Vs: Hanna Pakarinen

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Hanna Pakarisen kappaleista

Tell me what to do
24
16%
Leave me alone
129
84%
 
Ääniä yhteensä: 153

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Wadde »

JuhaUK kirjoitti: Pöh. Just ehti Mikkelssonni väliin tuota Iltalehteä referoimaan kun olin itsekin tulossa. Taitavat puffata Hannaa, vai saadaanko muistakin artikkeleita?  :miettii:
Hanna oli tänään MTV3:n aamutv:ssä... Taitavat puffta Hannaa, vai saadaanko muistakin haastatteluita  :miettii: (tuskinpa...)
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja daa »

No kyllä ne nyt niin puffaa tätä keskinkertaisuutta Hannan pirtsakalla luonteella.
Iltalehdessä Ellenkin tänään puffaa kun ovat niin bestiksiä Hannan kanssa.
Uff  :niinpa:
Life Looks Better in Spring

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

JuhaUK kirjoitti: Pöh. Just ehti Mikkelssonni väliin tuota Iltalehteä referoimaan kun olin itsekin tulossa. Taitavat puffata Hannaa, vai saadaanko muistakin artikkeleita?  :miettii:
Toi Iltalehden juttu oli STT:n viihdeuutinen, joka julkaistiin myös muissakin lehdissä. Eli osittain nyt haukuttiin väärää puuta. Sitä en tiedä, aikooko STT tehdä vastaavaa puffijuttua myös muistakin karsinta-artisteista.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Wadde »

No se puffaaminen on varmaan ihan aiheellista kun on niin surkee biisi  :niinpa:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Plääh. Siinähän nitisette, mutta tuossa tytössä vaan jotain semmosta karismaa ja paloa, että ei ole tosikaan. Maikkarin aamua kattelin, Hanna kertoi kovasti jännittävänsä viisukarsintaa ja toivovansa että esityksen "jutut" onnistuvat, ja tottakai jutteli tänään ilmestyneestä levystään. Ihana Hanna. :ihana:
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Aha, tuohan selittääkin miksi Hanna on niin paljon esillä. Uuden levyn ansiosta se on uutisaihe ilman viisujakin, siksi siitä tehdään niin paljon juttua. Sopiva ajoitus levyllä.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja kwak »

Kaksi kertaa oon nyt kuunnellut tuon Hannan uuden levyn ja ihan perus-Hanna-mättöähän se lähinnä on. Ihan kivaa musiikkia, mutta ei kovin toisistaan erottuvia sävelmiä. Harmi, että GoGota ei valittu viisuksi! :niinpa: Se olisi ollut valmiiksi jo viisumitoissakin, 3:03. Sen sijaan itse viisubiisit on Loversilla vähän pidempinä versioina, Leave me alone 3:34 ja Tell me what to do 3:53.
Keep your head high above the water

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Mua ei kenenkään artistin puffaukset häiritse, kunhan suomen kanditaattien puffaamista ei tapahdu YLEn kanavilla tai että mitenkään muutoinkaan YLEllä olisi tekemistä tietyn artistin tai artistien puffaamisessa - tasapuolinen puffaus YLEnkin taholta toki ok.

Onhan niitä sellaisiakin, joihin toi puffaaminen osuu ku häkä, mutta eipä ne minun äänestämiseen vaikuta suuntaan eikä toiseen - äänestän parhaimmaksi kokemaani kokonaisuutta; ihanteellinen olisi älyttömän hyvä kipale + älyttömän vangitseva/mielenkiintoinen/onnistunut LIVEtoteutus...  :roll: .

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Hurrican kirjoitti: Siis kuulin tänää ekan kerran ton Hannan mahtavan Go Gon! Sehän olis ollu loistava, oisin laittan sen suoraa Hesaan!
Joo, mina myos. PALLLJON parempi kun typera Leave me alone. toi GO GO on oikeesti hyva. Mun on jotenki vaikee kuvitella, et joku nahtyaan Leave me alonen euroviisu finaalissa ajattelis: "vitsi kun hyva biisi, aanestampa tata". Nyt mun on pakko liputtaa Lovexin puolesta ettei tana vuonna jaatas ilman pisteita. Kurki tai Humane ois myos ok, mut meneva on enemman mun makuun. :heh:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Kaaro
Siemailija
Siemailija
Viestit: 127
Liittynyt: 20 Tammi 2007, 21:43

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Kaaro »

Kuva

Elikkäs Hannalta on tuollainen albumi tänään ilmestynyt. Kwak, kumman biisin kaltaisia levyn muut kappaleet ovat, Go Go vai Leave Me Alone? Eli kivaa rallatusta vai vähän rokimpaa materiaalia? Jos jälkimmäistä niin voisin harkita tuon ostamista.

Täytyy nyt se todeta, että mielestäni taas Leave Me Alone on parempi valinta, koska se erottuu massasta sanomallaan eikä ole mikään "tekohymy korvissa" tyyliin esitettävä biisi kuten luulen kaikkien muiden maiden ehdokkaiden olevan Helsingin finaalissa. Nyt kun olen myöhemmin katsonut 1. semin uudestaan niin jäi häiritsemään kovasti kun lähetyksestä puuttui diskantit kokonaan. Onnea Hannalle lauantaihin!
Viimeksi muokannut Kaaro, 14 Helmi 2007, 17:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
LEAVE ME ALONE!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

No jos tähän mennessä valittuja kuuntelee niin ne hymy korvissa -biisit ovat aika vähissä, kun taas Moldovasta ja Virosta on ainakin tulossa samaa osastoa kuin Hannallakin...

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja daa »

Mun mielestä tuo GoGo:kin on kyllä turhan laskelmoitu humppa  :roll:
Life Looks Better in Spring

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja kwak »

Kaaro kirjoitti: Kwak, kumman biisin kaltaisia levyn muut kappaleet ovat, Go Go vai Leave Me Alone? Eli kivaa rallatusta vai vähän rokimpaa materiaalia? Jos jälkimmäistä niin voisin harkita tuon ostamista.
GoGo on muistaakseni ainoa rallatus ja muut kipaleet ovat sitten semmoisia Leave me alone -tyylisiä vähän rokimpia biisejä sekä rauhallisempia rock-balladeja. Ihan Hannan näköistä musiikkia siis.
Keep your head high above the water

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Jos nyt jollain ei vielä biisiä ole, niin Hannan euroviisusivulta voi ladata;

http://www.hanna-pakarinen.com/euroviisut/
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Mä oon niin pessimisti, että uskon Hannan tekevän Sillanpäät ja voittavan tuon karsinnan.  :synkka:

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Tällä viikolla eräs lehti mainosti omaa musiikkilataamoaan ja arvatkaa kenen kuva oli siinä ilmossa. Just joo.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

meku
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 18 Tammi 2007, 23:08

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja meku »

Makuasioitahan nää musajututkin on. itse en nää tämän foorumin hehkuttamssa Lovexissa mitään sen ihmeempää. Ehkä se johtuu siitä kun en tykkää tämän tyyppisen genren musasta koska siinä kuuluu solistin laulaa jotenkin epämääräisesti valittavalla ja vetelällä tyylillä.
Hanna karismallaan ja upealla lauluäänellään uppoaa minuun.
Hanna sanoi aamu-tv.n haastiksessa, että "jotain mahtavaa tullaan näkemään ja toivoo, että heidän juttu onnistuu asukin tulee olemaan eri kuin semeissä vielä näyttävämpi" :uujee:
Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee sen kuka voiton vie ei itse biisi näin se vaan on. Hannaan ja hänen taustalla häärääviin taustajoukkoihin  luotan, että tietävät mitä tekevät, kun pistävät semeistä vielä paremmaksi ei muilla ole jakoja.
Niin ja Hannan näkyminen eri medioissa johtuu tänään julkaistusta levystä minkäs Hanna sille voi jo toimittajat kyselee euroviisuista

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Liz »

Tässä lainaus Suomi24:ltä. Lieköhän joku kuppilalainen ollut asialla kun on niin hyvät perustelut. Tunnustaako joku?

"LUE: Syyt miksi EI HANNAA viisuihin

Tässä JÄRKIsyitä sille miksi Hannaa ei kannata laittaa Suomen edustajaksi TÄNÄ vuonna TÄLLÄ biisillä.

1. Nyt jo valituista 12 edustajasta 7 on naissooloaristeja, kuten Hanna. (lisäksi valittu 2 ryhmää jossa miehiä että naisia, 1 draq queen, 1 miesartisti ja 1 miesryhmä). Eli naisartisteja on n. 60 % osallistujista!

2. Tällä hetkellä tämän vuoden eniten edustettu genre on naisten esittämä pop-rock. Tässä kaksi jo valittua edustajaa, ensimmäinen Eestistä ja toinen Moldovasta. Kummatkin ovat mielestäni kappaleena kaiken lisäksi parempia kuin Hannan kappale.
Eesti
Moldova 

3. Naisten esittämä pop-rock ei ole mitään uutta viisuissa, mutta sillä ei ole koskaan menestytty kisoissa kovin hyvin.

4. Hannaa on verrattu ulkomaisilla foorumeilla Saksan vuoden 2005 edustajaan Graciaan, joka jäi silloin VIIMEISEKSI

5. Hannan kappale on liian hajuton ja mauton. Ei sitä varmaan kukaan inhoa, mutta ei rakastakaan. Tämä tarkoittaa euroviisuissa vain yhtä asiaa: huonoa sijoitusta. Mieluummin pitäisi olla paljon ihmisiä jotka vihaa ja paljon jotka rakastaa, kuten oli Lordilla. Hanna olisi tylsä kompromissi.

6. Sanoitukset ovat todella huonot ja kornit. "Leave me alone - I wanna go home" on kökköenglantia pahimmillaan.

7. Vaikka Hanna on ihana ihminen ja hieno artisti, niin häntä ei pidä lähettää tänä vuonna tällä biisillä. Hanna voisi olla hieno edustaja joku toinen vuosi jos osallistuisi hyvällä biisillä. Mutta nyt hän voittaisi vain koska on tunnettu ja pidetty. Sillä ei kuitenkaan voita mitään kansainvälisessä kilpailussa, jossa ulkomaalaiset eivät häntä tunne.     

(En ole luetellut mitkä kaikki olisivat parempia ja miksi koska en halua tehdä ketjusta kiistaa Hannan ja jonkun muun artisti välille. Omasta mielestäni Hanna olisi erottumisen kannalta yksi huonoimmista vaihtoehdoista tänä vuonna) "

:tapu:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Liz kirjoitti: Vaikka Hanna on ihana ihminen ja hieno artisti, niin häntä ei pidä lähettää tänä vuonna tällä biisillä. Hanna voisi olla hieno edustaja joku toinen vuosi jos osallistuisi hyvällä biisillä. Mutta nyt hän voittaisi vain koska on tunnettu ja pidetty. Sillä ei kuitenkaan voita mitään kansainvälisessä kilpailussa, jossa ulkomaalaiset eivät häntä tunne. 
Vaikkakin Hanna onkin yksi kärkipääartisteistani listoillani...  :hiips:  niin toi on kuitenkin se tärkein pointti siinä, miksi Hannan toivoisi tekevän viisucomeback:n paremmalla biisillä. Toisaalta, onhan noita tapauksia, että on saanu kansainvälisessä finaalissa pisteitä, kun on kyennyt vangitsemaan edukseen tv-yleisön huomion... 

:tosion: toi teksti ei ole ainakaan meikäläisen näppäimistöltä peräisin (mainittakoon varmuuden vuoksi, vaikka monin kohdin samaa mieltä olenkin).
Viimeksi muokannut Kollega, 15 Helmi 2007, 07:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Hannan biisi on ihan hyvä, muttei tuli millään pärjäämään Helsingin kisoissa.. Aivan liian tavallinen, ja Viron Gerli ja Moldovan Natalia valitettavasti varmaan päihittäis Hannan.. Mut ei mua harmitakaan jos Hanna voittaa, ihan kelpo edustus!
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Hanna toivoisin voittavan mutta, kansa päättäköön ja lauantaina ollaan viisampia, ja hyvin Hanna veti eilen keikan, eli karismaa ja laulutaitoa kyllä löytyy, ja uskon vahvasti et Hanna on superfinaalissa.

Avatar
Elliwelli
Siemailija
Siemailija
Viestit: 107
Liittynyt: 04 Maalis 2006, 11:40

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Elliwelli »

Hanna Pakarisella on hyvä ääni ja oon tykännyt biiseistä, mutta olin kyllä pettynyt Leave me alone- biisiin... Olisi saanut olla mielestäni menevämpi ja rokimpi. Ihan hyvä, mutta jotain jäi kuitenkin puuttumaan ja jäi vähän latteaksi.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Finnish kirjoitti: Toisaalta, onhan noita tapauksia, että on saanu kansainvälisessä finaalissa pisteitä, kun on kyennyt vangitsemaan edukseen tv-yleisön huomion... 
Tuota, en osaa uskoa että vangitsisi yleisön huomion, ainakaan edukseen... :hiips: Ks. juuri tuo yllä oleva kommentti ("Mutta nyt hän voittaisi vain koska on tunnettu ja pidetty. Sillä ei kuitenkaan voita mitään kansainvälisessä kilpailussa, jossa ulkomaalaiset eivät häntä tunne".)

Olen kyllä täysin samaa mieltä joka kohdasta tuossa Lizin lainaamassa listassa...
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja jv »

Mie oon kyllä aika ihastunut Hannaan.  :) Mutta kuten aimmin kirjoitin, haluaisin hänet Suomen edustajaksi mieluummin jonakin toisena vuonna, paremmalla kappaleella. Minun mielestäni olisi loistavan artistin ja lahjakkuuden haaskausta heittää hänet euroviisuihin kappaleella, joka ei ole paras mahdollinen. Euroviisut on kuitenkin melkoisen näkyvä areena. Pelkäänpä, että Hanna-fanit saattavat tehdä idolilleen karhunpalveluksen, jos tunkevat hänet Suomen edustajaksi tänä vuonna. Minä haluaisin oikeasti nähdä Hannan jyräävän euroviisuissa, mutta niin tuskin tulee tapahtumaan lähivuosina, jos hän käy tänä vuonna epäonnistumassa Hartwall Areenan lavalla laimean LMA:n kanssa.
Näin siis aatokseni ennen Turun finaalia. Katsotaan nyt kuitenkin vielä, miltä tämä kappale näyttää lauantaina.
jiivee

Helsinki

Avatar
Tiia
Siemailija
Siemailija
Viestit: 157
Liittynyt: 24 Loka 2006, 03:16
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Oletteko te oikeasti sitä mieltä, että jonkun bändin/artistin fanit voisivat äänestääs suosikkinsa voittoon? Mä en usko tuohon ollenkaan, että vaikka 100 fania pystyisi muokkaamaan äänestyksen tuloksen, että siihen tarvitaan kyllä se "koko kansa".

Mutta lauantaina näkyy, että miten käy Hannan ja muiden viisutaipaleelle. Tsemppiä kaikille. Huomenna kohti Turkua (Hanna jakamassa nimmareita Turun Anttilassa klo 17, esittänee myös Leave Me Alone ja GoGo biisit siellä) ja illalla Jipun keikka ;) *mainos*

Ompussa nähdään :D
Kuva

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tiia kirjoitti: illalla Jipun keikka ;) *mainos*
Mikäs tää tämmönen keikka on?  :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Tiia
Siemailija
Siemailija
Viestit: 157
Liittynyt: 24 Loka 2006, 03:16
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Mestan nimi on Wanha Domino.. ja sillä on sama osoite kuin hotelli Omenalla, ihan parasta.

Ovet aukeavat klo 19 ja keikka alkaa 20. On sallittu, liput 10 euroa ovelta, ennakkoon levykauppa äx/x:stä tai jostain vastaavasta saa 8 eurolla. Hyvä keikka aloittaa viikonloppu!
Kuva

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Tällainen kirjoitus löytyi suomi24:sta
Paras
Kirjoittanut: !!!!HANNA P!!!!!  15.2.2007  klo 16.44
Näyttää hyvältä.. Ja vaikkei se kappale kovin kummoinen ole, ei sillä ainakaan nolata Suomea. Nyt ei tarvitse voittaa vaan edustaa.
Just tuollaisten takia se Hanna varmaan voittaa.  :synkka:

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Liz »

Aamu kirjoitti: Tällainen kirjoitus löytyi suomi24:sta
Paras
Kirjoittanut: !!!!HANNA P!!!!!   15.2.2007  klo 16.44
Näyttää hyvältä.. Ja vaikkei se kappale kovin kummoinen ole, ei sillä ainakaan nolata Suomea. Nyt ei tarvitse voittaa vaan edustaa.
Just tuollaisten takia se Hanna varmaan voittaa.  :synkka:
Just. Toi on just oikea lähtökohta viisuedustuskappaleelle. "Ei se kummoinen ole, muttei sillä sitten ainakaan nolata meitä". Suomen kansa arvostaa varmasti esim. Nina Åströmin ym. suoritukset todella korkealle tuosta em. syystä  :repeilee:  :repeilee:  :repeilee:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Liz kirjoitti: Just. Toi on just oikea lähtökohta viisuedustuskappaleelle. "Ei se kummoinen ole, muttei sillä sitten ainakaan nolata meitä".
En mä koe, että toi sinänsä on ongelma, kun minkäs sitä musamaulleen voi eli ettei joukossa ole yhtäkään, jota kokee voivansa tosimielellä kannustaa ?

Kyllä itselläni on useampana vuonna ollut toi tilanne, ettei joukossa ole sen kummempaa suosikkia ja sit ainoa vaihtoehto on plokata sieltä "whatever"-joukosta se siedettävin tapaus. Viimeksi viime vuonna omat tuntemukseni Lordia kohtaan olivat just mainitunsuuntaiset; biisistä en erityisemmin pitänyt, mutta muihin tyrkkyihin nähden heidän edustajuus tuntui oikeimmalta valinnalta, koska heidän esityksensä/ mahdollinen suomen edustajuus vaikutti mielenkiintoisimmalta eikä aiheuttanut noloudentuntemuksia.

Tänä vuonna, toi kakkossemi (Jukka/Katra/Humane) oli tv-osuudessaan sen tasoinen, että jos siitä kolmikosta olisi pitänyt suomen edustaja valita, niin ehdottomasti ääneni olisi menneet Jukalle, koska oli joukon ainoa, jonka mahdollinen suomiedustajuus oli edes harkittavissa - ne muut oli enemmän tai vähemmän kauheeta katsottavaa.

Tämän vuoden suhteen kyllä sanoisin, että finaalikipaleiden joukossa on enemmän ihan oikeasti potentiaalisia suomen edustajia kuin "whatever"-tapauksia. Mutta sehän onkin niin makuasia kuin olla voi...
Viimeksi muokannut Kollega, 16 Helmi 2007, 08:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Lukittu