siinä on niskalenkki (halterneck?) eli näkyvät käsivarret, olkapäät-hartiat ja yläselkä-lapaluut. Omasta mielestäni olen ihan nätti siinä, kerta käsien lihaksetkin ovat treenauksen seurauksena muhkeat, mutta mutsini (s. 1950) sanoi, että minun pitäisi laittaa joku bleiseri päälle, jotten olisi ihan "alasti" :shock: . Itse olin ajatellut vain ostaa boleron ja käyttää sitä vain ulkona kävellessä ja sisätiloissa ottaa pois. Mutsini on ihan kauhuissaan, että en minä voi hänen mielestään olla "niin paljastavassa asussa", joka siis paljastaa käsivarret. :niinpa: Mitä mieltä te olette, saako naisella lakkiaisisa, häissä tai ihan missä vaan juhlissa olla sellainen juhlapuku, joka paljastaa käsivarret ja yläselän, vai täytyykö nämä paikat peittää? Minä ainakin haluan olla kaunis ja sen takia en peitä itseäni bleiseriin tai sellaiseen, kerta se ei edes sovellu silkkipukuun.

Entä onko jollakin kuppilalaisella kokemusta siitä, että olisi ennen omia juhliaan, esim. häitä, innostunut treenaamaan itselleen kauniin vartalon? Varmaan ainakin monet morsiamet innostuvat laihduttamaan ennen häitä.

Perjantaina eli päivää ennen lakkiaisia käyn kuntosalilla treenillä, jotta kroppa olisi sitten launataina kireän näköinen. :mrgreen:
Viimeksi muokannut blackburn, 30 Touko 2006, 18:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

:rofl:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

blackburn kirjoitti: mutta mutsini (s. 1950) sanoi, että minun pitäisi laittaa joku bleiseri päälle, jotten olisi ihan "alasti" :shock: . Itse olin ajatellut vain ostaa boleron ja käyttää sitä vain ulkona kävellessä ja sisätiloissa ottaa pois. Mutsini on ihan kauhuissaan, että en minä voi hänen mielestään olla "niin paljastavassa asussa", joka siis paljastaa käsivarret. :niinpa: Mitä mieltä te olette, saako naisella lakkiaisisa, häissä tai ihan missä vaan juhlissa olla sellainen juhlapuku, joka paljastaa käsivarret ja yläselän, vai täytyykö nämä paikat peittää?
Olet kysynyt tätä jo! Eikö me vastattukaan oikein silloin. ??? :(
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Vastaa Viestiin