Vs: Lovex

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu

Suosikkini Lovexin kappaleista

Anyone anymore
108
87%
Wild and violent
16
13%
 
Ääniä yhteensä: 124

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Wadde »

xoda kirjoitti: Joo, kehtaan jopa tunnustaa tykkääväni euroviisuistakin, vaikka "kultivoituneemmat" kaverini niille naureskelevat.  ;)
Tervetuloa joukkoon  :peukku: Vaikka kyllä musta tuntuu että aika moni nuori diggaa salaa euroviisuja...Ainakin viime perjantaina pienessä hiprakassa moni ikätoverini ("siis hei euroviisut on ihan syvältä") tanssi ihan fiiliksissä Takes 2 to Tangoa ja Shake Ittiä  :heh: :heh:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja xoda »

Joo, voi olla että moni nuori salaa diggailee.  :)

Eri asia ovat sitten aikuiset, jotka eivät edes katso telkkaria kun sieltä tulee vain roskaa. Vai miten mahtaa olla, hmm..

:raaps:

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja daa »

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ihana asenne: aikuisena en jaksa enää inhota teinibändejä. 

Samaa mieltä olen muuten minäkin, jos joku kolahtaa niin se kolahtaa eikä tässä iässä tarvitse enää tykkäämisiään pyydellä anteeksi tai esittää fiksumpaa ja kultivoidumpaa kuin oikeasti on.

Joo, kehtaan jopa tunnustaa tykkääväni euroviisuistakin, vaikka "kultivoituneemmat" kaverini niille naureskelevat.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

:peukku:
Sama täällä. Vaikka parikymppinen aikuinen vasta olenkin, niin vuosikausia kestänyt viisufanius on aina ollut vähän nolo juttu.. mutta nyt ei vaan jaksa enää välittää.
Eihän se todellakaan kerro minusta kaikkea ihmisenä, saati musiikkimaustani. Lähinnä vaan avarakatseisuudesta. Kun Lovexinkin biiseistä Remorse ja Guardian angel ovat iskeneet aiemmin, ja nyt nämä viisutyrkyt, niin ei siinä ole bändin ääliömäisellä nimellä ja teini-imagolla kauheasti merkitystä.
Jos minut joku torjuu näiden mieltymysteni takia, niin omapa on häviönsä :ylppis:  :cool:
Life Looks Better in Spring

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:miettii: :miettii: :miettii: :miettii: :miettii:
Miksi mulla on sellanen olotus, että Suomen kansa äänestää Wild and Violentin jatkoon  :miettii: :miettii: :miettii: :miettii: :miettii:

Laa laa laa laa laa laa laa laa laa  :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Albatrossi kirjoitti: HALUTAAN, :megafoni: LAULA MEILLE!
Mä lauloin hieman Johanna Kurkelaa teille! Tarkistakaa siitä threadista.

Tuota Lovexia mun pitää miettiä vähän pidempään, ja mulla on aika paljon töitä juuri nyt, mutta huomenna ehkä... ;)

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja xoda »

"Miksi mulla on sellanen olotus, että Suomen kansa äänestää Wild and Violentin."

Appuu. Kuuntelin nyt uudestaan tuon biisin, kunnolla keskittyen. Jos tuon tunteella ja intensiteetillä vetää, niin saattaa se kolahtaa.

No niin, tykkään molemmista Lovexin biiseistä!

(Nightwishista ja HIMistä?)

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Wadde »

gentedimare kirjoitti: :miettii: :miettii: :miettii: :miettii: :miettii:
Miksi mulla on sellanen olotus, että Suomen kansa äänestää Wild and Violentin jatkoon  :miettii: :miettii: :miettii: :miettii: :miettii:

Laa laa laa laa laa laa laa laa laa  :draamaa:
Älä edes mieti tuollaista  :shock:  :shock: Ei saa maalata piruja seinille!  :evil:

Pitäisiköhän tästä hipsiä tekemään Lovex-foorumeille tekemään vähän taustatyötä  :hiips:  :heh:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Tiku
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 10:57

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Tiku »

Olen nyt kuunnellut tuota AA:ta putkeen reilun 30 min ja yrittänyt löytää siitä sitä jotain, joka nostaisi sen huippubiisien joukkoon. Hmmm, toimii taustamusiikki, mutta vain taustamusiikkina. Mutten mä osais hyräillä AA:ta, ei jäänyt mitään mieleen.  :roll:
Viimeksi muokannut Tiku, 30 Tammi 2007, 16:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Sone
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 16:58

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Sone »

Tiku kirjoitti: Olen nyt kuunnellut tuota AA:ta putkeen reilun 30 min ja yrittänyt siitä sitä jotain, joka nostaisi sen huippubiisien joukkoon. Hmmm, toimii taustamusiikki, mutta vain taustamusiikkina. Mulla ei oo vieläkään mielessä, miten toi biisi menee.  :roll:
Kyllä minäkin olen yrittänyt sitä kuunella ja ihan hyvältähän se on pikku hiljaa on ruvennut kuulostamaan mutta ei todellakaa miltään huippubiisiltä :eiei:

Ihan kuulostaa siltä että biisissä ei olisi olenkkaan kertosäettä
se vaan menee samaa rataa koko biisin ajan

Mutta todellakin taustamusiikiksi kelpaisi paremmin

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Ok tässä tulee, kun kerran niin kovasti pyysitte:  :niinpa:

Oma-versio: http://people.pwf.cam.ac.uk/nk283/AA-ke ... versio.MP3

Oli kauheeta tuskaa laulaa tätä. Kokeilkaa laulaa tätä itse nauramatta-- se on niin tekodramaattinen ja inttävä kappale, ja joissakin säkeissä enemmän tavuja kuin nuotteja. Kuten huomasitte, tulin tuossa lopussa hulluksi!

Ja tässä sitten 'aito alkuperäisversio' modulaatioineen kaikkineen: http://people.pwf.cam.ac.uk/nk283/AA-ke ... e4inen.MP3 .

Nyt syytän teitä jos tämä sonta jää soimaan mun päähän! Saatte maksaa mut hypnoosiin parantaaksenne mut!!  :evil:

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Loveks oli sit tää, jota kehuttiin mutta, eipä upponnu lol no jos, ptää valita niin tää eka biisi on sit Turussa.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Naali »

nkorppi kirjoitti: Ja tässä sitten 'aito alkuperäisversio' modulaatioineen kaikkineen: http://people.pwf.cam.ac.uk/nk283/AA-ke ... e4inen.MP3 .

Nyt syytän teitä jos tämä sonta jää soimaan mun päähän! Saatte maksaa mut hypnoosiin parantaaksenne mut!!  :evil:
:repeilee: :tapu: Nauran niin paljon, et sattuu. Maksaiskohan joku mullekin. Ihan tajuton versiointi. :repeilee:

Muoks: Täytyy vielä lisätä, et mulle kasvo ehkä vatsalihakset ton ansiosta. Ehkä sit on väärin pyytää hypnoosirahoja. ;)
Viimeksi muokannut Naali, 30 Tammi 2007, 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

:repeilee: Mahtavaa, nkorppi!

nkorppi kirjoitti: Nyt syytän teitä jos tämä sonta jää soimaan mun päähän! Saatte maksaa mut hypnoosiin parantaaksenne mut!!  :evil:
Emmä usko, että toi voi soida päässä, kun ei siinä ole mitään tarttuvaa.  :eiei: Mä olen kuunnellut jo vaikka kuinka monta kertaa, eikä mitään jää mieleen. :sorivaan:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

nkorppi kirjoitti: Ok tässä tulee, kun kerran niin kovasti pyysitte:  :niinpa:

Ja tässä sitten 'aito alkuperäisversio' modulaatioineen kaikkineen: http://people.pwf.cam.ac.uk/nk283/AA-ke ... e4inen.MP3 .

:tapu: Olen sanaton  :tapu:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Albatrossi

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Kiitos, aivan huikea.  :riemu:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:shock: :shock: :shock: :repeilee:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja WandA »

nkorppi kirjoitti: Ok tässä tulee, kun kerran niin kovasti pyysitte:  :niinpa:

Oma-versio: http://people.pwf.cam.ac.uk/nk283/AA-ke ... versio.MP3

Oli kauheeta tuskaa laulaa tätä. Kokeilkaa laulaa tätä itse nauramatta-- se on niin tekodramaattinen ja inttävä kappale, ja joissakin säkeissä enemmän tavuja kuin nuotteja. Kuten huomasitte, tulin tuossa lopussa hulluksi!

Ja tässä sitten 'aito alkuperäisversio' modulaatioineen kaikkineen: http://people.pwf.cam.ac.uk/nk283/AA-ke ... e4inen.MP3 .

Nyt syytän teitä jos tämä sonta jää soimaan mun päähän! Saatte maksaa mut hypnoosiin parantaaksenne mut!!  :evil:
Lyödäänkö vetoa, ettei Lovexin live- esitys tule olemaan noin ´´musiikillisesti´´ tuon imarreltavampi.
LOISTAVAA VIIHDETTÄ!  :tapu: :tapu: :tapu:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

barbarossa kirjoitti: Emmä usko, että toi voi soida päässä, kun ei siinä ole mitään tarttuvaa.  :eiei: Mä olen kuunnellut jo vaikka kuinka monta kertaa, eikä mitään jää mieleen. :sorivaan:
Kyllä myö ollaan erilaisia! :raaps:
Mulla jäi biisin tykinsuusta ampaiseva intro päälle heti ensimmäisistä sekunneista kuten myös muukin biisi. Upposi kerralla tajuntaan!  <3 <3 <3

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mäkään en muista Anyone Anymoresta mitään, vaikka sen taas aamulla kuuntelin. Sen sijaan Johanna Kurkelan kauniit laulut soivat mielessäni vuorotellen.  :joojoo:  Se ei tarkoita kuitenkaan sitä, ettenkö pitäisi AA:sta. Kovin tarttuva se ei vain valitettavasti ole.  :/
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Loistavaa viihdettä nkorppi! :tapu: :tapu: :tapu:  :humppa: Sanotaan että nauru pidentää ikää, joten lupaan muistaa sinuakin 100 -vuotispuheessani. :repeilee:
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja minnie »

nkorppi kirjoitti: (. . .) Lovex, Negative, Don Huonot, Apulanta, Uniklubi. Sallikaa mun oksentaa...  :draamaa:
(. . .)
Kuulostaako tämä oikeasti teistä HIM:ltä? Koska sitä se ei ole, vaikka yrittää.
En omista levyjä miltään näistä mainitsemiltasi bändeiltä. :eiei: Eikä Lovex kuulosta yhtään HIM:ltä. Mutta Negativelta kuulostaa, sellaiselta vara-Negativelta. :joojoo: Oisin toivonut ennemmin Negativen viisukarsintaan kuin Lovexin, ja olin melko varmakin että oisivat ollu, mut jouduin pettymään. Lovex silti yllätti ihan positiivisesti Anyone anymore biisillään. :p

Ja nkorppi: nää on makuasioita! Toiset tykkää Lovex:sta ja toiset Sunrise Avenue:sta. Mä en tykkää erityisemmin kummastakaan. Mut nyt on kisassa mukana Lovex ja "ei huono" (Jorma Uotisen äänellä) ollenkaan.
:peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

barbarossa kirjoitti:Emmä usko, että toi voi soida päässä, kun ei siinä ole mitään tarttuvaa.  :eiei:
Paitsi taustamelodia, säkeistöjen alut ja kertosäe!
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Hyvä Sagapo! Juuri näin!  :hali:

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Tämän bändin kappaleet lähettäisin Super Finaaliin Helsinkiin jos ei nyt ilmene neljännessä semifinaalissa jotain mikä voi kilpailla Lovex’in kanssa...."AA" on kyllä hyvä kappale  :p

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Liisukka kirjoitti: Loistavaa viihdettä nkorppi! :tapu: :tapu: :tapu:  :humppa: Sanotaan että nauru pidentää ikää, joten lupaan muistaa sinuakin 100 -vuotispuheessani. :repeilee:
Kiitos. No kyllähän sitä kelpo kansalainen uhraa äänihuulensa, jos on yleisen terveyden puolesta liikkeellä. Tältä nimimerkillä löytää netistä lisääkin 'musiikkia' varsin helposti...  :)

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

nkorppi kirjoitti: Ok tässä tulee, kun kerran niin kovasti pyysitte:  :niinpa:

Oma-versio: http://people.pwf.cam.ac.uk/nk283/AA-ke ... versio.MP3

Oli kauheeta tuskaa laulaa tätä. Kokeilkaa laulaa tätä itse nauramatta-- se on niin tekodramaattinen ja inttävä kappale, ja joissakin säkeissä enemmän tavuja kuin nuotteja. Kuten huomasitte, tulin tuossa lopussa hulluksi!

Ja tässä sitten 'aito alkuperäisversio' modulaatioineen kaikkineen: http://people.pwf.cam.ac.uk/nk283/AA-ke ... e4inen.MP3 .
Mieletöntä!!!  :rofl:
Täytyy tunnustaa, että tykästyin ensimmäiseen versioon, vaikka jälkimmäisessä olikin mahtava intensiteetti! KIITOS!  :kiitos:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Eih! Mä kuolen...  :repeilee: :repeilee: Kiitti vaan, nkorppi!  :rofl:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Halla »

Siis apua tuota "alkuperäisversiota"! :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Margot »

Iiiiiihana alkuperäisversio! :repeilee: :repeilee: :repeilee: Erityisesti toi yskiminen lopussa! :rofl:

:tapu:
What color is your life?

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

:rofl2: Oletko :rofl2: yrittänyt :rofl2: koskaan :rofl2: päästä :rofl2: Idolsiin? :rofl2: Ei :rofl2: hitto :rofl2: kuolen :rofl2: nauruun. :rofl2:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Lukittu