Ehdotuksia juontajiksi

ESC 2007 -arkisto.
Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1020
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Antero »

gentedimare kirjoitti: SÄÄLITTÄVÄÄ, ARJA!! Loistavaa vaan, että ei ole tainnut kutsua YLEstä tulla, kun vielä tässä vaiheessa pitää itse ilmoittautua kisaan  Eiköhän niiden ehdokkaiden kanssa jo ole kuitenkin neuvotteluja käyty, mutta ilmeisesti ei Arjan.

:heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh:
Näin se taitaa valitettavasti olla. Toivottavasti YLEllä on takataskussaan jotain todella timangista tähän tehtävään eikä mitään Pelkonen-Paasonen-kuviota. Tosin heidän kanssaan päästäisiin ilmeisesti halvemmalla budjetilla, joten jotain sellaista se taitaa olla... surku juttu :(

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Olen yrittänyt olla kommentoimatta A Saionmaata, mutta täytyy sanoa, että hän ei ole ainakaan vaatimaton. En tiedä miten YLEssä ja EBUssa asia nähdään, mutta mun silmissä se on negaatio.

Toivottavasti siihen valitaan sisälukutaitoinen tyyppi, joka tajuaa, että itse tapahtuma on tärkeämpi kuin omakehu. Oletettavasti juontaja(t) on jonkun sortin yllätys.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Arjahan tosiaan näyttää oikeasti halukkuuttaan. Hän on spontaani ja osaa englannin ja ranskan. Hän jopa kykenisi vetämään koko shown yksin!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja tomato »

Cyrano kirjoitti: Olen yrittänyt olla kommentoimatta A Saionmaata, mutta täytyy sanoa, että hän ei ole ainakaan vaatimaton. En tiedä miten YLEssä ja EBUssa asia nähdään, mutta mun silmissä se on negaatio.
Suomalaiset on aina niin vaatimattomia.
Sellasella aseenteella ei ole viisuissä pärjätty ;)
Was tomi...

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Margot »

JukkaV kirjoitti:Arjahan tosiaan näyttää oikeasti halukkuuttaan. Hän on spontaani ja osaa englannin ja ranskan. Hän jopa kykenisi vetämään koko shown yksin!
Ai niinku esittämään kaikki kilpailukappaleet? :heh:
What color is your life?

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Mulle on melko sama kuka tulee juontamaan, kunhan se ei ole se kamala Thomas Lundin, joka oli (luojan kiitos) minulle täysin tuntematon kunnes näin kun se haukkui Lordin siinä pohjoismaisessa raadissa. Sellainen henkilö ei ansaitse juontaa kisoja, jotka Suomeen saatiin nimenomaan Lordin ansiosta. En nyt tarkoita, että juontajan pitää olla mikään Lordi-fani, mutta olisi se jotenkin epämiellyttävä ajatus, että Thomas siellä lavalla sipsuttelisi Lordin kanssa ja esittäisi sitten niin tyyttyväistä ja tekopirteää.  :femme:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Margot kirjoitti:
JukkaV kirjoitti:Arjahan tosiaan näyttää oikeasti halukkuuttaan. Hän on spontaani ja osaa englannin ja ranskan. Hän jopa kykenisi vetämään koko shown yksin!
Ai niinku esittämään kaikki kilpailukappaleet? :heh:
Sekin kelpaisi. :D
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Onkohan Arjan kielitaidosta mitään näyttöä. Muminsvenskasta kyllä on.  :hiips:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Aamu kirjoitti: Sellainen henkilö ei ansaitse juontaa kisoja, jotka Suomeen saatiin nimenomaan Lordin ansiosta. En nyt tarkoita, että juontajan pitää olla mikään Lordi-fani, mutta olisi se jotenkin epämiellyttävä ajatus, että Thomas siellä lavalla sipsuttelisi Lordin kanssa ja esittäisi sitten niin tyyttyväistä ja tekopirteää.  :femme:
Oli juontajalistassa sitten keitä tahansa, on päivänselvää, ettei siellä ole ketään muuta  Thomas Lundinin tasoista Eurovision laulukilpailua TODELLA rakastavaa hahmoa, joka tietää siitä hyvin paljon ja on rehellisesti myös viisuasioista aina kantansa ilmaissut! Onhan noita perässähiihtäjiä ja Lordin voiton hetkellä salamannopeasti Lordi-faneiksi kääntyneitä perssareita Ylen käytävät pullollaan... Huoh.
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja daa »

Anna_M kirjoitti:
Aamu kirjoitti: Sellainen henkilö ei ansaitse juontaa kisoja, jotka Suomeen saatiin nimenomaan Lordin ansiosta. En nyt tarkoita, että juontajan pitää olla mikään Lordi-fani, mutta olisi se jotenkin epämiellyttävä ajatus, että Thomas siellä lavalla sipsuttelisi Lordin kanssa ja esittäisi sitten niin tyyttyväistä ja tekopirteää.  :femme:
Oli juontajalistassa sitten keitä tahansa, on päivänselvää, ettei siellä ole ketään muuta  Thomas Lundinin tasoista Eurovision laulukilpailua TODELLA rakastavaa hahmoa, joka tietää siitä hyvin paljon ja on rehellisesti myös viisuasioista aina kantansa ilmaissut! Onhan noita perässähiihtäjiä ja Lordin voiton hetkellä salamannopeasti Lordi-faneiksi kääntyneitä perssareita Ylen käytävät pullollaan... Huoh.
Näin on.
Mutta jostain syystä mun on vain niin vaikeaa keksiä Thomasille sopivaa, vetävää paria..  :sorivaan:
Life Looks Better in Spring

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Jaa miksihän juontajan pitäisi olla joku joka TODELLA rakastaa viisuja ja tietää niistä paljon? Pitäisikö järjestää joku viisuvisa ja laittaa sen voittaja juontamaan? Huh huh. Edustava, ammattitaitoinen ja kielitaitoinen sen juontajan pitää olla. Thomas ei todellakaan ole edustava, vaan minä saan laksatiivisia kohtauksia kun näenkin hänet. Ammattitaitoa ja kokemusta ei myöskään osoita se, että on pitänyt FST:llä jotakin pikkuohjelmaa, josta ei ole edes pientä osaa suomalaisista saanut kiinnostumaan, eli ei omaa karismaakaan. Ranskaakaanhan mies ei osannut, joten eihän se täytä mitään kriteereitä.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

iso EI sanon minäkin Thomakselle, vaikka siviilissä kuinka mukava mies oliskin, niin telkkarin välityksellä aivan liian lässynlässynlää.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jep. Tiedän toistavani itseäni mutta Lundin edustaa viisumielessä kaikkea sitä, mitä viisuvoittajamme ei edusta: äärimmäistä konservatiivisuutta ja ahdasmielisyyttä. Musiikkimaku tai Lordista pitäminen eivät toki sinänsä ole hyvän juontajan kriteereitä mutta joitakin arvoja juontaja kuitenkin edustaa. Valitsemalla euroviisujuontajaksi vahvoista euroviisuaiheisista kannanotoistaan tutuksi (vaikkakin lähinnä faneille) tulleen miehen YLE mielestäni asettuu ainakin osittain näiden kannanottojen taakse. Monen muun ehdokkaan viisumielipiteistä emme tietenkään tiedä mitään mutta siksipä heidän kanssaan voikin aloittaa puhtaalta pöydältä.

Mitenköhän Lundin muuten reagoisi johonkin mielestään täysin väärään voittajaan? En usko, että osaisi klaarata tilannetta ammattitaitoisesti.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Aamu kirjoitti: Jaa miksihän juontajan pitäisi olla joku joka TODELLA rakastaa viisuja ja tietää niistä paljon?
:roll: Ei euroviisujuontajan tarvitse euroviisufani ollakaan, en todellakaan tarkoittanut sitä. Mutta kommentoinkin argumenttiasi, joka väitti ettei Thomas käy juontajaksi, koska ei pitänyt Lordista...

Suuren luokan juontajia meillä ei taida Suomessa juuri olla, kun ei ole suuren luokan ohjelmiakaan. Mutta se, että on vuodet ollut televisiojuontajana, on mielestäni jonkinlainen meriitti kuitenkin. Ja onhan noita Heikkejä, Marcoja, Thomaseja, Artoja ja Peterejä telkussa ohjelmia vetänyt, aivan sama tässä asiassa mielestäni on se, että minkälaisia katsojalukuja ohjelmat ovat saaneet. Onkohan Arvi Lind edes listoilla... :heh: Sakis Rouvasia parempaa ranskaa puhuu varmaan aidanseipäätkin, joten ei tässä vielä mitään hätää. Ranskaahan voi puhua se naispuolinenkin juontaja. (Oletuksena, että valitaan -tylsästi- mies ja nainen)
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mä luulen että ne jotka ovat nyt puhuneeet juontohaluisitaan eivät juonna ja ne jotka ovat olleet aivan hissun-kissun, voivat olla jo valitut juontajat: miten olisi Heikki ja Jaana? Jos ne on vaikka jossain ranskan kurssilla juuri nyt?  :draamaa:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Mä taas luulen, että ne jotka tulevat juontamaan, eivät edes itse sitä vielä tiedä. Loppiaisen kunniaksi itäisen maan viisaat miehet kokoontuvat tätä asiaa pohtimaan...
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

JukkaV kirjoitti: Arja ...  kykenisi vetämään koko shown yksin!
Tätä mä just pelkään.
"Tervetuloa MINUN showhun. Kiva että teitä on noin paljon!
Ai niin onhan täälä noita laulajiakin..."
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Arja ja hyvä mies olisivat täydellinen paketti! Jari Sillanpää ei olisi yhtään paha, mutta hän taitaa näyttää aika lyhyeltä pitkänhuiskean Arjan kanssa. Niimpä jää vain Marco B ja Mark L  :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja WandA »

Mutta jostain syystä mun on vain niin vaikeaa keksiä Thomasille sopivaa, vetävää paria..  :sorivaan:



Totta..
Kuka katsoi muuten tuossa lähiaikoina saionmaasta tulleen dokumentin ´´ koko maailman Arja´´ vai mikä lie oli..
Välillä todella näkyi se, miten itserakkaasti suhtautuu itseensä.. Esim: jotain että se oli elämäni suurin jtn.jtn.. Siis New yorkissa!
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Roope »

Cyrano kirjoitti:
"Tervetuloa MINUN showhun.
:tapu:

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja WandA »

Cyrano kirjoitti:
JukkaV kirjoitti: Arja ...  kykenisi vetämään koko shown yksin!
Tätä mä just pelkään.
"Tervetuloa MINUN showhun. Kiva että teitä on noin paljon!
Ai niin onhan täälä noita laulajiakin..."
:rofl2: :rofl2: :rofl2: Eläs muuta virka! Samaa mieltä!  :peukku:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

no se kyllä hiukan siinä Arjan dokumentissa pistikin korvaan, kun kertoi jostain lehtiartikkelista, jossa kehuttiin hänen New Yorkissa ollutta näytöstä ja Arja sitten sanoi "Ne arvostelut olivat minun parhaat koskaan. Tai ei ehkä koskaan, mutta New Yorkissa"  :roll: turhan paljon käytti kertomisissaan muutenkin superlatiiveja: "Se oli PARAS HETKENI" "Siitä minä pidän ENITEN" "Se oli KAUNEINTA maailmassa" jne jne jne

siitäkin huolimatta Arjan olemuksesta pidän ja mielelläni katselisin juontajattarena!  :joojoo:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Voimakas persoona varastaa shown ja niin pitää ollakin. Juontajat tekevät showsta omansa näköisen ja Arja tekisi varmasi glamoröösin paketin  :tapu:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Kieltämättä kutkuttava ajatus, että juontajana toimisi joku sellainen, josta olisi kerrottavaa jo ihan persoonana, ei mikään hiirulainen... :heh:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja daa »

WandA kirjoitti:
Cyrano kirjoitti: Tätä mä just pelkään.
"Tervetuloa MINUN showhun. Kiva että teitä on noin paljon!
Ai niin onhan täälä noita laulajiakin..."
:rofl2: :rofl2: :rofl2: Eläs muuta virka! Samaa mieltä!  :peukku:


:highfive:

...ja vaik ois kaksinkin niin lopputulos olisi tuo.
Life Looks Better in Spring

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja minnie »

Anna_M kirjoitti: Kieltämättä kutkuttava ajatus, että juontajana toimisi joku sellainen, josta olisi kerrottavaa jo ihan persoonana, ei mikään hiirulainen... :heh:
:suutukkoon: *mutisee*
Niin tuota miten olis lol VILLE VALO ja juontokaveriks hälle Vappu Pimiä. :cool: :D

:apuva:...kohta tulee vettä niskaan...peräännyn takavasemmalle hiljaa hiipien... :hiips:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja lharju »

Cyrano kirjoitti: Tätä mä just pelkään.
"Tervetuloa MINUN showhun. Kiva että teitä on noin paljon!
Ai niin onhan täälä noita laulajiakin..."
DET HÄR ÄR MIN SHOW!!! :repeilee:
Timoteus kirjoitti: Valitsemalla euroviisujuontajaksi vahvoista euroviisuaiheisista kannanotoistaan tutuksi (vaikkakin lähinnä faneille) tulleen miehen YLE mielestäni asettuu ainakin osittain näiden kannanottojen taakse.

Mitenköhän Lundin muuten reagoisi johonkin mielestään täysin väärään voittajaan? En usko, että osaisi klaarata tilannetta ammattitaitoisesti.
Alusta en ollut niinkään samaa mieltä, mutta lopusta kylläkin. Niin hienoa kuin onkin, että Thomas Lundin on oikeasti kiinnostunut Euroviisuista ja tietää niistä niin paljon, niin tämä voi olla oikeasti olla negatiivinenkin piirre, kun pitäisi toimia viisujen juontajana. Väärää voittajaa ei ehkä tarvitsisi pelätä, kun sellaiseen voi pisteidenlaskun aikana varautua, mutta kuinkakohan Lundin olisi klaarannut Ateenan semifinaalista, kun kuoresta paljastui LITHUANIA? Tilanne on kovin spontaani ja Lundinin mielipiteet kyseiset maan silloista edustussävelmää kohtaa niin voimakkaan jyrkät, että tällaisissa tapauksissa Timoteuksen viestissä esitetty uskomus on ihan aiheellinen. Siis kaikki kunnia Lundinille viisuasiantuntijana, mutta hän on varmasti paljon parempi selostajana, juontajana, asiantuntijana tai esikatseluohjelmien raatien jäsenenä. Näissä hän toimii erinomaisesti - kannattaisi siis pysyä sillä apajilla mitä parhaiten osaa.

Ja muutenkin kun olen arvostellut heikkiä ja jaanaa liian "raakileiksi" kansainvälistä juontotehtävää varten, niin eipä kyllä Thomas Lundinissa ole sen enempää karismaa kuin Heikki Paasosessa. Pienimuotoisten televisio-ohjelmien vetäjänä hän on oikein hyvä, mutta vaikeampi kuvitella häntä ison livetilaisuuden juontajaksi.

EDIT: Niin ja tuohon ensimmäiseen. Mielipide Lordista ei pitäisi olla minkään sortin kriteeri juontajan valintaan. Ja missään esikatseluohjelmassa Lundin ei haukkunut tai kritisoinut Lordia, hän totesi todella neutraalisti, että se ei vain ole hän kuppinsa teetä. Uskoisin Lundinin olevan kuitenkin ihan oikeasti ylpeä Lordin tuomasta euroviisuvoitosta, hänen kohdallaan kyse nyt tuskin on mistään täydellisestä takinkäännöstä. Muistaakseni Arja Saijonmaakin jossain haastattelussa taivasteli Lordia, mutta haastattelusta tuli sellainen kuva, että hän ei ollut oikein tietoinen millaisesta soitinyhtyeestä oli kyse, ja ettei hän ollut kuullut yhtään yhtyeen musiikkia - ainoastaan oli kuullut, että sellainen bändi oli olemassa ja se edustaa Suomea viisuissa...
Viimeksi muokannut lharju, 06 Tammi 2007, 00:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
AnneN
Maistelija
Maistelija
Viestit: 27
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:44
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja AnneN »

minnie kirjoitti:VILLE VALO ja juontokaveriks hälle Vappu Pimiä. :cool: :D
:tapu: :rofl: :repeilee: Kannatetaan! :humppa: Kiitos yön piristyksestä! :rofl2:

Albatrossi

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Vappu Pimiä, siis kuka? Joo, minä seuraan tosi huonosti tv-ohjelmia.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ehdotuksia juontajiksi

Viesti Kirjoittaja minnie »

Albatrossi kirjoitti: Vappu Pimiä, siis kuka? Joo, minä seuraan tosi huonosti tv-ohjelmia.
Kiss-kanavalla
Big Brother:lla
Voice-ohjelmassa
aiemmin:
MTV-chat
Passi ja hammasharja


:) Juontohommia tekee työkseen siis...tanssijana toiminu mm. Passissa ja hammasharjassa sekä Ei itketä lauantaina: Anita Hirvosen ohjelma kymmenen vuoden takaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Lukittu