Suomi 2007: 1. semifinaali

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Minä puolestani halin Anna-ämmää  :hali:
Juha-Ukkia  :hali: ja Katteni-Nattenia  :hali:

MEIJÄN JOUKKUE, MEIJÄN JOUKKUE!!!  :ryhmahali:  :mrgreen:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Violette »

gentedimare kirjoitti: Aina yhtä hurmaavalle jvvv:lle  :hali: :peukku:
ja Voiletulle  :hali: :peukku:
Enks mä ole yhtään hurmaava :pyssyohimolla:

Mutta siis kyllä olen genten kanssa siinä ihan samaa mieltä, että ei niitä nimiä aina voi niin oikein lausua, ja itse asiassa mä en edes ensin kiinnittänyt huomiota siihen, miten Simo jonkun Edsilian nimen äänsi. En mä jaksa ainakaan niin paljon välittää, mitä ulkomailla sanotaan, ainahan löytyy kuitenkin jotain valittamisen aihetta. Se on sitten eri juttu, jos eilinen karsintalähetys olisi ollut kaikkien suomalaistenkin mielestä hirveää kuraa, mutta ainakin osa meistä tuntui pitävän.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Siis jos kyse on tosta genten capslockaamisesta niin mä en kyllä ymmärrä mitä pahaa siinä on  :shock: kai nyt pari lausetta voi isolla kirjottaa, jos niitä haluaa korottaa ja takoa ihmisten päähän järkeä  :mrgreen:  :roll:

Mutta tosiaan, piristävää oli nähdä Simoa telkkarin puolella pitkästä aikaa. Ehkä sen takia mäkin siihen sitten tykästyin, vaikken aiemmin ole kyseisestä heebosta niinkään välittänyt.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

JeSSSe kirjoitti: Siis jos kyse on tosta genten capslockaamisesta niin mä en kyllä ymmärrä mitä pahaa siinä on  :shock: kai nyt pari lausetta voi isolla kirjottaa, jos niitä haluaa korottaa ja takoa ihmisten päähän järkeä  :mrgreen:  :roll:

Pari lausetta?  :roll: Se nyt vaan ärsyttää tuollainen huutaminen, eikä vain minua. Sitä voi alleviivata ja lihavoida, jos on painavaa sanottavaa.
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JuhaUK kirjoitti: Jaa-a, alkaa vaan väsyttämään, kun eräät tulevat aina heittämään sitä CAPSLOKKIA (kuinkahan monta kertaa tästäkin on huomautettu..) kun joku uskaltaa olla eri mieltä.  :hiips: Ja ihan kevyt olo on täällä ainakin, vaikken Simon junttihuumorista pidäkään. Joku muu vois rauhoittua  :draamaa:
CAPSLOKKIA sulla on kipparin hatussas  :rofl: En todellakaan käytä capslokkia sen takia, että olet eri mieltä! Miksei siitä sitten huomauteta kun joku haluaa hehkuttaa jotain artistia. Sillon se on kyllä hyväksyttävää..... kun ei olle eri mieltä kenenkään kanssa, ollan vaan omaa mieltä.... VOI SINNUU  :draamaa:

No TIETYSI Voilettukin on hurmaava  :hali:
ja JeSSSe on hurmaava  :hali: (vaikka musta sä kyllä voisit ottaa ton CAPSLOKIN pois noista ässistäs koska siitä on niin monta kertaa jo huomautettu)
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

No sulla/teillä on ainakin sit korvakäytävät puhtaina  :heh: sen mä ymmärrän kyllä, jos koko viesti on pelkkää huutoa ja täynnä hymiöitä, ne muakin ärsyttäis. Noh..miten vaan  :roll:
Viimeksi muokannut JeSSSe, 21 Tammi 2007, 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JuhaUK kirjoitti: Pari lausetta?  :roll: Se nyt vaan ärsyttää tuollainen huutaminen, eikä vain minua. Sitä voi alleviivata ja lihavoida, jos on painavaa sanottavaa.
Nii just, ei ollut pari lausetta. Vaan oli pari sanaa  :rofl:
Minä en huutamisen takia kirjoita isolla, kuten olen monta kertaa sanonut! Minä PAINOTAN!! Ja anteeksi vaan, jos joka viesti olis täynnä alleviivauksia niin SE taas ärsyttäs mua! Mutta olenko joskus siitä valittanut. En ole, koska se on jokasen oma asia miten kirjottaa!  :stupido:
Yhtä hyvin mä voisin perustaa foorumin ja laittaa etikettiin, että alleviivausten käyttöä pitää rajoittaa, koska se on ärsyttävää!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Minä en sen enklannin ääntämistä arvostele, niin paljon en niitä Simon uutisia katsonut (lähdettiin Leenan kanssa happihypylle sillä aikaa), mutta sen mitä näin, niin ne puujalkavitsit ei jaksaneet naurattaa ei sittenpätkääkään.
Se oli lähinnä TYYYYYYYYYYYYYYYYLSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muhun ton vois lulla purevan ex-tamperelaisena ton huumorin, vaan kun ei pure.

Siinä tosin olen genten ja JeSSSen kanssa samaa mieltä, että mitä väliä mitä ulkomaalaiset meidän karsinnasta ajattelee. Ensisijaisesti sitä ohjelmaa tosiaankin tehdään Suomen tv:lle, ei ulkomaalaisille viisufaneille.

Toki niin, että ulkomailta ne pisteet meille tulee, jos on tullakseen. Mutta kun nyt ollaan vasta karsintavaiheessa, niin miksi ottaa paineita ulkomaalaisten reaktioista. Tietty kivahan se on, jos nekin tykkää, mutta kun ei kaikkia voi koskaan miellyttää. Ja joskus oikeesti tuntuu, että viisufanit on taviksiakin kriittisempiä tv-ohjelmien (viisu sellaisten) suhteen. Sorrun itsekin siihen, tunnustan. Mutta ulkomaalaisten reaktioista on oikeesti täysin turhaa kantaa tässä vaiheessa huolta.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Katten-Gustaf kirjoitti: Mutta ulkomaalaisten reaktioista on oikeesti täysin turhaa kantaa tässä vaiheessa huolta.
Mitään muutahan mä en tässä vaiheessa ole yrittänyt sanoakaan kuin tuota.

Kuten sanoin, Simosta ei tartte pitää jos ei kerta pidä! Mutta kun tuntuu, että joka vuosi naristaan jostain. Jokin asia on aina vialla Suomen karsinnassa. Tää on meidän tapa tehdä viisuja ja musta se on 100984894958768 kertaa parempi kuin monen muun maan puuduttavat viisut! :surrur:

Ei ne ruotsalaisetkaan AINA hyviä vitsejä väännä, mutta silti kaikki on aina kehumassa Ruotsin karsintoja ja kadehtimassa niitten huumoria, oli siellä sitten pers paljaana oleva intiaani tai Levengoodin mies "viihdyttämässä"  :roll:

Esimerkki: viime vuonna Ruotsissa oli ne "urheilutoimittajat" tai mitkä lie ja ne oli sitten niin hauskoja, voi että kun ne oli niin hassuja ja hauskoja. HA HA HA HAAAAA! Ja sitten kun ne vielä sen Björkkiksen kanssa siinä lopussa jammas. Ai että ne oli hauskoja  :rofl:
Mutta meilläpä Suomessa oli se turkulaisraati ja se olikin sitten niin kamala ja yököttävä ja nolo ja voi että ne oli tyhmiä kun jammas Lordin esityksen jälkeen. VOI NOLOTUS  :puna:

Siis oikeesti? Mikä ero niillä muka oli? Musta ne oli molemmat hauskoja! Mä ainakin nauroin molemmille. Mutta kun joskus tuntuu, että kaikki mitä suomalaiset yrittää niin on muka vaan noloja ja tyhmiä!  :roll: Ihan sama mitä ne tekee.....

Mun mielestä Suomen karsinnassa ainoan kerran todellla nolo juttu oli Myllyveräjä, Laaksonen ja Laitila vuonna 1994 kun se oli niin räikeesti kopioitu juttu Ruotsin karsinnasta 1993 että sillon hävetti ja lujaa!  :roll:

Ja siitä Simosta ja sen jutuista ei edelleenkään tartte pitää, mutta ei kannata hävetä sen takia, että se sanoo ETSILIA ROMPLI  :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

gentedimare kirjoitti:
Katten-Gustaf kirjoitti: Mutta ulkomaalaisten reaktioista on oikeesti täysin turhaa kantaa tässä vaiheessa huolta.
...AINA....HA HA HA HAAAAA!....VOI NOLOTUS.....ETSILIA ROMPLI
älä älä hyvä ihminen huuda noin kovaa, herkempien ihmisten korvat särkyy  :mrgreen:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Pyydän anteeksi.....  :puna: :hiips:

:heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

JuhaUK kirjoitti: Albania ei järjestä Euroviisuja tänä vuonna
Olen saanut työkavereilta ihailevia kommentteja, kun olen kertonut
vuoden 2008 Euroviisujen mahdollisesta pitopaikasta Tiranassa.
Hämmästelevät tietämystäni.  :roll:

pst. kuulun Simo Frangenin kannattiin, vaikka ennen en voinut sietää
koko miestä. Rentoa ja kevyttä huumoria tarvitaan piristämään Suomen
semifinaaleja.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ihana gente! :hali:
What color is your life?

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Lauantaina oli miellyttävää keskustella Euroviisuista asiallisesti, kun eräät vakiohäiriköt oli kokonaan poissa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30535
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

JuhaUK kirjoitti:Aika julmasti ainakin tuolla Escnationin keskustelussa tyrmättiin isäntämaan karsintojen eka erä  :eiei:
Joo. Tää on totta, mustakin tuntu vähän pahalta lukea niitä kommentteja, etenkin kun itse en pitänyt puitteita ollenkaan huonona. Oma vertailukohta tietenkin oli Suomen viimevuotiset semit. Ulkomaiset fanit taas odottivat oikeaa show'ta eivätkä pienen budjetin studiosemiä. Biisit tietenkin olivat mitä olivat mutta eivät nekään nyt niin huonoja olleet - saati sitten esitykset. Mutta tätä se on, kun on viisut voitettu. Jos oltaisiin valittu Annika ja jääty semin kahdeksanneksitoista viime vuonna, satelisi nyt kehuja siitä, että mitään semejä yleensä viitsitään järjestää ja että biisitkin ovat ihan kuunneltavia. :sorivaan:

JuhaUK kirjoitti:Minäkin olen. Ja kun tuota streamia katsotaan ulkomaillakin nyt, niin kaikkien mielestä oman nimen "hassusti" vääntäminen ei ole huumoria, vaan loukkaavaa  :( Olisko kivaa kuunnella, jos jossain Espanjassa pelleltäisiin suomalaisilla nimillä?
Miten luulet ulkomaalaisen erottavan nimen "hassusti" vääntämisen nimen huonosti ääntämisestä? Jos espanjalainen ääntäisi nimeni miten sattuu, olettaisin ainakin ensisijaisesti sen johtuvan siitä, ettei hän osaa ääntää sitä oikein. Loukkaantua en osaisi. Jotenkin tuntuu, että nykyaikana on muodikasta loukkaantua kaikesta ja herkkähipiäisyys on hyve. Olipa "loukkaus" kuinka mitätön tahansa, loukkaaja on aina tehnyt suuren synnin. Ah, nyt taisin loukata kaikkia herkkähipiäisiä. :draamaa:

Nimien ääntämisestä yleisemmin: suomen kielen keskellä nimet äännetään ja ne myös pitää ääntää enemmän tai vähemmän suomen kieleen mukautettuna. Korostetun junttimaisesti à la Frangén ei toki tarvitse ääntää mutta ei myöskään alkukielen mukaisesti. Täysin oikein äännetty ranskankielinen nimi erottuu kyökkisuomen keskeltä kuin näyttelykoira sikolätistä. Se kuulostaa kenen tahansa korvaan kummalliselta.

Sama pätee muuten mihin tahansa muuhunkin kieleen. Luullakseni useissa maissa vieraiden nimien ääntäminen on paljon pahemmin retuperällä kuin Suomessa. Täällä sentään riittää kielipoliiseja, jotka jaksavat vaatia täysin virheetöntä ääntämistä jopa urheiluselostajilta, vaikka lopputulos virheettömällä ääntämyksellä olisi täydellisen älytön ja vaikka osa kansasta ei välttämättä tällöin tietäisi, kenestä oikein puhutaan. Jukka K. Korpela on kirjoittanut tästä aiheesta mielestäni erittäin hyvin osoitteessa http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/orto.html#helpottumat - tarkkaan ottaen kirjoitus koskee sitaattilainoja mutta pätee yhtä lailla nimiinkin.

PS. Ei ole olemassa huumoria, joka ei saattaisi loukata jotakuta. Ehkäpä herrat Brysselissä keksivät jossakin vaiheessa säätää huumorin kieltävän direktiivin, ettei kenenkään tarvitse enää ikinä loukkaantua mistään. :joojoo:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Asiaa Timoteus  :peukku:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Margot kirjoitti: Ihana gente! :hali:
:hali: Ihastuttava Margot
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Cyrano kirjoitti: Lauantaina oli miellyttävää keskustella Euroviisuista asiallisesti, kun eräät vakiohäiriköt oli kokonaan poissa.
Lauantaina oli miellyttävää olla Tohlopissa kun kaikilla oli hauskaa ja kukaan ei narissut ja eräs vakiohäirikkö ei ollut koko ajan haukkumassa meidän mielipiteitä ja haukkumassa meitä jotka tuomme oman mausteemme tänne kuppilaan! Jokanen tyylillään  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Kyllä se Simo ainakin jotakin ulkomaalaistakin miellytti:
go JANI!!! that musta song was great fun!

and the news brief was the best thing of the show along with the Playboy lady
http://escforum.net/forum/showthread.php?t=2720&page=18

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Sydämeni itkee verta tuon äänestystekstin takia. "Textaa numeroon..."  :'(
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Fjalle
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 73
Liittynyt: 05 Maalis 2005, 19:26

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Fjalle »

Mä en tiä kaikki on varmaan jo miljoonaan kertaan tän tänne kirjottanu, mut mä kirjotan sen kumminkin. Eli täs on linkki mist löytyy 1. semifinaalin esitykset jos jäi väliin tai haluu kattoo uudestaan:

Linkki poistettu, ei laittomia musiikkilinkkejä Viisukuppilaan. /Timoteus

Te kyl varmaan tiedätte sen valmiiks, mut ku mä en oikeen oo perillä näistä nykyajan vehkeistä... :juhaukki:
Viimeksi muokannut Timoteus, 22 Tammi 2007, 08:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Itke en kun loppuu tää"

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Timoteus kirjoitti: Jotenkin tuntuu, että nykyaikana on muodikasta loukkaantua kaikesta ja herkkähipiäisyys on hyve.
Jossain päin kohteliaisuus on hyve...  :roll: Mutta turha tästä on jauhaa, taitaa olla kulttuurieroja nämä vivahteet. Ja mikä naurattaa ketäkin  :sorivaan:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Eikös se ole periaatteessa sääntörike, että 1. semifinaali:n kappaleet ovat youtube:ssa?
Tosin asiasta ei tietenkään voi artisteja/yhtyeitä syyttää. :miettii:
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja lharju »

Eikös se sääntö mene, että lauluja ei saa julkaista/esittää Ylen omien lähetysten ulkopuolella. Tässähän tätä ei periaatteessa tapahdu, koska Ylen lähetys on tässä vaan kopioitu palvelimelle.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Jónsì kirjoitti: Sydämeni itkee verta tuon äänestystekstin takia. "Textaa numeroon..."  :'(
Suomen kielen kannattajana sain tuosta järkytyskohtauksen myös itse.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Tuo ei kyllä kuulu Yleisradion tehtävään. SubTV:n chatissa en edes järkyttyisi.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11936
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja sziget »

??? Mistä ihmeen nimien ääntämisestä täällä on kinattu kaksi iltaa? Minua kiukuttivat Frangenin osuudessa vain ne kommentit "Se oli moldovalainen käsitys musiikista" ja "Se oli musiikin suurta juhlaa albanialaisittain". Ne kai olivat tamperelainen käsitys huumorista ja verbaalikomiikan räiskyvää ilotulitusta frangenilaisittain. Kylläpä nauratti.  :niinpa:

Kokonaisuutena uutiset olivat silti erittäin onnistuneet.  :clap: Alivaltiosihteeri on sanallisen höpsöilyn kuolemattomin klassikko kuolemaansa asti, ja Simo on hauska aina paitsi silloin kun ei ole hauska.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9516
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja kwak »

Olen ihan ällistynyt siitä, miten paljon täällä tätä semiä kritisoidaan. :shock: Lähinnä ihan vaan sen takia, että itse pidin hyvin paljon siitä! Kuvaus oli hyvää ja ammattitaitoista, lava tilaisuuteen varsin hyvin sopiva, juontajat leppoisia ja - mikä parasta - Frangénin viisu-uutiset hauskat! :tapu: Kokonaisuudessaan siis erittäin viihdyttävä paketti! Eipä haitannut väärät tuloksetkaan kovin menoa, kun noin hyvin huumorilla asiaan suhtauduttiin.

Ja Arja Saijonmaa oli ehkä parasta koko ohjelmassa! :rofl: Ihan hervoton nainen!



Timoteukselle :peukku: mielenkiintoisesta prosenttikämmianalyysistä pari sivua sitten! :D
Keep your head high above the water

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

kwak  :hali: JUST NIIN

Ikävä ettet päässyt itse paikalle. Toivottavasti voit jo paremmin  :hali:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Iltalehti:

"Yle mokasi taas"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007012 ... 2_uu.shtml

Etusivun äänestyksessä 85 % lukijoista kertoo, ettei luota viisujärjestelyihin. Eli kyllä tästä joku muukin vetää johtopäätöksiä toukokuulle...  :hiips:
Hello Hi!

Lukittu