Vs: Suomi 2007

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
Rusanen
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 17 Syys 2005, 23:01

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Rusanen »

Jos ollaan realistisia niin Suomen karsinnassa ei nähdä kuin muutama huippuartisti, loput ovat sitten sellaisia,jotka eivät erottuisi edukseen Euroviisu-finaalissa.Toivottavasti karsinnassa nähtäisiin Iltalehden spekuloinnista edes yksi,vaikka Tarja Turunen.Epäilen ja pelkään,että karsinnassa ei ole muita kuin Jennie,Gary Revell jr., jne..... ODOTETAAN NYT VIELÄ RAUHALLISESTI KESKIVIIKKOA JA KATSOTAAN MITÄ TULEMAN PITÄÄ  :joojoo:
HELSINKI 2007 :suomi:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja AntSa »

GiveMeWings kirjoitti: Jos Laura on mukana, hänellä on mahdollisuus voittaa.
1:12 on todennäköisyys  :mrgreen:
Toi ois kyllä mulle semmonen LET THE DREAM COME TRUE jos IHANAINEN *LAURA* tekis VIISU-COMEBACKin!!!!!!!!!!!!  :tapu: :heh: :peukku: <3 :rakkaus: :ihana: :voitto: 
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mä pidän myös Laurasta, hän on symppis, lahjakas ja hauska esiintyjä. Muistan niin elävästi AntSa kun Laura lauloi Tallinnassa Addicted to you:n ja mä olin silloin leirisairaalassa telkkarin ääressä... ainoa muoto muuten missä haluaisin nähdä Gary Revellin (internetkuvia lukuunottamatta) on uudestaan Lauran taustakuorossa! :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Lordi »

tonywerner kirjoitti:
Violette kirjoitti: Ja mistäs sen varmuudella voisi tietää että, mukaan pääsee katsomaan ja vielä ilmaiseksi koska, asiat ja viisuihin kohdistuva kiinnostus on varmasti muuttunut edellisvuodesta. :roll:
Kyllä Loortti tietää  :repeilee:
Violette kirjoitti: No sehän on selvä että, tietää mutta olisi sitten kiva jos, kertoisi meille muillekin suuressa viisaudessaan. :joojoo:
Kyl te jaksatte :repeilee:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Violette »

No niin jaksetaankin. Mua ainakin kovasti kiinnostais tietää, mutta mikäs siinä jos täällä viisaammat ihmiset ihan kiusallaan panttaa tietoja...
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Minä luulen, ettei Kuppilan porukoista juuri kenelläkään ole oikeaa tietoa. Uskon toki joillakin olevan sitä. ;) Pesen kuitenkin käteni tästä ja sanon, ettei minulla ole mitään varmaa tietoa. Voin tosin itse sanoa, ettei minua ole pyydetty mukaan artistina - ainakaan vielä! :mrgreen:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

GiveMeWings kirjoitti: ainoa muoto muuten missä haluaisin nähdä Gary Revellin (internetkuvia lukuunottamatta)
Minä näkisin Garyn mielelläni lentokoneessa Timbuktuun.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Joku sabotoi mun edellistä viestiä....  :roll:
Sanotaan siis uudestaan

LAURA *TÄRISEE VIHASTA NIIN KAMALA SE AKKA ON* VOUTILAINEN EI TULE EDUSTAMAAN SUOMEA HELSINGISSÄ 2007!!!!!!!!
SE ON YHTÄ VARMAA KUIN MUN TOISEN NIMEN i-KIRJAINTEN MÄÄRÄ!!

AMEN!!!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja blackburn »

(ylimielisellä äänellä):
Minulla ei ole tapana haukkua ketään artistia, josta en pidä. Korkeintaan saatan tavllisesti sanoa, että en yhtään tykkää jostain tietystä artistista tai jos iskä vaikka ehdottaa Euroviisukarsintoihin jotain iäkästä artistia, niin saatan sanoa "Hyyyiii!" ja that´s it.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Sinänsähän mulla ei oo mitään sitä vastaan että esim. Jennien, Garyn ja Patrick Linmanin tasoiset laulajat ovat jossain kauempana mukana, taustajoukoissa tai vaikkapa taustakuoroissa. Sinne sopivat varsin hyvin, mutta sitten kiitos lähikuvaa Garyn lihaksikkaasta yläkropasta  :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Re: Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JuhaUK kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: Olisiko hän yksi ehdokeista?
http://www.katra.fi
http://www.myspace.com/katramusic

Findancen haastattelussa neitokainen sanoi elokuussa näin:
Mutta kuka voisi esim. hyvällä omallatunnolla kutsua tätä isoksi nimeksi?
Katrasta on hyvää vauhtia tulossa household-name... Sahara on jo Radio Novan tehosoitossa  :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mikä on household-name?  :shock:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Eikös se ole sellainen "kaikille tuttu nimi" - en mä oo ihan varma - heitin lonkalta  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ahaa  ;). Mä jotenkin yhdistin tuon household automaattisesti "kotitalouteen" tai muuhun kotona tehtävään hommaan... yksi mukavimmista ei-toivotuista puuhista on muuten imurointi kuulokkeet korvilla: viisuja niin menee aika silloin nopeammin  :mrgreen:. Back to Suomi 2007 aiheeseen..  Toivottavasti Caribiaan muuten tehdään ensi helmikuussa isompi ja näyttävämpi lava kuin tänä vuonna. Vuoden 2006 lava oli jotenkin sekava ja täynnä pieniä LED-ruutuja, niistä voisi tehdä jonkun paremman kokonaisuuden ilman "kymmeniä yksityiskohtia". Lavan takana näytti viimeksi myös olevan joutotilaa, ja lavaan voisi yrittää kaikin tavoin hieman lisää vertikaalisuutta (niin paljon kuin katto antaa myötä, Caribiahan ei mikään kovin korkea halli ole). Tulisi suurempi vaikutelma telkkariin  :shock:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja minnie »

Laitan tän uutisen tänne kun tuonne artistiveikkaukseen ei käy: Ritva Oksanen tekee paluun viihdelavoille! Näillä sanoilla asia kerrottiin TV1:n puoli yhdeksän uutislähetyksessä.

Väkijuomat on jääny jo vuonna 1989 ja teatterityöstä on nyt siirtynyt laulamaan. Ihanaa tuo estraditaiteen diiva -positiivisessa mielessä siis.  :tapu: Joulun alla nähdään televisiosta toiveuusintana Elämänmeno-sarja. (Oon pitänyt kirjasta esitelmän yläasteen äikäntunnilla).

Villi veikkaus: Voiskohan Ritu olla yksi tammikuun viisukarsintaan osallistuneista? :mitvit:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Joo, Minnie. Voit vaikka katsoa mallia aikaisempien vuosien puntari- ja veikkaus-ketjuista. Ne pyhitetään aina itse asialle! Nytkin tuossa ketjussa on jo ihan tarpeeksi off topic-lätinää.

Tämä on mielestäni se oikea ketju uutisille ja arvauksille! Upean Ritvan aika viisuareenoilla on vaan minusta jo "hieman" ohi... Kunpa "Musta tango" olisi aikanaan valittu :(
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja kwak »

Tietääkö kukaan muuten, että missä ja mihin kelloaikaan 8.11. ne 12 artistia julkistetaan ja pääseekö paikalle tavallinen Mr. Nobodykin tapahtumaan seuraamaan? :)
Keep your head high above the water

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Klo 13.00 ja Nobodyt ei pääse, eli vaatii ennakkoilmoittautumisen ja tietenkin jonkin perusteen miksi ilmoittautuu  :mrgreen:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

Kattelin wikipediasta vähän tietoa niin ainakin Indicalta olisi tulossa helmikuun paikkeilla uusilevy ja he työstäisivät sitä tämän marraskuun aikana. Joten en yhtään ihmettelisi jos vaikka Indica olisi yksi näistä 8.11 julkaistavista viisuehdokkaista. Myös The Flaming Sideburnsiltä tulee uusi levy alkuvuonna, kuten myös muistaakseeni Sonata Arcticalta (voin olla myös väärässä?), niin voi hyvinkin olla, että joku näistä kolmesta voisi käydä promoamassa uutta levyään karsinnoissa ja olla tyrkyllä tämän vuoden viisuihin.

Tämä oli sitten vaan ihan pelkkää spekulointia, joten älkää ottako tätä liaan vakavasti. :peukku:

Btw.
Onko kenelläkään muulla teistä tietoa millä muilla suomalaisilla artisteilla/bändeillä olisi levyä tulossa ensivuoden alkupuolella?

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Juu, Markus Törmälä & FBI Beat julkaisee alkuvuodesta levyn. Joten hekin voisivat olla mahdollisia...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Jotenkin mä haluaisin, että Suomea edustaisi sellainen artisti, jonka koko kansa tuntee omakseen (kuulostipa se vaalimainoslauseelta! :)). Tätä toivon sen vuoksi, että kisat pidetään Suomessa ja paikalla on eniten suomalaisia katsojia. Olisi harmittavaa, jos heistä osa ei voisi kannattaa Suomen edustajaa täysillä.

Sellaisen artistin löytäminen vain on hyvin hankalaa. Varttunutta väestöä eivät oikein nuorison suosikit kiinnosta, ja nuorille moni vanhempien lemppari on liian iskelmällinen.

Kun oikein pinnistelen, saan kuin saankin mieleeni kaksi nimeä, jotka voisivat todella olla kaikille suomalaisille mieleen. Toinen on Tarja Turunen ja nimenomaan pelkkä Turunen ilman Nightwishia. Hänestä on nimittäin tullut kaikkien tuntema kasvo ja ääni, jolta onnistuisi hyvin klassisen musan ja rokin välimaastoon sijoittuvan kappaleen esittäminen. Sellainen erottuisi massasta ja olisi tyylikäs kattaus.

Se toinen nimi, joka mieleeni nousee, täyttää vielä paremmin esittämäni vaatimukset: Paula Koivuniemi. Hänhän on ollut viime vuosina elämänsä lavakunnossa, ja hänen uusimmat hittinsä ovat olleet rautaa. Monessa yhteydessä on tullut ilmi, että Paulalla on hyvin laaja yleisö eläkeläisistä sinkkumiesten kautta aina pikkutyttöihin, jotka kuulemma laulavat keikoilla mukana. Paulalle kun saataisiin timantinkova kipale tyyliin "Kuka pelkää Paulaa" tai "Kun kuuntelen Tomppaa", yleisö hurraisi koko biisin ajan mukana ja kannustaisi "meidän Paulaa"... Oi, se olisi jotain se!
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

JukkaV kirjoitti: Juu, Markus Törmälä & FBI Beat julkaisee alkuvuodesta levyn. Joten hekin voisivat olla mahdollisia...
Oletko nyt aivan varma? :cool:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Tiedän, että Paulalla ja Tarjalla on inhoajansa. Mutta Anna Erikssonin vihaajista en ole kuullut!

JackFrost: kyllä!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kyllä minä tunnen ainakin yhtä monta Anna Erikssonin inhoajaa, kuin Paulan - enemmänkin!
Tarjasta sen sijaan olen kuullut paljon pahoja puheita tyyliin "kuinka on noussut pissi päähän" jne.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Mutta kuka muka vihaa Paulaa?
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Niinpä inhokkeija löytyy itse kullekin mutta, se on vaan niin että, tätäkään viisuhommaa ei niin kauhean tosisaan kannata ottaa, ja enää viikko niin sitten räjähtää tiedot ja jokaselle jotain :)

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Räjähtävät tiedot - sangen mielenkiintoisen ja vaarallisen kuuloista.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Treno »

Varmaan koko elämä rajähtää niistä tiedoista :heh: ja jokaiselle jotain -myös minulle :ihana:

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Sagapo kirjoitti:Paulalle kun saataisiin timantinkova kipale tyyliin "Kuka pelkää Paulaa"
Niin säihkyy se kierrätyslasikin! :shock: Sävellyksenä mitä mainioin, sanoitus onkin jotain aivan outoa. Mutta idean sain ja se on mielestäni varsin hyvä :peukku:

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Paula kotiareenalla Suomen edustajana  :paarit:  Se voisi olla jo liikaa! Ihanasti liikaa! Paula ois kuin Anna Vissi, oih minulta pääsee pissi
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Lukittu