Humane

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Humanen kappaleista

Bubble shell
14
12%
Plane away
104
88%
 
Ääniä yhteensä: 118

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Horvath kirjoitti: Nyt et kyllä tiedä mistä puhut! Olen laittanut antilistoja tasan niille, joilta nuo jees-listat löytyvät. Myös Lovexille. Lapsellisuus-asiassa osuit oikeaan. Mutta olenkin opiskellut vain Jyväskylän yliopistossa.  :stupido:
Käsitin vain hieman väärin. Mutta yleisöäänestyksessä ei valitettavasti voi antaa miinuspisteitä, joten ei-listalla on rajallinen merkitys.

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 546
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

nkorppi kirjoitti: Todella lapsellista.
Voi hyvä luoja eikö sitä Lovexia voi jättää pois edes TÄSTÄ topicista! Ja sinä tuskin olet kovin jäävi arvostelemaan mikä on lapsellista.  :repeilee:

Eipä sillä, minäkin kyllä liputan Humanen puolesta, mutta etkö voisi jo pikkuhiljaa lopettaa tuon lapsellisen Lovex-höpinän.  :stupido:

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Mene sinä vain takaisin sinne puolustamiesi Lovex-ihquttajahyttysten tykö. Plane Away pärjää ihan hyvin ilman sun 'liputusta'... Varsinkin kun lainaamallasi kommentilla ei ollut mitään tekemistä Lovexin kanssa, ja se oli kaiken lisäksi myöntämäni väärinkäsitys.

Minulla on oikeus spekuloida Humane-threadissa PA:n mahdollisuuksia AA:ta vastaan. Jos sinulla ei ole mitään sanottavaa 'liputtamastasi' Humanesta, voit mielihyvin kadota täältä.  :p

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja kwak »

Katsoin pitkästä aikaa YLE:n sivuilta äsken Plane awayn esityksen ja melkein oli pakko lätkäistä yläkulman ruksista koko ikkuna kiinni! Siis voiko se mikin laskeminen reidelle jokaisen fraasin jälkeen etuajassa olla yhtään ärsyttävämpää!! Sen takia Kim nielaisee jokaisen säkeen viimeisen tavun... Muutenkin Kimin vaimea käninä kuulostaa niiiin amatöörimäiseltä Johannan kauniin, ammattitaitoisen laulun vieressä, että ihan nolottaa! Vielä kun kuvaan lisätään Hra Heroldin epileptisen heinämiehen "koreografia", niin sinänsä ihan mukava biisi on aivan täysin pilattu. :niinpa:

Tällaisena esityksenä en tahdo tätä pakettia missään nimessä Helsingin lavalle. :roll:

Kim Herold :tulta:
Keep your head high above the water

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja itikka »

Valitettavasti Plane awaylla ei ole mahdollisuuksia finaalissa niin kauan kun Kimillä ei ole rohkeutta ja/tai nöyryyttä mennä esityksessä biisiin sisälle ja tulkita kappaletta muillekin kuin itselleen. Kaunis melodia menee amatöörimäistä nolompaakin heiluntaa katsellessa täysin pilalle. Valitettavasti epäilen, että Kimin live-esityksessä ja asenteessa ei ole tapahtunut semin ja finaalin välisenä aikana lähellekkään sitä tarvittavaa muutosta, joka avaisi melodian herkkyyden kolmessa minuutissa katsojille ja johdattaisi biisin superfinaaliin.

:'(
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Unohdatte ehkä että Herold on itse luonut biisin -- hän on pääarkkitehtuuri tämän biisin hyviin ja herkkiin puoliin, ja olen 100% varma että hän kykenee tuomaan esiin kaiken mitä tarvitsee. Katsokaa vaikka "Wish God Was A Woman"-videota.

Pikemminkin voisi sanoa että Johanna Sandell ei kyennyt laulamaan yksi yhteen Kimin kanssa. Hyvin hän lauloi, mutta aika lailla eri asenteella kuin mihin biisi oli suunniteltu. On vaikea olla herkkä jos laulaa Noin täysillä koko ajan. Tytön pitäisi vähän rentoutua ja fiilistellä Kimin kanssa. Antaa musiikin viedä, eikä yrittää itse ohjata sitä... Antaa käsien heilua ihan vapaasti. Ihanan vapaa ja rento biisi, ja silti herkkä!

Ei voi sanoa ettäkö Herold ei osaisi tulkita biisiä, koska biisi ON hänen. Hän tulee tulkitsemaan sen sillä ainoalla tavalla, miten sitä Voi tulkita, ilman että se muuttuisi eri biisiksi.

Jos Herold ei olisi ennen onnistunut tulkitsemaan herkkiä biisejä, tai jos hän ei olisi itse säveltänyt kappaletta, tilanne voisi olla toinen. Huomatkaa miten suosittu tilastollisesti tämä on jopa tuon puutteellisen esityksen jälkeen! Näyttää siltä että Plane Away on puskemassa aivan väkisinkin superfinaaliin, halusitte sitä tai ette.  ;)

Se saattaa hyvinkin voittaa jopa samanlaisella esityksellä kuin alkukarsinnassa -- se ei ollut lainkaan huono esitys suhteessa lähes kaikkiin muihin. Taso on niin huono, että ei vaadita mitään ihmetekoja -- tarvitaan vain tarttuva biisi joka ei jaa ihmisiä Vihaajiin ja Fanittajiin. Siinä kategoriassa tämä on lyömätön.
Viimeksi muokannut nkorppi, 06 Helmi 2007, 02:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Humanen kotisivulta: You voted for "Plane Away" to be the song we'll perform at the finals. We're really working on the performance for the finals, so expect good things!

YEAH!! Odottakaapas vain! Hehe, musta tuntuu ettei ne ollu harjoitellu juuri lainkaan semiin, koska ei tarvinnut -- ei ollut vielä mitään pelissä. Kyllä sitä vielä moni naama valahtaa, saattepa nähdä...

Mikä onkaan parempi tapa saada loistava kappale näyttämään hyvältä kuin sen esittäminen 'kenraaliharjoituksessa' säästöliekillä?

Sitä paitsi Herold on malli! Jos kukaan osaa vaikuttaa siihen miltä näyttää ihmisten edessä, hän osaa. Leppoisana tyyppinä hän ei välittänyt miltä näytti semissä, koska semissä saattoi vielä pitää hauskaa ja tehdä mitä mieleen tuli...
Viimeksi muokannut nkorppi, 06 Helmi 2007, 02:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja itikka »

nkorppi kirjoitti: We're really working on the performance for the finals, so expect good things!
:peukku:
Tosin veikkaan, että tuota ennakoimaasi Sandellin Johannan käsienheiluntaa emme tule näkemään, vaan luultavasti koittavat parantaa nimenomaan Kimin esitystä, jotta lavalle saataisiin jonkinlaista vastavuoroisuutta laulun tarinan parin välille.
nkorppi kirjoitti: Sitä paitsi Herold on malli! Jos kukaan osaa vaikuttaa siihen miltä näyttää ihmisten edessä, hän osaa. Leppoisana tyyppinä hän ei välittänyt miltä näytti semissä, koska semissä saattoi vielä pitää hauskaa ja tehdä mitä mieleen tuli...
:rofl: Vaikutat hauskalta, tai sitten katsoit ihan eri show'ta, jota tää katseli. Kimin esitys oli kaukana hauskan pitämisestä. Elehdintä oli väkinäistä ja ennemminkin jännittyneen panikoivaa....  :joojoo:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30876
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mä en oikein ymmärrä, miten Tohlopin esityksen haahuilu voidaan selittää hyväksi asiaksi tai asiaksi, jolla ei ole mitään merkitystä. Plane awaylla sävellyksenä on paljon sellaista potentiaalista äänestäjäkuntaa ("mummoja" sanan Viisukuppila-merkityksessä), jolla ei ennen Tohlopin alkukarsintoja ollut mitään käsitystä siitä, mikä tai kuka on Humane. He saivat Kimistä sitten tällaisen vähemmän mairittelevan ensivaikutelman. Ensivaikutelmat tuppaavat olemaan valitettavan sitkeitä, joten tämän esityksen perusteella Kimin itsekseen hymisijäksi leimanneista vain pieni osa muuttaa näkemystään Turun finaalin esityksen vuoksi, vaikka se olisi paras esitys Suomen viisukarsinnoissa koskaan.

Tohlopin esitys vahingoitti dramaattisesti Humanen mahdollisuuksia superfinaalipaikkaan, olkoonkin, että Suomen finaalin katsojaluku on kaksin- tai kolminkertainen kakkossemiin verrattuna. Mukana on niin paljon tunnetumpia esittäjiä, ettei yhtäkään esitystä olisi ollut varaa hukata haahuiluun.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Olen vakuuttunut siitä kuultuani kaikki ehdokkaat, että sävellyksenä Plane away on paras kaikista ehdokkaista. Turussa nähdään sitten, miten esitys on parantunut- vai onko. Jos esitys on hyvä, Humane saa ääneni. :)
Belgrad 2008!!

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Niin ehkäpä Humane on vähemmän fanaattisten viisufanien suosikki, mutta he kärsivällisesti odottavat tokaa live-esitystä ennen sitoutumista mihinkään yhteen bändiin...

Vaikka itse olenkin aika todennäköisesti tämän kappaleen äänestäjä, ei tämä silti tarvitse muiden ehdokkaiden tapaan mitään sitoutumislistaa, vaan se pärjää ihan omalla painollaan -- ks. vaikka uusimmat tilastot.

The Free Spirits of Finland will vote for Plane Away if it sounds good in Turku!

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Aamu »

nkorppi kirjoitti: Niin ehkäpä Humane on vähemmän fanaattisten viisufanien suosikki, mutta he kärsivällisesti odottavat tokaa live-esitystä ennen sitoutumista mihinkään yhteen bändiin...
Luetko myös itseni mukaan noihin edellämainittuihin?  :rofl:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Minun suosikki Turussa on Humane ja laulu saanee ääneni

puhelinäänestyksessä Beats and Stylesin ohella, elleivät

he kumpikin ihan romahda (en usko!) Suomen finaalissa. :ylppis:

Ja mikäli Humanen esitys on huimasti parantunut, niin voin

äänestää ehkä useammin kuin kerran.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Satua »

nkorppi kirjoitti: Vaikka itse olenkin aika todennäköisesti tämän kappaleen äänestäjä, ei tämä silti tarvitse muiden ehdokkaiden tapaan mitään sitoutumislistaa, vaan se pärjää ihan omalla painollaan -- ks. vaikka uusimmat tilastot.
Musta taas tuntuu, että en tule äänestämään Humanea ihan vain siitä lapsellisesta syystä, että sä tykkäät siitä.
Biisi itsessään on kyllä hieno ja olen tykännyt Humanen aiemmastakin tuotannosta, joten ehkä mä pääsen tästä yli. Esityksen on kuitenkin parannuttava, koska Hartwallin lava on suuri ja se pitää täyttää. Ja totuushan on, että ainakin semissä Kimin ääni hukkui kahden muun sekaan, vaikka yhdistelmä olikin kiinnostava.

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Jos luulet, että pystyt vaikuttamaan Humanen läpimenoon kannustamalla ihmisiä boikotoimaan mitä tahansa mistä minä pidän, voihan olla niin että olenkin askeleen edellä ja olen kaiken aikaa käyttänyt käänteispsykologiaa käännyttääkseni ihmisiä pois Humanesta!  :p Silloinhan strategiasi menisi pieleen ja minä saisinkin tahtoni läpi...

No ei vaiskaan, mutta et pysty lukemaan ajatuksiani, tai edes arvaamaan mitä loppujen lopuksi äänestän -- esim. Idols-finaalissa aioin äänestää Katria ja olin varma siitä, (olin pitkään haukkunut Agnesia ja kehunut Katria aivan täysillä nettitaistelussa)  kunnes koitti tuo show ja loikkasinkin Ilkan puolelle päivän kunnon perusteella. Eli lukeudun ehdottomasti niihin, jotka saattavat vielä viime hetkellä muuttaa ääntään.

Esim. jos Plane Away on katastrofi, ja samalla Beats and Stylesin jompikumpi kappale jyrää, on äänenvaihdos selviö.

Sen sijaan Tällä hetkellä olen äänestämässä kyllä Humanea. Ja tuskin saat riittävästi nkorppi-antifaneja kokoon, jotta he merkityksellisesti muuttaisivat lopputulosta.  :D

Varsinkin kun hyvin tiedämme että olet Lovex-fani, ja kommenttisi Humanen äänestämisen perumisesta on vain harhautusta. Ei uppoa tämä propaganda Humane-kannattajiin!  :mrgreen:
Viimeksi muokannut nkorppi, 07 Helmi 2007, 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Satua »

En missään nimessä halua Humanelta ääniä pois vain sen takia, että sun käyttäytyminen täällä ärsyttää. Kunhan nyt vain ilmaisin oman fiilikseni.
Totta, kannatan Lovexia jo periaatteen vuoksi, mutta koska Humane kuuluu myös suosikkeihini, niin yhtä lailla voin äänestää kahta tai useampaa artistia jatkoon. Varsinkin, jos olen yhtä päättämättömällä päällä kuin mitä tällä hetkellä tuntuu.

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja phale »

Merita kirjoitti: Musta taas tuntuu, että en tule äänestämään Humanea ihan vain siitä lapsellisesta syystä, että sä tykkäät siitä.
Samoin.
”We’re coming to let’s go!” –Pertti Kurikan Nimipäivät

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

No voi voi, jos haluatte että teihin on helppo vaikuttaa, niin siitä vain. Onhan se rohkeutta myöntää että on manipuloituvissa tekemään jotain 'lapsellista'...  ;)

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Minulla on tullut yhtäkkiä sellainen syvä ennakkotunne, että Humane voittaa ensi viikonloppuna. Yleensä tämäntuntuiset aavistukseni osuvat oikeaan.
Viimeksi muokannut nkorppi, 11 Helmi 2007, 07:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Plane away kuulostaa aina vaan paremmalta! Voi, kun se esitys saataisiin kuntoon! Kaikki finaalibiisit alkaa muutenkin kuulostaa ihan ok:lta. (lukuunottamatta Kuoppista  :eiei:)
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

girasole
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 14:57

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja girasole »

Pakko tulla vain sanomaan, että tässä on voittaja!  :p
Aivan älyttömän ihana biisi siitä asti kunnes ensimmäisen kerran kuulin tämän kappaleen.. Tässä voisi olla myös voittaja-ainesta itse virallisessa finaalissa...

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Humanen virallisilta sivuilta.   :stara:
Euroviisujen ennakkoäänestys käynnissä, aikaa äänestää on tästä päivästä 17.2 saakka.
Niin eiku soittamaan nroon 0700-717-09 tai sms 9 nroon 17132
ja humane voittoon, kiitoksia etukäteen.  -HUMANE-
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Mtv3-gallupissa Humane on menossa top 3 -joukkoon jopa 3 kokonaisprosentin erolla Thunderstoneen! (Ääniä annettu yhteensä 1568).

Kun soppaan lisätään esityksen lähes varma parantuminen aiemmin nähdystä itse suurena päivänä, on mahdollisuudet tuohon äänestyksen kakkosvaiheeseen enemmän kuin kohtalaiset!

Kun otetaan huomioon Theonin sairastelut ja Humane-kappaleen originaaliuus/erilaisuus/kauneus verrattuna tavanomaisempaan pop-rockiin, eli Hannaan ja Lovexiin, on tilanne kakkoskierrokselle odotetun kutkuttava!  ;)

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Satua »

Paljon mielummin Humane kuin Hanna. Olen jo ihan hermoraunio, kun mietin, että Pakarinen äänestetään finaaliin.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

nkorppi kirjoitti: Ei voi sanoa ettäkö Herold ei osaisi tulkita biisiä, koska biisi ON hänen. Hän tulee tulkitsemaan sen sillä ainoalla tavalla, miten sitä Voi tulkita, ilman että se muuttuisi eri biisiksi.
Loistavaa logiikkaa  :repeilee: :stupido:

Tuon perusteellahan Risto Asikainen esittäisi minkä tahansa Nylon Beat -hitin paremmin kuin Jonna ja Erin  :rofl: ja julkisuutta kuin ruttoa kammoksuva Veikko Samuli "tulkitsisi" Dannyn suohon...  :repeilee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Merita kirjoitti: Paljon mielummin Humane kuin Hanna. Olen jo ihan hermoraunio, kun mietin, että Pakarinen äänestetään finaaliin.
Ja paljon mieluummin Humane kuin Johanna  :peukku:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Huomenna kaupoissa :)

Kuva
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

tonywerner kirjoitti: Huomenna kaupoissa :)
OhMyGod...  huomenna kauppaan!  Kuva
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Onneksi olkoon Humane mitä todennäköisemmästä kolmossijasta ennakkoäänissä!

Nämä kaksi suurta gallupia (Suomi24 ja Mtv3) ovat nyt molemmat keränneet niin paljon ääniä (10 000 ja 6000), että tulokset ovat alkaneet tasaantumaan ja muistuttamaan toinen toisiaan mitä suuremmassa määrin. Molemmissa Humane on nyt kolmossijalla!

Kunhan pääsee tuolle kakkoskierrokselle, niin alkaakin ihan eri kisa, sillä päivän esityksen taso nousee suureen arvoon.

Lovexin ja Hannan kannattajajoukko lienee pitkälti sama kuin se, joka heitä äänesti jo ekalla kierroksella, sillä jos nämä kaksi 'suosikkia' eivät vakuuttaneet ekalla kierroksella, on yleensä äänestetty ihan tarkoituksella jotain muuta. Ehkä Thunderstonen väki voi liittyä näihin kannattajiin-- mutta aidot hevarit eivät nekään pakosti perusta rock-popista.

Sen sijaan valtaosa näiden rauhallisten kappaleiden äänestäjistä (joka kattaa n. 30% kaikista äänestäjistä) tulee luultavasti loikkaamaan selvällä marginaalilla Humanen puolelle. Eli pöytä onkin täysin avoin, ja päivän paras voittaa.

Jos Humanen esitys natsaa kohdalleen, niin uskaltaisin povata voittoa sinne suuntaan, koska sävellyksenä tämän meriitit ovat Hannaan ja Lovexiin nähden lähes kiistattomat.

Humane voittoon!!  :cool:
Viimeksi muokannut nkorppi, 14 Helmi 2007, 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Wadde »

nkorppi kyllä vähän spekuloi, huolestuttaako ettei Humane menestykkään  :heh:

Mutta anyways, minäkin pidän tästä kappaleesta kovasti ja se on kenties koko karsintojen paras, mutta ikävä kyllä voittomahkut tais kadota semeissä (ellei Humane sitten todella pidä lupaustaan eli finaaleissa tulee jotain räjäyttävän hienoa).

Sitä ei nimittäin voi mitenkään kääntää positiiviseksi asiaksi, että semifinaalien esitys oli vaisuakin vaisumpi. Koska: eihän kukaan tavallinen katsoja varmaan edes muista että viisukarsinnoissa tällainen Humane edes on! Tavallinen katsoja muistaa Hannan ja Lovexin. Tavallinen katsoja myös useimmiten äänestää sitä tuttua ja turvallista (näinhän käy kansainvälisissäkin kisoissa, semeistä finaaliin päässeillä on paremmat mahkut pärjätä kuin suoraan finaaleissa olevilla).

Ei siinä mitään, jos Humanen esitys on loistava niin tämän biisin mielelläni päästäisin Helsinkiin  :joojoo: Mutta jos esitys on lähelläkään viimekertaista niin ei puhettakaan  :niinpa:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Lukittu