Vs: Suomen karsinta 2007: Johanna Kurkela

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Johanna Kurkelan kappaleista

Olet uneni kaunein
89
66%
Jossain metsäin takana
45
34%
 
Ääniä yhteensä: 134

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Siitäkin annan Johannalle extraääniä, että olettaakseni hän ei normaalisti näin teatraalisesti esiinny (vai..?), ja nyt veti kuitenkin niin hyvin yhtaikaisen teatraalisuuden ja laulamisen - ihan kert`kaikkisen upea LIVE-esitys suomityrkyksi !  :tapu:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16662
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

lharju kirjoitti: Johannan laulu ja esitys ovat mielestäni ainoat, jolla voitaisiin kenties saada korkeakin sijoitus. Automaattisesti sellaista en tietenkään voi luvata, sillä kyllähän tässä on kaikki mahdollisuudet floppiinkin, mutta ennemmin tällaisella kannattaa edes yrittää kuin jollain Hanna Pakarinen pliisulla average-viisulla, joka ei miellyttäisi ketään ja sijoittuisi mitä todennäköisimmin sijan 16 huonommalle puolelle.
Täysin näin.

Avatar
Milla
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 69
Liittynyt: 02 Joulu 2006, 10:54

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja Milla »

:megafoni: Luin viimeisen vuorokauden kommentit ja summeeraisin näin:

(Me) Johannaa Helsinkiin liputtavat olemme sitä mieltä, että Johannalla ja OUK:lla
- parhaat mahdollisuudet pärjätä Helsingissä verrattuna ainakin jo nähtyihin (oletus: halutaan menestyä mahdollisimman hyvin)
- käsitys ei perustu siihen, että oltaisiin ikiaikaisia Johanna faneja (luulen, että aika moni on hämmentynyt kannattaessaan artistia, joka uskoi edustavan "väärää" genreä)
- Johannan tulkinnan ansiosta OUK:n vahvuudet:
  1) esitystapa: musikaalimaisuus, näytelmä ==> Suomi tuo jälleen uutta ==> jää mieleen
  2) Lordin jälkeen voisi olettaa, että rokki on yliedustettuna ==> OUK erottuuu
  3) luo "tietynlaisia" mielleyhtymiä, vaikka esitys itse on häveliäs ==> virkistää katsojan aivoja ==> elämys ==> mielihyvä ==> äänestetään
  4) sänky jää mieleen ==> "sänkykappaletta" helppo äänestää
  5) suomalaisen oloinen
Kaikkinensa hyvä mietitty kokonaispaketti, jossa kaikki tukee toisiaan! Tehty kuitenkin euroviisuyleisö mielessä. Toimii varmasti suurella estradilla (itse asiassa  vielä paremmin kuin ahtaalla Tohlopin lavalla)

Unohdinko jotain?  :uujee:

Ainoa huono puoli on se, että jos OUK edustaa Suomea Helsingissä YLE saattaa joutua ottamaan kantaa  :suomi: Helsinki 2008 - kysymykseen. Ihan oikeesti! :mitalukee:
True Fantasy - totta mutta harhaa kuitenkin

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Kurkela Helsinkiin -lista

1. JeSSSe
2. Sagapo
3. AntSa  (sänky ja kundi ehdottomasti Kurkelan keralla Areenalle!  Heh )
4. Timoteus
5. heini81
6. Jónsì
7. tonywerner
8. JukkaV
9. ihqujohanna
10. Milla
11. Pete
12. Liisukka (tämän näytelmän haluan nähdä Helsingissäkin) Rakkaus
13. Cyrano  (Mistä se Viisukone tiesi...)
14. Finnish
15. Vompeli
16. UFOPOLI
17. JVN
18. Viulu_ukko
19. Klodvig
20.I wanna be a toy

Ennen tätä esitystä en tiennyt mitään tästä likasta ja veikkauksessa arvioin hänen jäävän viimeiseksi.
Esitys oli hieno ja jotain mitä en ole ennen nähnyt viisuissa.Johanna lauloikin puhtaasti toisin kuin eräät muut nimeltä mainitsemattomat.
Erityisesti se suloisin kohdan laulaminen kun se "-loisin" tuli sillain jotenkin ylävireisesti kuin olisi ääntä käsitelty mutta johtunee vaan hyvästä laulutaidosta.En tiedä tuliko joku muu huomanneeksi tätä kohtaa.mutta tällä Suomi ei jää hännnile .En ymmärrä miksi tätä on verrattu viime vuoden korsettiesitykseen,eihän näissä ole mitään samaa.. Johanna on paras :peukku:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Kurkela Helsinkiin -lista

1. JeSSSe
2. Sagapo
3. AntSa  (sänky ja kundi ehdottomasti Kurkelan keralla Areenalle!  Heh )
4. Timoteus
5. heini81
6. Jónsì
7. tonywerner
8. JukkaV
9. ihqujohanna
10. Milla
11. Pete
12. Liisukka (tämän näytelmän haluan nähdä Helsingissäkin) Rakkaus
13. Cyrano  (Mistä se Viisukone tiesi...)
14. Finnish
15. Vompeli
16. UFOPOLI
17. JVN
18. Viulu_ukko
19. Klodvig
20.I wanna be a toy
21. Maarushka

Ensialkuun tuo esitys oudoksutti ja tuntui vievän huomion kappaleelta, mutta nyt olen alkanut kallistua vahvasti Johannan kannalle. Se unelmien mies saisi kyllä vähentää sitä nykimistään hieman pehmeämpään suuntaan.  Eikä se sänkykään nyt enää niin kummalta tunnu...
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Arvatkaapa, kuinka hienolta tuntui kuulla tämä viisu radiosta!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja jamit »

Cyrano kirjoitti:
jamit kirjoitti:
Joku taisi ymmärtää asian väärin!!
Ja kukahan se joku on ?  :heh:

Eiköhän tässäkin ketjussa puhuta tämän vuoden Euroviisuista ?

Kyllä Johanna saa osallistua ensi vuonnakin, mutta se on sitten.
Tää on kyllä aika pilkun nu.........! eikö vain? Jospa nyt lukisitte itse vähän INTENSIIVISEMMIN tätäkin aihetta! Itse aloitan lukemisen sivulta 1, ja keskustelen sen mukaan. OUK:ta olen jopa kehunnut kauniiksi kappaleeksi, mutta en laittaisi sitä Helsinkiin, oli minun mielipiteeni sivuja sitten. Missään vaiheessa en ole sanonut vihaavani kyseistä laulajaa enkä hänen kappaleitaan. Huomaan ettei muutamat täällä ole vielä edes syntynyt tai ymmärtänyt viisuista mitään, silloin kun itse jo seurasin Euroviisuja!! Että kirjoitelkaahan vaan ihan rauhassa, onhan täällä muitakin jopa mielenkiintoisempia keskusteluja..... :hiips:
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja WandA »

JukkaV kirjoitti: Arvatkaapa, kuinka hienolta tuntui kuulla tämä viisu radiosta!
No oh!  :shock: Millä kanavalla kuulit sen?
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Ylen Aikaiselta. Ja moni muukin Radio Suomen maakuntaradio on soittanut sen tänä aamuna.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja WandA »

Radio päällä!  :peukku:
OUK on mahtava kappale!! Ehdoton suosikkini viivalla AA:n kanssa!
Saako nimeni olla kahdessa listassa?  :puna: :puna:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16662
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Milla kirjoitti: :megafoni: Luin viimeisen vuorokauden kommentit ja summeeraisin näin:
Hyvä yhteenveto.
Milla kirjoitti:   2) Lordin jälkeen voisi olettaa, että rokki on yliedustettuna ==> OUK erottuuu
Tämä on jo fakta, sillä tuskin toistaiseksi valittujen kappaleiden osoittama voimakas tendenssi on sattumaa.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja sziget »

JukkaV kirjoitti: Yliyrittämiseen?  :raaps: Voisitko selvittää?
Yritän (tai yliyritän). Minusta esitystä ei ohjannut esiintymisen ilo vaan pelko. Ulkomailla lauluja ei tekstitetä, kukaan ei ymmärrä suomen kieltä, apua!  :apuva: Täytyy jotenkin saada selitetyksi, että tässä on eroottinen uni, unessa rakastettu jne. Eurokatsojat näkevät, että kova on näyttämisen ja näyttelemisen tarve, miksei keskity neito laulamiseen?

Lordi oli tehnyt omaa juttuaan vuosia ja pystyi olemaan sataprosenttisesti oma itsensä. Johannasta on vasta nyt löytynyt tämä musikaalipuoli, ja pelkäänpä että se näkyisi keinotekoisuutena Helsingissä.  :puna:

Eroottisuutta toki suvaitsen paljon räikeämmissäkin muodoissa.  :police: Pidän Gina G:stä, Sakis Rouvasista, In the discosta ja (ennen kaikkea) Severinasta. Edes Andorran Sense tuta en hylännyt vaatetuksen vaan epäluontevuuden takia.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Sziget, toisaalta ei esim. võruakaan, mutta kummasti se pisteitä sai.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja jv »

Alexander kirjoitti: Mun mielestäni se esitys oli vähän liian amatöörimäinen. Se mieskin hapuili turhan paljon ja levitteli käsiään turhan innokkaasti.. :hiips: Paljon petrattavaa Caribiaan.
Mä olen just päinvastaista mieltä. Olin hyvin otettu tästä showsta. Johannalla oli paljon tekemistä vaativassa esityksessä, mutta suoritti kaikki liikkeet niin terävän täsmällisesti, ettei esitys tuntunut minusta hetkeäkään sekavalta tai hapuilevalta. Hyvin tärkeää tälaisessa teatraalisessa numerossa (huomauttaa vanha teatteriharrastaja)  :tosion: Ja kaikki tämä laulun kärsimättä!  :tapu: Kyllä tämä esityksenä oli tämän erän ehdoton huippu (vaikka pidinkin enemmän Johannan toisesta laulusta) ja koko Suomen kisan parhaimmistoa.
jiivee

Helsinki

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja Satua »

UFOPOLI kirjoitti:
Milla kirjoitti:   2) Lordin jälkeen voisi olettaa, että rokki on yliedustettuna ==> OUK erottuuu
Tämä on jo fakta, sillä tuskin toistaiseksi valittujen kappaleiden osoittama voimakas tendenssi on sattumaa.
Mikä tendenssi? Minkä kappaleiden?
Koska mä olen päinvastoin ollut yllättynyt siitä, että itse edustuskappaleiksi ei vielä ole päässyt yhtään rokkibiisiä (jos ei oteta Moldovan kitaraa lukuun).

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja sziget »

JukkaV kirjoitti: Sziget, toisaalta ei esim. võruakaan, mutta kummasti se pisteitä sai.
Niin, hyvä että sai. Ehkä saisi Johannakin. Ehkä vielä enemmän ilman näytelmäänsä, kun laulu on niin hieno. "Onpa hieno viisu isäntämaalla! Mistä se kertoo?" - Tuollaiseen kysymykseen olisi hauska esittäjänkin vastata.

Voisivat näytellä esikatseluvideossa ja laulaa Helsingissä.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Mä mietin kauan että tekisinkö tätä, kun kaikkia ei ole vielä nähty, mutta kyllä se taitaa olla viisasta:

Kurkela Helsinkiin -lista

1. JeSSSe
2. Sagapo
3. AntSa  (sänky ja kundi ehdottomasti Kurkelan keralla Areenalle!  Heh )
4. Timoteus
5. heini81
6. Jónsì
7. tonywerner
8. JukkaV
9. ihqujohanna
10. Milla
11. Pete
12. Liisukka (tämän näytelmän haluan nähdä Helsingissäkin) Rakkaus
13. Cyrano  (Mistä se Viisukone tiesi...)
14. Finnish
15. Vompeli
16. UFOPOLI
17. JVN
18. Viulu_ukko
19. Klodvig
20.I wanna be a toy
21. Maarushka
22. Metsis
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

ihqujohanna
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 14:28

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja ihqujohanna »

sziget-hyvä, miksi ihmeessä ajattelet että laulu joka täysin vapaaehtoisesti esitetään suomeksi yritetään paniikissa kääntää näyttämöllä ulkomaankielelle...? olisikohan kyseessä ennemmin halu tehdä kokonaisvaltainen visuaalinen esitys, yksi laulaja seisomassa keskellä lavaa ei ihan euroviisuissa kanna, ihmiset haluavat paitsi kuulla myös nähdä kauniita ja mielenkiintoisisa asioita... keinotekoisuutta johannaan ei saa ampumallakaan, tyttöhän suorastaan säteilee luonnollisuutta ympärilleen!  "eurokatsojat näkevät että kova on näyttämisen ja näyttelemisen tarve, miksei tyttö keskity laulamiseen " hmmm... laulaminen on oman itsensä ja sisimpänsä paljastamista, se on tunnetila... minkähän takia mainitsemasi eroottiset esitykset saavat oikeutuksen silmissäsi mutta johanna ei :miettii: :raaps: :roll: ???

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja phale »

Kaunis sävellys, paikoin kamala sovitus ja korni esitys. Mielestäni. :)
”We’re coming to let’s go!” –Pertti Kurikan Nimipäivät

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16662
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Merita kirjoitti: Mikä tendenssi? Minkä kappaleiden?
Koska mä olen päinvastoin ollut yllättynyt siitä, että itse edustuskappaleiksi ei vielä ole päässyt yhtään rokkibiisiä (jos ei oteta Moldovan kitaraa lukuun).
Sitähän on valittu jo neljän kappaleen verran (AND, BLR, EST, MOL).

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja Satua »

^ No, tässä näkyy taas tämä, mitä kukakin kuulee rokkina. Mutta ehkä totta, että Johanna saattaisi shownsa puolesta erottua. En kyllä osaa päättää, ketä kolmesta suosikistani kannatan vai kannatanko kaikkia.

tseni
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Helmi 2005, 17:53

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja tseni »

ESC_Hullu kirjoitti: Makuasioista ei voi kiistellä ,mutta huonosta mausta voi huomauttaa  :heh:
Kukas sen ' huonon maun' määrittelee?
Sinäkö? :stupido:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja sziget »

ihqujohanna kirjoitti: sziget-hyvä, miksi ihmeessä ajattelet että laulu joka täysin vapaaehtoisesti esitetään suomeksi yritetään paniikissa kääntää näyttämöllä ulkomaankielelle...?
--
minkähän takia mainitsemasi eroottiset esitykset saavat oikeutuksen silmissäsi mutta johanna ei :miettii: :raaps: :roll: ???
:miettii: Laulussa on hyvä sanoitus. Ehkä ajateltiin, että sanat menevät hukkaan, ellei niitä "käännetä" kuvakielelle. Tämä on vain minun teoriani. Olen yrittänyt osoittaa, miksi esitys saattaa flopata Helsingissä, vaikka voittaisi Turussa.

Edellä monet luulivat, että esityksen haukkujat ovat tiukkapipoisia ja tekosiveitä. Pötyä. Eroottisuus on OK, petyin vain siihen että hienosta laulelmasta tehtiin keskinkertainen näytelmä. Toiset ihastuivat, minä petyin.  :(

Hyväksyn kyllä Johannan, jos hänet valitaan, vaikka toivon ettei valita. Oma suosikkini voitti viime vuonna, niin ei voi käydä aina. Eivät kaikki Lordistakaan pitäneet edes täällä Suomessa.  :roll:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Kurkela Helsinkiin -lista

1. JeSSSe
2. Sagapo
3. AntSa   (sänky ja kundi ehdottomasti Kurkelan keralla Areenalle!  Heh )
4. Timoteus
5. heini81
6. Jónsì
7. tonywerner
8. JukkaV
9. ihqujohanna
10. Milla
11. Pete
12. Liisukka (tämän näytelmän haluan nähdä Helsingissäkin) Rakkaus
13. Cyrano  (Mistä se Viisukone tiesi...)
14. Finnish
15. Vompeli
16. UFOPOLI
17. JVN
18. Viulu_ukko
19. Klodvig
20.I wanna be a toy
21. Maarushka
22. Metsis
23. eepu4 (kukkopilli, kundi ja sänky mukaan :peukku:)
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

juu siis ehdottomasti sänky ja kundi mukaan Turkuun ja myöhemmin sitten (toivottavasti) Helsinkiin!  :peukku: Mä en kyllä tajua, kun ei toi kukkopilli mua haittaa ollenkaan, päinvastoin, kuulostaa ihan mielenkiintoselta..kunhan eivät sitä kukkopilliä lavaesitykseen mukaan ota  :heh:

Mä kyllä NIIIN toivon, että tää voittaisi. Tuskin kuitenkaan..mutta siitä mä ainakin olen ÄLYTTÖMÄN onnellinen, ettei Johannaa teilattu, kuten aluksi pelkäsin. Mä sen esikoisalbumiin olen ihastunut kyllä kovasti. Upea albumi, vaikkakin aikas synkkä.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Jesse  :peukku: :peukku: :peukku:
Samoja ajatuksia täälläkin. :peukku:
Johanna on niin :ihana:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja Pete »

JeSSSe kirjoitti: mutta siitä mä ainakin olen ÄLYTTÖMÄN onnellinen, ettei Johannaa teilattu, kuten aluksi pelkäsin. Mä sen esikoisalbumiin olen ihastunut kyllä kovasti. Upea albumi, vaikkakin aikas synkkä.
Tuon voin hyvinkin allekirjoittaa. Maaliskuussa ilmestyvä levy on pakko ostaa. :p
Riskinä seniorilaumat

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja WandA »

Perun puheeni kukkopillistä. Se sopi lavaesitykseen täydellisesti ja toi kappaleeseen eksoottisia sävyjä. Ja aina kun päässäni tätä hyräilen, niin kukkopilli soi ihanasti sieltä mukaan. Ja nimenomaan se, että sitäkään ei tungeta peliin AINA KUN KERTOSÄE ALKAA, vaan ainoastaan sen yhden kerran, tekee siitä vai kappaleelle hyvää tekevän mausteen. Hyvä kukkopilli hyvä!  :D

Turun finaaliin ja jos Suomen kansa niin päättää, ehdottomasti myös Helsinkiin:

- Kundi (pehmeämmillä liikkeillä)
- Sänky (mahtavaa, UPEAA! Sänky on hieno elementti! ;))
- Kukkopilli
- Yöpaitaan Jotain juhlavaa... glitteriä??  :heh:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Mulla oli joskus varhaisteini-iässä samantyyppinen yöpaita kuin mitä Johannalla oli. Musta se on ihanan romanttinen ja tuo mieleen muistoja... Samoihin ikävuosiin mulla ajoittui myös kaikenlaisten tyttökirjojen lukeminen, ja niiden tunnelmaan tuollainen mekko passaa paremmin kuin nyrkki silmään. En usko, että olen ainoa laatuani, jos kerron, että on tullut tuollainen yöpaita päällä Pikku naisia -kirjan jälkeen nähtyä kauniita unia haaveiden prinssistä. Johannan laulu+esitys kuvaa kaikkea tätä tosi hyvin.

Oi niitä aikoja...  :mummeli:
Kymmenen sientä.

Avatar
Milla
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 69
Liittynyt: 02 Joulu 2006, 10:54

Vs: Johanna Kurkela

Viesti Kirjoittaja Milla »

JeSSSe kirjoitti: Mä kyllä NIIIN toivon, että tää voittaisi. Tuskin kuitenkaan..
Äläs sano. Johannan ja OUK:n valtti on se, että tästä tykkäävät kaikenikäiset. Monilla on mitättömät kappaleet, mutta saavat ääniä faneiltaan. Kaikki riippuu siitä, jaksavatko Johannasta tykkäävät irrottaa otteensa siitä popcornikulhosta  :popparit: ja näpytellä kännykkäänsä sen verran, että äänestävät Johannaa. Toivottavasti, sillä tämä on AINOA esitys, jolla on edes jonkinlaiset mahikset pärjätä.  :tapu:
True Fantasy - totta mutta harhaa kuitenkin

Lukittu