Vs: Juontajat

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Aamu »

No niin, kaikki on tyytyväisiä. Thomaskin oli ennemmin helpottunut kuin pettynyt kun ei joutunut juontamaan. Ja Thomas on sitten niin vaatimatonkin, että hänhän ei edes haluaisi miksikään julkkikseksi, niin onhan se parempi laittaa homaan sellaiset tyypit jotka sitä julkisuutta niin maan kamalast kaipaa  :heh:

Avatar
BTVS
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 214
Liittynyt: 13 Tammi 2006, 18:11
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja BTVS »

Hyvät juontajat: näyttäviä, kielitaitoisia, hyvän tilanne tajun omaavia! Onneksi ei Thomas Lundin tai Marco Bjurström päässeet, Arja Saijonmaa ei olisi haitannut, mutta näin tarkemmin ajateltuna nuorekkaat ja freesit juontajat ovat valttia! Ainakin tässä onnistuttiin, saa nähdä onko lava yhtä hyvän näköinen kuin juontajat..  :cool:
"If the apocalypse comes, beep me." -- Buffy ;)

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mikkelsson kirjoitti: Hra Lundinin kiitospuhe luettavissa kotisivuillaan.
Ehkä tarjoamme hänelle juustohöylän.  :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Milla
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 69
Liittynyt: 02 Joulu 2006, 10:54

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Milla »

Lundin sanoi jutussaan saaneensa tietää putoamisestaan vasta eilen, joten varmaan tosi hämmentynyt hänkin. :puhelin: Ei kuulunut suosikkeihini, mutta Heikin ohella sympatiat myös Thomakselle. Ei oo kiva hävitä!
Jutussaan Thomas mainitsee, että Mikko ei ole koskaan juontanut suorassa lähetyksessä. Jos näin on, alan todella ihmetellä näitä kriteereitä.  :raaps: Olikohan sittenkin vain se ulkonäkö.... :valokuva:
True Fantasy - totta mutta harhaa kuitenkin

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16663
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

nkorppi kirjoitti: Jos teillä on yhtään sydämen sivistystä, tajuatte että tässä on enemmänkin kysymyksessä kuin pelkästään se, että kuka viisuja juontaa.
Eli yksittäisen ihmisen tunteet ovat tärkeämmät kuin suurtapahtuma itsessään? En usko, että kukaan ammattilainen voisi itsekään noin ajatella.

Guildo Horn
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 21:00

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Guildo Horn »

Itse olin valinnasta ihan tyytyväinen. Jotenkin arvasin, ettei YLE taivu viisufriikkien sideripöhnässä tekemään päätökseen "euroviisulegenda" Saijonmaan valinnasta juontotehtäviin vaan pitää oman päänsä. Heikki ei mielestäni todellakaan täytä kriteereitä, sen verran mautonta juttua on tullut Suomenkin televisiolähetyksessä ulos. Jaana ymmärrettävä valinta, edustava, lahjakas ja sopii tällaiseen tehtävään. Leppilampi ihan asiallinen näyttelijä, juontotehtävistä en osaa sanoa kun en ole tuota Nevadaakaan pahemmin  katsellut. Ainakin vielä luotan hepun kykyyn selviytyä kunnialla, toivottavasti en joudu pettymään toukokuussa.
Und von dort schick ich euch meine Liebesbeweis: Nussecken und Himbeereis.

TOTUUDENPUHUJA

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »





Oliko Jaana ollut ulkomailla 2 vuotta?


Miksi vain Jaanan ranskasta kysyttiiin, eli onko Mikko sitten se, joka osaa ranskaa sujuvasti?




Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja heini81 »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti: |
|
|
|
Oliko Jaana ollut ulkomailla 2 vuotta?
|
|
Miksi vain Jaanan ranskasta kysyttiiin, eli onko Mikko sitten se, joka osaa ranskaa sujuvasti?
|
|
|
|
Ainakin Ylen haastatteluvideossa Mikko puhui ranskaa...iloinen yllätys  :peukku:
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

No se nyt oli vaan v**n törkeää, että Heikkiä ei kelpuutettu lavalle kaiken tämän vuosia kestäneen yhteisen euroviisujen eteen ja sen parissa tehdyn työn jälkeen, kun kerran se astetta ärsyttävämpikin juontaja, eli Jaana, pääsi mukaan. Minun mielestäni se on Todella rumaa, tökeröä ja jopa oksettavaa. Ja niin on useimpien muidenkin tunteita omaavien suomalaisen mielestä. Lue vaikka MTV3:n gallupin perusteluja.

Jos Heikki oli onneton juontaja, niin miksi häntä on näin kauan käytetty hyväksi Suomen karsintojen ja selostuksen ym. parissa keräämässä tietoa ja kokemusta viisuista? Miksi ihmeessä Leppilampi ei ole aiemmin korvannut Heikkiä? Ihan kuin toista voisi käyttää hyväksi pienemmissä tapahtumissa, mutta sitten sysätään piiloon kun varsinainen show alkaa!

Kaikki eivät onneksi näe viisuja pelkkänä imago/bisnes-operaationa.

Ammattimaisesti katsottuna en näe mitään syytä miksei Heikin tasoinen juontaja olisi hoitanut hommaa kotiin siinä missä Jaanakin. Tästä paistaa läpi julkinen epäluottamuslause Paasosta vastaan. Jos olisin Paasonen, en juontaisi enää mitään Suomen karsintoja loppuun.

HYI YLE! Pitää miettiä kaksi kertaa ennen kuin päätän viitsiikö koko viisuja edes katsoa. Tuon valitun parin kiiltokuvamaisuus tuo vatsahapot kurkkuun joka kerta kun niitä katsoo. Meni koko hommasta hauskuus ja maku.  :yrjo:
Viimeksi muokannut nkorppi, 06 Helmi 2007, 17:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Annami kirjoitti: Miksi ihana Thomas Lundin sivuutettiin? Taitava osaava, hyvä juontaja  ja tietää myös viisuasiat hyvin. Tietääkö Mikko.?
Aivan, komppaan Annamia! Viisuäänestys on joskus sen verran keskittymistä ja kokemusta vaativa asia, että vähimmäisvaatimus olisi, että on sitä joskus tullut seuranneeksi. Ja viisukokemus muutenkin olisi eduksi, reagointikyvyn ja tilannetajun takia. Thomas Lundinilla näitä olisi ollut.

Tämä asia on mielestäni tärkeämpi kuin ”hyvännäköisyys”.

Joo, Thomas Lundin ja Arja Saijonmaa olisi kelvannut vallan mainiosti.
Mikkelsson kirjoitti: Hra Lundinin kiitospuhe luettavissa kotisivuillaan. (Leppilampi tuntuu aina vaan paremmalle, kun tuokin tökkyrä oli sitten tosiaan ollut muissakin spekulaatioissa mukana kuin vain täällä. :shock:)
Miten niin? Thomas Lundinin puhe kotisivuillaan oli varsin tyylikäs, ei mikään ”huonon häviäjän” sellainen, muttei aivan vailla rivien välissä luettavaa ihmettelyäkään, ainakaan Leppilammen suuntaan. Minua harmittaa se, että jos hän todella lapsesta asti on uneksinut voivansa joskus olla Euroviisujen juontaja, ja siten hänelle on varmasti ehtinyt tulla ajatuksia tilanteista kuin tilanteista (toisin kuin ehkä Leppilammelle) niin hän ei nyt päässytkään :(  Pidän hänen ”kenties sittenkin parempi etten päässyt” –toteamustaan pelkkänä defenssikeinona, kyllä hän sisimmässään lienee pettynyt.

Leppilammen kokemus EU-puheenjohtajakauden avajaisista on tietysti plussaa, mutta toisaalta se ei liene ollut suora tv-lähetys. Antaas kattoa miten käy. Olen joka tapauksessa sitä mieltä, että tehtävä olisi pitänyt antaa siitä jo kauan haaveilleelle ja viisumaailmaa nähneelle. Siinä mielessä hyväksyn Jaanan helpommin kuin Mikon.
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mä olen todella tyytyväinen juontajavalintoihin!!! IHANA JAANA!!! Ja sympaattisen karismaattinen MIKKO!!!  :stara:  :stara:  HEIKKIÄ tarvitaan tietee hauskuuttamaan selostuskopissa!!!  :joojoo:  :stara: 

HYVÄT VALINNAT!!!! KIITOKSIA valitsijoille!!!  :tapu:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Huilumies kirjoitti: Olen joka tapauksessa sitä mieltä, että tehtävä olisi pitänyt antaa siitä jo kauan haaveilleelle ja viisumaailmaa nähneelle.
No tuo nyt ei ainakaan pidä olla kriteerinä. Jos minä saisin todistettua että olen kauiten haaveillut viisujen juontamisesta ja olen käynyt monet paikan päällä katsomassa (jota en ole), niin pitäisikö se paikka antaa minulle?

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Ihan ok juontajat, vaikka Arjaa olisinkin toivonut Jaanan tilalle.  :heh:

Ovatko Jaana ja Mikko muuten juontaneet ennen yhdessä jotain? Tai työskennelleet yhdessä? Vai mistä tämä suuri hehkutus loistavista henkilökemioista? Ovatko he muuten vain bestiksiä? ???
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Hyvä valinta, kiitos YLElle ettei valinnut ketään Saijonmaata tai Lundinia. Meinasin pyrötyä onnesta kun kuulin juontajat, olin niin varma että jotkuu todella epätrendikkäät ihmiset kuitenkii valitaan. :draamaa:


Ja täällä Viisukuppilas voisi jotkuu pitää vähä pienempää suuta, ei tarvii ihan noin suoraviivasisesti haukkua. :hiips:

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

AntSa kirjoitti: Mä olen todella tyytyväinen juontajavalintoihin!!! IHANA JAANA!!! Ja sympaattisen karismaattinen MIKKO!!!  :stara:  :stara:  HEIKKIÄ tarvitaan tietee hauskuuttamaan selostuskopissa!!!  :joojoo:  :stara: 

HYVÄT VALINNAT!!!! KIITOKSIA valitsijoille!!!  :tapu:
Miehen tunteet YLEä kohtaan ovat tällä hetkellä varmaan Hieman liian negatiiviset, että hän edes harkitsi jotain jäännöspestiä.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Pete »

:tapu: Erinomainen valinta TAAS Yleltä! :tapu:
Toivottavasti Heikki on selostamossa Askon kanssa! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Olipa hyvä, että tätä asiaa puitiin pitkään ja kaikilta kanteilta.
Jos on mahdollista saada juontajia, jotka on sekä päteviä JA hyvännäköisiä, niin silloin kannattaa käyttää aikaa.

Näin niitä myyttejä murretaan:
kaikki eurooppalaiset ja koko maailma tietävät että kaikki suomalaiset ovat vaaleatukkaisia ja sinisilmäisiä, joten valitaan ruskeatukkainen ja ruskeasilmäinen naisjuontaja ja vastapainoksi ruskeatukkainen ja ruskeasilmäinen mies. Mikä on ihan reilua, sillä suurin osa suomalaisista ei ole blondeja tai edes vaaleita.

Jos Heikki P olis valittu olisin pettynyt ja jupissut. Jos Hessu ja Jaana olisivat olleet juontajapari olisin repinyt paitani.

Mikko saattaa selvitä hommasta hyvinkin ja JOS Jaana pystyy kahlitsemaan pirtsakkaa luonnettaan ja pysyy käsikirjoituksessa, niin hänkin pärjää.

Jaana osaa ottaa yleisön paikan päällä ja osaa hurmata tv-katsojat, katsotaan onnistuuko hän tekemään ne yhtäaikaa.
Mikon saavutuksista en ole kauheesti perillä, päällimmäisenä on mielessä HuitsinNevada-floppi. (Nyt tiedetään miksi hän oli siinä).

Mitä tulee Hessuun, niin hänhän voi jatkaa viisujen selostamista.
Ai miksi ei valittu juontajaksi? Sehän on niin päivänselvää: ei tollasta pelleä minnekään.

Thomas on ihan kiva, mutta hänen (nykyiset) kykynsä riittää ankkalammikolle, ei isompiin kuvioihin.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Aamu kirjoitti:
Huilumies kirjoitti: Olen joka tapauksessa sitä mieltä, että tehtävä olisi pitänyt antaa siitä jo kauan haaveilleelle ja viisumaailmaa nähneelle.
No tuo nyt ei ainakaan pidä olla kriteerinä. Jos minä saisin todistettua että olen kauiten haaveillut viisujen juontamisesta ja olen käynyt monet paikan päällä katsomassa (jota en ole), niin pitäisikö se paikka antaa minulle?
No heh heh...  :roll: Mietinkin, että olisiko varmuuden vuoksi pitänyt lisätä omiin kriteereihini ihan näkyville kokemuksen juontotehtävistä ja esiintymisestä yleensäkin! Tottakai nämä ovat itsestäänselviä kriteerejä, mutta viisumaailmakokemuksen lisäksi.
Hurrican kirjoitti: Hyvä valinta, kiitos YLElle ettei valinnut ketään Saijonmaata tai Lundinia. Meinasin pyrötyä onnesta kun kuulin juontajat, olin niin varma että jotkuu todella epätrendikkäät ihmiset kuitenkii valitaan. :draamaa:
Millä tavalla Saijonmaa ja Lundin ovat muka epätrendikkäitä? ???  :evil:
Viimeksi muokannut Huilumies, 06 Helmi 2007, 18:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Pete »

Horvath kirjoitti: Ihan ok juontajat, vaikka Arjaa olisinkin toivonut Jaanan tilalle.  :heh:

Ovatko Jaana ja Mikko muuten juontaneet ennen yhdessä jotain? Tai työskennelleet yhdessä? Vai mistä tämä suuri hehkutus loistavista henkilökemioista?
Eivät tietääkseni ole juontaneet yhdessä, mutta nuo henkilökemiat on varmaan huomattu koekuvauksissa. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Aamu kirjoitti: No tuo nyt ei ainakaan pidä olla kriteerinä. Jos minä saisin todistettua että olen kauiten haaveillut viisujen juontamisesta ja olen käynyt monet paikan päällä katsomassa (jota en ole), niin pitäisikö se paikka antaa minulle?
Jos sinun olisi annettu vuosia juontaa tapahtumaa, ja sitten juontajaparisi valittaisiin mukaan, niin kyllä -- paikka pitäisi antaa sulle. Eikö teillä Viisukuppilan väellä ole mitään empatiaa... Tuo oli kuin olisi tahallaan julkisesti häpäisty Paasonen. Jos kerran Leppilampi on oikea mies hommaan, niin hänet olisi pitänyt ottaa Paasosen tilalle jo aiemmin.

Miltä tuntuisi jos näkisit vuosia vaivaa jonkin asian eteen ystäväsi kanssa, ja sitten joku ulkopuolinen yhtäkkiä ilmaantuisi ja ottaisi koko maailman edessä kunnian tuon asian tiimoilta ja vielä 'kaverisi' kanssa. Etkö tuntisi kipua tai katkeruutta?

Tämän jälkeen joutuisit vielä tekemään pienempiä projekteja 'kaverisi' kanssa, ihan vain että veistä saadaan vääntää haavassa.
Viimeksi muokannut nkorppi, 06 Helmi 2007, 18:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Aamu »

nkorppi kirjoitti: Jos sinun olisi annettu vuosia juontaa tapahtumaa, ja sitten juontajaparisi valittaisiin mukaan, niin kyllä -- paikka pitäisi antaa sulle. Eikö teillä Viisukuppilan väellä ole mitään empatiaa... Tuo oli kuin olisi tahallaan julkisesti häpäisty Paasonen. Jos kerran Leppilampi on oikea mies hommaan, niin hänet olisi pitänyt ottaa Paasosen tilalle jo aiemmin.

Miltä tuntuisi jos näkisit vuosia vaivaa jonkin asian eteen ystäväsi kanssa, ja sitten joku ulkopuolinen yhtäkkiä ilmaantuisi ja ottaisi koko maailman edessä kunnian tuon asian tiimoilta ja vielä 'kaverisi' kanssa. Etkö tuntisi kipua tai katkeruutta?
Voi nkorppi hengitä välillä ja lue mihin tuo asia liittyi. Se liittyi Thomas Lundiniin eikä Paasoseen.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Roope »

Horvath kirjoitti: Ovatko Jaana ja Mikko muuten juontaneet ennen yhdessä jotain? Tai työskennelleet yhdessä?
Ainakin Turun Hansakorttelissa jaana juonsi syyskuussa kun Mikko esiintyi  :tapu:
Viimeksi muokannut Roope, 06 Helmi 2007, 18:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kleopatra
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 14:15

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Kleopatra »

Hyvä juontajapari !  :peukku:

Jaana ja Mikko  :tanssi:

Mutta  käy sääliksi Heikkiä  :eiei:
Yksinkertainen kysymys : siis miksi ei voinut olla Jaana ja Heikki ? Heikkikö ei puhu ranskaa vai joku muu kynnys  :raaps:

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Täällä viihdeuutisten nettivideo jossa haastatellaan Mikkoa ja Jaanaa. Jaana sanoo siinä että Mikko puhuiu parempaa ranskaa kuin Jaana, vaikka Jaana sitä kauemmin on lukenut. Tuo ranska tosiaan voi olla se syy miksi Heikkiä ei valittu. Tulee varmaan siihenkin selvyys.

http://nettitv.mtv3.fi/uutiset/index.sh ... 2741#92741

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

nkorppi kirjoitti: Jos sinun olisi annettu vuosia juontaa tapahtumaa, ja sitten juontajaparisi valittaisiin mukaan, niin kyllä -- paikka pitäisi antaa sulle. Eikö teillä Viisukuppilan väellä ole mitään empatiaa... Tuo oli kuin olisi tahallaan julkisesti häpäisty Paasonen. Jos kerran Leppilampi on oikea mies hommaan, niin hänet olisi pitänyt ottaa Paasosen tilalle jo aiemmin.

Miltä tuntuisi jos näkisit vuosia vaivaa jonkin asian eteen ystäväsi kanssa, ja sitten joku ulkopuolinen yhtäkkiä ilmaantuisi ja ottaisi koko maailman edessä kunnian tuon asian tiimoilta ja vielä 'kaverisi' kanssa. Etkö tuntisi kipua tai katkeruutta?
En - ennen SINUN haavojen suolaamisoperaatiotasi  :eiei:

Tämä on täysin eri asia, kuin Suomen karsintojen juontaminen. Miksi edes olettaa, että juontajiksi valittaisiin juuri sama pari? Eivät Heikki ja Jaana olleet mikään oletusarvo, vaan kaikki ehdokkaat lähtivät ihan samalta viivalta. Mikko osoitti ilmeisesti olevansa jollain tapaa soveliaampi juuri tähän tehtävään. Esim. kielitaidollaan tms.

Näihin juontajiin on nyt tyytyminen. Miksi etsiä aina vain negatiivisia asioita ja "paskaa" joka paikasta? Emmehän ME tiedä onko Heikki edes pahoillaan!
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

Onneksi olkoon Mikko ja Jaana.  :peukku: Ei hassumpi valinta. Kaksi nättiä ihmistä ja selvä sanaisia. Mikko ja Jaana vaikutavat yhdessä tasapainoiselta ja tasavahvalta parilta, jossa kumpikaan ei, Ylen sivulla näkemän perusteella, jää toisen varjoon. Mitä minun mielestäni tapahtuu Heikin ja Jaanan välillä. Oletettavasti meillä Helsingissä on nyt asialliset ja reippaat juontajat. Toivottavasti Yle näkee paljon vaivaa valmistella Jaanan ja Mikon juonnot ja turhat sooloilut jäävät pois. Minun vankkumaton henkilökohtainen mielipiteeni on, että vedetään juontajien rooli minimiin viisuissa, ja annetaan musiikin ja show täyttää ohjelma. On se kivaa, että toukokuu on jo kohta  :jihuujippii:

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja tomato »

Kleopatra kirjoitti: Mutta  käy sääliksi Heikkiä  :eiei:
Yksinkertainen kysymys : siis miksi ei voinut olla Jaana ja Heikki ? Heikkikö ei puhu ranskaa vai joku muu kynnys  :raaps:
Voisko olla, että YLE:a ei kiinnosta "märkä läiskä viisulavan lattialla" tyyliset yllätyskommentit?   :puna:
Was tomi...

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

No ennenkuin ketään julkisesti häpäistään tms. kannattaa varmaan muistaa että kyseessä on duuni, johon palkataan joku/jotkut. Ei mikään palkinto. Sama pätee Lundinin lapsuushaaveisiin, mitä väliä?
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja sziget »

:uujee: Olen onnesta ymmyrkäinen! Upea pari. Arvostan molempia, luotan molempiin tasapuolisesti.

:/ Kannatin toki Heikkiä Jaanan pariksi. (Ehkä se oli se kielitaito, kuten Aamu arvelee.) Heikki on tehnyt erinomaista työtä viisujen parissa ja häntä kaivataan jatkossakin. Leuka pystyyn vain!
Milla kirjoitti: Toivottavasti Jaana ei ala hysteerisesti huutaa, jos/kun Suomi saa 12 points. Muuten uskon, että parivaljakko Jaana&Mikko hoitaa homman ihan kunnialla.
:mulk: Jaana ei ole mikään bimbo. Tekee varmasti gradunsa valmiiksi kun ehtii. Nyt täytyy ranskan opiskelun ja viisujuontojen olla ykkösasia.  
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Årets finska uttagningar har hittills känts ovanligt tunna och anemiska.


Kyllähän tuo Thomaksen puhe on täynnä katkeruutta vaikka hän vakuuttaakin ettei niin ole. Haukkuu vielä kaikenpäälle oman työnantajansa tänä vuonna järjestämät karsinnat  :roll:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Lukittu