Liput

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tomato »

*jälkiviisautta* oiskohan ollut parempi jos tohon tuon lippu-uutisen ja sen lomakkeen ois voinut nähdä vaan jos ois ollu kirjautuneena sisään kuppilaan?

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Eu ... 16354  :heh:
Was tomi...

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Muistattehan tosiaan kaikki viisufaniyhdistysten aktiivit tai muuten kauan niissä mukana olleet, JOS olette jo laittaneet tilauksen Kuppilan listalle, niin laittakaa tilauksenne MYÖS yhdistyksenne tilauslistalle, jotta hirveästi Kuppilan paikkoja ei menisi niille jotka muutenkin sen saisivat yhdistyksestään. Ihan niin kuin Petri kirjoitti.

Loppupeleissä kyllä tarkastetaan, ettei ketään lasketa kahta kertaa.
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Wilson kirjoitti: En minäkään kuulu mihinkään Viisuyhdistykseen niin en varmaan voi tilata toi A-paketti Viisukuppilan kautta  :(
Ei tartte kuulua kuin kuppilaan, että voi varata meiltä lippuja. :) Eli laitappas tilaten.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Kiitos JUHKIS  :peukku: :tanssi_02:

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Todennäköisesti perheenjäsenille tms. ei voi tilata kuitenkaan lippuja, jos he eivät kuulu kuppilaan eivätkä yhdistykseen? Eli taviksia ei raahata faniaitioille...   :hiips: Tämänpäiväinen uudistus on parempaan suuntaan, mutta edelleen kaipaisin mahdollisuutta ostaa yksittäislippuja kunnollisille paikoille! Minun ahdistustani tämä uutinen ei helpottanut, koska ei ole mahdollisuutta ottaa koko viikkoa vapaaksi ja käydä harjoituksissa eikä edes mennä semiin, vaikka kuinka haluaisin.  :miettii:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Eliisa
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 410
Liittynyt: 04 Maalis 2006, 22:36

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Eliisa »

Mun äiskä on monta kertaa sanonu et liittyisit johonkin viisuyhdistykseen, mutta tuntuis oudolta liittyä kun oon vasta kohta 17. Kun eikös siellä ole suurinosa ihan aikuisia, eikä mitään munkaltaisia kersoja lol

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Wilson kirjoitti: En minäkään kuulu mihinkään Viisuyhdistykseen niin en varmaan voi tilata toi A-paketti Viisukuppilan kautta  :(
Ei tartte kuulua kuin kuppilaan, että voi varata meiltä lippuja. :) Eli laitappas tilaten.

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Miten tuo lippusysteemi nyt tapahtuu? Kun tota tossa Ogaen haastattelussa hesaris oli, että on kahenlaisia paketteja, 300 euroa ja 420 euroa?? miten ne eroaa?
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Lukee täältä kuppilasta eikä Hesarista  :peukku: Se menee juuri niin, kuin etusivulla lukee.
Hello Hi!

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Oke. selevä :D
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Taas pitää vaivata: Onko kuppilan liput parhaille paikoille myös? Okei, myönnän, olen laiska, mutta en jaksa ravata tätä aihetta kokonaan läpi. :( :puna:
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Minä tilasin Viisukuppilan kautta A-paketin...mutta en tiedä minne tilaus meni kun "Viisukuppila" tökkii nyt hiukan.....niin en tiedä minne tilaus meni.. :miettii:..mutta ei tässä ole mitään hätää...odotan jos vahvistus tulisi.  :p

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Tommi kirjoitti: Taas pitää vaivata: Onko kuppilan liput parhaille paikoille myös? Okei, myönnän, olen laiska, mutta en jaksa ravata tätä aihetta kokonaan läpi. :( :puna:
Ovat. Kaikki faniliput ovat siihen lattialle suoraan lavan eteen.
Hello Hi!

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Lippu tilattu kuppilasta :tanssi_02:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Naali »

Pääseeköhän tää sittenkin viisuihin? :kups:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Edelleen olisi toivottavaa, että jokainen tilaisi lippunsa järjestöltään, jos sellaiseen kuuluu. Siten Viisukuppilan liput jäävät muille. Tosin nämä nimet tarkistetaan vielä ja verrataan keskenään.
Hello Hi!

Avatar
Lotta76
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 295
Liittynyt: 11 Syys 2004, 14:25
Paikkakunta: Kokkola

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Lotta76 »

Millä perusteella viisukuppilan liput jaetaan?

Varausjärjestyksessä vai peräti arvotaan?

Milloin saa tietää onko saanut lipun viisukuppilan kautta?

Avatar
Sone
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 16:58

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Sone »

Lotta76 kirjoitti: Millä perusteella viisukuppilan liput jaetaan?

Varausjärjestyksessä vai peräti arvotaan?

Milloin saa tietää onko saanut lipun viisukuppilan kautta?
Tuon minäkin haluaisin tietää
että ostaako liput sunnuntaina vai saako kuppilan kautta

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Nyt kuulostaa jo paremmalta. :peukku: Kallishan tuo vieläkin on, mutta nyt hinta on siinä, mitä mä kuvittelin sen etukäteen olevankin. :)

Mutta onko niitä paketteja vielä edes jäljellä? Vai menikö kaikki kuumille kiville? :heh: Saisi nyt vielä jengin kiinni, en mä nyt sentään uskalla varailla mitään lippupaketteja, jos ne kaikki tulee mun itseni maksettaviksi. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

pitääpä minunkin pistää lusikkani soppaan...300 euroa lipuista ei ole(kai) paha hinta, sillä itse olin valmistautunut maksamaan jopa enemmän. Historiallisen viisuvoiton jälkeen olin varma siitä, että vuonna 2007 meikäpoika lähtee katsomaan viisuja  :p

Niinä samoina päivinä, kun vihdoin sain kuulla viisujen ajankohdan, marssin tyynenrauhallisesti varaamaan talvilomani toukokuuhun viikolle 19  :tanssi_02: Mitään en aio missata ja koko viikko on varattu vain euroviisuille. Tämänpä vuoksi otan mielelläni vastaan myös harjoitusten liput. Muutenhan vain kuuntelisin viisuehdokkaita levyltä.

Ainut tylsäpuoli tässä on se, että meikä on yksin liikenteessä, kun kukaan ei ole oikein innostunut lähtemään mukaan! Eiköhän siellä fanikatsomossa riitä tunnelmaa ihan muutenkin? Tietääkös kukaan, että kuinkas paljon fanikatsomoon permannolle on lippuja myynnissä? Omaan silmään ei ole kyeistä tietoa päässyt sattumaan.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Aloin harkita nyt tuota B-pakettia. Mutta kertokaapas nyt viisaammat: voinko (yrittää) varata sellaisen sekä itselleni että Kuppilaan kuulumattomalle henkilölle? En viitsisi yksin lähteä. ???
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

JuhaUK kirjoitti: Edelleen olisi toivottavaa, että jokainen tilaisi lippunsa järjestöltään, jos sellaiseen kuuluu. Siten Viisukuppilan liput jäävät muille. Tosin nämä nimet tarkistetaan vielä ja verrataan keskenään.
Ainakin mie ja nelihenkinen seurueeni olemme varanneet lippumme Kuppilasta, vaikka kuulumme myös sellaiseen järjestöön. Emme ole siis tuolla järjestön tilauslistalla kun sieltäkin suositeltiin meille Kuppilan paikkoja. Asiassa ei pitäisi olla mitään epäselvää. Luonnollinen valinta. Täällähän tuo meitin seurue höpäjää päivittäin.  :peukku:

Kiitos vielä kerran YLE:lle ja viestiä eteenpäin vieneille fani-asiamiehille. Onneksi fanien kiukkuinen ääni saatiin kuuluviin, ja monen hartaasti odottamat kotikisat muuttuvat vielä todelliseksi fantasiaksi!  :joojoo:

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

JUHKIS kirjoitti:
Ei tartte kuulua kuin kuppilaan, että voi varata meiltä lippuja. :) Eli laitappas tilaten.
Mä tietysti luin tämän vasta nyt. En mä tajunnut laittaa mun nickiä mukaan. :eeek: APUVA! :eeek: Entä saako niitä lippuja myös viisufani kavereille, jotka eivät kirjoita Kuppilaan? Hyvä kysyä tätä nyt... :puna:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Halla kirjoitti:
JUHKIS kirjoitti:
Ei tartte kuulua kuin kuppilaan, että voi varata meiltä lippuja. :) Eli laitappas tilaten.
Mä tietysti luin tämän vasta nyt. En mä tajunnut laittaa mun nickiä mukaan. :eeek: APUVA! :eeek: Entä saako niitä lippuja myös viisufani kavereille, jotka eivät kirjoita Kuppilaan? Hyvä kysyä tätä nyt... :puna:
Niin. Tämän minäkin haluaisin nimenomaan tietää.  :megafoni:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kylla ne Kuppilan liput on tarkoitettu taalla vakituisesti oleville.
Hello Hi!

FinnGuy
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 07 Joulu 2006, 22:37

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja FinnGuy »

Entäs jos ei ole vaan tullut rekisteröityä aikaisemmin, vaikka tätä päivittäin lueskeleekin? Jääkö liput saamatta? Aika sekavaa eli ... laitoin lipputilauksen vetämään, mutta koska saan tietää saanko lippuja vai joudunko kuitenkin varmuuden vuoksi sunnuntaina jonottamaan ja viemään lipun jonkun muun edestä ja syyllistymään sitten mustan pörssin kauppaan?

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Ymmärrettäväähän tuo on. Pitää vissiin sitten perua se tilaus. Tosin mä en tiedä, ovatko nuo daamit sitten Ogaen jäseniä vai eivät... Hyvä sisäinen tiedotus meillä. :puna:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

JuhaUK kirjoitti: Kylla ne Kuppilan liput on tarkoitettu taalla vakituisesti oleville.
Peesaan Ukkia.  Varsinkin kun niitä lippuja on rajoitetusti.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Muistakaahan, että niitä lippuja voi hankkia sitten vaikka OGAEn kautta, jos ei Viisukuppilassa kirjoittele. Kaikilla OGAEn jäseniksi liittyneillä on käsittääkseni oikeus hankkia lippuja OGAEn kautta. Eihän se toki ole varmaa, riittääkö niitä kaikille.
Viimeksi muokannut Violette, 07 Joulu 2006, 22:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Ogaella oli vain taannoin jotain nettiongelmia. Toisen seuralaisen hakemus on kuulemman huomioitu, mutta varmistusta ei ole tullut. Ja toinen ei saanut hakemusta aikoinaan läpi. :( No voi kökkö! Mä ehdin jo innostua. :( Ja aivan totta tuo on, että pienestä kiintiöstä ei ulkopuolisille riitä. Mä ehdin vaan innostuksissani taas sössiä. :(
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Lukittu