Vs: Katra

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Katran kappaleista

Tietäjä
68
63%
Vaaratar
40
37%
 
Ääniä yhteensä: 108

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

No ne Vaarattaren plagiattijutut nyt olivat jo aika pitkälle meneviä. Tuntuu että joittenkin pitää keksimällä keksiä tuommoisia, että voivat päteä. "Hei, huomaattekste millanen asiantuntija mä oon".

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Kandes
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Tammi 2007, 08:02

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja Kandes »

Katran jutusta kuullaan varmaan vielä uuttakin tietoa,
sillä Katraa kauan  häiriköinyt 14-vuotias on ilmeisesti kyseisen Tietäjää vertailevan videon youtubeen tehnyt
(käyttää muuten paljon toistoa ja kikkailua saadakseen vakuuttavuutta)
Lähes joka foorumilta linkittänyt sen,
kirjoittanut valtavasti negatiivisia kommetteja Katrasta.
Liputtaa Within Temptation puolesta,
mutta kirjoittaa omilla sivuillaan inhoavansa kyseistä bändiä

Samoin perustanut Katra pois Euroviisuista adressin


Ainut syy :
Tulisesti rakastunut Katran mieheen ,ja ilmoittaa saavansa Vivianin              miehekseen hinnalla millä hyvänsä

Tuon äskeisen youtuben jälkeen oli pakko pistää  tää viesti uusiksi
Viimeksi muokannut Kandes, 30 Tammi 2007, 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Olkoon sitten niin. Minä olisin kyllä itse heittänyt plagiaatiksi (kuten edellisestä viestissäni hyvin ilmi käy :heh:), mutta minähän en ole tässä se asiantuntija määrittelemään plagiaattia.

Tai no... jos Tietäjä ei ollut plagiaatti, niin ei kyllä toi Vaaratarkaan, vaan Vaarattaren kohdalla tässä mentiin aidosti naurettavuuden puolelle. Kuuntelin just ton Garbagen videon ja okei: Todella pieniä samankaltaisuuksia sieltäkin oli löydettävissä, mutta se saattoi johtua siitäkin, että minä oikein etsimällä etsien halusin löytää jotain. Samaa halusi varmaan se lemmenkipeä teinipissiskin.

Miksiköhän aattelin häiriköijän olleen poika? Ehkä mulla on stereotypisiä käsityksiä siitä, että kaikki naisartistien häiriköijät olisivat miespuolisia? Ja miksei tätä nykyä myös teinipoika voisi haluta jonkin artistin miehestä miehen itelleen.  :D
Viimeksi muokannut The_Sipi, 30 Tammi 2007, 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Oijoi, onko neidille tullut mieleen että Vivianillakin voisi olla asiaan jotain sanottavaa?  :stupido:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja tomato »

Tätä Katran viisua on nyt soitettu uutisissa ja nettiartikkeleiden lisukkeena linkki youtubeen ollu ties missä. Arvatkaas mikä viisu on jäänyt kansan mieliin parhaiten  :grr:
Was tomi...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kandes kirjoitti: Ainut syy :
Tulisesti rakastunut Katran mieheen ,ja ilmoittaa saavansa Vivianin              miehekseen hinnalla millä hyvänsä
Ah, mitä ihanaa teinidraamaa!!  :rofl: :rofl: :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8349
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja hra47 »

AnnFredi kirjoitti: YleX:llä mainittiin juuri, että neljästä plagiaattiasiantuntijasta kolme olisi sitä mieltä, että Tietäjä ei ole plagiaatti. Se saanee siis jatkaa kisassa, tosin virallista ilmoitusta ei ole vielä tullut.  :)
Joukko musiikkiteorian ammattilaisia harrastanut taas ryhmäseksiä pilkun kanssa, joskaan ei heidän tehtävänsä olekaan toimia makutuomareina. Asia siis jää yleisön arvioitavaksi ja toivottavasti sillä on älliä sen verran, ettei valitse tätä. Jos Suomi haluaa demota rock-osaamistaan maailmalle, ei sitä kannata tehdä omissa kotikisoissaan ainakaan lainailemalla muistettavimpia osuuksia jonkun halvan hollantilaisen Nightwish-kopion hiteistä. Periaatevänkääjät eivät luonnollisestikaan näe mitään eroa lainan ja lainan välillä, koska he puhuvat pelkistä tahtien määristä ja missä asennoissa nuotit ovat. Tosiasia on kuitenkin, että jos piisin muistettavin melodiakoukku on revitty euroopanlaajuisesti tunnetusta hitistä, ei se voi olla vaikuttamatta yleisön arvostukseen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8349
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja hra47 »

AnnFredi kirjoitti: Asikainen on Syytön, Tietäjä ei ole plagiaatti. Juuri YleX:ltä vahvistettiin.  :)
Ja O.J.Simpson on kunnon mies... no joo, ei ole tarkoitus rienata Asikaista, jota arvostan säveltäjänä Nylon Beatin ajoilta, mutta haluan vain muistuttaa, että tämän "asiantuntijaraadin" päätöksen merkitystä ei pidä paisutella suuremmaksi kuin mitä se käytännössä tarkoittaa. Nythän se tarkoittaa vain, että sääntöjen puitteissa asiaan ei voida puuttua. Nähtäväksi jää, mihin äänestävä yleisö syyllistyy jos se valitsee tämän edustajakseen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Mitä? Paisutteleeko joku jossain jotain?  :roll:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Iltalehden verkkoversiossa kerrotaan, että jos Tietäjä voittaa Turussa, on Asikaisella jo englanninkielisen version aihio olemassa. Kappaleen nimeksi vaihtuu Oath ja sanoitus käsittelee "antiikin kulttuuria".

http://www.iltalehti.fi/viihde/200701305677113_vi.shtml

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8349
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja hra47 »

ZetZet kirjoitti: Iltalehden verkkoversiossa kerrotaan, että jos Tietäjä voittaa Turussa, on Asikaisella jo englanninkielisen version aihio olemassa. Kappaleen nimeksi vaihtuu Oath ja sanoitus käsittelee "antiikin kulttuuria".

http://www.iltalehti.fi/viihde/200701305677113_vi.shtml
Sävellystä ei ikävä kyllä voi enää sääntöjen mukaan muuttaa, mutta voihan se Katra vaikka vetää nuotin vierestä kiistanalaisessa kertsissä, niin sillähän homma on hoidettu.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Niistä sanoista ei joka tapauksessa saa mitään selvää sen kolmeminuuttisen ajan niin miksi turhaan vaihtaa englantiin  :roll: :roll: :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja Wadde »

gentedimare kirjoitti: Niistä sanoista ei joka tapauksessa saa mitään selvää sen kolmeminuuttisen ajan niin miksi turhaan vaihtaa englantiin  :roll: :roll: :roll:
No aivan  :heh:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

ToniN
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 16:04

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja ToniN »

ZetZet kirjoitti: Iltalehden verkkoversiossa kerrotaan, että jos Tietäjä voittaa Turussa, on Asikaisella jo englanninkielisen version aihio olemassa. Kappaleen nimeksi vaihtuu Oath ja sanoitus käsittelee "antiikin kulttuuria".

http://www.iltalehti.fi/viihde/200701305677113_vi.shtml
Mielestäni tämä on paljon pahempi juttu kuin "plagioiminen". Kun äänestän, tai en äänestä, laulua niin äänestän koko sen hetkistä pakettia. Ja esim Katran äänestämättä jättämisessä yksi syy oli se, että laulaa suomeksi.

EuroAxon
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 01 Joulu 2004, 20:04

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja EuroAxon »

Kandes kirjoitti:

Eli joku lemmenkipeä Lovex-fani


Ei välttämättä sitäkään ,sillä sivuillaan ilmoitti ettei hän niin Lovexista tykkää,
vaan Vivianista.
Enemmänkin ihannoi Paris Hiltonia ja on Indica fani  omien sanojansa mukaan
Missäs tämän eilisen päivän Suomen vaikutusvaltaisimman henkilön kotisivut ovat? Edes joku vinkki olisi mukava.


LÖYSINKIN JO?!?! Tutkimus tuotti tulosta
Viimeksi muokannut EuroAxon, 30 Tammi 2007, 16:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja Aamu »

EuroAxon kirjoitti: LÖYSINKIN JO?!?! Tutkimus tuotti tulosta
Tänne heti muidenkin ihmeteltäväksi  :D

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tässä asiantuntijoiden kommentit plagiaatiosyytteistä:
Kalle Torniainen: ”Tutkittuani Katran kappaletta ”Tietäjä” ja Within Temptation yhtyeen kappaletta ”Jillian”, ovat plagiointisyytökset yliampuvia. Jotta voitaisiin puhua plagiaatista, pitäisi melodian ja harmonian olla täsmälleen samanlaisia keskenään esimerkiksi koko kertosäkeen ajan. Ko. kappaleiden tunnelmat ovat hyvin samankaltaisia johtuen samasta musiikkityylistä, mutta melodiat ovat erilaiset. Kertosäkeistöjen ensimmäisten tahtien rytmiikka on sama, mutta melodian lähtöäänet suhteutettuna harmonian tehoihin ovat erit. Tämän jälkeen melodiat, harmoniat sekä fraasien rytmiikka ovat täysin erilaisia, eikä kappaleiden muissa kohdissa ole mitään samankaltaisuuksia. Yhden samanlaisen rytmisen fraasin perusteella on tarpeetonta syyttää plagiaatista.”

Veikko Samuli: ”Nuotinlukutaitoiset näkevät että ”Jillianin” kertosäe alkaa soinnun dominanttiäänestä, kun ”Tietäjässä” se lähtee soinnun terssistä. Koska ensimmäisen tahdin soinnut ovat (bassoääntä lukuunottamatta) samankaltaiset, hyvällä mielikuvituksella voisi ajatella ”Tietäjän” kertiksen eka tahdin sopivan ”Jillianin” melodiaan alapuoliseksi stemmaksi. Täsmälleen tällaista stemmaa en kuitenkaan kuule ”Jillianin” kappaleessa. Vaikka jako onkin sama ekassa tahdissa ja särökitarasoundin luoma tunnelma samankaltainen, plagiointisyyte tuskin menestyisi käräjäoikeudessa koska melodian ja sointujen maailma muuttuu ihan erilaiseksi jo heti toisesta tahdista lähtien.”

Riku Niemi: ”… Lähemmässä tarkastelussa on todettava seuraavaa: Melodia on selvästi eri melodia. Kertosäkeen ensimmäisen tahdin rytmi on kappaleissa sama, mutta jo toisessa tahdissa melodian rytmi poikkeaa toisistaan. Melodia ei missään vaiheessa ole intervalleiltaan identtinen. Soinnutuksessa ja kontrapunktissa on huomattavia eroja. Edes kappaleiden sointikuvat eivät mielestäni ole missään vaiheessa erityisen lähellä toisiaan.”

Pertti Haverinen: ”Kuulokuvan perusteella samankaltaisuutta (ei siis samanlaisuutta) ei voi kieltää. Nuottikuva paljastaa rytmisen yhtenevyyden 2.:n tahdin puoliväliin asti, mutta melodia onkin pääosin ”Tietäjässä” terssin alempana 1.:ssä tahdissa, jonka jälkeen poikkeaa kuljetukseltaan ja soinnutukseltaan erilaiseksi kuin ”Jillian”. Kappaleiden "tunnelma" ja rytminen tematiikka ko. tahdeissa ovat lähellä toisiaan, melodiat eivät tarkkaan ottaen ole samanlaiset. Muilta osin melodiat eivät muistuta toisiaan.”
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Tämä Veikko Samulin kommentti on se oleellisin:
Vaikka jako onkin sama ekassa tahdissa ja särökitarasoundin luoma tunnelma samankaltainen, plagiointisyyte tuskin menestyisi käräjäoikeudessa
Hello Hi!

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16712
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

The_Sipi kirjoitti: Ja miksei tätä nykyä myös teinipoika voisi haluta jonkin artistin miehestä miehen itelleen.  :D
Kyllä ennen oli niin paljon paremmin kun pojilla ei tällaisia haluja ollut.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Ihana Veikko Samuli  <3 Voi kun hänelle löytyisi muutakin käyttöä euroviisumaailmassa kuin vain muiden biisien ruotiminen...
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JuhaUK kirjoitti: Veikko Samulin kommentti on se oleellisin
Veikko Samuli on kunkku :kiitos:  :cool:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Aamu kirjoitti: Tuo voi olla ehkä hyvinkin yleinen tyyli (tai sointukulku tai mikä se oikeasti sanottuna onkaan) tietyn tyyppisessä musiikissa. Minulla on sellainen tunne että olen kuullut vielä lisäksi jotakin samantapaista vielä jossakin muuallakin.
Nyt se selvisi mikä se oli missä olen kuullut samantapaista aiemminkin. Miten en sitä aiemmin tajunnut. Vasta kun luin että Katra oli pelännyt, että Tietäjää verrattaisiin Nightwishin Wishmasteriin tajusin, että sehän se tietysti oli. Niin ja ei siis plagiaatiota, mutta taas sitä samaa tyyliä mitä oli Carmina Buranassa, Jillianissa ja Tietäjässä.

Kannattaa katsoa tämä youtube-video Wishmasterista. Voin luvata, että sen jälkeen kappale ei ole enää entisensä  :heh:

EuroAxon
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 01 Joulu 2004, 20:04

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja EuroAxon »

Aamu kirjoitti:
EuroAxon kirjoitti: LÖYSINKIN JO?!?! Tutkimus tuotti tulosta
Tänne heti muidenkin ihmeteltäväksi  :D
Helsinkiläinen, 14-vuotias punk-henkinen mimmi, joka laulaa ja sanoittaa. *******:n Bändikouluun olisin tyrkyllä, duon toista osapuolta vaan haetaan mukaan. (KAIPAA ILMEISESTI VIVIANIA PUHTAASTI KOULUTUKSEN NIMISSÄ =)Musiikista menee Indica, PMMP, All Saints, Bitch Alert, Kate Bush ja Paris Hilton. Äijämusiikista ykkönen on Lovex.

Luonteeltaan kertoo olevansa hieman narsisti ja isosuinen, mutta erittäin älykäs (!)

"Älä sano Lovex sano Vivian, koska sitähän mä siinä kyyläsin enkä ketään muuta. Theonii silmäilin mutta siinähän se meni. Kyllä rakastumisena olo on v****maista. Sitä niin v***n kovasti yrittää saada vastakaikua mutta unelmien korppiprinssi kohtelee kuin ketä tahansa fania. Ehkä se ei nähny mun verkkosukkiksia "

"Mä oon nähny Vivianin ja halannussitä! Eli mulla on sen dna:ta paidassani. Pitää kysyä kloonaajaa. Vivian ja minä (virallinen hääpromo, pressikuva) "

"Vivian on kyllä komein mies maailmassa. (ps: selvitin hänen oikean kokonimensä netissä. eikä ole mitenkään ällöttävä nimi edes! tunnen olevani askeleen lähempänä läpimurtoa.)"


Mun mielestä meidän pitää tehdä nettiin adressi, jossa vaaditaan häntä ensi vuoden viisujen Suomen karsintaan mukaan. Kuka muu laulutaitoinen on Lordin jälkeen saanut aikaiseksi näin paljon huomiota euroviisuille?

Kappaleen alussa tämä tyttö haaveilisi Vivianista, joka ilmestyisi lavalle laulaen ja juuri kun tilanne lämpenee niin Katra punaisessa tukassaan tulisi huutam.... laulamaan kovalla äänellä erottaen pariskunnan. KUNNON VIISUSHOW! Mitä pidätte?

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Mun mielestä meidän pitää tehdä nettiin adressi, jossa vaaditaan häntä ensi vuoden viisujen Suomen karsintaan mukaan.

Euroviisut ei ole Idols-kisa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

EuroAxon
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 01 Joulu 2004, 20:04

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja EuroAxon »

Cyrano kirjoitti: Mun mielestä meidän pitää tehdä nettiin adressi, jossa vaaditaan häntä ensi vuoden viisujen Suomen karsintaan mukaan.

Euroviisut ei ole Idols-kisa.

Huumoria, ystävät hyvät. Neiti kun tuntui olevvan nettiadressien ystävä.

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Katra kohulla saa paljon aikaa mutta, ei huono tämä Katra, mukava piristys tässä kisassa mutta, en usko et voittoa tulee tällä ja toinen biisi esityksineen oli ihan kiva :)

Kandes
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Tammi 2007, 08:02

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja Kandes »

Kappaleen alussa tämä tyttö haaveilisi Vivianista, joka ilmestyisi lavalle laulaen ja juuri kun tilanne lämpenee niin Katra punaisessa tukassaan tulisi huutam.... laulamaan kovalla äänellä erottaen pariskunnan. KUNNON VIISUSHOW! Mitä pidätte

Loistava idea  ja vois kyseinen mimmi tehdä vielä yhtä taiteellisen esityksen
kuin tarunomainen Ibby Love.

Euroviisu voitto Suomelle olis 100% varma

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja Tiana »

En halunnut kuunnella tuota vertailua tubesta,
mutta kuuntelin kappaleen Jillian, kun en sitä ole aiemmin kuullut.
Ja kyllähän tuo yhtenevyys on sen verran häiritsevä,
että itse en artistina enää suostuisi kappaletta sellaisenaan esittämään.
Ja, jos kansa vahingossa tämän valitsisi, olisi se isäntämaalle noloa..

Isoin epäilys tässä herää, että kuinka paljon herrat Asikainen ja Vainio ovat
tehnyt musiikkia tähän tyyliin - lainaamalla muilta sellaisista kappaleista,
joita kovin moni ei tunne (siis ennen tätä).

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja WandA »

Katrasta oli jotain ylen uutisissa osaako joku sanoa tarkkaan mitä, kun en kokonaan kuullut...  :raaps: Varmaan taas niitä kopio- syytöksiä.. :hiips:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Katra

Viesti Kirjoittaja jamit »

Voihan sävellyksen sovitusta muuttaa vielä Turkuun!! Johanna Pakosen Kerta Viimeinen  ainakin muuttui paremmaksi miltä se kuullosti karsinnoissa!
Hello this is Serbia callink...............

Lukittu