Terminal 3 (Matkustaminen)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Kuinka monessa maassa olet vieraillut?

vain Suomessa
5
4%
1-5
33
24%
6-10
31
23%
11-15
21
15%
16-20
12
9%
21-30
20
15%
31-40
5
4%
41-50
3
2%
51-
7
5%
 
Ääniä yhteensä: 137

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Treno »

Pete kirjoitti:Tällä hetkellä näyttää nyt siltä, että Vancouveriin mennään...
Kannattaa ehdottomasti mennä Vancouveriin. Se on erittäin hieno, selkeä ja ihmisystävällinen kaupunki. On todettu monessa vertailussa hyvin suunnitelluksi ja toimivaksi paikaksi asua ja elää. Sen ymmärtää heti, kun näkee ne puistot ja vesialueet. Kävin siellä vuonna 2003 ja olisi hauska lähteä uudestaan sitten olympialaisten aikaan. Lennot sinne ovat aika kalliita, mutta Air Canadalla lienee edelleen tarjouskampanja meneillään.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Pete »

Liput Vancouveriin on nyt sitten ostettu. Noin 700 €:a niihin sitten upposi.
Lentoyhtiönä on alankomaalainen KLM, mikä siis tarkoittaa sitä, että lennämme ensin Amsterdamiin, ja sieltä sitten suoraan Vancouveriin.
:pliis: Nyt pitää sitten vaan rukoilla, ettei yritys mene konkkaan ennen lokakuuta. :mrgreen:

Hieman ollaan jo suunnitelmia tekemisten suhteen tehty. Käydään ehkä USA:n puolella Seattlessa piipahtamassa, kun se siinä aika lähellä on.

Paluumatkalla ollaan yksi yö Amsterdamissa.

Kerrankin on jotakin, mitä odottaa syksyllä! :p
Riskinä seniorilaumat

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Tämäkin siis kuuluu sarjaani "uskomattomat jutut":
blackburn kirjoitti:Minulla on kerrottavana eräs matkustamiseen liittyvä uskomaton juttu: Tämä tapahtui tammikuussa. Päätimme yllättäen viikon varoitusajalla mutsini kanssa lähteä risteilylle Tallinnaan. Mutsini ystävä soitti hänelle ja kysyi, että kiinnostaisiko meitä lähteä Jyväskylän sydänyhdityksen järjestämälle risteilylle, kun oli tullut peruutuspaikkoja. Me sitten päätimme lähteä. Seuraavalla viikolla kerroin koulussa eräälle ystävälleni, että lähden sunnuntaina JKL:n Sydänyhdityksen järjestämälle matkalle Tallinnaan mutsini ja hänen ystävänsä kanssa. Siihen se tyttö sanoi, että olemmeko minä, mutsini tai se mutsin ystävä yhdistyksen jäseniä. Sanoin, että emme ole. Siihen tyttö vastasi, että "No mukavaa, että pääsette matkustamaan siivellä." Ärsytti aivan älyttömästi, miksi ei voi olla iloinen siitä, että toinen pääsee matkalle? Minä ainakin olen vilpittömästi onnellinen JeSSSen puolesta, että hän pääsee Lontooseen, vaikka itse asiassa minäkin olen aina halunnut matkustaa juuri samaan paikkaan. Miksi en olisi onnellinen? Minähän olen sitä paitsi Vaaka! Kaiken lisäksi ne risteilypaikat, jotka siis saimme lyhyellä varoitusajalla, olivat peruutuksia. Eli jos emme olisi lähteneet tai niihin paikoille ei olisi saatu matkustajia, niin yhdistykseltä olisi mennyt hukkaan omia varoja. Ei kaikkien matkustajien tarvitse olla kyseisen yhdityksen jäseniä. Jos on jäsen, saa etuna pienen alennuksen matkan hinnasta sekä tietenkin jäsenet saavat aikaisemmin tiedon järjestettävästä matkasta. Linja-autoon sitä paitsi jäi kymmenkunta vapaata paikkaa, joihin olisi ihan hyvin voinut tulla ei-jäseniä. Harvoin omista jäsenistä saa koottua kokonaisen matkaryhmän vaan ainahan mukana on myös ei-jäseniä.

Onko teille joskus käynyt niin, että olisitte innoissanne kertoneet tulevasta matkastanne ystävillenne, mutta he ovatkin suhtautuneet siihen nihkeästi? Minä itse olen vaaka, ja olen aina iloinen jos joku kertoo olevansa lähdössä vähän virkistäytymään.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

:megafoni: TAHTOO UUSIA USKOMATTOMIA JUTTUJA!!!
Uusinnat ei kelpaa :niinpa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mä lähden ens viikolla Ateenaan :mrgreen:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
atwa
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 763
Liittynyt: 29 Joulu 2005, 09:26
Paikkakunta: Kotka-city

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja atwa »

-95 kävin ekan kerran Singaporessa. Faija oli siellä töissä ja matkustettiin sit tyttöporukalla (systeri,äitykkä ja mä). SAS:lla piti lentää,mutta nepä päättikin mennä lakkoon (mä en nyt ihan muista tän lakon juridisia pointteja) ja me venailtiin seuraavaa lentoa Singaporeen 10 tuntia. Oli muuten BOOOOORIIIING! Venailun jälkeen vielä 14 tuntia koneessa.
Toki kannatti,koska Singapore on aivan miääääletön matkakohde. Tosi kaunis,siisti....Sellanen mesta missä (about) kaikki on viiden tähden kamaa :D

Kävin myös toisen kerran vuonna 2000. Faija oli siellä taas töissä ja mä reippaana seittemäntoistveenä reissasin Helsinki-Frankfurt (on muuten pirun iso kenttä :shock: )-Singapore ja samaa reittiä päk. Vielä parempi reissu kun se edellinen,koska olin vanhempi ja vilkkaampi :)
Tällä reissulla otin ekan tatskani, matkamuistoksi.

Tässä se uskomaton juttu:
Tokalla reissulla,takasintulomatkalla,istuin lentokoneessa sellasen Aussiäijän vieressä. Se oli muistaakseni 32-vuotias ja tosi mukava. Anthony oli sen nimi. Se oli reppureissailija ja matkalla Frankfurtista Sveitsiin tapaamaan jotain tuttuja. Vedettiin perseet koneessa ja oli oikein hauskaa. NO, viime kesänä käppäilin Kotkan keskustassa ja Anthony käveli vastaan! Perhana,että olin IHAN äimänä. Maailma on ilmeisesti tosi pieni. Siinä se oli reppu selässä,vähän vanhempana.
Eihän tollasta VOI tapahtua! :)
Femme, dans sa vie, dans ses rêves aussi
Femme, dans ses yeux, ses cris, ses aveux
Femme, femme aimée et femme qui aime
Femme, élégance, et femme qui danse

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Stello »

Pieni maailma ja matkailu.. Me oltiin kerran tulossa Suomeen jouluksi, ja istuttiin koneessa kivan eestiläismiehen vieressä (Riho nimeltään). Paluulentomme oli n. 8-10 päivää myöhemmin, eli vähän outo määrä päiviä (vrt. tyypilliset viikon/kahden viikon matkat). Satuimme koneessa sen samaisen miehen viereen! Hän antoi meille pullon eestiläistä olutta :D

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Viikko vierähti Mallorcalla ja olihan nuo komiat maisemat. Juuri ja juuri uskalsi silmänsä avata kapeilla vuoristoteillä.
Ilmapiiri ei ihan vetänyt vertoja esim. kreikkalaiselle, mutta nähtävyydet oli hienommat kuin, mitä muistan Kreikan lomakohteissa olleen.


Ja nyt ei muuta kuin viisujuhlaa odottamaan.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Pete »

En tiennyt yhtikäs mitään Armeniasta.
Näiden kuvien jälkeen edes jotakin. Armeniassa on kyllä todella monenlaista maastoa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Jee, Sveitsissä jussina, jee! :cool: Onko kellään hyviä vinkkejä majoituksien tai nähtävyyksien suhteen sveitsinmaasta?

Nim. vasta lennot varattu
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Treno »

MrMemory kirjoitti:Onko kellään hyviä vinkkejä majoituksien tai nähtävyyksien suhteen sveitsinmaasta?
Hotellit ovat erittäin kalliita, mutta Alpeissa ainakin riittää näkemistä. Ellet mene Geneveen, niin kannattaa edes käväistä siellä. Suihkulähde järvellä ja pramea kaupunki sen takana on upea näky.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Veljeni asuu St.Gallenissa, sinne suuntaan taas kesäkuussa. Zürich on kiva paikka jossa on mukava piipahtaa shoppailemassa ja syömässä hyvin. Vanhankaupungin puolella on kivoja pikku kujia kahviloineen ja baareineen. Zürichissä on erinomaiset ostosmahdollisuudet mutta pieni varoituksen sana: sveitsiläiset eivät tunne käsitystä alennusmyynti. Kyselin alennusmyyntien perään (myyjä katsoi silloin meikäläistä niinkuin venäläistä sosiaalipummia), he ihmettelivät että miksi kummassa pitäisi sellaisia olla, eihän sillä nyt ole mitään väliä paljonko hyvästä tavarasta maksaa (elintaso on siis KORKEA!)... :heihaloo:

Sveitsi on kiva maa, puhdas ja tyylikäs. :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

MrMemory kirjoitti:Jee, Sveitsissä jussina, jee! :cool: Onko kellään hyviä vinkkejä majoituksien tai nähtävyyksien suhteen sveitsinmaasta?
Suklaata. :kuolaus:

(saa tuoda tuliaisia)
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja totalhki »

MrMemory kirjoitti:Jee, Sveitsissä jussina, jee! :cool: Onko kellään hyviä vinkkejä majoituksien tai nähtävyyksien suhteen sveitsinmaasta?
Alpit! Olen ollut useampaan otteeseen Graubündenin kantonissa vaeltamassa, kun siellä mulla on sukulaisia. Mukaan vaelluskengät, reppu ja vahvaa aurinkorasvaa. Alpeilla on ärhäkkä aurinko, ja iho kärähtää helposti. Kannattaa mennä jonnekin alppilaaksoon, mistä voi tehdä päiväretkiä ympäröiville vuorille. Reppuun kevyttä syötävää ja illalla sitten isompi ateria jossain. Alpeilla reittien pituus on kartoissa tunneissa, vaihtelevien korkeuserojen takia kilometreillä ei ole niin väliä.
Musiikki on makuasia.

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Kiitos Sveitsi vinkeistä! Toiveena ois varmaan viikko jossain alppimökissä samoillen vuorilla ja toinen mokoma vaikka pohjois-Italiassa, niin ja Liechtenstein ois kans kiva nähdä... :D
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

MrMemory kirjoitti: Liechtenstein ois kans kiva nähdä... :D
Yritä houkutella niitä viisuihin! :p
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Terveisiä taas Lontoosta. Loistava synttärilahjaviikko tenttien keskellä shoppaillen, pubeja ja ravintoloita kierrellen ja musikaaleja katsoen. Les Miserables -taas- ja Lion King, jaksaa taas elokuulle. Kai.

Ihan vakavissaan alettiin kartoittaa mahdollisuuksia muuttaa nimimerkki tulevaisuudessa MikkelssonUK:ksi.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
ak
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 732
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:37
Paikkakunta: Helsinki

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja ak »

Musta voi kanssa joku päivä tulla akUK lol

On se Lontoo ja eteenkin Heathrown lentokenttä niin ihana <3
musiikkia thalian alttarilla

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ihania nää UK-päätteet. Pitäisköhän Saksassa asuvien laittaa DE-päätteet :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Pete kirjoitti:En tiennyt yhtikäs mitään Armeniasta.
Näiden kuvien jälkeen edes jotakin. Armeniassa on kyllä todella monenlaista maastoa.
Ihana musiikki tolla videolla taustalla!! Armenia vois lähettää jotain tontapaista jonain vuonna euroviisuihin?

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Kävimme Kööpenhaminassa ja suosittelen. Siellä on kyllä nähtävää, eikä ole kovin kaukana. Harmi, kun puhuvat sellasta kieltä, jota ei erkkikään ymmärrä.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Jos ottais äkkilähdön, niin mihin näistä kannattais lähtee: Bulgaria, Kroatia, Mallorca vai Turkki? Itse tietysti olisin sitä mieltä että Turkki, koska TARVIIN niitä Sibelin levyjä! Sitä paitsi tiedän että Turkissa on kivaa. Mutta mun matkaseurue ei haluu sinne.

Entäs jos lähtee jonnekin Kreikan saarelle, josta tehdään retkiä Turkkiin, niin mikä näistä on paras: Rodos, Kos vai Samos? (En aio kertoa matkaseurueelleni, että aion lähteä Turkkiin retkelle, joten saattaisin saada höynäytettyä hänet johonkin noista paikoista... ;) )

Ja jos siltä kantilta ajattelis noita kohdevertailuja, että ei löhöttäis rannalla koko aikaa, tai siis ei juuri ollenkaan.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Itseäni kiinnostaisi noista äkkilähtövaihtoehdoista eniten Kroatia. Toisaalta olen lukenut, että Mallorca olisi kovasti siistiytynyt ja profiloitunut uudelleen, sen helposti mieltää vain karseaksi turistirysäksi.

Henk. koht. lähtisin noista Kreikan saari -vaihtoehdoista Samokselle. Olen käynyt kaikilla mainituilla, Samoksesta tykkään itse eniten. Aika vähän perinteistä rysämeininkiä, pääkaupunki Vathi on ihan "oikea saaricity" eikä turisteja varten pykätty alue. Saarella on monenlaista rantaa ja yliopisto/teollisuuskaupunki Karlovassi. "Rysäkylät" Kokkari, Votsalakia ja Pythagorio, joihin useimmat pakettimatkaturistit majoitetaan, onnistuvat olemaan jotenkin pittoreskeja ja rauhallisia, jopa uneliaita. Letkeä ja rauhallinen tunnelma, kaunista. Toisaalta, jos kaipaat biletystä, Kos ja Rhodos soveltuvat siihen paremmin...

JOS päädyt tuonne Samokselle, niin Pythagorion satamasta lähtee päivittäin laivoja Turkin puolelle, ainakin Kusadasiin ja toiseen paikkaan, jonka nimeä en nyt just muista. :raaps: Nopeat katamaraanit menevät sinne ihan "hetkessä". Lippuja voi ostaa Pythagorion ja Vathin matkatoimistoista, saa huomattavasti halvemmalla kuin esim. ostamalla reissun suomalaisen pakettimatkapuljun retkenä. Voit ostaa päiväristeilyn, jossa vietät päivän Turkin puolella, tai sitten vaan menon ja paluun haluaminasi ajankohtina. Rhodokselta en ole itse mennyt Turkin puolelle, mutta sieltäkin noita laivoja kulkee. Samosta olen pitänyt Kreikan saarimatkoilla parikin kertaa tukikohtana. Leppoisa saari, hyvät yhteydet ympäriinsä saaristoon & mannermaalle.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Kiitos Marjukka! Minuakin kyllä kiinnostaa Kroatia - ja myös Montenegro - mutta saa nähdä nyt saako noihin äkkilähtöjä ja kuinka edullisesti. Hinta taitaa meillä kuitenkin ratkaista aika paljon.

Kreikan saarista olen käynyt vain Kreetalla, joten muista ei kokemuksia. Samos vaikuttaisi kyllä houkuttelevimmalta noista. En ole niin innostunut bilettämisestä... :)

Katsotaan päästäänkö tässä mihinkään. Haluisin kyllä kamalasti siellä Turkin puolella edes piipahtaa!!!
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Tänään mun astiakaapista tippui yksi hylly, ja mun turkkilainen teelasi särkyi! Pidän tätä ilmiselvänä merkkinä siitä, että mun on matkustettava Turkkiin hakemaan uusi teelasi (ja Sibelin levyjä ;))!
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Vs: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Hyvää viikkoa kaikille, tää lähti nyt luostariin :hei:. No, en mie kyllä vielä lähde, ensi yönä vasta. Suuntana Venäjän Valamo. Mutta nyt suuntaan täältä Kupiosta Pielavesi-cityyn, josta lähtö tapahtuu.
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
Michelle
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1499
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 08:56
Paikkakunta: Joensuu

Vs: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Michelle »

Nysa kirjoitti: Hyvää viikkoa kaikille, tää lähti nyt luostariin :hei:. No, en mie kyllä vielä lähde, ensi yönä vasta. Suuntana Venäjän Valamo. Mutta nyt suuntaan täältä Kupiosta Pielavesi-cityyn, josta lähtö tapahtuu.
Hyvää matkaa Nysa-darling... Älä ahmi liikaa munkkeja  :mrgreen:
Tukkoo en ainakaan pese!

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja AntSa »

NASTAA REISSUA IHANA NYSA! Hurmaahan taas kaikki!  :peukku:  ...niiku nyt luostarissa tavataan tehdä...  :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Vs: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Täällä ollaan vielä ja odotellaan lähtöä... katsotaan sit perillä, miten paljon tekee munkkia mieli  :heh:. :heh:
Kiitokset matkatoivotuksista, Antsa ja Michelle  :hali:.
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Hyvää matkaa Nysa, vietä antoisa matka munkkien kera  :rofl:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vastaa Viestiin