Liput

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Älä Halla etukäteen murehdi.  :hali:
Varmasti tulee jossain vaiheessa ilmoitus kun molempien fanilippuja välittävien tahojen listat ovat täynnä. Siihen asti kannattaa pitää toivoa yllä.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Ja perhana! Olen mä ainakin LISTALLA! :heh: Eri asia sitten on, että onko siitä mitään hyötyä. - Mutta listalla ollaan! :rofl:

Äkkiä nämä tilanteet muuttuvat, tänä aamulla mä olin aivan Biorexin kannalla ja nyt olen taas kovalla tohinalla menossa Hartwallille. :heh: Mitähän huomenna? :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

JuhaUK kirjoitti: Kylla ne Kuppilan liput on tarkoitettu taalla vakituisesti oleville.
Aktiivisuuden (=kirjoittelu?) vuoksi peli on varmaankin menetetty minun kohdalla  :eiei:  noh, enivei oonpa kuitenkin seurannut näitä sivuja aktiivisesti jo kohta 2,5 vuotta...kai sekin jotain merkkaa  :roll:

Siis jos olen ymmärtänyt oikein, niin on sama kummalta lippunsa pyrkii lunastamaan siis viisukuppilasta vai OGAE:lta? Eli molemmilla on siis yhtein lippupooli jaettavana?

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Kyllä, ja oikeudenmukaisuuteen pyritään, viimeiseen asti.
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja lharju »

Loistavaa, loistavaa ja loistavaa :tapu: :tapu: :tapu: :peukku:

Huonompi homma on taas se, että tänään varmistetut suunnitelmat menivät taas ihan sekaisin, mutta lopputulos on toivottavasti parempi.

Sitä vaan kuitenkin olisi kiva tietää, että kuinka suosittu Kuppilan ja muiden faniyhdistysten kiintiö on? Kauhuskenaario onkin nyt se, että 15. päivä ilmoitetaan, että ähäkutti, etpäs pääse mukaan, ja finaaliliput on myyty Lippupalvelun kautta jo aikapäiviä sitten loppuun :eeek:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

lharju kirjoitti: Kauhuskenaario onkin nyt se, että 15. päivä ilmoitetaan, että ähäkutti, etpäs pääse mukaan, ja finaaliliput on myyty Lippupalvelun kautta jo aikapäiviä sitten loppuun :eeek:
Eikös noissa lippupalvelun lipuissa ole kuitenkin pari päivää maksuaikaa?  :miettii: Harvemmin sieltä tulee mitään ostettua, mutta noin mä olen ymmärtänyt - siis puhelin- ja nettivarausten kohdalla.
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tomato »

Paljonkohan täällä oli eilen rekisteröityneitä jäsenia?
Was tomi...

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33323
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Pete »

Onpa hyvä, että lippuasiat saatiin oikealla mallille.
Liput taitavat kyllä kuitenkin mulla jäädä ostamatta, mutta Helsingin tunnelmasta luulen silti pääseväni nauttimaan. :)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Halla kirjoitti: Eikös noissa lippupalvelun lipuissa ole kuitenkin pari päivää maksuaikaa?  :miettii: .
Muistaakseni joskus on ollut 7 tai 14 päivää aikaa käydä lunastamassa liput postista.  :peukku:

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Mietin myös hädissäni milloin saa varmistuksen saiko piljettinsä vaiko ei mutta vastaus olikin siellä lipputilauskaavakkeessa:
Faniliput ovat myynnissä vain 15.12.2006 asti. Saat hyväksytystä tilauksesta vahvistuksen, viitenumeron ja Viisukuppilan tilinumeron sähköpostilla viimeistään 15.12.2006.
Eli muu myynti ennättää alkaa ennen kuin vahvistusta Kuppila-paketista saanut. No, toivotaan parasta. Elämme jänniä aikoja.

Oks, lharju ennätti samasta aiheesta jo...
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Margot »

Margotin ja Naalin porukka jännää nyt sitten, miten käy, kun meillä olis mukana myös Kuppilaan rekisteröitynyt mutta ei-kirjoittava Margotin naissisko ja ainoastaan Kuppilan IRC-kanavalla kirjoittava Margotin miesaviomies. :/ Mut onpahan ainakin yritetty sit.
What color is your life?

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Olisiko tuohon hakemukseen muuten pitänyt laittaa myös tämä nimimerkki? :miettii: Ihan sillä mietin, että jos jostain kumman syystä noita lippuja jääkin yli ja meidän seurueellekin niitä riittää. :p
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Mickey Joe
Maistelija
Maistelija
Viestit: 47
Liittynyt: 04 Kesä 2006, 20:11
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Mickey Joe »

Toivottavasti se aktiivisuus lippuja jaettaessa tarkoittaa myös Viisukuppilassa vietettyä aikaa... nytkin olen töissä. Sähköpostia joutuu kirjoittamaan päivän mittaan niin paljon, etten olen ehtinyt/jaksanut kirjoittaa tänne viisukommentteja.

Istuuhan jossain ravintoloissakin vain ihmisiä, jotka käyvät esimerkiksi vain joka päivä juomassa jotakin ja lukemassa esimerkiksi lehden. Ei kai sellainen asiakas ole yhtään huonompi verrattuna siihen, joka haluaa koko ajan kommentoida ja spekuloida kaikkea  ???

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Viisukuppilalla on kuitenkin aika pieni lippukiintiö, ja minusta on ihan täysin ymmärrettävää että lippuja jaetaan sitten aktiivisimmille käyttäjille. Onneksi on olemassa myös faniklubit, joista lippuja saadakseen ei ole pakko kirjoittaa tiettyä määrää viestejä. Tosin tuskin sielläkään lippuja ihan kaikille halukkaille riittää, luulisin että täytyy turvautua esim. arvontaan jos lipun haluajia on enemmän kuin itse lippuja. Oli miten oli, kaikki eivät välttämättä lippua saa ja siihen on tyydyttävä, jollain tavalla se täytyy ratkaista kuka ne saa. On toki ikävää, ettei faniorganisaatioille saatu niin paljon lippuja, että kaikille varmasti riittää, mutta elämä ei ole aina reilua. :(
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Apua apua!!!! Tekisi mieli jo tilata lippupaketti, mutta pitäisi kai ekaks kysyä kavereilta, että haluavatko saman paketin. Kello on niin  hurjasti jo, ettei voi soittaakaan. Toivottavasti huomenna vielä ehtii...... :/

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12017
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja sziget »

Hyvin toimittu, ja hyvä kun Ylekin otti palautteen varteen. Fanitilausten ohjeistuksessa vain on vielä pari epäselvyyttä.

Ensinnäkin: useimmat varmaan haluaisivat A-paketin. Kun ne loppuvat, jääkö tilaaja kokonaan ilman lippuja vai onko hänellä vielä mahdollisuus B- tai C-pakettiin? Nyt ei oikein tiennyt, millainen tilaus olisi kannattanut jättää.

Toiseksi: tilauslomakkeessa ei kysytä mitään jäsenyystietoja. Kuppilan pitäjillä on ne varmaan ulottuvilla muutenkin, joten se siitä. Mutta kerrottehan pakettien jakoperusteet julki jahka ehditte, kun me hitaat ja hiljaiset jäsenet niitä kuitenkin ihmettelemme.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja lharju »

lharju kirjoitti: Fine, minun ratkaisuni on kuitenkin se, että menen suosiolla istumaan yläkatsomoon.
Eli toisin sanoen pistin juuri yhden A-paketin tilauksen fanikatsomoon. Näin se homma etenee :tapu:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

lol kauheen loogista  :tanssi_02:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja ashanti »

lharju kirjoitti:
lharju kirjoitti: Fine, minun ratkaisuni on kuitenkin se, että menen suosiolla istumaan yläkatsomoon.
Eli toisin sanoen pistin juuri yhden A-paketin tilauksen fanikatsomoon. Näin se homma etenee :tapu:
Ja vielä sitten sanovat, että naiset ovat ailahtelevaisia.  :mrgreen:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Lordi kirjoitti: Lippu tilattu kuppilasta :tanssi_02:
MuzaMaza kirjoitti: Ainakin mie ja nelihenkinen seurueeni olemme varanneet lippumme Kuppilasta, vaikka kuulumme myös sellaiseen järjestöön. Emme ole siis tuolla järjestön tilauslistalla kun sieltäkin suositeltiin meille Kuppilan paikkoja. Asiassa ei pitäisi olla mitään epäselvää. Luonnollinen valinta. Täällähän tuo meitin seurue höpäjää päivittäin.  :peukku:
Kaikella kunnioituksella, rakkaat ystävät, enkä todellakaan halua pahoittaa teidän mieltänne, mutta:

toinen teistä on yhdistyksenne hallituksen jäsen ja toinen OGAESC-vastaava. Te ihan varmasti saisitte paikkanne sieltäkin. Sillä, että otatte lippunne Kuppilan kiintiöstä, te vain saatatte rajata joitakin toisia kuppilalaisia lipunsaannin ulkopuolelle. Ja vastaavasti edistää joidenkin tuiki tuntemattomien lipunsaantia. Ellei sitten teitä loppupeleissä kuitenkin lasketa kuuluvan sittenkin yhdistyksenne kiintiöön, niin kuin toivottavasti tapahtuukin. Sillä mitä paikkoihin tulee, niin eikö ne olleetkin kaikki samassa köntässä, jotta ihmiset pääsisivät istumaan toistensa viereen yhdistyksestään riippumatta? Joten voisitte aivan hyvin vaatia paikkaanne nimenomaan yhdistyksestänne, kun kerta olette siellä aktiiveja. Eivätkös muutkin aktiivinne tee samoin?

Itse olen ensimmäiseksi varannut paikan oman yhdistykseni kiintiöstä. Myönnän, että minäkin olen eräästä syystä laittanut varmuuden vuoksi anomuksen Kuppilankin kiintiöön, mutta minulle selitettiin että loppupeleissä se tultaneen silti laskemaan yhdistykseni kiintiöön, joten luultavasti vedän hakemukseni turhana kohta pois Kuppilan kiintiöstä. Toivon, että oikeudenmukaisuuden nimessä teidänkin kohdalla menetellään samoin.

Haluan yksinkertaisesti vain sanoa, että kenenkään ei pitäisi voida kieltää teitä yhdistyksenne aktiiveja saamasta lippujanne yhdistyksenne kautta, eikä kenenkään näin ollen pitäisi väkisin ”työntää” teitä kohti Kuppilan kiintiötä. Pyydän, vaikuttakaa asiaan. Yhdistyksessänne on kuulemma noin 500 jäsentä ja te olette 10 aktiivisimman joukossa, joten totta kai lippu siitä kiintiöstä kuuluu teille! :peukku:

Saa lähettää yksäriä asiasta :)
Viimeksi muokannut Huilumies, 08 Joulu 2006, 01:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja lharju »

MuzaMaza kirjoitti:
Halla kirjoitti: Eikös noissa lippupalvelun lipuissa ole kuitenkin pari päivää maksuaikaa?  :miettii: .
Muistaakseni joskus on ollut 7 tai 14 päivää aikaa käydä lunastamassa liput postista.  :peukku:
Paitsi jos käy ostamassa liput Lippupalvelun toimistosta, niin silloin ne on maksettava saman tien. Livenä lippuja kun ei voi varata, voi vain ostaa. Ja kokemus osoittaa, että suosittuihin tapahtumiin varmin tapa saada lippu on mennä paikan päälle, sillä Lippupalvelun puhelinlinjat ovat tukossa aina muutenkin, kuinka siis silloin, kun myyntiin tulee jokin konsertti, jonka kysyntä voi olla erittäin korkea? Uskaltaisin laskea viisufinaalin tähän mukaan, jos liput on aikaisempina vuosina myyty tunnissa loppuun.

Tuo vahvistuksen odottaminen 15. päivään on pienoinen ongelma. Kysyisinkin nyt Viisukuppilan vastaavalta lipunmyynniltä, että olisiko mitenkään mahdollista ilmoittaa ENNEN sunnuntaita pakettinsa tätä kautta varanneille, että onko asia ok? Ymmärrän toki, että kaikki asiat eivät ehkä ole selvillä vielä silloin, ja jos tosiaan kävisi niin, että ylimääräisiä lippuja jää vielä 15. päivänä, niin silloin jotkut fanit voisivat kenties ottaa avecinsa ja ystävänsä mukaan. Mutta jos on jo tilannut Viisukuppilan kautta liput vain ja ainoastaan itselleen tai pelkästään Viisukuppilan "aktiivisille" jäsenille, niin olisiko mitenkään mahdollista hyvissä ajoin ennen su 10. päivää ilmoittaa, onko varaus hyväksytty vai ei? Tällaista siis kyselen.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Huilumies kirjoitti: Kaikella kunnioituksella, rakkaat ystävät, enkä todellakaan halua pahoittaa teidän mieltänne, mutta:

toinen teistä on yhdistyksenne hallituksen jäsen ja toinen OGAESC-vastaava. Te ihan varmasti saisitte paikkanne sieltäkin. Sillä, että otatte lippunne Kuppilan kiintiöstä, te vain saatatte rajata joitakin toisia kuppilalaisia lipunsaannin ulkopuolelle. Ja vastaavasti edistää joidenkin tuiki tuntemattomien lipunsaantia.
En ole lordi enkä maza, mutta vastaan kuitenkin. Dilemma tässä on edessä JOKA TAPAUKSESSA! Kumpainenkin on saanut vain rajallisen määrän lippuja jakoon faneille.
Jos otat kuppilasta, estät joitain toisia saamasta lippua ja jos otat OGAEsta niin JÄLLEEN estät joitain toisia saamasta lippua. Mistä sitä etukäteen voi tietää, kumpaan tulee enemmän  lippuvarauksia!  :miettii:

Ongelmia tulee eteen jokatapauksessa.....  :tanssi_02:
Tilaat sieltä tai täältä niin valituksia tulee
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja petri »

Kyllä, siis tuossa lukee että vahvistus tulee viimeistään 15. pvä, mutta yritämme tottakai tehdä listavertailuja jo ennen 10:ttä päivää ja vahvistaa ainakin osan lipuista.

Viisukuppilan A-paketteihin on tullut tilauksia huomattavasti enemmän kuin mitä niitä on tarjolla. Osa jää valitettavasti ilman semi- ja finaalilippua. Sen sijaan B- ja C-paketteja on vielä jonkin verran jäljellä.

Pisimpään mukana olleet ja aktiivisimmat kuppilassa kävijät ovat etusijalla noihin paketteihin. Seuraavaksi tulevat uudemmat tapaukset ja vasta viimeisenä ulkopuoliset tilaukset.

Osan lipuista joutuu ehkä arpomaan.

Kuvittelisin että Ogaen ja Viisufanien kaikkein aktiiveimmat jäsenet hallituksineen ovat lipuissa etusijalla heidän omissa kiintiöissään, joten näiden pitäisi siirtää tekemänsä lippuvaraukset omille tahoilleen.

Danne
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Marras 2006, 00:03

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Danne »

Lipuista haaveillaan täälläkin. Jos pääsis vaik jiiveen kanssa viisuihin  :miettii:
Viimeksi muokannut Danne, 08 Joulu 2006, 02:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja jv »

Parhaamme tietysti yritämme kaikilla tahoilla, vaikka päällä seisten  :tanssi_02: 
Danne kirjoitti: Lipuista haaveillaan täälläkin. Jos pääsis jiiveen kanssa viisuihin  :miettii:
jiivee

Helsinki

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Tää tilas Jpään delegaatiolle liput ja nyt vaan kädet ristissä  :pliis: rukoillaan, että meillekin riittää .....

Sitä vaan jäin miettimään, jotta jos niitä lippuja kuitenkaan ei onnistu saamaan, niin olishan se b tai c pakettikin sitten ollut parempi vaihtoehto kun ei mitään. Nekin vaan taitaa olla siinä vaiheessa menneet, kun tieto tulee.... :eeek:

Mutta kiitokset kaikille lippuasioita hoitaneille ja hoitaville :tapu:. Olette tehneet kovan homman ja työnne senkun jatkuu. Iso  :hali:!!!
Viimeksi muokannut Nadi, 08 Joulu 2006, 07:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
anky
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 05 Syys 2004, 16:43

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja anky »

:pliis:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Nyt minulle tuli aika iso huoli, jos tilauksia on jo nyt enemmän kuin kiintiötä. Olen välttääkseni ristikkäisyydet antanut ystäväni hoitaa lipputilauksen. Haluan ehdottomasti sekä finaaliin että semifinaaliin.

Olen ollut jo muutaman vuoden ajan aktiivinen fanitoimija ja siitä tuskin lienee kenelläkään epäilystä. (Jos joku tahtoo tästä järjestää draamaa, niin voi toki väittää vastaan. :heh:) Kuitenkin nyt yhdistyksiin sitoutumattomana henkilönä tilanteeni onkin huomattavasti hankalampi.

Kiitos Petrille aktiivisuudesta ja varsinkin siitä tiedosta, ketkä ovat etusijalla. Olen samaa mieltä niin Huilumiehen kuin Petrinkin kanssa siitä, että yhdistyksien aktiivit kuuluvat yhdistyksilleen.

Yhdyn Nadin sanoihin. :joojoo:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

On se kiva lukea tällaisia ilouutisia vasta tänään, kun
Viisukuppilan A-paketteihin on tullut tilauksia huomattavasti enemmän kuin mitä niitä on tarjolla. Osa jää valitettavasti ilman semi- ja finaalilippua. Sen sijaan B- ja C-paketteja on vielä jonkin verran jäljellä.
Noh, ehkä mä jotenkin sinne viisuihin pääsen... Hyvä kuitenkin, että faneja tultiin vastaan  :peukku:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

ekaksi kiitos kaikille jotka saivat YLEn muuttamaan hintapolitiikan, oivasti toimittu!  :)

mina jatan kuitenkin suosiolla finaalin valiin vaikka olemme jo lentoliput viisuviikoksi Hesaan taalta Uudesta Seelannista jo ostaneetkin. Pistin juuri asken varauksen B-pakettiin jotta saisi edes jonkunlaista makua live-toiminnasta, toivottavasti tarppaa!

Lukittu