Liput

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Muualla euroopassa on huomenna tuikitavallinen keskiviikko.  ;) Ihme ettei kansainväliset  viisusivut ole vielä asiasta suuresti uutisoineet. Meillä on täällä LIPPUSKANDAALI! 
:megafoni: :twisted:
Viimeksi muokannut JUHKIS, 05 Joulu 2006, 20:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Jos ei ne tiedä vielä.... kyllä kohta kuulevat!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Vuodatukseni Ilta-Sanomien yleisönosastolle... :synkka:

YLE hylkäsi viisufanit

Nöyrä kiitos suurelle ja mahtavalle Suomen Yleisradiolle. Euroviisujen teema A true fantasy muuttuukin A true nightmareksi.
YLE on pilannut minun, ystävieni ja ulkomaalaisten euroviisufanien kauan odottaman viisukevään 2007.
Olemme järkyttyneitä, pettyneitä ja surullisia tapaan miten YLE kohtelee viisufaneja.

Minä ja ystäväni olemme reissanneet kansainvälisissä viisufinaaleissa kuusi kertaa nauttien kansainvälisestä meiningistä. Lordi toi meille kauan kaipaamme voiton. Edessä olivat kotikisat, vihdoinkin!! Ei pitkiä lentoja eikä kalliita majoituksia. Toisin kävi, valitettavasti.

Yleisradion lipunmyynti Euroviisuihin on tehty niin monimutkaisen vaikeaksi, ja ennenkaikkea kalliiksi, että ihan naurattaa. Lippupaketit ovat törkeää pakkomyyntiä, kaikkia harjoituksia ei myyty täyteen muissakaan maissa aiempina vuosina. Nyt YLE yrittää tuota temppua. Metsään menee. Toukokuu on kiireistä luokkaretkien aikaa. Harjoituskatsomot olisi saatu täyteen innokkaista koululaisista kohtuuhintaisilla lipuilla.

Aikaisemmista vuosista poiketen myös faneille kaupataan Helsinkiin erityistä lippupakettia, joka käsittää kahdeksan tapahtumaa. Siis kahdeksan!
Hinta käsittämättömät 425 euroa. Monet ulkomaalaiset fanit ovat varanneet majoituksen ja lennot Helsinkiin jo viime kesänä. Mahdollisesti täysin turhaan. Rajoitetulla fanikatsomolla ja ylihinnoitetuilla lipuilla ei saada aikaan kuin pahaa mieltä ja huonoa mainosta maailmalle.

Olimme ajatelleet juhlia elämää ja euroviisuja yhdessä fanikatsomossa ja kotikisoissa. Ei tule onnistumaan. YLE:n torpedoimina olemme lattiaan lyötyjä. Näinkö tässä sitten kävi!! Tässäkö kiitos meille suomalaiselle fanille, jotka olemme omalta osaltamme puffanneet Suomen edustajia aikaisempina vuosina kansainvälisissä kisoissa.
Kotikisojen piti olla suurta juhlaa suomalaisille euroviisufaneille. Nyt siitä näyttää muodostuvan yhteinen surujuhla. YLE käänsi omilleen selkänsä.

Martti "MuzaMaza" Heikkinen
Viisuhörhö Lieksasta
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 05 Joulu 2006, 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mangolassi

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Margot kirjoitti: Mun aivoja väsyttää, joten en tajua mitään. Mut ilmeisesti kaikki on huonosti, joten kyllä muakin sit vituttaa, kun taas tajuan jotain. :niinpa:
Sama juttu täällä päässä. Muutama hymiö kertonee enemmän kuin tuhat sanaa... :niinpa: :eeek: :'( :vollotus: :synkka:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kiitos Maza hienosta kirjoituksesta, toivottavasti lehti julkaisee sen juuri tuollaisena  :peukku:.

Itse olen myös todella pettynyt Yleen. Vaikka olin jo aiemmin päättänyt katsoa kisat kotona, harmittaa kaikkien niiden puolesta, jotka joutuvat nyt perumaan suunnitelmansa päästä hyville fanipaikoille omiin kisoihin. Ja surettaa myös kaikkien ulkomaalaisten fanien puolesta. Yle on sössinyt viisumme pahemman kerran, pitikö tämäkin häpeä nähdä  :(.

Genten tavoin näen kauhukuvia, jotka eivät hevin unohdu kenenkään viisufanin mielestä: Katsomossa tyhjiä tuoleja ja lopuissa tärkeitä pukusetiä ja iltamekkotätejä hillitysti taputtamassa. Jossain hattuhyllyjen pimennoissa heiluu muutama lippu ja kuuluu harvojen fanien kannustushuudot.

En minä tällaisia viisuja Helsinkiin olisi halunnut  :'(.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Kyllapa taas havettaa olla suomalainen... . :eiei:  Tassa systeemissahan kay vaan niin etta jos joku oikeasti ostaa tuon fanipaketin, niin eihan kuitenkaan noissa kaikissa harjotuksissa juokse eli tyhjiksi jaa ne kuitenkin... Ja kun noita fanikiintioita ei kukaan osta, niin kenellehan ne sitten menevat nuo lunastamattomat faniliput ... Saa ylelaiset  jakaa niita parhaita paikkoja sukulaisilleen ja tuttavilleen...

Hyva Suomen Yleisradio!!!!!  :stupido:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Harmi kun tätä tietoa ei saatu ennen Helsingin pikkujouluja. Sillä porukalla olisi saanut jo ihan näyttävän mielenosoituksen aikaan.

Torstaina opiskelijat aikovat osoittaa mieltään opintorahan nousemisen puolesta. Otetaanko kisa, pystyvätkö viisufanit saamaan enemmän mediahuomiota omalla tempauksellaan? ;)
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

hienosti kirjoitettu maza. nostit meidän äänet esille. pitää sitten tarkkailla ilta-sanomia lähiaikoina jos vaikka julkaistaan  :peukku:

ja sitten ilmoitan, että minua ei SITTEN NÄHDÄ helsinkissä euroviisuja katsomassa ellei joku sitten tempaise ja osta minulle ne liput, mitä en usko tapahtuvan.
enkä taatusti viitsi vaivautua lähtemään helsinkiin jonottamaan lippuja, jos niille kerran on kysyntää. netistäkään en myöskään viitsi tilata, erityisesti jos ne menee heti ennen kuin ne tulee nettiin kaupan.

harmittaa (tai suorastaan VITUTTAA) ihan suunnattomasti, koska haluan niin kovasti nähdä euroviisut, erityisesti helsinkissä, ja sitten käy näin. Joten me ei sitten nähdä helsinkissä.

ellen sitten mene katsomaan harjoituksia, mutta sitäkin epäilen.

joten OLEN SUUNNATTOMAN pahoillani, etten pääse paikalle.

:eiei: :eiei: :eiei: :'( :'( :vollotus: :pyssyohimolla: :parku: :nyyh: :jumankauta:

edit:
sagapo kirjoitti:Torstaina opiskelijat aikovat osoittaa mieltään opintorahan nousemisen puolesta. Otetaanko kisa, pystyvätkö viisufanit saamaan enemmän mediahuomiota omalla tempauksellaan?
mielenosoitus voisi olla hyvä idea, mutta eikö ole nyt vähän liian myöhäistä ?
kuka/ketkä organisoi ? milloin ?

edit2: hieman parantelua
Viimeksi muokannut tsukinokawa, 05 Joulu 2006, 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Itse ajattelin ihan ensin tuon uutisen luettuani, että kyllähän sitä nyt pitää päästä kisat näkemään HelsinGissä, maksoi mitä maksoi, mutta te saitte minut järkiini. Ihan älytön hintahan tuo on, enkä tosiaankaan halua maksaa harkkalipuista joita en ehdi edes käyttää. Ja sitä paitsi mulle tärkein juttu siinä livenä koetussa nautinnossa on muiden fanien seura ja yhdessä koettu hurmio. Nyt mulla on vielä pienempi syy mennä katsomaan kisaa livenä, jos muutkin fanit aikovat jättää väliin. En aio mennä yksin heiluttelemaan Viron (semifinaali) ja Suomen (finaali) lippuja sinne.

No, koskas pidetään mielenosoitus?

Lienee sanomattakin selvää, etten todellakaan aio mennä YLElle minkäänlaisiin vapaaehtoistehtäviin, paitsi jos antavat mulle liput ilmaiseksi semifinaaliin ja finaaliin. Harkkaliput eivät kelpaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Sagapo kirjoitti: Harmi kun tätä tietoa ei saatu ennen Helsingin pikkujouluja. Sillä porukalla olisi saanut jo ihan näyttävän mielenosoituksen aikaan.
Tämä ajoitus on tosiaan kurja: paitsi että huomenna on pyhä ja Suomen median katseet Linnan pukuloistossa, kuten Juhkis huomautti, niin aikaa reagointiin on älyttömän vähän, kun kaupanteko alkaa jo sunnuntaina. :eiei: Todellista kiusantekoa.


En olisi uskonut, että pohdin jättäväni Suomessa järjestettävien Euroviisujen finaalin suosiolla väliin - tähän saakka kauhukuvat olivat siinä, että lippuja ei saa. :shock: Ajattelin, että olen valmis maksamaan mitä vain, mutta tajusin nyt, että kipukynnys ylitetty. Ja itse olen sentään työssä käyvä aikuinen imminen. En voi kuvitella, mitä tämä merkitsee opiskelijoille ja työttömille. :(
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Soppis »

MuzaMaza kirjoitti: Viime vuonna semifinaali ja finaali maksoivat yhteensä 250 euroa. Nyt pakkomyynnin takia lipunhinnat nousevat 175 euroa.
Jvvv kirjoitti: Onpa aivan käsittämätöntä idioottien pelleilyä YLEn puolelta tämä lippufarssi. :shock: Pistää jo tosissaan harkitsemaan jättäytymistä pois kotikisojen finaalista.
totalhki kirjoitti: Vaikka kyseessä on ainutlaatuinen tapahtuma, on 425 euroa liikaa. Etenkään kun en aio istua hallissa kahdeksassa tapahtumassa.
Kyllä näissä on lyhykäisyydessään mun fiilikset tiivistettynä. Olen niin suivaantunut näistä hinnoitteluista kaiken edellätapahtuneen epämääräisyyden lisäksi, että häpeän viisufanina silmät päästäni. Niillä lippupaketeilla päättäjät voivat pyyhkiä takapuolensa.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mä haluan yhtäkkiä Jukka Kuoppamäen edustamaan Suomea euroviisuissa  :/ eipähän olis Suomi seuraavana vuonna järjestäjämaana... :roll:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

MInun kipukynnykseni ylittyi kyllä kanssa, varsinkin kun nyt jää todella lyhyt aika noiden lippujen maksamiseen.  Miksei hintatietoja voinut julkistaa edes kuukautta aiemmin, että olisi voinut jotenkin sumplia tuota rahasummaa kasaan. Tällä aikataululla se on mahdotonta. Miten on mahdollista, että maassa jossa ollaan varsin pitkällä kaikenlaisessa kuluttajansuojalainsäädännössä, voidaan pistää ihmisille tällaisia ehtoja?????  :eiei:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Häpeä on aika lievä ilmaisu tässä tilanteessa. Ihan sama, kuka laitetaan Suomea edustamaan - vaikka biisi olisi maailman paras kappale, se jää varmasti vähille pisteille protestina viisujärjestelyiden totaalisesta sössimisestä. Ainakin toivon niin.

Onpa tosi kiva olla suomalaisena jatkossa viisupiireissä se, joka tunnetaan viisut sössineen maan kansalaisena.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

en minä usko, että tänä vuonna voitetaan. tavallaan toivon ettei voitettaisi, jos kerran yle onnistuu tyrimään näin pahasti, niin miksei sitten toisen kerran, ellei sitten olla opittu virheistä.
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Hetkinen, koskas se nettilipunmyynti alkoikaan? Oliko se sen jälkeen, kun faniliput on jo pitänyt ottaa? Onko YLE  siis juoninut niin, että tarjoaa "jalosti" faneille mahdollisuuden hankkia ylihinnoitellun ja muutenkin naurettavan lippupaketin ja myy sitten mahdolliset ylijääneet liput netissä vapaana riistana, parhaille permantopaikoille? :stupido:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

Violette kirjoitti: Hetkinen, koskas se nettilipunmyynti alkoikaan? Oliko se sen jälkeen, kun faniliput on jo pitänyt ottaa?
nettilipunmyynti muistaakseni alkaa 12. joulukuuta, ellei ne ole sitten myyty loppuun (mun tietojen mukaan mitään lippumääriä nettimyyntiin ei ole varattu erityisemmin)

fanilippu hommasta ei mitään tietoa.
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Nettilipunmyynti alkaa tiistaina, eli ennen kuin nuo fanipaketit pitää lyödä lukkoon. Mutta nettiinhän ne todennäköisesti päätynevät ne paikat, jotka eivät faneille näillä ehdoilla kaupaksi mene.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

barbarossa kirjoitti:
En olisi uskonut, että pohdin jättäväni Suomessa järjestettävien Euroviisujen finaalin suosiolla väliin - tähän saakka kauhukuvat olivat siinä, että lippuja ei saa. :shock: Ajattelin, että olen valmis maksamaan mitä vain, mutta tajusin nyt, että kipukynnys ylitetty. Ja itse olen sentään työssä käyvä aikuinen imminen. En voi kuvitella, mitä tämä merkitsee opiskelijoille ja työttömille. :(
Tämä on mustakin aivan uskomatonta.  :shock: Mä olin valmis "maksamaan mitä vaan" niistä lipuista vaikka olenkin opiskelija/pätkätyöläinen, mutta kyllä mä odotin sen "mitä vaan" olevan huomattavasti halvempaa. Tuo 195 euroa oli sellainen, että mä oletin sillä pääsevän edes sille "punaiselle riville", mutta mä en todellakaan maksa 1200 markkaa jostain ullakkopaikasta.  :kurjuus: Onneksi viisuja tulee vielä myöhemminkin, mutta olisihan se nyt ollut poikaa kokea ekat liveviisut täällä koto-Suomessa. :niinpa:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Violette kirjoitti: Hetkinen, koskas se nettilipunmyynti alkoikaan? Oliko se sen jälkeen, kun faniliput on jo pitänyt ottaa? Onko YLE  siis juoninut niin, että tarjoaa "jalosti" faneille mahdollisuuden hankkia ylihinnoitellun ja muutenkin naurettavan lippupaketin ja myy sitten mahdolliset ylijääneet liput netissä vapaana riistana, parhaille permantopaikoille? :stupido:
Eikös se ala 12.12. (Zet Zet ehtikin jo sanomaan) Äkkiäkös sinne saadaan "yllättäviä" lisäpaikkoja myyntiin hyville paikoille. :niinpa: :niinpa: En kyllä olisi uskonut, että näissä viisujärjestelyissä onnistutaan sössimään jo näin alkumetreillä - toivottavasti meistä ei oteta mallia tulevaisuudessa. :evil:
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja jamit »

JuhaUK kirjoitti: Säälihän tässä on myös se, että kun nuo kategoria 1:n liput menevät siis yrityksille, jos YLE saa tahtonsa läpi, nekin penkit ovat suomalaiskansalliseen tapaan tyhjinä. Onhan se jo Suomen karsinnoista tuttua, että yli puoli salia on baarissa suoran lähetyksen aikana. Sitten sieltä firmanlippulaiset tulevat kännissä takaisin saliin buuaamaan voittajaa  :eiei:
 

Mutta kun suurin osa niistä 1 kategorian osastosta on baarissa ja keskustelee aivan jostakin muusta kuin euroviisuista!! Miltä se näyttää televisiossa ympäri eurooppaa?? a Aika lyhyt aika koulutukseen edes mjeidän naminami-mieheltä........... tää jo vaikuttaa siltä että juontajakin ois valittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Auts, Sarasvuo ja Bumströmi saarnaamassa sisäistä sankaria. Ja aulasta voi sitten ostaa seminaarikansion ynnä kirjapaketin viidelläkymmenellä eurolla.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jee YLE taitaa sössiä viisut oikein kunnolla! Mistä vetoa, että juontajiksi valitaan Heikki ja Jaana tankeroenglantia paperilapuista lukemaan ja tv-lähetyksen kuvaus on samaa tasoa kuin viime maaliskuisessa Suomen finaalissa? :tapu:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja jamit »

barbarossa kirjoitti:
Sagapo kirjoitti: Harmi kun tätä tietoa ei saatu ennen Helsingin pikkujouluja. Sillä porukalla olisi saanut jo ihan näyttävän mielenosoituksen aikaan.
Tämä ajoitus on tosiaan kurja: paitsi että huomenna on pyhä ja Suomen median katseet Linnan pukuloistossa, kuten Juhkis huomautti, niin aikaa reagointiin on älyttömän vähän, kun kaupanteko alkaa jo sunnuntaina. :eiei: Todellista kiusantekoa.

Onko joku nähnyt PUKULOistoa noissa LINNAN "bileissä" Se on kyllä pohjanoteeraus verrattuna muun maailman JUHLIIN!!!! Ja jos nuo kaikki tulee Areenalle niin VOIVOIVOI!!!!
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja jamit »

[quote="JeSSSe "]
Mä haluan yhtäkkiä Jukka Kuoppamäen edustamaan Suomea euroviisuissa  :/ eipähän olis Suomi seuraavana vuonna järjestäjämaana... :roll:
[/quote

OON vasta tässä vaiheessa keskustelua, mutta toi kuulostaa tosi BUENOLTA½!!!!!!!!!!!!!!!!!! JK voittoon jeeeeeeeeeeeeeeee (toki vitsi mutta............................)]
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kyllä sitä vaan halutaan viisufanit permannolle lippuja liehuttamaan, jotta saadaa näyttävä show Euroopalle. Eiku liput liehumaan :stupido:

Mutta että ihan 425€ siitäkin sitten meiltä vaaditte  :tanssi_02:


NO IHAN TAATUSTI!!!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

jamit kirjoitti:
JuhaUK kirjoitti: Onhan se jo Suomen karsinnoista tuttua, että yli puoli salia on baarissa suoran lähetyksen aikana. Sitten sieltä firmanlippulaiset tulevat kännissä takaisin saliin buuaamaan voittajaa  :eiei:
 

Mutta kun suurin osa niistä 1 kategorian osastosta on baarissa ja keskustelee aivan jostakin muusta kuin euroviisuista!! Miltä se näyttää televisiossa ympäri eurooppaa??
mun oma kauhuscenaario on, että nämä kaikki firman edustajat tulevat baarista suuressa kännissä huutelemaan jotain alapää-juttuja ja sitten show huipentuu, että joku innostuu menemään voittajan viereen paljastamaan itsensä  :eeek:

hyvä show; TOKI !!!  :repeilee: :repeilee:
violette kirjoitti:Jee YLE taitaa sössiä viisut oikein kunnolla! Mistä vetoa, että juontajiksi valitaan Heikki ja Jaana tankeroenglantia paperilapuista lukemaan ja tv-lähetyksen kuvaus on samaa tasoa kuin viime maaliskuisessa Suomen finaalissa?
mulla on kutina, että nimenomaan jaana ja heikki valitaan juontajiksi.
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja jamit »

  425 euroa!!!! Naurettavaa kertakaikkiaan. Mutta ketä siitä syyttäminen muuta kuin YLEÄ!!!
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

No kyllä se EBUkin on tuon hinnan tainnut hyväksyä.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Clara »

Tämä lippushow on jotain niin käsittämätöntä, että ei jaksa edes raivota  :eiei: :megafoni:

Huoh  :shock:

Lukittu