Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
64
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
17%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 183

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Marjukka kirjoitti: Kyllä täälläkin löytyy CMS:n käyttäjiä, ehkä joku voisi kertoa lisää  ;)
Kauhee CMS show täällä menossa. Uskaltaako tänne tulla ees kertomaan.  :mrgreen: Eli tosiaan miulla on tuollainen cms-kortti, joka tietty on kauheen kätevä tälläiselle kahdessa kaupungissa asuvalle ihmiselle. Mie maksan kuukaudessa 46 euroo, onkohan tuo hinta kaikissa paikoissa sama?  :miettii: Ei tuolla hinnalla saa kuitenkin käydä kaikissa jumpissa ja salilla ja välillä on jotain extra juttujakin, esim koko viime kesän sai käydä sulkapalloilemassakin. Talviaikana noita sulkapallovuoroja on vaa tiettyinä aikoina. Miulla on tietty kauheen kätevää sekin, että kun olen lappeenrannassa jäsenenä niin voin käydä Helsingissäkin ihan millä salilla vaan. Nimittäin normaalisti oman talousalueen saleilla saa käydä vaan omalla salilla, eli jos ostat Helsingissä esim. sinne Crossiin kortin, et saa käydä Helsingissä muissa cms-paikoissa. Lisätietoa löytyy http://www.cmsclub.fi
Viimeksi muokannut Kitty, 28 Joulu 2006, 16:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hur svårt kan de va?

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Olen käynyt eri saleilla useita vuosia, ja jotenkin vaan oppii arvostamaan sitä että asiat toimii. SATSilla on aina siistiä ja laitteet kunnossa. Kaikki kolme eri SATSin keskusta jossa olen käynyt ovat kaikki olleet tosi hyviä. Valoisia, avaria ja laitteet uusia. Hinta on kova, ja salilla tosiaan pitää käydä ahkerasti ettei rahat mene hukkaan. Mulla on bronze-jäsenyys SATSille. Se maksaa 60 EUR kuussa, josta tosin työnantaja maksaa osan. Nyt marras-joulukuussa olen ollut reipas ja huhkinut joka viikko 3 kertaa salilla ja kerran spinningissä. Muista ryhmäliikunnoista en niin kauheasti ole innostunut. Hyvähän niillä olisi käydä, mutta tulee nykyisellä valikoimalla toimeen.

Tärkeää on tietty tottumus, asiat toimivat ilman että joutuu keskittymään säätöihin tai ohjelman miettimiseen. Ohjaajan kanssa tehdään neljä kertaa vuodessa kunto-ohjelma. Se kuuluu hintaan. Hyvä katsoa ammattilaisen kanssa että liikkeet menee oikein ja että kaikki lihasryhmät tulee treenattua.

Hyvän salin kun löytää niin siellä kannattaa pysyä. Tulee rutiini laitteiden käytössä eikä mene aikaa säätöjen kanssa nyhertämiseen. Viisut vaan soimaan iPod Shufflella ja huhkimaan! :)
Musiikki on makuasia.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Kitty kirjoitti: Nimittäin normaalisti oman talousalueen saleilla saa käydä vaan omalla salilla, eli jos ostat Helsingissä esim. sinne Crossiin kortin, et saa käydä Helsingissä muissa cms-paikoissa.
Jännittävää, tuota en tiennytkään. No sittenhän kannattais jotenkin yrittää seli-selittää asuvansa jossain muualla ja ostaa kortti sieltä, ja kotipaikkakunnalla pääsisi käyttämään kaikkia saleja kun olis muka "vieraspaikkakuntalainen"  :mrgreen: No, kaipa ne tarkistelee ihmisten tiedot, muutenhan kaikki olis huijaamassa :mitvit:
Ei tuo 46 kyllä kallis sinänsä ole, jos vaan on käyttöä koko summalle. 
totalhki kirjoitti:Mulla on bronze-jäsenyys SATSille.
Tuleeko Bronze aina salille kävelemään perässä?  :eeek: Sori, hävettävän huono, väsyttää  :hiips:
Viimeksi muokannut Marjukka, 28 Joulu 2006, 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Mutta kyllä se oma sali on kuitenkin aina oma sali. Kyl mie mieluiten kävisin aina Lappeenrannassa, jos se olisi mahdollista. ja siellä omalla salilla on ne omat extra edut ja omaohjaaja jne. Niitä ei saa vierailupaikassa.
Hur svårt kan de va?

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

Marjukka kirjoitti: Myrtsin uimahallikin on toki kokeiltu  :heh: Vähän väsyneen oloinen vanha halli, mutta ihan siisti ja mikä parasta, ei niin suosittu, saa uida vähän väljemmissä vesissä kuin jossain muualla.
Mä kävin jo kerran siellä ikkunan takana kurkkimassa, kun aukioloaika loppui puolen tunnin päästä mun sinne saapumisesta... :niinpa: Olihan se vähän väsyneen oloinen, mutta ei läheskään niin väsynyt kuin Mikkelin paikallinen, vuoren sisään sota-aikaan koverrettu... :roll:

Voisikin mennä esittämään ihan mahottoman kiinnostunutta vuoden jäsenyydestä tuonne Crossiin ja kärkkyä jotain viikon ilmaiskautta. :heh: Viime kesänä mulla oli jo sellainen Mikkelin vastaavaan CMC-saliin, mutta ei niille sitä tarvitse kertoa. :shh:

Noita yliopistoliikunta-juttuja pitäisikin tutkia tarkemmin. Tuntuu olevan tosi halpaa, joskin vähän täyttä noilla saleilla.  :miettii:
Keep your head high above the water

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Yliopiston saleja kannattaa ehdottomasti käyttää niin kauan kuin vain voi, ja käydä kokeilemassa eri aikoina -toisinaan siellä saa huhkia aivan yksinään! Luksusta!
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Anna_M kirjoitti: Yliopiston saleja kannattaa ehdottomasti käyttää niin kauan kuin vain voi, ja käydä kokeilemassa eri aikoina -toisinaan siellä saa huhkia aivan yksinään! Luksusta!
Mitkä ajat ovat nykyään väljimpiä/ruuhkaisimpia? Ajattelin käydä taas kokeilemassa, kun kerran ensi viikosta alkaen olen kahdelta puolelta ko. puljussa kiinni.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Yliopiston keskustan salilla ei ole pahemmin ruuhkaa päiväsaikaan ennen neljää, neljän jälkeen täyttyy nopeasti ja ruuhka kestää ainakin iltakahdeksaan. Kumpulassa on väljempää ruuhka-aikaankin, Viikin salia en ole kokeillut.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Minä aloitan opiskelut Stadia-AMK:ssa, joka kans tarjoaa suht. edullisesti omille opiskelijoilleen liikuntamahdollisuuksia omissa liikuntahalleissaan, kerta Stadiassa on myös fysioterapeuttiopiskelijoita. Päätin kuitenkin mennä nyt tällaiseen SATS-kuntokeskukseen, sillä olen paksuna, ja SATSilla on huomattavasti laajempi tuntitarjonta.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Pitäsköhä munki ruveta niiku opiskelee ?
Silloin määki saisin heti niiku asunnon ja ruoan ja kaikkia kivoja alennuksia
eikä tarttis tehdä muuta ku vastaanottaa jotain opetusta.

Kas ku en oo aikasemmi tajunnu tota...
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

UFOPOLI kirjoitti:
Mitkä ajat ovat nykyään väljimpiä/ruuhkaisimpia? Ajattelin käydä taas kokeilemassa, kun kerran ensi viikosta alkaen olen kahdelta puolelta ko. puljussa kiinni.
Kumpulaan jos pääsee aamupäivällä, pääsee tosi väljästi huhkimaan. Viideltä alkaa täyttyä ja seiska-kasi-ysi ovat yleensä sitten jo ihan nuijalla lyötyjä. Saunat ei oo päällä päivällä (aamulla ja illalla), että se tietty sitten vähän kokonaisnautintoa vähentää.
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Violette »

Cyrano kirjoitti: Pitäsköhä munki ruveta niiku opiskelee ?
Silloin määki saisin heti niiku asunnon ja ruoan ja kaikkia kivoja alennuksia
eikä tarttis tehdä muuta ku vastaanottaa jotain opetusta.

Kas ku en oo aikasemmi tajunnu tota...
Et varmaan ookaan tajunnu, kun opiskelu niinq kehittäis älykkyyttä ja yleistietoa. :joojoo: Mut voithan sä niinq korjata asian ja alkaa opiskella nyt, on niitä vanhojakin opiskelijoita. :mrgreen:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Eixe lukio ollu niinq sillee yleissivistävä?
Pitäskö sen lisäx viä opiskella jotai muutaki?
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Violette »

Totta kai pitäis. :joojoo: Lukio on vain pintaraapaisu, akateeminen sivistys (tai amk:ssa hankittu) tuo niinq yleissivistystä lisää ja sexikkäästi isomman palkan! Toki! :jihuujippii:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Tää ei ihan niiq täysin kestäis Liikuntakeskus GoGon sivuja.  :stupido:

"Ikäraja GoGo Liikuntakeskuksessa on 15 vuotta, ja alle 18-vuotiaat tarvitsevat vanhempien suostumuksen."

:repeilee:

Joo'o, lykätään sitten kuntoilua vaan.  :rofl:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Vetäisin äsken kokonaisen niittypitkon...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Jónsì kirjoitti: Tää ei ihan niiq täysin kestäis Liikuntakeskus GoGon sivuja.  :stupido:

"Ikäraja GoGo Liikuntakeskuksessa on 15 vuotta, ja alle 18-vuotiaat tarvitsevat vanhempien suostumuksen."
Kai ne haluaa, ettei tonne mene mitään lapsia treenaamaan "pikku Herkuleksiksi", vrt. http://www.richardsandrak.com/ -> kuvagalleria.
Mutta että ihan yli 15-vuotiailtakin vanhempien suostumus. :sorivaan:
JukkaV kirjoitti:Vetäisin äsken kokonaisen niittypitkon...
Olen niin tietämätön, että piti katsoa, mikä on niittypitko.

Kuva
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Marjukka kirjoitti:
Jónsì kirjoitti: Tää ei ihan niiq täysin kestäis Liikuntakeskus GoGon sivuja.  :stupido:

"Ikäraja GoGo Liikuntakeskuksessa on 15 vuotta, ja alle 18-vuotiaat tarvitsevat vanhempien suostumuksen."
Kai ne haluaa, ettei tonne mene mitään lapsia treenaamaan "pikku Herkuleksiksi", vrt. http://www.richardsandrak.com/ -> kuvagalleria.
Mutta että ihan yli 15-vuotiailtakin vanhempien suostumus. :sorivaan:
No eihän se vanhempien suostumus sitä estä.  :eiei: Lähinnä kyllä repesin tuolle huoltajan suostumukselle. Siis eihän 17-vuotias ole millään muotoa tarpeeksi kypsä päättämään kuntoileeko vai ei.  :rofl:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30901
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mitä tekemistä 15-17-vuotiailla on pedofilian kanssa?
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ei tuo sääntö pelkästään GoGo:lla ole, ainakin Atleticolla on ihan sama ikäsääntö. En mä usko, että siinä kyse on enimmäkseen kuntoilusta, vaan siitä maksusta. Käsittääkseni GoGo:llekin sitoudutaan jäseneksi..eli siellä ei voi käydä vain "silloin kun haluaa" vaan vissiinkin sitoutuminen on vuodeksi kerrallaan ja joka kuulta on maksettava se kuukausimaksu, käytti salia tai ei.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Motivuksella ei taida olla ikärajaa? Mulla meni joskus hermot, kun siellä istui pari n. 13-14 -vuotiasta mimmiä hihittelemässä ja pitivät laitteita varattuina tekemättä niissä mitään.  :niinpa: Silloin toivoin, että ikäraja olisi. :pliis:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

JeSSSe kirjoitti: vaan vissiinkin sitoutuminen on vuodeksi kerrallaan ja joka kuulta on maksettava se kuukausimaksu, käytti salia tai ei.
Mutta kun ei GoGollekaan ole pakko sitoutua. Se tosin on ainoa vaihtoehto, josta sivuilla oikeasti puhutaan.  :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

barbarossa kirjoitti: Motivuksella ei taida olla ikärajaa? Mulla meni joskus hermot, kun siellä istui pari n. 13-14 -vuotiasta mimmiä hihittelemässä ja pitivät laitteita varattuina tekemättä niissä mitään.  :niinpa: Silloin toivoin, että ikäraja olisi. :pliis:
Mä olen jossain paperissa joskus kyllä nähnyt numeron 18, mutta en tiedä, tosta voi olla aikaa. En sitten tiedä  ??? Muistan (vaikkei uskoisi...) että mekin käytiin kyllä  joskus yläasteella kuntosalilla liikuntatunneilla, varmaan ärsyttänyt peruskävijöitä  :heh:
Itselleni se oli tietysti ihan väkipakkopullaa, joten voin kuvitella, että oon vaan nojaillut juoksumattoon ja lueskellut lehtiä laitteissa istuskellen...:mitvit:
Viimeksi muokannut Marjukka, 31 Joulu 2006, 01:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Hehehe, itse asiassa kun tarkemmin ajattelen, aloin itse käydä kuntosalilla lukiossa, jolloin olin toki siis alaikäinen.  :puna: :puna: Mutta mulle kyllä tehtiin oma ohjelma, en istuskellut laitteissa tyhjänpanttina heiluttelemassa jalkojani. :ylppis:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mä aloitin tänään ryhmäliikunnan ohjaajana :eeek:  En päätyökseni, ihan harrastuksena (koulutus tosin on). On kuitenkin kiva, että harrastuksesta maksetaan rahaakin :mrgreen:

Niin että tervetuloa vaan Marjukan tunnille :termari:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Minut valtasi yllättäen valtava halua kuntoilla.  :jihuujippii:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

^Täh?  Nyt se sekosi :dingedong:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Marjukan piiskattavaksi voisin tulla ihan milloin vain!  :peukku:

Kävin illalla tekemässä jutun Kansalaisopiston naisten kiinteytysjumpasta. Madonnan, Alcazarin ja Anastacian tahtiin siellä pakaralihakset saivat kovaa kyytiä, eikä naiset ujostelleet kameraani.  :mrgreen:

Tuli kyllä mieli hypätä mukaan. Hartiat, niska ja koko kroppa on ihan rapakunnossa. Hävettää ihan oma saamattomuus ja liikkumattomuus. Kuntoni on varmaan jonkun 70-vuotiaan eläkeläisen tasolla... :hiips:

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Marjukka kirjoitti: Mä aloitin tänään ryhmäliikunnan ohjaajana :eeek:  En päätyökseni, ihan harrastuksena (koulutus tosin on). On kuitenkin kiva, että harrastuksesta maksetaan rahaakin :mrgreen:

Niin että tervetuloa vaan Marjukan tunnille :termari:
Missäs ohjastat ja mitä tunteja?

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Marjukka kirjoitti: Niin että tervetuloa vaan Marjukan tunnille :termari:
OI; KERNAASTI!!!  :joojoo:  Mä oon elvyttäny nyt näitä mun "vatsalihaksia" pitkästä aikaa ihan päivittäin. Minimi on 200 vatsista/päivässä ja siitä ei tingitä..  :heh:  Pitää muistaa vaan venytellä ja jumpata muitakin paikkoja, ettei tuu paikat kipeexi. Minkäslaista ryhmää Marju-darling vetää? Ja mikä on liikuntamuoto? Aiku tää tivaa.  :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Vastaa Viestiin