Re: Vs: Thunderstone

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu

Suosikkini Thunderstonen kappaleista

Forevermore
83
67%
Face in the mirror
40
33%
 
Ääniä yhteensä: 123

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Thunderstonen haastattelu iltalehden sivuilta.

Albatrossi

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Vihdoinkin ehdin hivenen kommentoimaan. Bändi esiintyi just niinkuin odotin, yllätys oli vaan jatkoon päässyt biisi. Eilen telkusta katsoessa forevermore iski huomattavasti paremmin, pidin jopa siitä. Täytyy luottaa vaan kansan makuun, viime vuonnakin halusin  Lordilta toisen biisin jatkoon :heh:, mutta onneksi kansa kuuli paremmin.

Itse en usko tämän puolesta liputtavani Caribiassa.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Horvath »

gentedimare kirjoitti: TÄYSIN VÄÄÄÄÄÄÄÄRÄ BIISI JATKOON!!!!  :evil:

Mä en ikinä usko, että Suomen kansa on äänestänyt noin selkeesti Face in the mirrorin jatkoon! EN IKINÄ USKO!! Joku tässä nyt haisee.
Aamen. Täysin käsittämätöntä. Olen varma että prosentit on menny väärin päin. Toivottavasti YLEllä on vielä selkärankaa tässäkin vaiheessa julkistaa OIKEA tulos!  :megafoni: Kerran bändi (tai Pasi ainakin) itsekin oli sitä mieltä, että Forevermore jatkoon. Minusta tosta Face in the mirrorista ei saa mitään otetta! Forevermoressa on sentään monta koukkua, tossa FITMissä ei minkäänlaista.  :shock:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Katten-Gustaf kirjoitti: Aintsu ja Hurrican tuntuvat tuolla HP-ketjussa sanovan, että muistavat vielä Leave Me Alonesta kertosäkeen, mutta muista biiseistä edes sitä.

No jos nyt ihan totta puhutaan, ni muistan myös Etupenkillä biisin kertsin vaikka pidinkii enemmän Mustasta Sulhasesta... ;) :stupido:

No, tällä hetkellä Leave Me Alone on varteenotettavin ehdokas edustamaan Suomea, mutta uskon että esim. Katralla, Beat&Stylesillä ja Humanella on paljonkin sanottavaa!  :joojoo:

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja daa »

Horvath kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: TÄYSIN VÄÄÄÄÄÄÄÄRÄ BIISI JATKOON!!!!  :evil:

Mä en ikinä usko, että Suomen kansa on äänestänyt noin selkeesti Face in the mirrorin jatkoon! EN IKINÄ USKO!! Joku tässä nyt haisee.
Aamen. Täysin käsittämätöntä. Olen varma että prosentit on menny väärin päin. Toivottavasti YLEllä on vielä selkärankaa tässäkin vaiheessa julkistaa OIKEA tulos!  :megafoni: Kerran bändi (tai Pasi ainakin) itsekin oli sitä mieltä, että Forevermore jatkoon. Minusta tosta Face in the mirrorista ei saa mitään otetta! Forevermoressa on sentään monta koukkua, tossa FITMissä ei minkäänlaista.  :shock:
Todellakin! Ei mitään järkee tässä jutussa nyt.. :eiei:
Eipä sillä..kumpikaan biisi muhun pahemmin uppoo.
Visuaalisesti oli JUST sitä mitä olin kuvitellutkin. Eijeijeijeijei. Ei tätä viisuihin.
Life Looks Better in Spring

Avatar
TipiBi
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 401
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 13:14
Paikkakunta: Lapponia

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja TipiBi »

Äärimmäisen yhdentekevää, kumpi biisi.  :stupido:
Forevermoressa oli kivemmat 70-luvun Uriah Heep -soundit, mutta eiks nyt eletä eri vuosikymmenellä... :plaah:
~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~
One-two-three - eikä muuta.

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Väärä biisi voitti! :vollotus: Kumpikaan ei minulle kolahtanut, mutta Forevermore oli näistä sentään tarttuvampi ja melodisempi.
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
Hideaway
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 11 Huhti 2006, 13:02
Paikkakunta: Tampere

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Hideaway »

Forevermore oli tämän karsinnan paras kappale. Sen olisi ehdottomasti pitänyt päästä jatkoon. :aivanmaassa:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mun mielestä FACE IN THE MIRROR on ollut alusta asti PAREMPI biisi, joten mulle ihan tämän jatkoonpääsy *maittoi*!!  :joojoo:  PASI vaikutti sympaattiselta ihmiseltä, ja ääntähän hänestä lähtee.  :peukku:  Ei mikään voittoviisu kyllä tämä tämän vuoden HEVEIN viisu!? We'll see..  :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Juu, FITM oli parempi jo maanantaina. Mulle tämä tulos oli hyvä, vaikken lavaesiintymisestä niin pitänytkään. Hassua, että täällä veikataan äänestystuloksen manipulointia, VAIKKA Pasi Rantanen olisi halunnut Forevermoren, kun taas Pakarisen äänestystulosta vaihdettiin mukamas siksi, että Hanna "selvästi halusi mieluummin LMA:n jatkoon". No joo... salaliittoteoriat on kivoja. :)
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Pasi lauloi hyvin eikä tarvinnut naamaria (oli tarpeeksi hurjan näköinen muutenkin  :shock:). En kyllä kumpaakaan biisiä olisi finaalin tyrkännyt.... :roll:. Tosin enhän mä pitänyt Lordistakaan vielä tässä vaiheessa viime vuonna..... :puna:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

The_Sipi kirjoitti: Hassua, että täällä veikataan äänestystuloksen manipulointia, VAIKKA Pasi Rantanen olisi halunnut Forevermoren, kun taas Pakarisen äänestystulosta vaihdettiin mukamas siksi, että Hanna "selvästi halusi mieluummin LMA:n jatkoon". No joo... salaliittoteoriat on kivoja. :)
Siis täällähän on veikattu äänestystuloksen manipulointia tai virheellisyyttä jo kaikkien kolmen artistin kohdalla. :heh: Kun ääntenlaskugraafit näyttivät mitä sattuu, saa siitä helposti kehiteltyä vaikka minkälaisia salaliittoteorioita. Tokkopa tässä kuitenkaan salaliittoa oli. Huolimattomasti (tai ei ollenkaan) testattu systeemi vain.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja lharju »

Vaikka Forevermore olikin suosikkini, niin loppujen lopuksi erot Thunderstonen laulujen välillä olivat sen verran pienet, etten hirveästi harmittele vaikka tulos menikin näin päin. Edelleen olen sitä mieltä, että tälläKIN laululla Thunderstone on toistaiseksi karsintaehdokkaistamme ainoa, joka voi pärjätä Eurovision laulukilpailuissa paremmin kuin escstats.com -sivujen fanichartissa. Vähän jo tässä vaiheessa vaikuttaa siltä, että 10. helmikuuta voin ottaa tuosta edellisestä lauseesta sanan "toistaiseksi" pois...
Viimeksi muokannut lharju, 21 Tammi 2007, 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Tämä on taivahan tosi:
Joka kerta kun Suomi on lähettänyt Euroviisuihin HEVIbändin, niin joka kerta Suomi on voittanut Euroviisut.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja jamit »

Huonompi valittiin ikävä kyllä. Forevermore oli illan ehdottomasti parasta antia!! :eiei:
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Cyrano kirjoitti: Tämä on taivahan tosi:
Joka kerta kun Suomi on lähettänyt Euroviisuihin HEVIbändin, niin joka kerta Suomi on voittanut Euroviisut.
Mutta on väärin olettaa, että Suomi voittaisi aina euroviisut hevillä. Sille ei ole mitään perusteita, kun heviä on lähetetty vain kerran ja yhtä monta kertaa voitettukin. Ihan yhtä väärin on olettaa, että Irlanti voittaisi Euroviisut aina lähettämällä balladin (montakos niitä nyt onkaan ollut?).
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Minusta Thunderstonen biisi oli ainoa joka heikkeni live-esityksessä. Janin ja Hannan biisit paranivat.

Mut varmaan kivitetään tämän takia, mutta Thunderstonea ei ollut kovin miellyttävä katsella. Lordi oli hyvällä tavalla ruma, mutta tämä oli vain pahalla tavalla ruma. Se Pasi oli niiden haastatteluiden perusteella oikein symppiksen oloinen tyyppi, mutta se ei vaan näytä yhtään hyvältä lavalla. Olen aina ollut sitä viisujen pinnallisuutta ja kauneuden ihannointia ja puolialastomia naisia vastaan, mutta on se silti kiva että esitystä olisi mukava katsella, jota se ei nyt ainakaan minulle henk. koht oikein ollut.  :sorivaan:

Ja tämä tulee sitten sellaisen tyypin suusta, joka yleensä vähän on nuiden rock-miesten perään, mutta ne on vähän erilaisia rock-miehiä...

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja daa »

Saavat kivittää meidät yhdessä  :peukku:
Life Looks Better in Spring

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Ei voi olla totta... ei voi olla totta!!!!1 :tajutkaa:

Miten hitossa noin väärä kappale meni jatkoon? Olin jo ehtinyt paukuttaa Forevermoren voittomahiksia. :niinpa:

No kolme erää vielä tulossa... Ehkä sieltä joku vielä esittää mun uuden voittajasuosikkikappaleen.  :hiips:
Raipatirai

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mitäs se Vompeli sekoilee? Ihan oikea biisi Thunderstonelta jatkoon meni. NIH! :juhaukki:

Minäkin tosin toivon, että suosikkibiisini olisi vasta tulossa, sillä sehän tarkoittaisi sitä, että tulisi vielä Hannan LMA:takin parempi veisu, joka sekin oli jo ihan hyvä. :)
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

The_Sipi kirjoitti: Mitäs se Vompeli sekoilee? Ihan oikea biisi Thunderstonelta jatkoon meni. NIH! :juhaukki:
:megafoni: Sivin sivikki, kuule oikein!!!1 NIH! :ylppis:
Raipatirai

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

No niin, knights of the NIH! Tykkäsin kyllä molemmista, mutta enemmän FitM:sta.

:oikeavoitti:
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Annej
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 227
Liittynyt: 31 Joulu 2005, 19:25
Paikkakunta: Tammerfors
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Annej »

Viulu_ukko kirjoitti: tää oli kyllä tän alkuerän pettymys  :parku: "Forevermore" oli ykkössuosikkini ja jätettiin tylysti rannalle  :vollotus:
genau!
Forevermore oli minusta koko tämän ensimmäisen karsinnan paras biisi ja nyt.. argh.  :grr:
胸に抱きしめて 想いを歌わせて 声にならなくても
Hold my heart - memories are still singing, even though I have no voice.
Yoshiki: Longing ~跡切れたmelody~

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Minä äänestin Forevermorea.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
helmi7
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Touko 2006, 19:33

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja helmi7 »

lharju kirjoitti: Edelleen olen sitä mieltä, että tälläKIN laululla Thunderstone on toistaiseksi karsintaehdokkaistamme ainoa, joka voi pärjätä Eurovision laulukilpailuissa paremmin kuin escstats.com -sivujen fanichartissa.
Jeps! Kuuntelin juuri toisen alkukarsinnan biisit ja kyllä Thunderstone on ihan omassa luokassaan edelleenkin!!!Ja ihan oikea biisi meni jatkoon - siinä on vaikka kuinka monta koukkua, hienoja melodisia kulkuja ja upea loppunousu  :joojoo:
En oo mikään hevi-ihminen mutta joku tässä vaan kolahti heti ekalla kerralla ja nyt monen monen kuuntelukerran jälkeen sen kun paranee.

Siihen lavasäteilyyn voisi tosin tosiaankin vähän panostaa ;)
Jos idea ei tunnu aluksi järjettömältä, toivoakaan ei ole -Albert Einstein-

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Lordi »

No kyllähän tää ihan jees oli mutta, toinen biisi tällä bändillä olisi saannu olla Turun finaalissa :joojoo:

viola
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 25 Touko 2006, 18:34

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja viola »

voi surkeus kun meni väärä biisi jatkoon  :eiei:  Forevermore oli niin paljon parempi. Tää Face in the mirror on jotenkin epämääränen hevisekasotku, jonka melodia ei jää millään päähän.  :shock:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Ei niin.  :eiei:
Mie en muista siitä yhtään mitään vaikka olen kuunnellut sen jo luokattoman monta kertaa. Kuka osaa laulaa mukana ulkomuisista?  Käsi pystyyn!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

MuzaMaza kirjoitti: Ei niin.  :eiei:
Mie en muista siitä yhtään mitään vaikka olen kuunnellut sen jo luokattoman monta kertaa. Kuka osaa laulaa mukana ulkomuisista?  Käsi pystyyn!
Minä!
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
helmi7
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Touko 2006, 19:33

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja helmi7 »

MuzaMaza kirjoitti: Ei niin.  :eiei:
Mie en muista siitä yhtään mitään vaikka olen kuunnellut sen jo luokattoman monta kertaa. Kuka osaa laulaa mukana ulkomuisista?  Käsi pystyyn!


:hei:
Jos idea ei tunnu aluksi järjettömältä, toivoakaan ei ole -Albert Einstein-

Lukittu