Laura

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Lauran kappaleista

Kosketa mua
78
67%
Take a chance
39
33%
 
Ääniä yhteensä: 117

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

jamit kirjoitti:   Tää on vasta Lauran TOINEN kerta, kerta.
Niin on, mutta minun kauhistukseeni riittää jo se, että Laura edes on mukana näissä karsinnoissa jo toistamiseen. :heh:
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Jakun vielä muistetaan, että ei kahta ilman kolmatta, niin tästä voisimme päätellä, että KainaLoora vielä kolmannen kerran yrittäisi mukaan.  :shock:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Älä pelottele tähän aikaan yöstä! :huihui: :mrgreen:
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

tazzon
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 17:32

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja tazzon »

Onhan tuo Kosketa mua -biisin kertosäe vähän töksähtävä selkäänkipuamisineen. Parempi ja iskevämpi olisi esim. "Kosketa mua, mä vaikka pelkään. Kosketa mua tai annan selkään."    :rofl:
"The human race, we are a tribe, let's face it, and let's stop all this religious bullshit. I think everybody, or at least a lot of my friends, are just so exhausted with this whole self-importance of religious people. Just drop it. We're all fucking animals. We're pagan. Let's just march. -Björk

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Margot »

Kosketa mua on näistä parempi, vaikka mua naurattaakin se "nosta selkään". Hevoselleko se Laura laulaa? :heh:
What color is your life?

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Leo »

Kosketa mua koskettaa mua! Melodiaa ja modulaatiota! Lauran tulkinta kappaleesta osoitti, miksi hän on artistina näissä yhteyksissä niin ylivoimainen. (Itse)varma tulkinta, taipuisa ääni. Tuntui sisimmässä asti!

Take a Chance oli päivitetty 2.007 versio Addicted to You:stä (versio 2.002).
Siitä ne discoähkäisyt ekassa A-osassa muistuttivat. Melodiaa ja tulkintaa löytyy tästäkin ihan kansainväliselle tasolle. Kivat taustat ja efektit.

Mutta silti ääneni saa ennakko-odotusteni vastaisesti Lauran suomenkielinen balladi! 

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Kosketa mua on kaunis ja harmoninen viisu, ja toinen tarttuva jytke, eli ei niin huonoa kun jotkut niin väittävät :)

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

No onhan tää nyt ihan pärsse. Lauran Kosketa mua on koskettanut mua sitten eilisillan jo vissiin parisenkymmentä kertaa. Yhtään näin tän ei pitänyt mennä, mutta siinä on mulle näiden kisojen ykkösbiisi.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Minusta alkaa tuntua myös sille. Tää on ihqu. KOSKETA MUA :peukku:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Jan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 15 Elo 2006, 18:05

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Jan »

Onpas ihanaa kuulla, että muutkin tykkäävät Laurasta. Kaikki halailee toisiaan ja tunnelma nousee kohti perjantaita!!

Kosketa mua on aivan upea biisi, ihan todella kaukana perusiskelmästä, suomalaisesta. Laulu kasvaa ja Laura nostaa fiilikset tulkinnallaan tosi korkeelle. kananlihalle menee ihan. Laura on ylivoimainen suomalainen nainen mitä tulee show-asioihin. MUTTA italiaano hemmettiin!

Take a chance on kyl tosiaan liian kliseinen, vaikka onkin ihan perus hyvää kamaa. Lauralla ei senkään kanssa ole mitään hävettävää, mutta siin ei oo mitään sielukasta. MUTTA Lauran lavataidot tuntien se voi olla huomattavan näyttävä esitys, joka voi saada sen puolesta enemmän ääniä.

Päätän suosikkini vasta kun näen esitykset ja ihmettelenkin miten te muut olette jo osanneet sanoa kumpi biisi on parempi. Euroviisut on enemmän kuin laulukilpailu. Paljon riippuu siitä miltä Laura näyttää ja miten biisit esitetään.

Nää on karsintojen lupaavimmat biisit ehdottomasti molemmat.

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

Lauran biisit ovat upeita.  :clap: :clap:
Kosketa mua on ehdottomasti se ykkös vaihtoehto. Niin kaunista  :ihana: ja vahvaa. Se italia pätkä mua itseäni tympii siis poistetaan. Ja tämähän lauletaan sitten Hartwallilla englanniksi. Eiks juu?  :joojoo:

Take a chance on kiva ja letkeä rallatus mutta ei ikävä kyllä jaksa kannattaa pitkälle. Kuitenkin sitä parasta tasoa tämän vuoden karsinnassa.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

KOSKETA MUA on pyörinyt miltei koko duunipäivän ajan päässäni!  :tapu:  Aivan loistava biisi!!!! Mä sitten rakastan LAURA-Jumalattaren vibraattoa!!!  :stara:  :rakas: <3 :rakkaus: :ihana: :kiitos:  TAKE A CHANCEsta en muista kyllä yhtään mitään...  :raaps:


KOSKETA MUA Turkuun, Helsinkiin ja Ihan Minne Vaan!!!!  :joojoo:  :tapu:  :stara:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja sziget »

:stara: Nyt voi jo sanoa: Kosketa mua on yksi vuosikymmenen komeimmista suomalaisviisuista. Laura on Laura, mutta kyllä on Maki Kolehmainenkin ollut vedossa.

:mrgreen: Italiasta ei tingitä! Italomusiikilla on pitkät perinteet Suomessa, ja "irrallinen" osuus valpastuttaa katsojan, joka luulee (raukka) alun jälkeen tietävänsä miten laulu jatkuu. Samoin korkea kohta ennen loppukiihdytystä - aivan upeaa.  <3

Karsintojen helmi ja huipennus. Näin on.   
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja aksim »

AntSa kirjoitti: KOSKETA MUA on pyörinyt miltei koko duunipäivän ajan päässäni!  :tapu:   Aivan loistava biisi!!!! Mä sitten rakastan LAURA-Jumalattaren vibraattoa!!!  :stara:  :rakas: <3 :rakkaus: :ihana: :kiitos:   TAKE A CHANCEsta en muista kyllä yhtään mitään...  :raaps:


KOSKETA MUA Turkuun, Helsinkiin ja Ihan Minne Vaan!!!!  :joojoo:  :tapu:  :stara:
JOO niin mullakin, odotin vaan koko päivän että pääsen himaan ja huudattamaan Lauraa näistä koneen kajareista IHANAA  :stara: :stara: :tapu: :tapu: :tapu:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

aksim kirjoitti: JOO niin mullakin, odotin vaan koko päivän että pääsen himaan ja huudattamaan Lauraa näistä koneen kajareista IHANAA  :stara: :stara: :tapu: :tapu: :tapu:
Oisko päivän Laura-halin paikka?  :hali:    IHANA KOSKETA MUA!!! Mun täytyy jopa hillittömänä Laura-fanina ja ihailijana myöntää, että tämä on yksi Lauran kaikkien aikojen parhaista lauluista.  :stara:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mäkin olen alkanut lämmetä tälle Kosketa mua viisulle entistä enemmän. Kohta nousee neljästä tähdestä viiteen...
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Hazel kirjoitti: Mäkin olen alkanut lämmetä tälle Kosketa mua viisulle entistä enemmän. Kohta nousee neljästä tähdestä viiteen...
Se on kuule *HALIN* paikka Hazel-kulta!  :hali: 
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Voi voi voi, Laura jumalattaren parempi kappale on vasta viidentenä mun listalla.
:eiei: Paljon täytyy tapahtua lauantaihin mennessä, että Helsinki-raja ylittyy  :shock:
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja aksim »

AntSa kirjoitti:
aksim kirjoitti: JOO niin mullakin, odotin vaan koko päivän että pääsen himaan ja huudattamaan Lauraa näistä koneen kajareista IHANAA  :stara: :stara: :tapu: :tapu: :tapu:
Oisko päivän Laura-halin paikka?  :hali:    IHANA KOSKETA MUA!!! Mun täytyy jopa hillittömänä Laura-fanina ja ihailijana myöntää, että tämä on yksi Lauran kaikkien aikojen parhaista lauluista.  :stara:
JOO   :trio:  :hali:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Big me
Siemailija
Siemailija
Viestit: 172
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 19:55

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Big me »

Vaikuttaa kuin tämä biisin irvikuva, Kosketa mua, olisi tehty ihan vaan minun kiusakseni.

1. Ensinnäkin biisin säveltäjä on Maki Kolehmainen, p***an musiikin kantaisä. Ne Maki Kolehmaisen sävellykset joista pidän on kyllä yhden käden yhdellä sormella laskettavissa.

2. Laulajana Laura. Ei tarvinne edes perustella.

3. Toisena laulajana joku italialainen vänisijä. Olen aina vihannut sydämeni pohjasta italialaisia mieslaulajia, jotka kaikki kuulostavat aivan samalta.

4. Biisin sanoitus on ihan hirveä. Kaikki suomen kielen tuntemat kliseet ja latteudet on pistetty peräkkäin.

Tämä on jotain niin hirveätä että mikäli valitaan edustamaan suomea, aion jättää viisut katsomatta siitäkin huolimatta että kotikisat on todennäköisesti aika ainutlaatuinen tapahtuma. Ennemmin näkisin vaikka Kuoppamäen ja Sillanpään yhdessä edustamassa suomea kuin tämän.
Shake it - Röykkyytä sitä!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

KM on sellainen biisi joka joko pääsee aivan uusin sfääreihin livenä kuultuna tai sitten tipahtaa ja latistuu. Paljon on kiinni Lauran esityksestä, karismasta ja siitä miten ääni kantaa. Biisi ei ole mikään helppo nakki hänellekään.  :cool:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja aksim »

Big me kirjoitti: Vaikuttaa kuin tämä biisin irvikuva, Kosketa mua, olisi tehty ihan vaan minun kiusakseni.


Tämä on jotain niin hirveätä että mikäli valitaan edustamaan suomea, aion jättää viisut katsomatta siitäkin huolimatta että kotikisat on todennäköisesti aika ainutlaatuinen tapahtuma. Ennemmin näkisin vaikka Kuoppamäen ja Sillanpään yhdessä edustamassa suomea kuin tämän.
IIISSSOOO LAURA HALI SULLEKIN  :hali: anna Lauran koskettaa sua  :stara:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Big me
Siemailija
Siemailija
Viestit: 172
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 19:55

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Big me »

aksim kirjoitti:

IIISSSOOO LAURA HALI SULLEKIN  :hali: anna Lauran koskettaa sua  :stara:
Ikävä kyllä se Lauran kosketus jää kohdallani aika karuksi iskuksi vasten kasvoja.
Shake it - Röykkyytä sitä!

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja aksim »

Big me kirjoitti:
aksim kirjoitti:

IIISSSOOO LAURA HALI SULLEKIN  :hali: anna Lauran koskettaa sua  :stara:
Ikävä kyllä se Lauran kosketus jää kohdallani aika karuksi iskuksi vasten kasvoja.
Ööh...kosketus sekin?  :roll:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Big me
Siemailija
Siemailija
Viestit: 172
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 19:55

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Big me »

aksim kirjoitti:
Ööh...kosketus sekin?  :roll:
Ei järin miellyttävä.


No joo, kuuntelinpa sitten tuon Lauran toisenkin kappaleen. Alan pikkuhiljaa olla vakuuttunut siitä että Maki Kolehmaiselle pitäisi ihan oikeasti antaa joku vakava rangaistus. Lähestymiskielto musiikkiin. Jos hänet nähdään ikinä lähelläkään mitään musiikkiin liittyvää, häkki heilahtakoon!
Viimeksi muokannut Big me, 06 Helmi 2007, 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shake it - Röykkyytä sitä!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mullakin Lauran "Kosketa mua" singahti viiden tähden laulujen joukkoon. Ensimmäinen, hieman hätäinen kuuntelu ei heti vakuuttanut, vaikka ihan hyvältähän se kuulosti silloinkin... Takuuvarmaa Lauraa  :peukku:
"Take a chancekin" parantaa hieman kuuntelulla, mutta terävin koukku jää silti puuttumaan. Kyllähän tätä silti voi jatkoilla jorata  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Sinne se Laura mennä pläjähti mun puntarini kakkoseksi, toivottavasti onnistuu lavallakin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja jamit »

AntSa kirjoitti: KOSKETA MUA on pyörinyt miltei koko duunipäivän ajan päässäni!  :tapu:   Aivan loistava biisi!!!! Mä sitten rakastan LAURA-Jumalattaren vibraattoa!!!  :stara:  :rakas: <3 :rakkaus: :ihana: :kiitos:   TAKE A CHANCEsta en muista kyllä yhtään mitään...  :raaps:


KOSKETA MUA Turkuun, Helsinkiin ja Ihan Minne Vaan!!!!  :joojoo:  :tapu:  :stara:
  Mulla soi kyllä enempi toi Take a chance päässä, se muuten kuullostaa kasetilta kuulokkeiden kanssa tosi hyvältä! Se nyt vaan on mun mielestä paljon parempi.
Kyllä TAC vois kanssa mennä Helsinkiin, vai?   :hali: meinas unohtua!
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Wilbertti kirjoitti: Lauran biisit ovat upeita.  :clap: :clap:
Kosketa mua on ehdottomasti se ykkös vaihtoehto. Niin kaunista  :ihana: ja vahvaa. Se italia pätkä mua itseäni tympii siis poistetaan. Ja tämähän lauletaan sitten Hartwallilla englanniksi. Eiks juu?  :joojoo:
Artistien julkistamistilaisuudessa Laura aikoi pitää kielistään kiinni.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

jamit kirjoitti: ......   :hali: meinas unohtua!
...tulihan se sieltä!  :hali:  :heh:  Laura laittaa ihmiset halimaan.  :joojoo:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Lukittu