Vs: Lovex

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Lovexin kappaleista

Anyone anymore
108
87%
Wild and violent
16
13%
 
Ääniä yhteensä: 124

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja daa »

Lovex vs The Ark  :shock: Jostain vaan tunki päähän tämmöinen mielikuva. Ei hyvä.
Life Looks Better in Spring

Latwis
Maistelija
Maistelija
Viestit: 36
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:10

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Latwis »

daa kirjoitti: Lovex vs The Ark  :shock: Jostain vaan tunki päähän tämmöinen mielikuva. Ei hyvä.
Kyllä mun mielestä The Ark:in biisi oli ihan eri tyyliä kuin Lovex:in. Eikä kyllä muutenkaan säväytä samalla tavalla kuin Lovex:in biisi.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja jamit »

En pitäisi mitenkään ihmeenä Suomen toista voittoa, jos sen joku tekee niin juuri Lovex!! :stara:
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

gentedimare kirjoitti:
Timoteus kirjoitti: Ainoastaan Irlanti on järjestänyt peräkkäisiä viisuja (1993-95), ja silloinkin elettiin vielä aikoja, jolloin viisut saattoi viedä muutaman tuhannen asukkaan tuppukylään, jota on vaikea löytää kartalta.
Niin? En nyt kyllä kutsuisi Dublinia silti tuppukyläksi!  Isäntäkaupunki 94, 95 ja 97!  :roll:
En minäkään. Mielestäni en täsmentänyt edellisessä viestissäni, mitä sen ajan isäntäkaupungeista pidän muutaman tuhannen asukkaan tuppukylänä. Kuten todennäköisesti arvasitkin, tarkoitin Millstreetiä.

Pointtini kuitenkin oli, että kilpailu oli puitteiltaan vielä 1990-luvullakin niin paljon pienempi, että tuollainen oli yleensä mahdollista toisin kuin nykyään. Peräkkäiset isännöintivuorotkin olivat täten oletettavasti pienempi rasite kuin nyt olisivat.
jamit kirjoitti: En pitäisi mitenkään ihmeenä Suomen toista voittoa, jos sen joku tekee niin juuri Lovex!! :stara:
Jos sen joku tekee, niin Humane, mutta se vaatisi sekä esityksen parantumista että tuuria esiintymisjärjestyksen ja muiden maiden valintojen suhteen.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja WandA »

Avasimme aamulla television kakkoselta niin missä lie ohjelmassa olivat Lovexin Theon ja joku toinen bändiläinen mukana. Ja sitten niille laitettiin semmonen haaste siinä kuulemma euroviisujen kunniaksi. Niiden piti Pyörittää vannetta samalla pyörien ympäri enempi kierroksia kuin ohjelmassa aiemmin vieraillut Hanna Pakarinen.  :eeek: Hanna sai 7 kertaa ja pojjat sai 11 kertaa eli ne voitti tämän taiston. TOIVOTTAVASTI tämä pätee myös viisuloissa! Lovex-Hanna-taisto jonka voittaa Lovex.  :draamaa:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Latwis kirjoitti:
daa kirjoitti: Lovex vs The Ark  :shock: Jostain vaan tunki päähän tämmöinen mielikuva. Ei hyvä.
Kyllä mun mielestä The Ark:in biisi oli ihan eri tyyliä kuin Lovex:in. Eikä kyllä muutenkaan säväytä samalla tavalla kuin Lovex:in biisi.
Siinä sitä olisikin varsinainen Battle of the Bands... ;) Vaikka biisit eri tyylisiä ovatkin. (Ja kyllä tuo Arkin biisi ainakin ruotsalaisia tuntuu säväyttävän ;))
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja xoda »

Kattelin tuon Arkin esityksen. Minulle tuli mieleen, että kisailee äänistä pikemminkin Tanskan edustajan kanssa.  lol

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja rosetta »

No ei sillä kyllä Tanskan edustajan kanssa ole mitään yhteistä... paitsi ehkä nuo höyhenet ;).
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja xoda »

Minulle tuli vain sellainen fiilis.  :)

Lovexin biisissä ja esityksessä ihan eri tunnelma.

mangolassi

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Toivottavasti Theon tokenee rajusta flunssastaan ennen ensi viikon finaalia. Ketä mä sitten äänestän, jos Loveksi on poissa pelistä? :miettii: :vollotus: :vollotus: :vollotus: :nyyh:

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja aksim »

:raaps: mä nyt oikein en ole päättänyt kuinka paljon mä pidän tästä.....ihan kuunneltavaa joo, mutta häviää sitten taas esim. Thunderstonelle 6-0.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
WhiteRose
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 11 Helmi 2007, 22:04

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja WhiteRose »

Syndicated kirjoitti:Se on fakta et jos Johanna Kurkela menee edustajaksi Helsinkiin, niin mä järjestän siihen ulos vaikka yhdenmiehen hiljaisen mielenosoituksen. Ei humppaa sinne enää kiitos!
Vaikka itsekin Lovexia kannatan, niin silti Kurkelan neitokainen laulaa niin nätisti ja helposti. Ei pidä stressata tuosta, tai näin pienestä asiasta :)

Lauantaina pitääpi nokka kiinni televisiossa olla ja kummastella pääseekö Lovex tuolla AA-veisullaan sitten oikein edustamaan Suomea kisoihin. Itse kovasti peukkuja pystyssä pidän, ja kovasti myös luotan että pääsevät, mutta ainahan joku yllätys nurkan takaa joka kerta tulla tupsahtaapi :)

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Colby »

Tähän on tultu. Pitkän harkinnan jälkeen olen tehnyt valintani siitä, mihin listaan nimeni lisään. Kyllä se lopulta ihan helppo päätös olikin, vaikka ei mua Johannankaan voitto haittais. Eli...

Lovex Helsinkiin-lista
1. AtE
2. MuzaMaza
3. gentedimare
4. WandA
5. Wilson
6. Jamit
7. Robby
8. Eepu86
9. BruiseViolet
10. JackFrost
11. GMW
12. minnie
13. Horvath
14. Hazel
15. Aamu
16. rosetta
17. korvaboosti
18. Liz
19. Blackburn
20. BTVS
21. Latwis
22. Subculture
23. daa
24. Xoda
25. Leo
26. Colby

:rok:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Syndicated kirjoitti:Se on fakta et jos Johanna Kurkela menee edustajaksi Helsinkiin, niin mä järjestän siihen ulos vaikka yhdenmiehen hiljaisen mielenosoituksen. Ei humppaa sinne enää kiitos!
Jos Johannan biisi on humppaa, niin sitten Lovexin biisi on kansanmusiikkia.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Pete »

Colby kirjoitti: Tähän on tultu. Pitkän harkinnan jälkeen olen tehnyt valintani siitä, mihin listaan nimeni lisään. Kyllä se lopulta ihan helppo päätös olikin, vaikka ei mua Johannankaan voitto haittais.
Itse pohdiskelin myös pitkään Johannan ja Lovexin välillä, kun molemmat hyväksyn ilomielin Helsinkiin. Johannaan sitten kuitenkin kallistuin.
Riskinä seniorilaumat

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja xoda »

AnnFredi tuolla aiemmin kertoi, kuinka aikoo opastaa äitinsä kuulemaan oikein- äiti kun tykkäsi Lovexista. Siitäpä tulikin mieleeni, että pitää kuunteluttaa isällä AA-kuulokkeiden kera toki. Saattaapi tykätä. Ja isä tuskin tietää Lovexia, joten ennakkokäsityksiä ja- luuloja hänellä ei ole.  :)

Syndicated
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 19:19

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Syndicated »

Lovex Helsinkiin-lista
1. AtE
2. MuzaMaza
3. gentedimare
4. WandA
5. Wilson
6. Jamit
7. Robby
8. Eepu86
9. BruiseViolet
10. JackFrost
11. GMW
12. minnie
13. Horvath
14. Hazel
15. Aamu
16. rosetta
17. korvaboosti
18. Liz
19. Blackburn
20. BTVS
21. Latwis
22. Subculture
23. daa
24. Xoda
25. Leo
26. Colby
27. Syndicated

miika88
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 14:04

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja miika88 »

lovex on surkee, ei niillä ollut edes mitään lava-showta!!  euroviisuthan on myös visuaalinen tapahtuma! pojat vaan laulaa laulunsa läpi, ei muuta!!! :evil:

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Asiaa, Miika! Päädyt hetimiten kaveri-listalleni...  :cool:

Mtv3-gallupin ensimmäiset tulokset antavat Hannalle eniten ääniä, ja Lovex sekä Humane (tai Thunderstone!?) myös kakkoskierrokselle... Varsin eri tulos kuin escstatsien. Itse totuus onkin sitten jo tarua ihmeellisempi.

Humane selviytynee kolmen joukkoon. Ratkaisevaa onkin mitä tokalla kierroksella tapahtuu -- ja päivän kunto on siinä kova sana...
Viimeksi muokannut nkorppi, 12 Helmi 2007, 12:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja xoda »

Escstats kelpaa, jos tulos on mieluisa.  :heh:

MTV3- gallupista saattavat puuttua vanhemmat äänestäjät.

Avatar
WhiteRose
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 11 Helmi 2007, 22:04

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja WhiteRose »

Kyllä sitä itsensä listaan lisätä, kun niin kova kannatusmeininki itsellään ja kavereilla päällä, joten..

Lovex Helsinkiin-lista
1. AtE
2. MuzaMaza
3. gentedimare
4. WandA
5. Wilson
6. Jamit
7. Robby
8. Eepu86
9. BruiseViolet
10. JackFrost
11. GMW
12. minnie
13. Horvath
14. Hazel
15. Aamu
16. rosetta
17. korvaboosti
18. Liz
19. Blackburn
20. BTVS
21. Latwis
22. Subculture
23. daa
24. Xoda
25. Leo
26. Colby
27. Syndicated
28. WhiteRose

:tapu:

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Satua »

Lovex Helsinkiin-lista
1. AtE
2. MuzaMaza
3. gentedimare
4. WandA
5. Wilson
6. Jamit
7. Robby
8. Eepu86
9. BruiseViolet
10. JackFrost
11. GMW
12. minnie
13. Horvath
14. Hazel
15. Aamu
16. rosetta
17. korvaboosti
18. Liz
19. Blackburn
20. BTVS
21. Latwis
22. Subculture
23. daa
24. Xoda
25. Leo
26. Colby
27. Syndicated
28. WhiteRose
29. Merita

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Ihmettelinkin, että milloin Nadista on tullut Lovex-fani… Sitten vasta huomasin, että kirjoittaja olikin WhiteRose. Samat avattaret sekoittivat ;)

Juu, turha toivoa minua tuolle Lovex Helsinkiin –listalle :mrgreen: En käsitä, mitä ihmiset näissä näkevät tai kuulevat… :roll:
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Violette »

Huilumies kirjoitti: Ihmettelinkin, että milloin Nadista on tullut Lovex-fani… Sitten vasta huomasin, että kirjoittaja olikin WhiteRose. Samat avattaret sekoittivat ;)
:shock:

Mä tajusin VASTA NYT, Huilarin viestin luettuani, ettei se olekaan Nadi ja ihmettelin vaan, miksei se sitten lisännytkään omaa nimeään listan perään vaikka niin ilmoitti. Nyt täytyy mennä äkkiä tarkistamaan kaikki tuolla avattarella kirjoitetut viestit, että olivatko ne nyt sitten kuitenkaan Nadin kirjoittamia. :hiips: Spooky! :eeek:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Sama täällä, mäkin luulin Nadin liittyneen Lovex-kannattajiin  :shock: Vaarallisia nuo samat avattaret  :mrgreen:
Hello Hi!

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Sama! Minäkin ihmettelin, miksi Nadi oli laittanut oman nimensä sijaan listan loppuun käsienläpsyttelyhymiön.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Liz »

Ei varmaan tunnu WhiteRosesta kovin kivalta, kun kaikki luulette häntä joksikin toiseksi.....  :shock:   ;)

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No ei me millään pahalla  :mrgreen: Ollaan vaan niin fiksoituneita noihin tuttuihin avattariin. Nyt White Rose esittäytymään tuonne Pulinan esittäytymisketjuun niin tunnetaan  sitten hänetkin  :peukku:
Hello Hi!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja ZetZet »


Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
BTVS
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 214
Liittynyt: 13 Tammi 2006, 18:11
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja BTVS »

Selväähän se on että LoveX Suomen karsinnat voittaa, ylivoimaisesti paras ja mieleenpainuvin sävelmä, hyvät sanat ja tiukka asenne. Luulen, että pojat petraa Turkuun ja saadaa esitykseenkin ripaus vauhtia (tosin kyllä se semivetokin meni hyvin). Mun mielestä on aika naivia toiveajattelua olettaa jonkun muun voittavan:

Thunderstone - Sori vain, mutta LoveX taitaa vetää pidemmän korren, sillä bändillä on monipuolisempi kannattajakunta.

Katra - Nope. Katra on mielestäni kiva, mutta todella monet eivät ole pitäneet hänen tyylistään. Äitini sanoi kirkujaksi..

Jan Vilde and Rose avenue - LoveXiin verrattuna häviää selvästi, liian tuntematon ja ne teinipissikset äänestää LoveXia, ei Jan Vildea..

Laura - Kuultu ja nähty, joo.. Lauran parempi biisi jäi semeihin, harmi, mutta sekään ei olisi LoveXia peitonnut..

Jukka Kuoppamäki - Daa.

Johanna Kurkela - Johanna on kiva. Johanna osaa laulaa. Johanna ei ole yhtä suosittu kuin LoveX.

Humane - Kimiltä puuttuu karisma ja hänellä on aika heikko ääni ja ärsyttävät maneerit, jotka ei pure kaikkiin. Lisäksi ooppera-osuus ärsyttää monia (näin olen kuullut).

Kentala - Voi herranpieksut. No chance..

Jani and The Jetsetters - Ei ei ei. En ole kenenkään kuullut tykkäävän. Päinvastoin.

Beats and Styles - Liian sekava, liian rauhallinen, liian.. No ei pärjää joka tapauksessa LoveXille.

Hanna Pakarinen - No, tässä ainoa vastustaja LoveXille. Häviää kuitenkin kappaleen esityksessä, kappaleen mieleenjäävyydessä ja luulen, että LoveXin kappale on energisempi. Monelle Hanna alkaa olla menneisyyden Idols-trashia. Minä tykkään Hannasta ja hänen kappaleesta, mutta enemmän LoveXista ja heidän kappaleesta ja niin tekee moni muukin.

LoveX Helsinkiin!  ;)
"If the apocalypse comes, beep me." -- Buffy ;)

Lukittu