Liput

ESC 2007 -arkisto.
AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mulle tuli Hotmailiin vahvistus tänään tosta A-paketista!  :joojoo:  Ja minä ainakin pokkaan pilettini maanmainion viisukuppilamme tiskiltä sitten toukokuussa!  :joojoo: Toivotaan, että teille muillekin tulee se vahvistus tiliyhteys-tietoineen pikapuoliin?!  :peukku: :hali:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Onko Antsalla ruksia kirjatussa kirjeessä  ???

NÄÄ ON TÄRKEITÄ JUTTUJA!?  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Pääasia et on lippu, ja ei haittaa vaikka sen saa tiskiltä :peukku:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti: Onko Antsalla ruksia kirjatussa kirjeessä  ???

NÄÄ ON TÄRKEITÄ JUTTUJA!?  :heh:
Ei mun mielestä ollu.. Siis miksi pitäs olla, jos kerta pokkaan nuo hauskat "litterat" tiskiltä?!?  :shock: TELL ME SWEETIE!  :megafoni:  :hali:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

NO SITÄHÄN MIE JUST TARKOTAN!!!  :stupido:

Mistä viisukuppila tietää, että aiot ne pokata sieltä tai tuolta?
En minä ole mitään sanonut, että ne sieltä tai tuolta pokkaan tai en pokkaa ja SILTI MINUN VAHVISTUSMEILINI olettaa, että mä haluan ne kirjattuna kirjeenä ja hintana on silloin 305.00€

NIH!! :harmonikka:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mä en ole saanut mitään ilmoitusta mistään.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Anna_M kirjoitti: Nyt on vissiin jo tullut tietoa sähköpostiisi?
Mulle ei ole vieläkään tullut mitään ja nyt alkaa pikkuhiljaa iskeä paniikki, että jos mä olenkin nähnyt vain unta noista lipuista! :eeek: Tuleeko nuo ilmoitukset aakkosjärjestyksessä? Siinä tapauksessa mä voisin vielä yrittää koota itseni. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Tää kokoaa kanssa itseään. Odottavan aika on jännittävän pitkä. :jouluhymy:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Vahvistus tuli tännekin, kiitos ja kumarrus!  :tapu: Mä tilasin myös kirjeenä, koska en vielä toukokuun alussa oo Hesassa.

Ottiko kukaan muu sitä vakuutusta? Ite päädyin siihen, koska en antais sitä IKINÄ itelleni anteeksi jos posti onnistuisi kadottamaan lippuni  :eiei:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kirjattu kirje on ihan kiva, mutta siinä on rajoitettu vastuu:
Kirjattu lähetys

Jos sisällä on oikeesti arvokasta, sen voi lähettää vakuutettuna
Vakuutettu postilähetys

Vakuutettu lähetys on muutaman euron kalliimpi kuin kirjattu:
Hinnat

Tosin harvoin posti kadottaa oikeesti lähetyksiä,
muistaakseni yli 99,99% tavallisista lähetyksistä menee perille.
ja lisämaksullisissa lähetyksissä prosentti on vielä korkeampi.

Sensijaan puheet siitä, että joku kirje, varsinkin laskun sisältävä, on vaan kadonnut, itse asiassa ei ole koskaan tullut edes perille, on kovinkin yleisiä.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
kutvonen
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 83
Liittynyt: 07 Syys 2006, 19:37
Paikkakunta: pietarsaari

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja kutvonen »

Juu a-lippu tuloo kirjattuna. :jihuujippii: :jvvv:
jaahas joo, siks sanaks vaan!

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tomato »

Cyrano kirjoitti: Lippupalvelujen lippujen kääntöpuolella on pienellä hyvin paljon tekstiä, joka on ilmeisesti tarkoitettu luettavaksi.

Tavanomaisten vastuuvapaushöpinöiden lisäksi myös asiaa kuten
"Suosittelemme kuulosuojaimia" ja "Kuumuus pilaa lipun"
sekä
"Lippujen jälleenmyynti, luovuttaminen oheistuottena tai toisen tuotteen tai palvelun myynnin yhteydessä ilmaiseksikin on kielletty..."

Kovaa tekstiä. Onneksi tuolla virkkeellä on sivulause:
"...ilman Lippupalvelun nimenomaista kirjallista suostumusta."

Tarkoittaako tämä sitä, että jos on ostanut lipun lahjaksi, niin pitää anoa Lippupalvelusta kirjallista lupaa joululahjan antamiseen?

Tämä tuli yllättäin ja pyytämättä..
"tai toisen tuotteen tai palvelun myynnin yhteydessä ilmaiseksikin on kielletty..."

Eli saa antaa ilmaisesi muttei jonkun ostoksen kylkiäisenä :)
Was tomi...

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tomato »

Violette kirjoitti:
tomato kirjoitti: Miksei lavan sivussa olevia lippuja myydä? Vaikkei sieltä paljon suoraan lavalle näykkään niin pääsee ees fiilikseen.

Ei Formuloissakaan huonoilta paikoilta mitään näe.
Myytiinhän niitä ja menivät nekin hetkessä...
Mutta vielä sivummalta eli noi valkoiset alueet
http://www.yle.fi/eurovision/kuvat/kartta.html

Jos lavan reunoilla ei ole näköesteitä niin oishan noikin ihan välttävät paikat ehkä?
Was tomi...

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Leo »

Vahvistus erittelyineen tuli tänään! Maksoin heti ja olen iloinen, että liput tulevat kirjattuna kirjeenä. Lisäksi tuon postivakuutuksen (kirjattu kirje 5 € + 7 € lisää) maksaa mielellään, kun kyse on tällaisesta arvopostista! Hyvää työtä Viisukuppila! :clap:

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Viisukuppilan Lippupalvelijoille :  :jihuujippii: :kiitos: :kiitos: :kiitos: :kiitos: :kiitos: :kiitos:
:termari:

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Robby »

Mitä ihmettä tuolla Lippupalvelussa tapahtuu? Kokeilin huvin vuoksi tänään viisulipunmyyntisivuja kymmenen jälkeen illalla ja kuinka ollakaan siellä oli yhtäkkiä kaikkiin tilaisuuksiin lippuja. Onnistuin saamaan frendeilleni pari lippua semiin ihan ok-paikoilta... :miettii:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Semipaketteja näytti olevan tarjolla.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Robby »

Vielä selvennykseksi...ensin kaikki tilaisuudet olivat loppuunmyytyjä ja sitten hetken päästä kaikissa olikin tilaa. Ja sitten noin tunnin sisällä kaikki myytiin loppuun.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mulla on taas ongelma (milloin mulla ei olisi :roll: ), jos jostain kummallisesta syystä tuo kirjattu kirje katoaisi, niin korvaako posti kirjeen sisällön tai osan siitä? :miettii:
Postin nettisivuilla puhutaan enintään 340 euron korvauksista, mutta sitä ei vissiin jokaisesta kadonneesta kirjeestä makseta?

Ehkä mun kannattaisi suosiolla ottaa tuo vakuutus, kun stressaan tästä niin hirveästi. :rofl: Mulla ei ole koskaan yksikään lasku jäänyt tulematta ja kaikki mun lähettämät kirjeet on mennyt perille. Mä periaatteessa luotan, että kirjattu kirje tulee yhtä varmasti perille kuin mätkyt, mutta entä jos... :/
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

Robby kirjoitti: Onko joku selvillä mistä ja moneltako kannattaa kysellä torstaina mahdollisesti lunastamattomia lippuja?
Saman itsekin haluasin tietää. :miettii:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Voi luoja noiden kanssa... http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=43506921 :eiei:

Itse kokeilisin klo 8, 9 ja 12 Lippupalvelua huomenna - tai siis tänään.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja petri »

Nyt on kaikki kirjelmät postitettuna erittelyineen, siihen menikin reilusti enemmän aikaa kun selviteltiin sähköpostia, tilausmuutoksia,  tupla-, tripla- ja lisätilauksia sekä yhdisteltiin lisäpaketteja, vertailtiin listoja...

Jos joku ei ole vieläkään saanut erittelysähköpostia niin laittakaa ihmeessä viestiä tickets @ viisukuppilaan.
- Kaikille A-paketteja tilanneille on viime viikolla lähetetty sähköpostia, joko ilmoitus siitä että on lipun saanut tai sitten sen ettei ole saanut.
- Kaikki B- tai C-pakettien tilaukset on hyväksytty ja niistä on myös lähetetty sähköpostierittely. Päällekkäiset tilaukset on pääsääntöisesti poistettu kuppilan tilauksista ja jätetty Ogaeen.

Viisukuppilan päämajassa on mystinen kristallipallo josta me kurkattiin että haluuko Gente liput tiskiltä vai ei  :heh: 

Siinä tilauslomakkeessa oli oletusarvoisesti pallero kirjatun kirjeen kohdalla, ja jos siitä ei välittänyt niin kirjattua kirjettä pukkaa. Eli se infopistetoimitus piti erikseen valita. Mutta pistäkää sähköpostia tickets-osoitteeseen jos haluatte muuttaa toimitustapaa.

Viisukuppila tarvitsee kirjeen lähettämisestä postin kautta todistuksen ja kuitin. Posti luovuttaa lähetyksen vain vastaanottajalle henkilökohtaisesti kuittausoikeuden rajoituksen takia.

Posti ei korvaa raha- tai arvoesinelähetyksiä ilman postivakuutusta. Kirjattu kirje ei postin mukaan vielä tuo suojaa arvolähetyksiä varten, mutta on huomattavasti turvallisempi kuin tavallinen 1.luokan kirje. Tänään haastattelemani postin asiakaspalvelija sanoi ettei suoralta kädeltä muista yhtään ainoaa tapausta jolloin kirjattu kirje olisi kadonnut. (En tosin tiedä kuinka pitkä työhistoria oli kyseessä.) Jos haluat pelata viimeisen päälle niin pyydä toimitustavaksi muutettavan infopistenouto tai postivakuutettu lähetys. Harmi etten hoksannut laittaa tuotaa postivakuutusta jo tilauslomakkeen vaihtoehdoksi. Sinänsä rahallisesti arvokkailla lipuilla on myös se toinen arvo jota ei voi rahassa edes mitata...

B- ja C-pakettien myynti päättyy torstai-iltana kello 20.00. Näitä lippuja on vielä jonkin verran jäljellä siirtyneen lisäkiintiön takia. Nyt on siis viime hetket käsillä ennenkuin me luovutamme ylimääräiset harjoitusliput Lippupalvelun yleiseen myyntiin (ilmeisesti myös kalliimmalla hinnalla).

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

petri kirjoitti: Viisukuppilan päämajassa on mystinen kristallipallo josta me kurkattiin että haluuko Gente liput tiskiltä vai ei  :heh: 
OBJECTION!!  :harmonikka:
Mie tahon lippuni samalla tavalla kuin muu seurueenikin  :jihuujippii:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

petri kirjoitti:

Siinä tilauslomakkeessa oli oletusarvoisesti pallero kirjatun kirjeen kohdalla, ja jos siitä ei välittänyt niin kirjattua kirjettä pukkaa. Eli se infopistetoimitus piti erikseen valita. Mutta pistäkää sähköpostia tickets-osoitteeseen jos haluatte muuttaa toimitustapaa.

Et katsotaan tarkempaan niitä palleroita  :heh:
Hello Hi!

Avatar
ulkomaistunut
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 22 Helmi 2006, 21:57

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja ulkomaistunut »

:jihuujippii:

Ihan Tiedoksi kaikille jotka eivät ole lippuja saaneet, älkää heittäkö pyyhettä kehiin!

Olen tänään kello 08.00 - 10.00 Suomen ja Istanbulinkin aikaa (torstai 14.12) välillä ahkeralla 'refresh' toiminnon käyttämisellä onnistunut saamaan omalle porukallemme 4 lippua semiin, 4 lippua finaaliin ja vielä harkkoihinkin kaikkiaan 4 lippua, eli liput palautuvat myyntiin yksi kerrallaan manuaalisen tarkastuksen jälkeen:)
''''Paint the sky with stars''''
[/quote][/i] :harppu:

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Halla kirjoitti: Mulla on taas ongelma (milloin mulla ei olisi :roll: ), jos jostain kummallisesta syystä tuo kirjattu kirje katoaisi, niin korvaako posti kirjeen sisällön tai osan siitä? :miettii:
Postin nettisivuilla puhutaan enintään 340 euron korvauksista, mutta sitä ei vissiin jokaisesta kadonneesta kirjeestä makseta?

Ehkä mun kannattaisi suosiolla ottaa tuo vakuutus, kun stressaan tästä niin hirveästi. :rofl: Mulla ei ole koskaan yksikään lasku jäänyt tulematta ja kaikki mun lähettämät kirjeet on mennyt perille. Mä periaatteessa luotan, että kirjattu kirje tulee yhtä varmasti perille kuin mätkyt, mutta entä jos... :/
Me olemme varmaan sukulaisia Halla....minäkin stressaan ja funderaan tällä että minun liput häipyy johonkin.. :pliis:...ja sitten jos/kun liput on turvallisesti kotona niin varmaan piilotan niitä niin hyvin että en löydä niitä  :kups:

Ylläpitäjä Perti.....ohoi.......älä hukkaa minun liput.......koska pitää/täytyy maksaa A-paketin........voin koska tahansa maksaa.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Wilson kirjoitti: Me olemme varmaan sukulaisia Halla....minäkin stressaan ja funderaan tällä että minun liput häipyy johonkin.. :pliis:...ja sitten jos/kun liput on turvallisesti kotona niin varmaan piilotan niitä niin hyvin että en löydä niitä  :kups:
Mun pitää varmaan ilmoittaa tänne, että mihin mä säilön nuo liput.  :heh: Saatte sitten neuvoa, kun mä tulen toukokuussa itkemään, etten löydä niitä mistään. :heh:

Ja mä päätin luottaa Suomen Postiin, enkä ottanut vakuutusta. Olisi aivan uskomattoman kauhean superhuono tuuri, jos kirjattu kirje katoasi juuri tällä kertaa. :stupido: Ja jos mulla on niin huono tuuri, niin ehkä sitten on parempi, etten mä edes pääse viisuihin. :stupido:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mulla on yksi tuttu, joka on erittäin fanaattinen Lou Reed -fani. Kun Lou Reed tuli Suomeen, tyyppi osti kaksi lippua, jotka säilytti eri paikoissa, siltä varalta, jos toinen sattuisi hukkumaan...
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Pitäisköhän Viisukuppilan laajentaa vielä palveluaan viisulippujen säilytyspalveluksikin...? Ympärivuorokautinen vartiointi, mutta ennaltasovittuina vierailuaikoina pääsisi omaa lippuaan hypistelemään  :mitvit:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Anna_M:llä on muuten ihan hyvä idea, mutta entä jos muste heikkenee tuosta hypistelystä? :eeek: Kyllä se on parasta säilöä nuo liput vitriinissä ja omistajat voivat sitten ihailla niitä lasin takaa samalla tavalla kuin isät kävivät ennen katsomassa lapsiaan synnytysosastolla. :miettii: Vierailuaikojen ulkopuolella kaikki valot olisivat tietenkin kiinni, etteivät liput vaurioituisi.  ;)
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Lukittu