Re: Vs: Thunderstone

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Thunderstonen kappaleista

Forevermore
83
67%
Face in the mirror
40
33%
 
Ääniä yhteensä: 123

hikkari
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 8
Liittynyt: 15 Marras 2006, 19:09

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja hikkari »

Mistä tieto on peräisin?

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

wigwam kirjoitti:
Thunderstonen uusialbumi Evolution 4 0 tulee myyntiin (ainakin cdon:ssa) 16.3.2007  :joojoo:
Erm... CDONista...  ;)
Hello Hi!

Avatar
Sone
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 16:58

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Sone »

Mun ehdoton ykkös suosikki

tekee tosi loistavaa musaa ja pasin ääni on tosi hyvä  :peukku:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ainakin livenä kuulostavat hyvältä ja liven perusteella meinasin vuosia sitten levyn hankkiakin, mutta päädyinkin Tuskassa 2003 saksalaistekeleeseen Edguyhin, joten siksi levyä ei ole vieläkään... mutta ehkä jossain vaiheessa. :)

Mutta itse en toivo tätä bändiä viisuihin... tällä kertaa ei hevillä voiteta... missään maassa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

hikkari kirjoitti: Mistä tieto on peräisin?
http://www.thunderstone.org/newalbumnews.html

Onkohan tossa muuten noiden viiden mainitun kappaleen joukossa myös näiden kahden kilpailukappaleen nimet? :miettii:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33363
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tämän päivän jommassa kummassa iltapäivälehdessä oli juttu, jossa Pasi kertoi (ainakin toisen) viisubiisin olevan kaikkien aikojen rankin Suomen viisuhistoriassa. :/
Eli ilmeisesti biisi on jopa rankempi kuin Bringing back the balls to rock. :eiei:
Viimeksi muokannut Pete, 27 Joulu 2006, 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Vs: Suomen karsinta 2007: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

JeSSSe kirjoitti: Tästä mä en tykkää vaikka laulaisivat mitä.
Rankasti sanottu mutta lähden peesiin (jätettäköön kuitenkin pieni perääntymismahdollisuus ovi raolleen)  :huihui:

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Satua »

Pete kirjoitti: Tämän päivän jommassa kummassa iltapäivälehdessä oli juttu, jossa Pasi kertoi (ainakin toisen) viisubiisin olevan kaikkien aikojen rankin Suomen viisuhistoriassa. :/
:rok:

junttapulla
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 08 Marras 2006, 01:33

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja junttapulla »

Sellaista huhua on liikkeellä! Ei mitään laulelmaa, ei mitään hilipatahippaa!

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Tästä mä en tykkää  :eiei:  Kun aikuinen mies kiljuu niin, että kuulostaa kuin sukkahousut puristais väärästä paikkaa, niin ei hyvä. Muutenkaan en ymmärrä, että miksi kannattaisi lähettää tästä genrestä tuollainen Suomenkin tasolla alle keskitason oleva bändi. Ihan jo pelkästään Suomesta löytyisi helposti sata parempaa tämän tyylin taitajaa, jonka takia tästä juuri kukaan ei ole paljon kuullutkaan vaikka levyjäkin on tullut.

Tuomio ennen kuin itse biisiä olen kuullut: Huono  :maukka:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30912
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Tai sitten tästä ei ole paljon kuultu, koska levy-yhtiö on saksalainen, bändi keikkailee rajojemme ulkopuolella enemmän kuin Suomessa ja markkinointikin on täällä jäänyt vähäiseksi. Näistä lähtökohdista pystyy itse asiassa - mielestäni jopa loogisemmin - perustelemaan päinvastaisen näkökannan. Bändistä ei ole paljon kuultu mutta silti se on saavuttanut kahdella viimeisellä albumillaan kohtalaiset listasijoitukset (13. ja 18.). Siis ne, jotka ovat Thunderstonen musiikkia kuulleet, ovat siitä myös pitäneet. :joojoo:

Ei muuten pitäisi antaa lopullista tuomiota kuulematta viisuehdokkaita. Silloinhan ei voi palata otsikkoon uudestaan teilaamaan niitä. :heh: Tai voi, mutta se on tehotonta, kun ne oli lopullisella tuomiolla teilattu jo ennakkoon.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Tarkoitus olikin teilata bändi nimenomaan ennen kuin olen biisin kullut, niin sitten jätän sen biisin jälkeisen ajan vielä avoimeksi :)

Nuo listasijoitukset ovat silti aika huonot kun miettii kyseisen genren suosiota Suomessa. Onhan tämä ihan sitä keskitason pimputusta, joita löytyy 12 tusinasta. Ja aika kehno tuo menestys on ulkomailla ollut verrattuna oikeasti hyviin bändeihin joita Suomesta on ulkomaille lähtenyt. Ei vakuuta.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Ihana Aamu! Nuo kommentit vois olla kuin mun sormista lähtöisin, mutta paremmin kirjoitettuna!  :tapu:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30912
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Aamu kirjoitti: Tarkoitus olikin teilata bändi nimenomaan ennen kuin olen biisin kullut, niin sitten jätän sen biisin jälkeisen ajan vielä avoimeksi :)
Moottorisahahymiö tekee siitä lopullisen tuomion näköisen. ;) Etevimmät teilaajat muistuttavat teatraalisesti antavansa tietenkin tilaisuuden kaikille, vaikka eivät oikeasti annakaan, ja pääsevät teilaamaan saman ehdokin näkyvästi uudestaan ja uudestaan. Ainakin Lordin kohdalla näin kävi. :joojoo:
∓quot;Aamu"\ kirjoitti:Nuo listasijoitukset ovat silti aika huonot kun miettii kyseisen genren suosiota Suomessa. Onhan tämä ihan sitä keskitason pimputusta, joita löytyy 12 tusinasta. Ja aika kehno tuo menestys on ulkomailla ollut verrattuna oikeasti hyviin bändeihin joita Suomesta on ulkomaille lähtenyt. Ei vakuuta.
Saahan niitä listasijoituksia huonona pitää mutta Thunderstonella on silti Suomen listasijoituksia ajatellen heikompi kilpailuasema kuin muilla genren bändeillä. Mitä ulkomailla menestymiseen tulee, niin hyvin harvassa ovat ne hevibändit, jotka breikkaavat siellä laajan yleisön tietoisuuteen. Tällainen vaatimus on Suomen karsinnassa kilpailevalle yhtyeelle täysin kohtuuton. Hyvän musiikin kriteerinä se taas on lähinnä älytön, kansainvälinen läpimurto vaatii monen asian loksahtamista kohdalleen eivätkä useimmat hyvätkään artistit tai yhtyeet siinä koskaan voi onnistua.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Aamu kirjoitti: Muutenkaan en ymmärrä, että miksi kannattaisi lähettää tästä genrestä tuollainen Suomenkin tasolla alle keskitason oleva bändi.
Vaikkapa sen vuoksi, että Suomi pärjäisi euroviisuissa. ;)
Ja sitäpaitsi Thunderstone on genrensä parhaimmistoa Suomessa. :joojoo:
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Timoteus kirjoitti: Moottorisahahymiö tekee siitä lopullisen tuomion näköisen. ;)
Ja tarkoitus kun oli vain laittaa se siihen hauskaksi kevennykseksi :D
Timoteus kirjoitti: Etevimmät teilaajat muistuttavat teatraalisesti antavansa tietenkin tilaisuuden kaikille, vaikka eivät oikeasti annakaan, ja pääsevät teilaamaan saman ehdokin näkyvästi uudestaan ja uudestaan. Ainakin Lordin kohdalla näin kävi. :joojoo:
Jep, ja samaha toimii myös toisin päin. Itse halusin Lordin ehdottomasti viisuihin kun kuulin heidän osanotostaan. Ei siinä enää kauheasti ollut siinä vaiheessa biisilläkään väliä, ja hyvin kävi :)
Timoteus kirjoitti: Saahan niitä listasijoituksia huonona pitää mutta Thunderstonella on silti Suomen listasijoituksia ajatellen heikompi kilpailuasema kuin muilla genren bändeillä.
Ja huonommat biisit, jolla on luultavasti myös jotakin tekemistä asian kanssa. Just a wild quess ;)
Timoteus kirjoitti: Mitä ulkomailla menestymiseen tulee, niin hyvin harvassa ovat ne hevibändit, jotka breikkaavat siellä laajan yleisön tietoisuuteen. Tällainen vaatimus on Suomen karsinnassa kilpailevalle yhtyeelle täysin kohtuuton. Hyvän musiikin kriteerinä se taas on lähinnä älytön, kansainvälinen läpimurto vaatii monen asian loksahtamista kohdalleen eivätkä useimmat hyvätkään artistit tai yhtyeet siinä koskaan voi onnistua.
Tottahan toki. Mutta ei myöskään se, että keikkailee ulkomailla tee bändistä hyvää, kuten ei valitettavasti tässäkään tapauksessa.

Aika monta potentiaalisempaa pärjääjää löytyy Suomen muista ehdokkaista. Ehkä mulla on nyt tätä kohtaan vieläkin negatiivisempi lataus päällä, kun pelkään että saavat ääniä ihan vain siksi kun Lordi voitti raskaammalla musiikilla. Sitten kuvitellaan, että kun lähetetään joku keskitason pimpelipompelibändi sinne, niin se ajaa saman asian.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30912
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Aamu kirjoitti: Aika monta potentiaalisempaa pärjääjää löytyy Suomen muista ehdokkaista. Ehkä mulla on nyt tätä kohtaan vieläkin negatiivisempi lataus päällä, kun pelkään että saavat ääniä ihan vain siksi kun Lordi voitti raskaammalla musiikilla. Sitten kuvitellaan, että kun lähetetään joku keskitason pimpelipompelibändi sinne, niin se ajaa saman asian.
Tuntuu olevan yleinen pelko täällä. :heh: Pelko on myös täysin turha. Mukana on tasan yksi ehdokas, joka voi voittaa huonollakin biisillä: Hanna Pakarinen. Muiden tarvitsee ylittää itsensä karsinnassa. Thunderstone ei ilman hyvää biisiä voita eikä luultavasti hyvälläkään biisillä.

Potentiaalisempia pärjääjiä en Suomen karsinnassa kovin montaa loppujen lopuksi näe. Euroviisut on esityskilpailu, yhden ainoan kolmeminuuttisen esityksen on onnistuttava miljoonista TV-katsojista huolimatta. Sen ei ole vain onnistuttava jotenkin vähän sinnepäin, sen on mentävä täydellisesti, juuri niin kuin on tarkoitettu. Vaikka ennakkoon onkin vaikea sanoa, ketkä haasteesta selviäisivät ja ketkä eivät, ja vielä vaikeampi perustella sitä vakuuttavasti, luotan Thunderstoneen huomattavasti enemmän kuin enemmistöön karsijoista. Täydellinenkään biisi ei auta, jos sitä ei osata laulaa tai esittää livenä.

Mutta onneksi meillä on tätä varten televisioitu karsinta, ettei tarvitse valita sikaa säkissä. :joojoo:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Timoteus kirjoitti: Tuntuu olevan yleinen pelko täällä. :heh: Pelko on myös täysin turha. Mukana on tasan yksi ehdokas, joka voi voittaa huonollakin biisillä: Hanna Pakarinen. Muiden tarvitsee ylittää itsensä karsinnassa. Thunderstone ei ilman hyvää biisiä voita eikä luultavasti hyvälläkään biisillä.
No toivottavasti on turha pelko... Mutta silti vähän jännittää, että josko se voisi jollakin tusinahevillä voittaa. Ja Thunderstonehan ei muuten ole edes minun listallani viimeisenä, jos pitäisi ehdokkaat laittaa järjestykseen ennakko-odotusten mukaan. Siellä se on jaetulla kuudennella sialla yhdessä JWRA:n kanssa, eli ei tuo Thunderstone nyt kuitenkaan minusta se HUONOIN vaihtoehto olisi.
Timoteus kirjoitti: Potentiaalisempia pärjääjiä en Suomen karsinnassa kovin montaa loppujen lopuksi näe. Euroviisut on esityskilpailu, yhden ainoan kolmeminuuttisen esityksen on onnistuttava miljoonista TV-katsojista huolimatta. Sen ei ole vain onnistuttava jotenkin vähän sinnepäin, sen on mentävä täydellisesti, juuri niin kuin on tarkoitettu. Vaikka ennakkoon onkin vaikea sanoa, ketkä haasteesta selviäisivät ja ketkä eivät, ja vielä vaikeampi perustella sitä vakuuttavasti, luotan Thunderstoneen huomattavasti enemmän kuin enemmistöön karsijoista. Täydellinenkään biisi ei auta, jos sitä ei osata laulaa tai esittää livenä.
Mua epäilyttää vahvasti nuo Thunderstonen mahikset. Esimerkiksi Lordihan oli aika kesyä musiikkityyliltään, vaikka euroviisuissa se raskaalta kuulostaakin. Lordihan on kuitenkin aika helppoa kuunneltavaa selvillä melodioilla. Se on sellaista, jolla on lastenkin helppo opetella matkalla hevin syvemmille lähteille ;) Thunderstone, vaikka melodista onkin, on kuitenkin tyyliltään enemmän vanhemman metallifanin makuun, ja minua suuresti epäilyttää josko he löytävät tiensä euroviisujen äärelle ja äänestämään kun aika olisi. No Suomessahan helposti saattavat nyt löytääkin, ja meillähän tämän tyyppinen musiikki onkin suositumpaa ja enemmän mainstreamia kuin muualla. Mutta että jopa muualla Euroopassa? Jotenkin olen vielä epäileväinen sen suhteen.

Ja edelleen vielä varaan oikeuden muuttaa mielipidettäni, jos Thunderstone tuleekin karsintoihin mukanaan esimerkiksi Sonata Arctican Tallulahin tyyppisen kappaleen kanssa. Silloin olisi minullakin ihan toinen ääni kellossa. Mutta sen mitä olen Thunderstonea kuullut, niin en jaksa uskoa että tuollainen tusinabändi siihen pystyy. Mutta toivottavasti osoittavat minun olleen väärässä :)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30912
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Siis minähän en tokikaan näe Thunderstonea minään Lordi 2:sena enkä siis usko Thunderstonen pärjäävän, "koska Lordikin pärjäsi". Liioin ein usko Thunderstonen voittavan kansainvälistä loppukilpailua, vaikka se sinne pääsisikin. Puhelinäänestysajan äänestyskäyttäytymisestä on vain tullut tehtyä tiettyjä havaintoja. Näihin kuuluu se, että äänestäjät eivät janoa mitenkään erityisesti hyvää kappaletta, vaan hyvää kokonaispakettia. Esittäjä ja hänen karismansa ovat helposti biisiä tärkeämpiä asioita. Lisäksi koska negatiivisia ääniä ei voi antaa, joukosta erottuminen on pelkästään eduksi (vaikka onkin kirosana täällä).

Thunderstonella paketti on kasassa luonnostaan, biisi ja esitys varmasti tukevat toisiaan. Pasi Rantasella on myös mielestäni sekä karismaa että ääntä. Edellisessä lauseessa en voi harmikseni Pasi Rantasta kovinkaan monella Suomen karsinnan esiintyjällä korvata. Lisäksi hevibändi erottuu taatusti edelleen kahdestakymmenestä puolialastomien naisten voimisteluesityksestä. Kovin moni asia ei viittaa siihen, että viisujen yleislinjaus olisi mihinkään muuttumassa.

Eipä silti, Thunderstone ei ole omakaan ykkössuosikkini tässä vaiheessa. Ehdokaslista vain on niin kovin vaisu, ettei tämä yhtye kertakaikkisesti voi olla muualla kuin kärkipäässä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Timoteus kirjoitti: Siis minähän en tokikaan näe Thunderstonea minään Lordi 2:sena enkä siis usko Thunderstonen pärjäävän, "koska Lordikin pärjäsi". Liioin ein usko Thunderstonen voittavan kansainvälistä loppukilpailua, vaikka se sinne pääsisikin. Puhelinäänestysajan äänestyskäyttäytymisestä on vain tullut tehtyä tiettyjä havaintoja. Näihin kuuluu se, että äänestäjät eivät janoa mitenkään erityisesti hyvää kappaletta, vaan hyvää kokonaispakettia. Esittäjä ja hänen karismansa ovat helposti biisiä tärkeämpiä asioita. Lisäksi koska negatiivisia ääniä ei voi antaa, joukosta erottuminen on pelkästään eduksi (vaikka onkin kirosana täällä).

Thunderstonella paketti on kasassa luonnostaan, biisi ja esitys varmasti tukevat toisiaan. Pasi Rantasella on myös mielestäni sekä karismaa että ääntä. Edellisessä lauseessa en voi harmikseni Pasi Rantasta kovinkaan monella Suomen karsinnan esiintyjällä korvata. Lisäksi hevibändi erottuu taatusti edelleen kahdestakymmenestä puolialastomien naisten voimisteluesityksestä. Kovin moni asia ei viittaa siihen, että viisujen yleislinjaus olisi mihinkään muuttumassa.

Eipä silti, Thunderstone ei ole omakaan ykkössuosikkini tässä vaiheessa. Ehdokaslista vain on niin kovin vaisu, ettei tämä yhtye kertakaikkisesti voi olla muualla kuin kärkipäässä.
Täydellisen samaa mieltä taas kerran Timoteuksen kanssa. (Aiku nää huomas uudenvuodenyönä, että näillä on nykyään aika samanlaiset mielipiteet). Mulla on tosin kyllä ollut joulun välipäivistä lähtien sellainen tunne, että Thunderstone vie potin Suomen karsinnoissa, eikä eräs naisartisti selviä edes superfinaaliin, vaan jää sijoille 7 - 10.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

jessus näitä nimiä..Forevermore kuulostaa just sellaselta mukamahtipontiselta pilipalimusiikilta  :roll: noh..YLLÄTTÄKÄÄ MUT!  :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja itikka »

JeSSSe kirjoitti: YLLÄTTÄKÄÄ MUT!  :heh:
Taitaa olla mahdotonta ennakkoasenteen ja jääräpäisyytesi tuntien...  :heh:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja WandA »

Minäkin tuomitsen tämän bändin jo nyt, ennen kuin kuulen. :twisted:
Ei, kun oikeasti ei vain ole lähelläkään sitä, mistä minä edes kuvittelisin hippaloitsevani suomen euroviisuissa. En usko, että kappaleiden kuuleminen muuttaa asiaa.
Ah.. miten negatiivinen.  :apuva:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

itikka kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti: YLLÄTTÄKÄÄ MUT!  :heh:
Taitaa olla mahdotonta ennakkoasenteen ja jääräpäisyytesi tuntien...  :heh:
ei se ihan mahdotonta oo. Jos äijänköriläät muuttuis ulkonäöllisesti edes jotenkuten ihmisten näkösiks ja laulaisivat minun mielestäni hyvää musiikkia niin enköhän mä periks antais  :heh:

no juu, en kyllä usko, että noiden biisinnimien takaa löytyis mitään mistä minä pitäisin, jos vähänkään on samantyylistä kuin aiemmat yhtyeen kipaleet.

Pakko lainata tässä sanontaa "Paskasta ei saa konvehtia"  :joojoo:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä en oikein ymmärrä tuota Jessen asennetta. Olisi se aika outoa, jos nää näyttäisivät Alcazarilta oman musansa kanssa. Ja jos taas musakin olisi Alcazarin purkkapoppia, niin eihän tää sitten enää olisi hyvä ollenkaan  :heh:.

Minä uskon näihin "äijänköriläisiin" ja taatusti tykkään näistä kappaleista, tais itten ne ei ole esittäjiensä näköisiä ollenkaan.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Horvath »

"Face in the mirror"
> BOB?  :eeek:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

junttapulla
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 08 Marras 2006, 01:33

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja junttapulla »

Minusta on ihan käsittämätöntä, miksi täytyy haukkua biisit tai bändit, joista ei itse satu pitämään. Nostaako se muka jollain lailla omaa suosikkia? Eihän näitä skaboja kuitenkaan voiteta eikä hävitä sillä, että poljetaan muita ehdokkaita. Ei suuremmallakaan kaveriporukalla!

Thunderstone on lytätty moneen otteeseen, eivätkä lyttääjät ole edes kuulleet bändin musiikkia. Olisko jotenkin tarkoitushakuista, ehkä bändin mahdollinen menestyminen pelottaa...
Ja nimittää Thunderstonen musiikkia pimpelipompeliksi, osoittaa vaan, kuinka täydellisen tietämätön arvostelija on. Ei bändi tule voittamaan, siihen en itsekään usko, mutta olen varma, ettei muut bändit ole lähelläkään heidän tasoaan ammattitaidossa. Ei se silti huonoja muista tee, mutta ihmettelen kyllä, millä  tietyt ryhmätkin lavan täyttävät? Pitäisi olla aivan helvetisti karismaa, tai sitten "suuria kappaleita" etteivät artistit häviäisi kulisseihin.

Karisman kasvattamisen varaa on Thunderstonen pojillakin, mutta biiseissä ei takuulla ole moitteen sijaa, siihen luotan vuorenvarmasti. Jos joku ei sitten genrestä pidä, niin sehän onkin sitten ihan toinen juttu!

Uutena tulokkaana olen huomannut, että todella asiallisia mielipiteitä täällä on mukavasti, ja törkyä kirjoittavistahan ei kukaan piittaa.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Olen kiinnostunut, mitä uutta mukavaa tämä yhtye tarjoaa meille. :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

Timoteus kirjoitti: levy-yhtiö on saksalainen,
Lordinkin piti olla suosittu Saksassa, mutta ei vaan tullut täysiäpisteitä sieltä, mikä itselleni oli suuri pettymys!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Saksanturkkilaisia on vaikea voittaa, tosin semifinaalissa se onnistui...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Lukittu