Vs: Lovex

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Lovexin kappaleista

Anyone anymore
108
87%
Wild and violent
16
13%
 
Ääniä yhteensä: 124

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja minnie »

:stupido: Aivan varmasti veisataanki juu. :rofl2:

Ootko ny nkorppi kokonaan tyhjentäny sen suoles? Ku vaikuttas et jotain olis noussu jo sinne yläpäähän asti... Käypäs uudelleen siellä veskissä. :moon:

:stara: Kohta tulee uusintana Tv2:lta Lovexin Anyone anymore!  :stara:

klo:22.55 alkaa lähetys! :p
Viimeksi muokannut minnie, 04 Helmi 2007, 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

wigwam kirjoitti:
nkorppi kirjoitti: Noniin, tulin juuri paskalta, ja mun laulu on nyt valmis:

Laulun nimi on osuvasti "I Hate Lovex".  :mrgreen:
No olosuhteet huomioon ottaen tuotoksesi on erinomainen, mutta kyllä minä mieluummin kuitenkin laittaisin Anyone anymoren Suomen edustajaksi kuin tämän I Hate Lovex -kappaleesi. :)
Ihanan tyyni wigwam!  :cool: :hali:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Onni kirjoitti: :eeek: :eeek: :eeek: :rofl: :rofl: :rofl:No mut hei loistavaa. Ei ihan niin hyvää kun odotin ja se mitä odotin oli jotain tosi huonoa. Ei erottunut toi sun kehuma musiikkillinenlahjakkuus oopperatausta yms oikeen edukseen. Nuotissa pysyminen myös oli sinulle hyvin hyvin vaikeaa. Miten sä kehtaat pitää noita tuolla kaiken kansan nähtävillä ja kuultavina :heh: :heh: :heh: Kyllä mä nyt ymmärrän ton sun ruikutuksen tosta että lovex on paskaa. Rassukkahan on kateellinen, kun tietää ettei ikinä pysty musiikilla itselleen uraa luomaan. Tosiaan sun musikaalisuus on vielä vähäisempää mitä viesteitäsi perustelin.
Pari sanaa... YMMÄRRÄTKÖ VITSIN? Näyttävätkö mun tube-kipaleet joltain kilpailukappaleilta? Silti ne on paremmin laulettu kuin mitä Theon laulaa oikealla keikalla. Eikä minun tarvitse mitenkään perustella Oopperataustaani tai Stratovariuksen levyllä  lol nuorempana laulamista, koska se on kaikki jo tapahtunut. Minun ei tarvitse tehdä uraa musiikissa, koska olen sen jo tehnyt. Voin nyt tehdä uraa matematiikassa. Mutta minulla on niiin hyviä muistoja tuosta ura-ajasta, että oikein tulee hyvä mieli... Kiitos.  :rofl:  :heh: Sanoitko, että joku on kateellinen? Kelle?  :p

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja minnie »

:riemu: Jumankauta ku tuo AA potkii! Kyl kuulosti ja näytti hyvältä taas ku kattelin tota uusintaa. Biisi vaan paranee, mitä enemmän sitä kuulee. :joojoo:

:stara: Sitte vaan savua ja tulta kehiin lavashow:n! Ni se on siinä. :stara: :stara: :stara: :stara: :stara:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja daa »

Juu. On mullakin semmoinen olo nyt että TÄSSÄ SE ON  :cool:
Katsotaan mikä on tilanne huomenna.
Life Looks Better in Spring

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

daa kirjoitti: Juu. On mullakin semmoinen olo nyt että TÄSSÄ SE ON  :cool:
Katsotaan mikä on tilanne huomenna.
Katoin uudelleen, ja tulos on... että se poika ei vieläkään osaa laulaa. Ahdistavan kireää vinkumista se on Vieläkin!! Harmi.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee:
Nyt mä nauran kyllä paskasta.... sanon sen uudelleen... PASKASTA!!!! kaikille teille jotka väitätte, että Theon laulo ois ollut kauttaaltaan epäpuhdasta!!!  :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee:
Te ootte sitten sulosii.... kertakaikkiaan! Mä odotin jotain suurta katastrofia tyyliin Katra.....  :roll:

Juu ei, Theon ei ole mikään Pavarotti tai Domingo, mutta huvittavaahan se oiskin jos Pavarotti laulais Lovexissa! Theon veti hyvin, eikä mitenkään epäpuhtaasti. Maailman paras laulaja hän ei ole, mutta harvemmin ne tämmösissä bändeissä onkaan!!

LOISTAVA LOVEX!!! LOISTAVA ANYONE ANYMORE!!! LOISTAVA KARISMA!!! LOISTAVA ESITYS!! LOISTAVAT VAATTEET!! LOISTAVA DISCOPALLO!! MINÄ OSTAN VOKAALIN!!!
AIVAN HUIKEAN HYVÄ!!!

On se niin hauskaa kun ne jotka pelkää tän voittoa, niin etsii vaikka mitä naurettavia syytöksiä :repeilee: :repeilee: :repeilee:

Lovex Helsinkiin niin meillä ei ole hätäpäivää. Eikä huolta tippumisesta semifinaaliin 2008!!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Miik »

Joo, kyllähän toi hyvin telkkarissakin jytisee! :joojoo:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

meku
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 18 Tammi 2007, 23:08

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja meku »

minnie kirjoitti: :riemu: Jumankauta ku tuo AA potkii! Kyl kuulosti ja näytti hyvältä taas ku kattelin tota uusintaa. Biisi vaan paranee, mitä enemmän sitä kuulee. :joojoo:

:stara: Sitte vaan savua ja tulta kehiin lavashow:n! Ni se on siinä. :stara: :stara: :stara: :stara: :stara:
Niin just mahdollisimman paljon sählinkiä ja menoa lavalle, jotta peittyisi se tosiasia,että solisti laulaa ja ääntää huonosti englantia eikä ole karismaa.

Avatar
Annej
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 227
Liittynyt: 31 Joulu 2005, 19:25
Paikkakunta: Tammerfors
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Annej »

Mou  :eiei:
Tulipa sitten tuokin nähtyä... ja kuultua. Tyvärr.

Olin jopa elätellyt pienen pientä toivoa, että *köhköh* "ääni" olisi parantunut parin vuoden takaisesta.
No ei ollut.
Korvia taisi vihloa vielä kun lähdettiin bebopiin jatkoille  :'(
En kestä.

Ei nyt niin, että en olisi yhtään huonompaa esitystä nähnyt ikinä (oikyllä, niitä on tullut nähtyä ihan liikaa), mutta kyllä tämä aika.. alas.. vajoaa.

//edit
Belgialainen ystäväni oli ihan että "is that english he's 'singing'" :p
胸に抱きしめて 想いを歌わせて 声にならなくても
Hold my heart - memories are still singing, even though I have no voice.
Yoshiki: Longing ~跡切れたmelody~

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Annej kirjoitti: Belgialainen ystäväni oli ihan että "is that english he's 'singing'" :p
Heh, voin kuvitella mielessäni...  lol

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

gentedimare kirjoitti: Mä olen myyty!! Mä ostan, myyn, lainaan IHAN MITÄ VAAN!! I'll beg, steal or borrow kunhan LOVEX SAADAAN SUOMEN EDUSTAJAKSI HELSINKIIN 2007!!!  :tapu: :tapu:

Se on kuulkaa euroviisuvoittaja tässä!!
:kups:  :tapu: MÄ SANOIN SEN KOKO AJAN!!! Gente-Leideekin näkee jo mistä tässä hommassa on kyse!!!  :hali:
AntSa kirjoitti: Mukavaa, että ANYONE ANYMORE pääsi Turkuun! Ja nyt live-esityksen koettuani voin huoletta hyväksyä tämän valinnan HELSINKIINKIN!  :tapu: 
:kups: :kups: :kups: :kups:

EI VOI OLLA TOTTA!!!  :tapu:  :hali:

Oisko Aiku-Triolla :aikut:  yhden välivuoden jälkeen peräti yhteinen ykkössuosikki Suomen finaalissa?  :draamaa:  
Odotellaan toki vielä viikko eteenpäin, mutta ihanaa, että Iskelmä-AntSakin tykkää!!  :peukku:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Margot »

En tykännyt näistä. Esiintyminen meni vähän yli (vaikka se oli varmaan tarkoituskin) eikä se laulu tosiaan mitenkään mainiolta kuulostanut. Lisäksi musta se "älkää nyt vaan tätä äänestäkö" -höpinä oli vähän lapsellista. Olisivat joko a) tehneet kaksi hyvää kappaletta tai b) luottaneet faniensa makuun. Plussaa tosin siitä, että Theon haluaisi olla Awa. :D
What color is your life?

Avatar
Annej
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 227
Liittynyt: 31 Joulu 2005, 19:25
Paikkakunta: Tammerfors
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Annej »

Margot kirjoitti: Lisäksi musta se "älkää nyt vaan tätä äänestäkö" -höpinä oli vähän lapsellista.
Allekirjoitan. Tuli vähän sellainen olo että "ei jaksettu nyt sitten tehdä oikein mitään".
:roll:
胸に抱きしめて 想いを歌わせて 声にならなくても
Hold my heart - memories are still singing, even though I have no voice.
Yoshiki: Longing ~跡切れたmelody~

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Jos nyt vakavoidutaan hetkeksi, niin lienee selvää että tämä ehkä jakaa yleisön niihin jotka pitävät siitä täysillä, ja niihin jotka eivät ymmärrä miksi heikko laulutaito pitäisi antaa anteeksi... Luulen edellisvuosien perusteella, että finaaliin valitaan kappale, josta melkein kaikki voivat pitää. Nimittäin voittaakseen Suomen karsinnan tarvitaan niiltäkin ääniä, jotka eivät ole ihan superfaneja. Lordi pystyi keräämään niitä protestiääninä, mutta riittänevätkö Lovexin rahkeet enää tänä vuonna samaan?

meku
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 18 Tammi 2007, 23:08

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja meku »

Tämä ei ehkä kuulu tähän Lovexin alle mutta mielestäni kenelläkään nyt euroviisuvoittoa tavoittelevista bändeistä tai artisteista ei yksinään ole sellaista määrää faneja, jotta voitto fanien äänillä ratkeaisi. Voiton vie se, joka pystyy keräämään äänet niiltä muiltakin eikä vain faneilta.
Viimeksi muokannut meku, 04 Helmi 2007, 23:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

nkorppi kirjoitti: Jos nyt vakavoidutaan hetkeksi, niin lienee selvää että tämä ehkä jakaa yleisön niihin jotka pitävät siitä täysillä, ja niihin jotka eivät ymmärrä miksi heikko laulutaito pitäisi antaa anteeksi...
Tai sitten tää jakaa yleisön kahtia niin että
a) tästä joko tykkää
b) tästä ei tykkää

Theonilla ei ole mitenkään HEIKKO LAULUTAITO!! Itelläs on....
Äänestä ei tartte pitää, mutta ei se näitä viisutyrkkyjään HUONOSTI laulanut. Ite lauloit

Ja SUURI PLUSSA Bändille siitä, että SANOIVAT SUORAAN KUMMAN BIISIN HALUAA JATKOON!!! Jokaikisellä artistilla on se oma suosikkinsa ja on ihan skebeliä väittää että IHAN SAMA!! Kun kuitenkaan se ei ole IHAN SAMA. Johanna ja Kentala sanoivat kierreleen ja kaarrellen kumpi on suosikki, mutta THEON sanoi suoraan!! PIENET SILLE  :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

gentedimare kirjoitti: Theonilla ei ole mitenkään HEIKKO LAULUTAITO!! Itelläs on....
Äänestä ei tartte pitää, mutta ei se näitä viisutyrkkyjään HUONOSTI laulanut. Ite lauloit
"Saunassa EI OLE mitenkään LÄMMIN!!" ja "Ite Oot!"  :)

Mä en kummiskaan ole näillä näkymin osallistumassa viisukarsintoihin... ja silti vaikuttaa siltä että te otatte mut vakavana vertailukohtana. Hehe...

Bändillä on vain ulkonäkö ja olemus, jotka ovat nekin feikkejä/päälle lätkäistyjä, kun oikein silmiin katotaan.
Viimeksi muokannut nkorppi, 04 Helmi 2007, 23:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Genten kanssa samaa mieltä!  :peukku:

Pitää olla vähän "röyhkeäkin" ja asettaa tavoitteet korkealle. Tämän bändin tähtäin on kansainvälisillä markkinoilla. Jollain toisella Suomen karsintaan osallistuvalla ne ovat Lappeenranta-Utsjoki-Turku-Vaasa- akselilla...

JO SENKIN TAKIA suomalaisten kannattaisi äänestää Helsinkiin KANSAINVÄLISTÄ PAKETTIA!
Ja kun kerran on tarjolla hyvä biisi näyttävän bändin esittämänä, niin tässähän se on.  :tapu:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti: Gente-Leideekin näkee jo mistä tässä hommassa on kyse!!!  :hali:
Mä olen nähnyt KOKO AJAN mistä tässä hommassa on kyse!!! Ja olen pitänyt kipaleesta (vaikka en sitä sun soittoas tajunnutkaan), mutta yhdistettynä tohon esitykseen niin se on jotain RÄJÄHDYSMÄISTÄ!!  :tapu: :tapu: :tapu:

Vaikka mä odotankin Beats & Stylesiä niin tiedän silti jo nyt, että ei sieltä tule mitään tämmöstä. Mitään näin valmista! Sinäkin tiedät sen siitä Loorasta! Ketä kiinnostaa? Se akka on jo nähty. NYT ON UUDEN NUOREN TALENTIN VUORO!! Eikä se hasbeen-naisen, AND DEEP DOWN IN YOUR HEART YOU KNOW IT TOO! Give me five :highfive:

:heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Eihän se Paska ole edes näissä viisuissa mukana, niin olkoopa hiljaa siellä. Paska voisi tuoda sitä huumoriarvoa viisuihin kyllä, mutta eipä se menestyisi. Ja tämä tosissaan on Lovex- eikä Paska-ketju, joten nkorppikin voisi jo pikku hiljaa rauhoittua ja perustakoon sitten Musiikki-alueelle Paska-ketjunsa, jos siltä tuntuu. Tämä on siihen täysin väärä ketju.

Mulle on itellekin täysin sama, vaikka olisit ollut itse KISSin solistina, se ei silti anna sinulle mitään oikeutta tulla väittämään muiden musiikkimakua täysin paskaksi ja samalla väittää itelläsi olevasi aivan "täydellinen" musiikkimaku. Sinä olet vain yksi pikku kärpänen tässä suuressa maailmassa, joten lopeta se iniseminen jo pikku hiljaa. Tykätköön muut mistä tykkäävät, ja tykkää sinäkin mistä tykkäät, mutta lopeta se muiden, ja muiden musiikkimaun herjaaminen.

Ja kyllä, edelleen sitä mieltä, että Lovex keskinkertaista huttua.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja daa »

gentedimare kirjoitti:
Vaikka mä odotankin Beats & Stylesiä niin tiedän silti jo nyt, että ei sieltä tule mitään tämmöstä. Mitään näin valmista! Sinäkin tiedät sen siitä Loorasta! Ketä kiinnostaa? Se akka on jo nähty. NYT ON UUDEN NUOREN TALENTIN VUORO!! Eikä se hasbeen-naisen, AND DEEP DOWN IN YOUR HEART YOU KNOW IT TOO! Give me five :highfive:

"Se akka on jo nähty"  :heh:

Njuuh. Vähän tommoset fiilarit mullakin on Beats & Stylesin suhteen... tää homma on kääntyny ihan nenilleen  :raaps: :D Ekana kun kuulin artistit niin olin että "Voi ei, teinit äänestää Lovexin viisuihin  :eiei: ". Nyt otan itse luurin käteen ja liityn joukkoon. Luultavasti.. ;)
Life Looks Better in Spring

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

daa kirjoitti: Ekana kun kuulin artistit niin olin että "Voi ei, teinit äänestää Lovexin viisuihin  :eiei: ". Nyt otan itse luurin käteen ja liityn joukkoon. Luultavasti.. ;)
Ei mitään luultavasti, vaan VARMASTI! Mie soitin eilen neljä kertaa AA:n puolesta ja teen sen Caribiassa ainakin tuplaten!  :mrgreen:

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

The_Sipi kirjoitti: Ja kyllä, edelleen sitä mieltä, että Lovex keskinkertaista huttua.
Kiitos, sittenhän me ollaankin ihan 'samiksii'.

Hei sori jos te muut  olette pahoittaneet mielenne mun pulinoista -- take it with a pinch of salt.  :p Kyllä sitä minullakin on monta hyvää ystävää, jotka pitävät ihan vääränlaisesta ja paskasta musiikista. Ei se mitään vaikka oottekin väärässä.  :heh:

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

Nyt kun katsoin taas uudestaan TV:stä niin loistavastihan pojat veti! Selvästi paras tähän astisista karsijoista. :peukku: :stara: :aurinko: :voitto:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

daa kirjoitti: Ekana kun kuulin artistit niin olin että "Voi ei, teinit äänestää Lovexin viisuihin  :eiei: ". Nyt otan itse luurin käteen ja liityn joukkoon. Luultavasti.. ;)
ja mie juoksen ostamaan niiden levyn!  :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja jamit »

 Ei voi muuta sanoa kuin että YES!!  :stara: Saa aika hyviä olla noi huomisen kuuntelut että päihittää LOVEXIN!!  MuzaMazan kanssa ollaan oikeassa!! :hali:
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja daa »

No okei. Melko varmasti  lol mie oon savolaene, mie kiertelen ja kuartelen.
Tänään vedin repeatilla Lovexin alkua kun se starttaa niin voimalla ettei mittään järkee ja näyttää niin saakelin hyvältä kun koko bändi rokkaa täysillä ekasta sävelestä lähtien ja discopallo loistaa takana. Theonin look on perfecto.
Oi mut pitää vielä sanoa että muut jätkät sais autella siinä kertosäkeessä niin sitten  :peukku:
Life Looks Better in Spring

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

daa kirjoitti: No okei. Melko varmasti  lol mie oon savolaene, mie kiertelen ja kuartelen.
Tänään vedin repeatilla Lovexin alkua kun se starttaa niin voimalla ettei mittään järkee ja näyttää niin saakelin hyvältä kun koko bändi rokkaa täysillä ekasta sävelestä lähtien ja discopallo loistaa takana. Theonin look on perfecto.
Oi mut pitää vielä sanoa että muut jätkät sais autella siinä kertosäkeessä niin sitten  :peukku:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. :peukku:

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja daa »

Ai, ooksääki savolaene  :eeek::heh:
Life Looks Better in Spring

Lukittu