Vs: Juontajat

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

tonywerner kirjoitti: Nytkö et siis enää kannata Jaanaakaan juontajaksi?  :roll:
Heikki ja Mikkoko yhdessä olisivat sopivat - siitäkö on kyse  :heh:
Hohhoijaa... Ei siellä tarvita mitään ranskan kielen taitoja! Mutta kun te perustelette sillä kielitaidolla ynnä muulla verukkeella Heikin jättämistä pois -- se ei voi olla kunnon peruste, jos Jaanakaan ei osaa sitä. Ja Heikki puhuu englantiakin paremmin kuin Jaana.

En ymmärrä Heikki-vihaanne lainkaan. Heikki nimenomaan Tekee Idolsin ja Viisut katsomisen arvoisiksi. Hän on laittanut paljon työtä viisuihin -- ja hänet tallattiin maan rakoon. Ja täällä vaan asialle nauretaan, ja asiaa vähätellään kuin jossain YLEn faniklubissa. Missään olennaisessa ei Mikko hakkaa häntä.

Ja se, että vain varhaisteinit olisivat harmissaan Heikin puolesta ei pidä paikkaansa. Esim. kun kommentoin asiasta mutsilleni, hän sanoi meinanneensa Juuri kirjoittaa samaa.

Jos suomalaiset valittavatkin asiasta kuin asiasta, sillä ei voi olla kuin hyvä yhteiskunnallinen vaikutus. Valittaisivat vähän lisää, niin asiat voisivat olla paremmin.
Viimeksi muokannut nkorppi, 06 Helmi 2007, 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Kuka on sanonut vihaavansa Heikkiä?  :shock:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

nkorppi kirjoitti:
Katten-Gustaf kirjoitti: Edit: Anteeks, mutta mikähän näitten "suomalaisten palautteiden" lähde on? Tuota "törkyä" lukiessa tuli lähinnä tunne, että nkorppi on ite tainnut kirjoittaa omasta päästään suurimman osan. Pyydän anteeksi etukäteen, jos olen väärässä, mutta lähde olisi kiva tietää.
Tämä on MTV3:n gallupin palautteesta kaikki.

Mielestäni siinä ei ole mitään törkyä.

Te täällä jauhatte 'positiivisuudesta' ja 'hyvyydestä'. Valitettavasti maailmassa on paljon Paskaa -- ellei vääryyksiä huomata, vaan ainoastaan ummistetaan silmät ja otetaan kaikki positiivinen vastaan, niin lopulta Paska huuhtoo teidät mukaansa ja sulaudutte siihen itse. Niin kuin onkin jo tapahtunut.
Kaikella kunnioituksella, mutta mitä nyt tässä parin päivän tauon jälkeen tänään olen kippulan viestejä lukenut, niin oikeasti pistää kysymään:

a) oletko juuri oppinut käyttämään kirosanoja, kuten paska vai
b) osaatko kenties mitään muuta sanaa käyttääkään?

Nimittäin lähes jokaisessa viestissäni tuo sana on jossain määrin esiintynyt, eikä suinkaan vähiten Lovex-ketjussa puhumattakaan ihan vartavasten aiheelle perustetussa ketjussa.

Hyvä, sinä et pidä em. bändistä, FINE! oOn tullut selväksi, en minäkään välttämättä pitänyt heidän esityksestään, mutta tuon p-alkuisen sanan viljely alkaisi ainakin allekirjoittaneelle jo riittää näitä ketjuja selatessa.

Kyllä minäkin kirota osaan ja teenkin sitä usein, mutta EN minä sentään joka ketjussa tuota sanaa viljele.

Joo, kiitos näkemiin...  :hiips:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

wilhelmi
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 22:28
Paikkakunta: Tampere

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja wilhelmi »

Violette kirjoitti: Hyvinpä tunnet suomalaista kulttuuria.  :roll: Totuushan on nimittäin se, että on IHAN SAMA, mitä YLE tekee - suomalaiset löytävät perusnegatiivisen asenteensa ansiosta aina jotain valitettavaa jostakin, etenkin, jos asia koskee euroviisuja.
Hyvin sanottu  :tapu: Noinhan se juuri menee. Muistan ku vaihtarit joskus keväällä kauniilla ilmalla teki testin ja pysäytteli suomalaisia opiskelijoita yliopiston pihalla ja sanoi et eiks oo ihanaa kun on nii lämmintä ja aurinkoista. Poikkeuksetta suomalaiset vastas et kyllä se kohta jäähtyy, menee pilveen, alkaa sataan vettä jne.

Musta meillä on nyt tosi edustavat juontajat viisuihin. Kyllä tuota parivaljakkoa kelpaa esitellä maailmalle. Tekee hyvää Suomi-kuvalle maailmalla.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja jamit »

  Entäs nämä viime vuoden juontajat?? Rouva sakiksella oli "tosi" hyvä tuo englanninkieli, ja entäs se toinen rouva? Ei osannut sanoa ranskaksi Suomea. Katsokaapa tota viime vuoden finaalia!! Eiköhän nämä Suomen juontajakaksikko hakkaa nuo mennen tullen.
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Jónsì kirjoitti: Itse neljä vuotta lukeneena voin todeta, että ei vaadita kummoistakaan taitoa, että pärjää euroviisuissa. Un point pour l'Espagne. Deux points pour la France...
Ja "Bienvenue en Finlande"... Siinä se sitten melkein onkin. ;)

Ja tosiaan, muistaakseni viime vuonna ainakaan ei noita alkupistemääriä sanottu, vain ne 10 ja 12, ne pienemmät luki vain taustalla...
Viimeksi muokannut rosetta, 06 Helmi 2007, 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

rosetta kirjoitti: Ja tosiaan, muistaakseni viime vuonna ainakaan ei noita alkupistemääriä sanottu, vain ne 10 ja 12, ne pienemmät luki vain taustalla...
Niin tosiaan tietenkin, ajattelin enemmänkin, että tarvitseeko pisteitä alkuunkaan sanoa kahdella kielellä. Eli entistä vähemmän taitoa vaativa operaatio, kun pitää osata vain huit, dix ja douze.  :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Pete »

nkorppi kirjoitti: En ymmärrä Heikki-vihaanne lainkaan. Heikki nimenomaan Tekee Idolsin ja Viisut katsomisen arvoisiksi. Missään olennaisessa ei Mikko hakkaa häntä.
En ymmärrä, mistä olet päätellyt, että täällä kaikki tai edes suurin osa vihaisi Heikkiä. :raaps: Moni on tyytyväinen Ylen valintaan, mutta ei se sitä tarkoita, että täällä Heikkiä vihattaisiin. Monet ovatkin täällä toivoneet Heikkiä greenroomiin tai selostajaksi. :joojoo:

Heikkiä yhtään väheksymättä, Mikko oli minunkin mielestäni parempi vaihtoehto. Uskoisin, että Mikon englanti on ainakin sujuvampaa kuin Heikin, koska Mikko on asunut siellä Amerikan mantereella ymmärtääkseni jopa vuosia.

Heikkihän on sitä paitsi itsekin todennut, että ammattilaiset tekevät valinnan ja hän tyytyy siihen. Ihan turhaan kyllä nyt revit draamaa tästä aiheesta. :mrgreen:
Viimeksi muokannut Pete, 06 Helmi 2007, 20:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Katten-Gustaf kirjoitti:
a) oletko juuri oppinut käyttämään kirosanoja, kuten paska vai
b) osaatko kenties mitään muuta sanaa käyttääkään?

Nimittäin lähes jokaisessa viestissäni tuo sana on jossain määrin esiintynyt, eikä suinkaan vähiten Lovex-ketjussa puhumattakaan ihan vartavasten aiheelle perustetussa ketjussa.
Kaikella kunnioituksella, kiva kun paljastit tämän viesteistäsi, vaikkei se mitenkään tähän keskusteluun kuulunutkaan...

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

nkorppi kirjoitti:
Katten-Gustaf kirjoitti:
a) oletko juuri oppinut käyttämään kirosanoja, kuten paska vai
b) osaatko kenties mitään muuta sanaa käyttääkään?

Nimittäin lähes jokaisessa viestissäni tuo sana on jossain määrin esiintynyt, eikä suinkaan vähiten Lovex-ketjussa puhumattakaan ihan vartavasten aiheelle perustetussa ketjussa.
Kaikella kunnioituksella, kiva kun paljastit tämän viesteistäsi, vaikkei se mitenkään tähän keskusteluun kuulunutkaan...
Typovirhe. Tarkoitin viestissäsi ja tiedät sen oikein hyvin. Ole ystävällinen, siisti kielenkäyttöäsi/kirjoitustyyliäsi, kiitos.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Pete kirjoitti: Heikkihän on sitä paitsi itsekin todennut, että ammattilaiset tekevät valinnan ja hän tyytyy siihen. Ihan turhaan kyllä nyt revit draamaa tästä aiheesta. :mrgreen:
Heikki on kyllä sanonut, että jos häntä ei valittaisi "Se olisi todella kova paikka" sekä "Olen erittäin pettynyt YLEn valintaan." .

Muuten mielestäni on Heikin vihaamista, jos häntä ei puolusta silloin kun kohtelu on tällaista -- ensin luvataan paikka, sitten laitetaan kiertämään kaikki ohjelmat alkukarsintoja myöten Jaanan kanssa, ja sitten pelkkään finaaliin toinen mies tilalle.

Minulle tuon julmuus on ilmeistä, mutta teillähän ei olekaan mitään tunteita.

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Katten-Gustaf kirjoitti: Typovirhe. Tarkoitin viestissäsi ja tiedät sen oikein hyvin. Ole ystävällinen, siisti kielenkäyttöäsi/kirjoitustyyliäsi, kiitos.
Tämä on kyllä Todella hauskaa! Sinä kehtaat lässyttää minulle kielenkäytöstäni, kun itse et edes huomaa mitä kirjoitat, ja vaikka tarkoitus muuttuisi päinvastaiseksi. Tietääkseni 's' ja 'n' kirjaimet ovat melkein vastakkaisilla puolilla näppistä, eli aika epäuskottava typo. Ehkäpä olet vain Paska kirjoittaja.  :mrgreen:

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Robby »

nkorppi kirjoitti:
Tämä on kyllä Todella hauskaa! Sinä kehtaat lässyttää minulle kielenkäytöstäni, kun itse et edes huomaa mitä kirjoitat, ja vaikka tarkoitus muuttuisi päinvastaiseksi. Tietääkseni 's' ja 'n' kirjaimet ovat melkein vastakkaisilla puolilla näppistä, eli aika epäuskottava typo. Ehkäpä olet vain Paska kirjoittaja.  :mrgreen:
Onpa asiallista juttua... :roll:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

nkorppi kirjoitti: Muuten mielestäni on Heikin vihaamista, jos häntä ei puolusta silloin kun kohtelu on tällaista -- ensin luvataan paikka, sitten laitetaan kiertämään kaikki ohjelmat alkukarsintoja myöten Jaanan kanssa, ja sitten pelkkään finaaliin toinen mies tilalle.
Missä Heikille on luvattu paikka? Anna minulle virallinen lähde.

Ja sitten kun vielä kerrot, että mitä vaikutusta meidän puolustelullamme täällä on Heikin asemaan.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Oi, ohituslista, missä oot? :eiei:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Jvvv kirjoitti: Oi, ohituslista, missä oot? :eiei:
Kadotettu rakkauteni.  :draamaa:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Voi hellanlettas mitä robotteja... Kaikki pitää teille olla niin virallista ja siistiä ja rypytöntä ja siloposkista...

Olisi kai ollut kohtuullista ettei Heikkiä olisi laitettu kiertämään kaikki maalaiskisat Jaanan kanssa, jos kerran Jaanalle kaavailtiin nätimmän, eli homomman näköistä  aisaparia.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Jvvv kirjoitti: Oi, ohituslista, missä oot? :eiei:
Samaa mietimme tänään erään kuppilalaisen kanssa päivällä tavatessamme...  :heh:

Edit: tuli muuten ekan kerran käyttöä tuolle ilmoita valvojille-namiskalle.  :rofl:
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 06 Helmi 2007, 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

nkorppi kirjoitti: Voi hellanlettas mitä robotteja... Kaikki pitää teille olla niin virallista ja siistiä ja rypytöntä ja siloposkista...
Eli et pysty todistamaan että Heikille on luvattu mitään.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja jv »

En ole koskaan ollut Jaanan viisujuontojen ihailija, enkä näin ollen ollut hänen kannattajansa ESC-juontajaspekulaatioissa. Mutta näin äskettäin sattumalta pätkän Yllytyshulluja (tai joku semmonen ohjelma). Siinä Jaana haastatteli studiossa kilpailuun osallistuvia. Kun hänen tehtävänään olikin kuunnella rauhallisesti ja antaa haastateltavien puhua, hänen oma esiintymisensä tuntui minusta yllättäen erittäin hienolta. Hieman käheä ääni, joka Jaanan huutaessa ärsyttää minua, kuulostikin nyt todella lämpimältä ja miellyttävältä. Jos Jaana euroviisuissa onnistuisi soveltamaan tuota kypsempää esiintymistapaa isolle lavalle sopivaksi, niin siitähän voisi tulla oikein hyvä.
Eli pois se pingoittunut "minä nyt tässä vaikka väkisin innostan yleisöä" -asenne niin hyvä tulee. Näin uskon.
Ilman Heikkiä toivon Jaanan myös välttyvän siltä liialta yksityishenkilönä esiintymiseltä, mikä mielestäni heidän viisujuontojaan ja selostuksiaan on vaivannut. Välillä on ollut olo, että he ovat kuin shown katsojia, jotka vain sattuvat olemaan kameran edessä. Se ei minusta toimi. Aito pitää olla muttei liian yksityinen.
jiivee

Helsinki

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

nkorppi kirjoitti:
Katten-Gustaf kirjoitti: Typovirhe. Tarkoitin viestissäsi ja tiedät sen oikein hyvin. Ole ystävällinen, siisti kielenkäyttöäsi/kirjoitustyyliäsi, kiitos.
Tämä on kyllä Todella hauskaa! Sinä kehtaat lässyttää minulle kielenkäytöstäni, kun itse et edes huomaa mitä kirjoitat, ja vaikka tarkoitus muuttuisi päinvastaiseksi. Tietääkseni 's' ja 'n' kirjaimet ovat melkein vastakkaisilla puolilla näppistä, eli aika epäuskottava typo. Ehkäpä olet vain Paska kirjoittaja.  :mrgreen:
Eiköhän sun kannatais jo vaihtaa foorumia tai jotain? Luulen, että aika moni täällä on jo saannut tarpeekseen noista sun näsäviisasteluista ja paska jutuista.
nkorppi kirjoitti: Muuten mielestäni on Heikin vihaamista, jos häntä ei puolusta silloin kun kohtelu on tällaista
Ihan miten vaan itsellesi uskottelet..

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja aksim »

Ihan hyvä valinta mun mielestä, Heikki sopii loistavasti sinne koppiin selostamaan.  :joojoo:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
helmi7
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Touko 2006, 19:33

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja helmi7 »

Mä en siis meinaa toipua tästä valinnasta  :hak:
Siis Leppilampi  :doh: Kundissa on karismaa samanverran kuin hammastahnatuubissa. Ihan kiva saippuaprinssi, mutta halooo - tällaisen megatapahtuman juontaminen pitäisi jättää ammattilaisille. Se että on nätti poika ja osaa hymyillä kauniisti ei riitä!!! Nevadakin toimi vain ja ainoastaan Andreen hauskuuden ja osaamisen varassa - Leppilammen tekemiä hermostuneita ja jännittyneitä haastatteluja oli hirveä seurata. Siis voi tuska!!!

Jaana nyt menee, mutta tää on niin epistä, niin epistä Heikille!! MIten tän asian yli pääsee, onko vinkkejä?
Jos idea ei tunnu aluksi järjettömältä, toivoakaan ei ole -Albert Einstein-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

nkorppi kirjoitti: Tämä on kyllä Todella hauskaa! Sinä kehtaat lässyttää minulle kielenkäytöstäni, kun itse et edes huomaa mitä kirjoitat, ja vaikka tarkoitus muuttuisi päinvastaiseksi. Tietääkseni 's' ja 'n' kirjaimet ovat melkein vastakkaisilla puolilla näppistä, eli aika epäuskottava typo. Ehkäpä olet vain Paska kirjoittaja.  :mrgreen:
Uskomatonta PASKAA.  :eiei:
Olisiko korkea aika jo rajoittaa vähän tuota tekstitulvaa? Pointtisi on kyllä AIVAN TAATUSTI tullut TÄYSIN SELVÄKSI!  :evil:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja tomato »

Minä oon ihan tyytyväinen valintaan :)
Was tomi...

Avatar
sussu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 21:07

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja sussu »

Voi pojat pojat meneepä tunteelliseksi tämä touhu.... :stupido:
Jokaisella on makunsa - yks tykkää ja toinen ei voi sietää - eiks olisi nyt parempi kannustaa Jaanaa ja Mikkoa parhampaan suoritukseen eikä repiä tukkaa toistenne päästä :eeek:

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Juu, kyllä minäkin sen paikan Heikille olisin suonut, mutta kun toisin päätettiin niin haluan tukenia antaa Mikolle ja Jaanalle. Jaanakin sanoi siinä viihdeuutisten haastattelussa, että toivoo kansan tukea heille koska ei sellainen haukkuminen voi olla vaikuttamatta tunnelmaan vaikka kuinka ajattelisi että pitää vain olla välittämättä.

Hyvä Jaana ja Mikko

Hyvä Heikki

Guildo Horn
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 21:00

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Guildo Horn »

sussu kirjoitti: Voi pojat pojat meneepä tunteelliseksi tämä touhu.... :stupido:
Jokaisella on makunsa - yks tykkää ja toinen ei voi sietää - eiks olisi nyt parempi kannustaa Jaanaa ja Mikkoa parhampaan suoritukseen eikä repiä tukkaa toistenne päästä :eeek:
Sussu puhuu asiaa. Mikä tahansa päätös olisi herättänyt järkyttävän paatoksellista keskustelua. Pidän päätöstä siinäkin mielessä onnistuneena, että nyt keskustelu on pysynyt jokseenkin aisoissa.
Und von dort schick ich euch meine Liebesbeweis: Nussecken und Himbeereis.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja manic »

Mitä H....ttiä...?  Kumpikaan noista juontajista ei osannut kääntää toimittaja Jonni Aromaan YKSINKERTAISIA ranskankielen  lauseita jotka hän kysyi ihan pistokoemaisesti.
Eikös VAATIMUKSENA ollut SUJUVA ranskankieli. Itsekin olisin osannut lukioranskallani sanoa, että "anteeksi Pariisi, yhteys pätkii". :roll: :roll: :roll: :roll:
Leppilampi aloitti:" Excusez-moi..." ja ei osannut enempää!!! :stupido: :stupido:
Tässä sujuvasti ranskaa puhuva juontajakaksikko!!!! Hyvä YLE!!! :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :stupido: :stupido:

Avatar
helmi7
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Touko 2006, 19:33

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja helmi7 »

Oot ihan oikeassa Aamu, tuki pitää heille antaa!! Täytyy tätä uutista vaan nieleskellä vähän aikaa ja totutella  :/
Mitenhän tästä keväästä tosiaan selviää, kun tämänkin otti näin raskaasti...mitäs jos oma suosikki ei pääsekkään finaaliin...entäs jos Areenan lavasteet on väärän väriset?? MItä jos Suomi ei saa pojon pojoa. MItä jos Hesassa sataa koko kisojen ajan.. mitäs jos se Jaanan hame ihan oikeesti tippuu... :stupido:
Jos idea ei tunnu aluksi järjettömältä, toivoakaan ei ole -Albert Einstein-

Lukittu