Vs: Suomi 2007: Finaali

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Latwis
Maistelija
Maistelija
Viestit: 36
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:10

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Latwis »

:vaara:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

Jonnu NL kirjoitti: ei tota kukaan tuu aanestamaan. siks miks te ette aanestany lovexia? en ymmarra.NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN paljon parempi biisi ois ollu.
NO MÄ ÄÄNESTIN LOVEXia!!! Mut ne mun tekstari äänet näkyy vasta 23.00 jälkeen ja viimisin tekstariääni näkyy huomenna 3.33, et sillee! :stupido:

En ymmärrä en, joku mättää ja pahasti. :eiei:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Ristiriitaista... periaatteessa tykkään Hannasta ja hän on upea ilmestys, MUTTA... En olis uskonu että tässä käy näin  :eiei:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja WandA »

Siis miten JOKU VOI ÄÄNESTÄÄ HANNAA???? MITEN JOKU VOI OLLA NIIN YKSINKERTAINEN, ETTÄ ÄÄNESTÄÄ HANNAA??????? "hanna on meijjän idoli..´"  :niinpa: :niinpa: :niinpa: :niinpa: :niinpa: :niinpa: :niinpa: :niinpa:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Rusanen
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 17 Syys 2005, 23:01

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Rusanen »

Väärä laulu voitti!! NOLLA-HANNA ON TOSIASIA !! :repeilee:
SIIS AIVAN KAUHEETA!ONNEA HANNALLE NOLLAAN PISTEESEEN  :peukku:

Thunderstonen esitys oli aivan mahtava semiin verrattuna.Sen ois pitäny ansaita voitto!
HELSINKI 2007 :suomi:

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

En Voi Uskoa Että Humane Ei Päässyt Superfinaaliin!

Mutta kyllähän Thunderstonen olis pitäny jyrätä joku hemmetin 'Please don't wanna go home' - mitäänsanomattumuus!!!

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Siis tosi kiva ku Suomi lähettää omiin kotikisoihinsa tällaisen tylsyyden huipentuman. Jukka Kuoppamäkiki parempi, se oli sentään sopivasti camp  :heh:

Tää vaan tällainen mukarockki tylsyys. Voihan perse, siis mä oon NIIIIIIIIIIIIN pettynyt että mun lauantai-ilta ja seuraavakin on pilalla  :'(

Haluaisin kyllä olla väärässä ja nähdä tämän pärjäävän mutta kun se ei ole mahdollista.

SUOMEN KANSA MIKÄ TEITÄ VAIVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Hanna on kyllä symppis, mutta tää biisi  :niinpa: 
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

minnie kirjoitti:
Jonnu NL kirjoitti: ei tota kukaan tuu aanestamaan. siks miks te ette aanestany lovexia? en ymmarra.NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN paljon parempi biisi ois ollu.
NO MÄ ÄÄNESTIN LOVEXia!!! Mut ne mun tekstari äänet näkyy vasta 23.00 jälkeen ja viimisin tekstariääni näkyy huomenna 3.33, et sillee! :stupido:

En ymmärrä en, joku mättää ja pahasti. :eiei:
ne siella ylella tahto et hanna voittaa, tas on joku salajuoni, koska lovex sijottu hienosti kaikissa gallupeissa. harmi et sun aanet meni hukkaan  :eiei:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Jonnu NL kirjoitti: ei tota kukaan tuu aanestamaan. siks miks te ette aanestany lovexia? en ymmarra.NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN paljon parempi biisi ois ollu.
En äänestänyt Lovexia, koska en tykännyt Lovexista. Ehkä Kurkelaa olisin saattanut äänestääkin, mutta Hannaakaan en tosin äänestänyt. Sen sijaan Hannan biisi oli ja on Lovexin renkutusta parempi. ;)
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
helmi7
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Touko 2006, 19:33

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja helmi7 »

Oih, kuinka ristiriitaista! Mun mielestä 3 parasta superfinaalissa, mutta  että Hanna kuitenkin voitti   :vollotus: Niin oisin toivonut  noita Thunderstonen jätkiä!!  Täytyy tätäkin nyt sulatella, kait  se tästä iloksi muuttuu...
Jos idea ei tunnu aluksi järjettömältä, toivoakaan ei ole -Albert Einstein-

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Wadde »

helmi7 kirjoitti: Niin oisin toivonut  noita Thunderstonen jätkiä!!  Täytyy tätäkin nyt sulatella, kait  se tästä iloksi muuttuu...
No ei se muutu kun kansainvälisen finaalin jälkeen taulussa on nolla pistettä  :niinpa: Toivottavasti edes Ruotsi tajuaa valita sen Arkin sinne.
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Alexander »

voi helveta tätä kansaa! :evil: tollanen hajutonmautonväritön-renkutus TOKI menestyy näissä kisoissa, jossa sen BIISIN TÄYTYY RÄJÄYTTÄÄ TAJUNTA heti ekalla kuulemalla! :draamaa: TOKI menestyy!

TOKI!

:roll:

Avatar
Big me
Siemailija
Siemailija
Viestit: 172
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 19:55

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Big me »

Tuo Pakarisen biisi on niin tylsä että sen lähettäminen viisuedustajaksi ei edes hävetä. Koska ei sitä kukaan muista kuitenkaan viisi minuuttia esityksen jälkeen. Kukaan tuskin muistaa että Suomi on ollut edes mukana tämän vuoden viisuissa, vaikka ne Suomessa pidetäänkin.
Shake it - Röykkyytä sitä!

oxox
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:03

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja oxox »

Voivoi, ja niinku odotin sitä et suomen ahniinviisas kansa oppis. Ollaaks me tosiaan nii kangistuneita samaan kaavaan. Ollaa värittömiä kaikki yhdessä  :Piiri:
Life is a bitch and then you die.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Wadde kirjoitti:Joo sinne katos mun euroviisuhuuma...........Voihan sanonko mikä. Jos Ark ei pääse niin voin mun puolesta antaa ton mun lipun vaikka ilmaseksi pois  :eiei:
En usko, että olet tosissasi, mutta minä tarjoudun ottamaan lippusi vastaan, jos nyt "ihan pakko on". :heh:

Rusanen, samaa mieltä. Pasi oli finaalissa huomattavasti semiä parempi ja jos semissä olisi yhtä hyvä ollut, olisi Fitm ollut minun suosikkini... ehkä.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Rusanen
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 17 Syys 2005, 23:01

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Rusanen »

Thunderstone oli kybällä pelissä niinkuin itse sanoivat ! Sitte tällänen keskiverto biisi laitetaan kisoihin ! NOLLA PISTETTÄ TOSIASIA! Kiitos Suomen kansa! Helsingin reissu on jo pilalla !
HELSINKI 2007 :suomi:

Avatar
Hartza
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 676
Liittynyt: 15 Heinä 2006, 18:52
Paikkakunta: Karhula

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Hartza »

HANNA  :peukku:
Eva flies aways. Dreams the world far away...

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Wadde »

The_Sipi kirjoitti: En usko, että olet tosissasi, mutta minä tarjoudun ottamaan lippusi vastaan, jos nyt "ihan pakko on". :heh:
No en mä nyt ehkä ihan ilmaseks mut melkein  :heh:
Rusanen kirjoitti: Thunderstone oli kybällä pelissä niinkuin itse sanoivat ! Sitte tällänen keskiverto biisi laitetaan kisoihin ! NOLLA PISTETTÄ TOSIASIA! Kiitos Suomen kansa! Helsingin reissu on jo pilalla !
Mä siirrän katseeni Ruotsiin ja The Arkiin  :joojoo: En tosin tiedä mitä teen jos sielläkin valitaan väärin...
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Eihän Lovexilla ja Thunderstonella oikeastaan ollut mitään mahkuja tuossa superfinaalissa.

KAKSI MIESRYHMÄÄ vastaan YKSI TÄTI
..eiköhän sen tiedä kun kahden äänet jakaantuu..
Se on ollut alusta asti selvillä kuka voittaa.
Ja alusta asti kaikki on ollut biisistä lähes yhtä mieltä, että se ei ole hyvä.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Pettymys oli kyllä todella suuri...  :'(

Mutta ainoa pieni lohtu tässä on se, että ainakaan ESCtodayn reaktioiden mukaan Lovexin biisiä & esitystä ei pidetty yhtään parempana kuin Hannankaan... Eli sen perusteella vaikutti, ettei sillä olisi menestytty yhtään sen paremmin...

Alexander kirjoitti:
rosetta kirjoitti: Mummon musiikista en tiedä, mutta koko finaalin taso haukuttiin täysin lyttyyn... Ärsyttää.  :grr:
no siellä ne haukkuivat viime vuonna Lordinkin. vaan koskapa nuo ulkomaalaiset ovat mistään mitään ymmärtäneet :draamaa:
No, nehän ne sitä äänestävät (tai eivät), eli niistähän se menestyminen riippuu... ;)
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

trex
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 439
Liittynyt: 16 Tammi 2004, 20:42

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja trex »

Superfinaalissa oli mielyttävin yllätys huomata, että Lovexin yliarvostettu kipale tippui ensimmäisenä pelistä. Jäljelle jäi kaksi kovaa vaihtoehtoa, joista ehkä olisin kuitenkin kelpuuttanut mielummin TS:n Helsinkiin, mutta hyvä näinkin...

TS oli kolmikosta ainoa, jossa laulaja oikeasti osasi laulaa. Lovexin solistin ääntämys oli erityisen karseaa. Hanna... noh... laulu oli ok, mutta ei silti tarvitsisi huutaa (kuten Lovexkin teki).

Näillä korteilla Helsinkiin... Hannan biisissä on potentiaalia! :peukku:

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Jos Suomi ei halua pärjätä niin minkäs sille voi?  :raaps:
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Big me
Siemailija
Siemailija
Viestit: 172
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 19:55

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Big me »

rosetta kirjoitti: Mutta ainoa pieni lohtu tässä on se, että ainakaan ESCtodayn reaktioiden mukaan Lovexin biisiä & esitystä ei pidetty yhtään parempana kuin Hannankaan... Eli sen perusteella vaikutti, ettei sillä olisi menestytty yhtään sen paremmin...
Minä en noihin ESCtoday:n mielipiteisiin perusta kyllä yhtään. Siellähän lytätään kaikki jotka ei ole mahdollisimman perinteistä viisuschlageria. Ei tainnut Lordikaan saada kummoisia arvosteluja viime vuonna.
Shake it - Röykkyytä sitä!

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Minunkin Helsingin reissu on kyllä myös pilalla keväällä....pakko on hyväksyä tämä erittäin huono tulos........Hanna Pakarisen kappale on niin tavallinen että sen unohtaa heti........mutta KIITOS Suomen kansalle...Onnistuitte pilamaan hyvää menestykseen valtisemalla Hanna Pakarinen Helsinkiin…ja vielä kerran KIITOS!  :evil:

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja daa »

Mitäh. Esctodayssähän just ollaan yleisesti kammottavan pettyneitä HANNAAN!
Niinkuin täälläkin  :vollotus: :vollotus: :vollotus: :vollotus: :vollotus: :vollotus:
Missä on Suomen kansan korvat?!?!? Tervemenoa semifinaaliin, kiitos niin v**sti!
:vaara: :vaara: :vaara:
:huono: :huono: :huono: :huono:
Life Looks Better in Spring

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Jos Hanna laitettaisiin käsi raamatulla tunnustamaan että mitä ajattelee kappaleestaan, niin voisiko edes Hän pitää tuota oikeasti hyvänä kappaleena?

Nimittäin luulin ennen näitä karsintoja, että Hannalla on edes jotain tyyliä... kunhan saa paremmat biisit ja paremmat stylistit.

En luule enää. Kappale oli ehdottomasti kisailemassa kilpailun paskimman biisin kunniasta -- luulin, että melkein kaikki olivat samaa mieltä. On se rumaa, että pelkällä nimellä voi voittaa.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja tomato »

Hanna on hyvä laulaja ja ihan symppis mutta valitettavasti biisi on huono.
Tulee mieleen saksan Gracia :(
Was tomi...

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Wilson kirjoitti: Minunkin Helsingin reissu on kyllä myös pilalla keväällä....pakko on hyväksyä tämä erittäin huono tulos........Hanna Pakarisen kappale on niin tavallinen että sen unohtaa heti........mutta KIITOS Suomen kansalle...Onnistuitte pilamaan hyvää menestykseen valtisemalla Hanna Pakarinen Helsinkiin…ja vielä kerran KIITOS!   :evil:
Pistetään boikotti pystyyn ja jätetään menemättä paikalle. Vois olla vähän ihmettelemistä kun tyhjiä paikkoja hemmetisti  :heh:

Hannan äänesti jatkoon sellaiset "no tää Hannahan on ihan kiva" -ihmiset. Noin meidän äitikin sanoi, joka ei siis muuten harrasta viisuja  :niinpa:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Voi pyhä jysäys minkä kappaleen Suomen kansa äänesti  :shock: :shock: :shock:.
En pitänyt yhtään  :grr:.  Mikä tahansa noista muista (11:sta) olisi ollut parempi  :joojoo:. Tuntuu että kansa äänesti Hannaa eikä kappaletta.
Kappale on HUONO ja esitys HUONO; en ymmärrä. Tämä ei tule tuomaan ensi vuonna Suomelle paikkaa suoraan finaaliin.  :titanic:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja mitä se tekstiviestikohu on? Minä äänestin useampaan kertaan Lovexia, enkä saanut minkäänlaista paluuviestiä, että ääni olisi perille mennyt. Pitikö tulla joku ilmoitus viestin perillemenosta  :miettii: ?

Niin, ja Hanna ei oikein itsekään tuntunut tietävän, mitä olisi päälleen laittanut  :rofl:.
Oli kuin riikinkukko tyykeineen  :hiips:...

No, nyt sitten katson Islannin finaalin ja TOIVON Jönsi voittaa ja tulee Helsinkiin. Ehkä se hieman lievittäisi tämäniltaista pettymystä :draamaa:.
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Lukittu