Ehdotuksia juontajiksi

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Juontajaehdotuksia

Viesti Kirjoittaja minnie »

Ja täällä on Thomas L. parantanut kannatustaan..kakkosiksi ovat jäämässä Heikki P. ja Marco B. :cool: Ääniä on annettu kaikenkaikkiaan yhteensä 105 :peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja minnie »

:kuulokkeet: sori vaan Ellenin kannattajat tosta makukommentistani... ;) Asiasta kymmenenteen kukkaruukkuun, sais tulla enemmän noita puutarhaohjelmia telkusta, mutta Edenkin jo loppu ja pian myös Pioni...harmi. :kurjuus: *lämpösiä kesäsäitä odottelen tässä juu...*
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Maria G ja Marco. Jaana ja Heikki voi juontaa sitten jotain nettisysteemejä.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
ViisuTenava
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 10 Touko 2006, 18:39

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja ViisuTenava »

Kyllä jaana ja heikki olis hyvät juontajat. :)

Emilia
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Touko 2006, 21:19

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Emilia »

Ei Guzeniinaa tai Jokikunnasta!! Irina Björklund ja Peter Franzen! Siinä karismaattiset juontajat!

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Juontajaehdotuksia

Viesti Kirjoittaja minnie »

:D täällä pitää johtoasemaa edelleen Thomas, kun taas Yle-keskustelufoorumissa on ylivoimaisena suosikkina Heikki Paasonen...ja täällä taas Maria Guzenina on saanut vaan 1% kannatuksen ja toisessa äänestyksessä hän on ylivoimainen ykkönen!!! ???
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Juontajaehdotuksia

Viesti Kirjoittaja minnie »

:futis: ... :roll: ...en taija sanoo mittää...*Italia-Italia-Italia...*
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Juontajaehdotuksia

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Minä ymmärrän sen, että ei haluta Conan O'brienia juontamaan, mutta en käsitä miksi T. Lundinia pidetään ulkomaalaisena! :shock:
Eihän sitten J. Sillanpääkään sais juontaa :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Lisää juontajaehdotuksia

Viesti Kirjoittaja minnie »

... :roll: ...en sano tännekkään mittään..meen pois.. :hiips: ..
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Juontajaehdotuksia

Viesti Kirjoittaja minnie »

??? Mä en ainakaan pidä Thomasii ulkomaalaisena, vaan oon sitä ihmetellyt että miksi jotkut on ehdottanu mm. Carolaa tai nykyisin Ruotsissa asuvaa ja ruotsalaistunutta A.Saijonmaata. Onhan meillä nyt herrajumala sentään hyviä ja päteviä ehdokkaita juontamaan ihan omasta takaa. Eikö? Sillanpäähän on suomalainen joka tällähetkellä asustaa Ruotsissa, mutta vaikuttaa -tietääkseni-enempi täällä Suomen puolella. Jari on mun kakkosvaihtoehto juontajaksi. :peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Juontajaehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Roope »

Arja Saijonmaa on maailmankansalainen. Hän voisi vetää koko shown yksin marlenecharrellmaisesti läpi, kun nyt on tanssikuviotkin opeteltu, Jorma Uotinen ja tanssiryhmä voi avustaa väliohjelmassa :tanssi:

Avatar
Kimmoke
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 22 Marras 2003, 12:37

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Kimmoke »

Miltäs kuulostaisi jos naisjuontaja tulisi Suomesta, mutta miesjuontaja olisi (Latviaa vuoden 2000 euroviisuissa edustaneen) Brainstrom-yhtyeen Renārs Kaupers. Perustelut: Suomesta on vaikeaa löytää hyviä miesjuontajia. Renards juonsi hyvin sekä vuoden 2003 euroviisut että euroviisujen 50-vuotis (Congrasulations)gaalan :)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:
Cyrano kirjoitti:Ammattijuontajia:
http://www.ohjelmanaiset.fi/juontajat.htm
Oisko se sit niinku siinä :roll:

Kuva
MUN MIELESTÄ KYLLÄ!!! IHANA EIJA VILPAS!!! :mrgreen:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja minnie »

Kimmoke kirjoitti:Miltäs kuulostaisi jos naisjuontaja tulisi Suomesta, mutta miesjuontaja olisi (Latviaa vuoden 2000 euroviisuissa edustaneen) Brainstrom-yhtyeen Renārs Kaupers. Perustelut: Suomesta on vaikeaa löytää hyviä miesjuontajia. Renards juonsi hyvin sekä vuoden 2003 euroviisut että euroviisujen 50-vuotis (Congrasulations)gaalan :)
:kuulokkeet2: Luit mun ajatukseni, meinaan eilen iltapäivällä fundeerasin kanssa sitä Latvian viisujuhlaa ja R.Kaupersia sitä juontamassa. Sekä tota 50-v.gaalaa yhdessä sen Katrina and the Waves vai Wales *no, what ever* laulajan kanssa. Juonto sujui kuin tanssi!

Oon aina tykänny Brainstorm:sta ja olisin halunnut heidän voittavan viisut silloin aikanaan (se oli mun suosikki), mutta voiton vei hieno Tanskan kipale. Ostin heti kun ilmesty sen Brainstormin Online levyn ja on ns. puhki kuunneltu...upea levy ja yhtye!

:roll: Mutta niin kivalta ajatukselta kuin tuo ehdotus kuulostaakin, niin olen edelleen sitä mieltä, että suomalaiset juontajat :suomi: Tää on meijän viisuprokkis ja ei kenenkään muun!!! :enala: Samoin myös Latvian voitettua viisut, niin ne pidettiin seur.vuonna Latviassa ja HUOM! Latvialaisen juontamana eli R.Kaupersin joka oli Latvian euroviisuedustajana 2000. SIKSI olen ehdottanut juontajaksi suomessa pidettäviin viisuihin Jari Sillanpäätä ja/tai Laura Voutilaista. He ovat artisteja ja aikaisempia viisuedustajiamme, eli systeemi olisi samankaltainen kuin Latvialla.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Tosin Latvian juontaneet viisuartistit olivat sellaisia, joista Eurooppa oli jo osoittanut pitävänsä. Molemmathan olivat sijoittuneet kärkikolmikkoon. Jos siis haluaisimme tehdä samoin kuin Latvia, meidän tulisi valita juontajiksi Mr. Lordi ja Lady Awa.

Miltäs tosin kuulostaisi, jos yksinkertaisesti valittaisiin juontajiksi juontajia? :roll: Ei laulajia, ei näyttelijöitä, ei urheilijoita, ei poliitikkoja, ei turhia julkkiksia, ei viisufaneja, vaan juontajia, siis sellaisia ihmisiä, jotka yleensäkin juontavat. Suomen viisuartistit ja julkkikset (ainakin ne, jotka yleensä voidaan saada juontamaan) ovat joka tapauksessa tuntemattomia enemmistölle viisukatsojista, joten juontotaitoa voisi pitää jopa ratkaisevimpana kriteerinä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Violette »

Olen samaa mieltä Timoteun kanssa. :peukku:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja minnie »

Timoteus kirjoitti:Tosin Latvian juontaneet viisuartistit olivat sellaisia, joista Eurooppa oli jo osoittanut pitävänsä. Molemmathan olivat sijoittuneet kärkikolmikkoon. Jos siis haluaisimme tehdä samoin kuin Latvia, meidän tulisi valita juontajiksi Mr. Lordi ja Lady Awa.

Miltäs tosin kuulostaisi, jos yksinkertaisesti valittaisiin juontajiksi juontajia? :roll: Ei laulajia, ei näyttelijöitä, ei urheilijoita, ei poliitikkoja, ei turhia julkkiksia, ei viisufaneja, vaan juontajia, siis sellaisia ihmisiä, jotka yleensäkin juontavat. Suomen viisuartistit ja julkkikset (ainakin ne, jotka yleensä voidaan saada juontamaan) ovat joka tapauksessa tuntemattomia enemmistölle viisukatsojista, joten juontotaitoa voisi pitää jopa ratkaisevimpana kriteerinä.
Niinpä, jos tarkkoja ollaan.
Jos valittaisiin juontajiksi juontajia, jotka yleensä juontavat niin silloin tuo kannatusta saanut Eija Vilpas tippuu ehdokaslistalta pois. :mrgreen:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja minnie »

minnie kirjoitti:
Timoteus kirjoitti:Tosin Latvian juontaneet viisuartistit olivat sellaisia, joista Eurooppa oli jo osoittanut pitävänsä. Molemmathan olivat sijoittuneet kärkikolmikkoon. Jos siis haluaisimme tehdä samoin kuin Latvia, meidän tulisi valita juontajiksi Mr. Lordi ja Lady Awa.

Miltäs tosin kuulostaisi, jos yksinkertaisesti valittaisiin juontajiksi juontajia? :roll: Ei laulajia, ei näyttelijöitä, ei urheilijoita, ei poliitikkoja, ei turhia julkkiksia, ei viisufaneja, vaan juontajia, siis sellaisia ihmisiä, jotka yleensäkin juontavat. Suomen viisuartistit ja julkkikset (ainakin ne, jotka yleensä voidaan saada juontamaan) ovat joka tapauksessa tuntemattomia enemmistölle viisukatsojista, joten juontotaitoa voisi pitää jopa ratkaisevimpana kriteerinä.
Niinpä, jos tarkkoja ollaan.
Jos valittaisiin juontajiksi juontajia, jotka yleensä juontavat niin silloin tuo kannatusta saanut Eija Vilpas tippuu ehdokaslistalta pois. :mrgreen:
Mutta asiaa uudelleen mietittyäni niin ei se noin meekkään, että Mr. Lordi ja Lady Awa juontaisi silloin! EIHÄN LATVIAN JÄRKKÄÄMISSÄ VIISUISSAKAAN JUONTANUT EDELLISVUODEN MAANEDUSTAJA...vaan jo aikaisemmin Latviaa edustanut. Eli silloin tän logiikan mukaan meidän juontajamme olisi Marion, koska hän on ennen Lordia ollut Suomen menestynein edustaja, ymmärsitkö? Mietisitä ihan rauhassa ni ymmärrät mitä meinaan. :poppari:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

minnie kirjoitti:EIHÄN LATVIAN JÄRKKÄÄMISSÄ VIISUISSAKAAN JUONTANUT EDELLISVUODEN MAANEDUSTAJA...vaan jo aikaisemmin Latviaa edustanut.
Marie N.?
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja minnie »

Jónsì kirjoitti:
minnie kirjoitti:EIHÄN LATVIAN JÄRKKÄÄMISSÄ VIISUISSAKAAN JUONTANUT EDELLISVUODEN MAANEDUSTAJA...vaan jo aikaisemmin Latviaa edustanut.
Marie N.?
Brainstorm:n laulaja Kaupers juonsi silloin viisut. :)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja wigwam »

minnie kirjoitti:
Jónsì kirjoitti: Marie N.?
Brainstorm:n laulaja Kaupers juonsi silloin viisut. :)
Marie N oli kyllä naisjuontajana noissa Latvia:n pitämissä kisoissa ;)
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja minnie »

wigwam kirjoitti:
minnie kirjoitti: Brainstorm:n laulaja Kaupers juonsi silloin viisut. :)
Marie N oli kyllä naisjuontajana noissa Latvia:n pitämissä kisoissa ;)
mut oonko mä sitä kieltänykkään, EN. Vaan puhuin aikaisemmasta viisuedustajasta juontajana jne. Mutta kantsis lukee eka keskustelut ennenkuin alkaa mitään kommentoimaan ettei tuu epäselvyyksiä, eiks ni? :p
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Öh, siis Marie N:n ansiostahan viisut Riiassa käytiin eli kyllä hän vain oli Latvian aiempi ja nimenomaan edellisen vuoden viisuedustaja... :cool:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja wigwam »

minnie kirjoitti: mut oonko mä sitä kieltänykkään, EN. Vaan puhuin aikaisemmasta viisuedustajasta juontajana jne. Mutta kantsis lukee eka keskustelut ennenkuin alkaa mitään kommentoimaan ettei tuu epäselvyyksiä, eiks ni? :p
Tämä nyt ei tähän ketjuun kuulu mutta pakko mikä pakko.
Ensinäkin väitit että
minnie kirjoitti: EIHÄN LATVIAN JÄRKKÄÄMISSÄ VIISUISSAKAAN JUONTANUT EDELLISVUODEN MAANEDUSTAJA...vaan jo aikaisemmin Latviaa edustanut.
Ja Marie N oli nimenomaan Latvian edellisen vuoden edustaja ja edellisen vuoden voittaja, että älä mulle ala pottuilemaan ;) . Ja kyllä mä tätä ketjua olen lukenut omasta mielestäni ihan tarpeeksi että olisin kykenevä kommentoimaan... että kannattaisi varmaan katsoa niitä euroviisuja ennen kun tuut tänne mitään kommentoimaan ja ettei tulisi tälläisiä epäselvyyksiä, eiks ni? :p


Ja asiaan minulle on ihan sama kuka tulevat viisut juontaa kuhan se ei vain ole Marco Bjurström.
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja minnie »

wigwam kirjoitti:
minnie kirjoitti: mut oonko mä sitä kieltänykkään, EN. Vaan puhuin aikaisemmasta viisuedustajasta juontajana jne. Mutta kantsis lukee eka keskustelut ennenkuin alkaa mitään kommentoimaan ettei tuu epäselvyyksiä, eiks ni? :p
Tämä nyt ei tähän ketjuun kuulu mutta pakko mikä pakko.
Ensinäkin väitit että
minnie kirjoitti: EIHÄN LATVIAN JÄRKKÄÄMISSÄ VIISUISSAKAAN JUONTANUT EDELLISVUODEN MAANEDUSTAJA...vaan jo aikaisemmin Latviaa edustanut.
Ja Marie N oli nimenomaan Latvian edellisen vuoden edustaja ja edellisen vuoden voittaja, että älä mulle ala pottuilemaan ;) . Ja kyllä mä tätä ketjua olen lukenut omasta mielestäni ihan tarpeeksi että olisin kykenevä kommentoimaan... että kannattaisi varmaan katsoa niitä euroviisuja ennen kun tuut tänne mitään kommentoimaan ja ettei tulisi tälläisiä epäselvyyksiä, eiks ni? :p
Hei kuule kyllä mä katon euroviisut AINA. Mutta en yhdistänyt juontajanaista Latvian sen hetken hallinneeseen voittajaan! Oma moka juu. :/
Juttu lähti siitä kun vastasin Kimmokkeen viestiin. Asian edetessä oli kyse mun osalta Brainstormin vokalistista. Ja jos nyt oikein tarkaksi mennään niin tän Latvia-juontaja valinnan mukaan meidän juontajat olisivat:MARION+LORDI, jos rinnastetaan Lordi ja Marie N eli hallitsevat voittajat... lol
-----------------------------------------------------------------------------------
-Tää oli mun vastaus kokonaisuudessaan:
Mutta asiaa uudelleen mietittyäni niin ei se noin meekkään, että Mr. Lordi ja Lady Awa juontaisi silloin! EIHÄN LATVIAN JÄRKKÄÄMISSÄ VIISUISSAKAAN JUONTANUT EDELLISVUODEN MAANEDUSTAJA...vaan jo aikaisemmin Latviaa edustanut. Eli silloin tän logiikan mukaan meidän juontajamme olisi Marion, koska hän on ennen Lordia ollut Suomen menestynein edustaja, ymmärsitkö? Mietisitä ihan rauhassa ni ymmärrät mitä meinaan.
-------------------------------------------------------------------------------------
Ja mitä tulee tohon Marien vielä, niin tota vastausta antaessani en muistanut sitä juontaja naista, vaan tarkastin sen googlella...Marie voitti ja muistan kyllä voiton, mutta juontajana en häntä muistanut.SORRY :kiitos:
_________________
Tässä lähti vähän mopo käsistä... :roll:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Juontajaehdotuksia

Viesti Kirjoittaja minnie »

:) Thomasin kannatus on nyt 21% ja Mikko Silvennoisen 20%. Siinä kärkikaksikko. :jaatelo:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Lisää juontajaehdotuksia

Viesti Kirjoittaja minnie »

:) Ja naisista Krisse Salminen 15% ja Irina Björklund 13%. :mums:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Lisää juontajaehdotuksia

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Krisseä olis pitänyt tietty äänestää...höh. Hän voisi vetää samaan tyyliin kuin Silvia N.
Love shine a light

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Lisää juontajaehdotuksia

Viesti Kirjoittaja male »

Eurooppa ei jaksanut katsoa Silvia Nightia kolmea minuuttia pidempään, niin tuskin Krisseäkään...
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Lisää juontajaehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Darhen »

-Laura Dern & Geena Davis (päällä totta kai Harlin's Ex-T-paidat)
-Pirkko Mannola & Åke Lindman (respect)
-Ibi Love & Mikko Alatalo (härömeininki meets Tammerkosken sillalla)
-Jasmine & Kojo (Jännittäviä hetkiä olisi luvassa taatusti)

Näitähän riittää...
:rofl:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Lukittu