Vs: Suomi 2007: Finaali

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

Ylen Eurovision-keskustelupalstalla kävin purnaamassa Lovex-tekstariäänestys tapahtumaani ja katselin toisten kirjoituksia, niin kas kummaa siellä on osalla ollu myös häikkää tän äänestysasian kanssa... :miettii:

Mielenkiintoista, asia ei taida jäädä tähän -eikä pidäkään jäädä. Aion kysellä asiaa Soneralta maanantaina. :joojoo:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

Saikos kukaan muuten mitään kuittausta näistä lähetetyistä tekstiviesti äänistä? Itse en ainakaan mitään saanut, mutta kuulemma jotkut ovat sellaisen saaneet. Ajattelin vain kysyä ihan mielenkiinnosta.. :miettii:

Avatar
Rusanen
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 17 Syys 2005, 23:01

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Rusanen »

JackFrost kirjoitti: Saikos kukaan muuten mitään kuittausta näistä lähetetyistä tekstiviesti äänistä? Itse en ainakaan mitään saanut, mutta kuulemma jotkut ovat sellaisen saaneet. Ajattelin vain kysyä ihan mielenkiinnosta.. :miettii:
Itse soitin puhelimitse suosikkiani, ei mitään ongelmia. Jos ongelmia on ilmennyt tekstiviestitse niin kannattaa varmaan kysyä YLE:n kautta. Parasta olisi,että tälläiset asiat selvitettäisiin pikimiten ettei jäisi hampaan koloon kaivelemaan pahasti, miltä juuri nyt tuntuu  :grr:
HELSINKI 2007 :suomi:

Milka
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 232
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 20:26
Paikkakunta: Kotka

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Milka »

Ihan tajutonta!!! Minä olin ihan takuuvarma ettäjoko Lovex tai thunderstone voittais ja sitten Hannan keskinkertainen luritus vie voiton? :niinpa: Hannassa ei kylläkään ole mitään vikaa, Hanna olis ansainnu paremman kappaleen!

Avatar
Jari
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 652
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 02:39
Paikkakunta: espoo

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Jari »

Tää on ihan perseestä :niinpa:  Äänestin aika mukavasti Thunderstonea ja en saanut ollenkaan paluuviestejä ??? Äitini taas sai niitä  :raaps:. En ymmärrä tätä Hannaa, huono esitys, huono laulu, huono ääni ja kaikki. Tutkailin tuolla paikallisia foorumeita ja ulkomaisia myös, niin huomasin Hannan saaneen paljon negatiivista palautetta :repeilee: Lähen menee jättäen taakseni viimeisetkin toivon ripeet kotikisoissa menestymisestä :niinpa: :hiips:
Rhapsody! Gloria, gloria perpetua!!!

Avatar
Rusanen
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 17 Syys 2005, 23:01

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Rusanen »

Toivotaan,että huomenna ratkeaa tämä äänestysasia ja saamme todelliset tulokset joissa toivottavasti 1 loistaa Thunderstone tai Lovex :peukku: Kyllä tämä niin oudolle tuntuu tämä tekstiviesti homma jukuliste !
HELSINKI 2007 :suomi:

viola
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 25 Touko 2006, 18:34

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja viola »

Huoh.  :niinpa:  Olo on kyllä melkosen pettyny, mut niinhän se on aina Suomen finaalin jälkeen. :roll: Siis Hannahan on loistava esiintyjä, upee ääni ja osaa eläytyä jne. Mutta biisi on TYLSÄ. Vaikea on kuvitella että tuon biisin kuultuaan viisukatselijat euroopassa tarttuisivat puhelimeen... Mut toivottavasti oon väärässä!  :joojoo:  Aina mä oon sopeutunu näihin suomen kansan vääriin valintoihin ja varmasti tsemppaan hannaa sit toukokuussa.  :peukku: Niin että jos joillakin pettyneillä on niitä ylimääräsiä viisulippuja tarjolla, niin otetaan vastaan.  :heh:

Finaalista sanon sen, että Johanna ja Humane oli mulle ykkösiä, loistavia molemmat.  :D Humanen esitys oli huimasti parantunut semeistä ja sitä oli ilo katella. Harmi ettei kumpikaan selvinny superfinaaliin.  :/  Mä luulin ja toivoin et paljon pelätty mummomafia ihastuis jompaan kumpaan noista balladeista, mut tais hanna olla mummojen suosikki. :niinpa: Mä olin kyllä tosi järkyttyny siitä, että Thunderstone pärjäs noin hyvin. Samoin Lauran 4. sija hämmästytti ja järkytti suuresti.  :raaps: :eeek:  Lovex oli superfinalisteista eniten mun mieleen, vaikka eihän toi Theonin laulu kovin mukavan kuulosta ollu.  :puna:  Biisi oli ja on kuiteskin niin loistava, et sääli on ettei päässy Helsinkiin.  :(

Milka
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 232
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 20:26
Paikkakunta: Kotka

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Milka »

Niin eihän tämä tulos VOI pitää paikkaansa. Minä olin ihan puulla päähän lyöty. Eihän tuollainen tasapaksu kappale voi Lovexin ja thunderstone edestä voittoa viedä. Kyllä ankeaksi mielen veti toi "kansan valinta"  :(

ossiaa
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 20 Tammi 2007, 23:14

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja ossiaa »

sziget kirjoitti:
Lovex ja Thunderstone eivät syöneet toistensa ääniä. Ne jotka pitivät molemmista äänestivät molempia.
Ei aivan noin yksinkertaista ole. Mm. Jetsetterien, Kuoppamäen ja Lauran äänet todennäköisesti keskittyivät superfinaalissa kaikki Hannalle. Vastaavasti "rokkareitten" äänet jakautuivat kahdelle ehdokkaalle.

Milka
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 232
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 20:26
Paikkakunta: Kotka

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Milka »

Ei olis varmaan ykkössijaa herunut millään superfinaalissa olleista kolmesta kappaleesta, mutta Hannan kappale oli niistä huonoin. Täytyy vain tästä eteenpäin toivoa että muut maat valitsee keskinkertaisia
edustuskappaleita :/

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

Tässä muutama lainaus suomi24 keskusteluista.
No, meidän äänistä eivät kaikki näyttäneet ainakaan menneen perille (ei tullut kuittausta). Osasta, mistä tuli, niin tuli vasta minuuttien perästä lähettämisen jälkeen. Hieman alkaa itseäkin närästää. YLEn lähetyskin meni ylipitkäksi. Liekö ongelmia ollut.
Minun neljästä Lovex tekstariäänestä kahdesta tuli kuittaus parin minuutin viiveillä ja kahdesta ei mitään,että sellaista peliä.Olikohan operaattorina taas Sonera!
Huomasin kuinka monet kirjoittivat etteivät ole saaneet kuittausta lähettämästään äänestys viestistään minä äänestin kahdesti ja sain vahvistuksen viestin perille menosta että kyllä pitäisi tulla kuittaus lähetetystä viestistä ihan niinkuin yleensäkkin kun viestejä lähetetään tietysti pitää olla välitystiedot päällä että näin tapahtuu.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Huomasko kukaan muuten kun Heikki kysy etta onko finalistit valmiina kuulemaan tuloksen niin lovexin laulaja pyoritti paataan. Mitahan se mahtoi tarkottaa? ei se nyt voinu etukateen tietaa et tappio tuli ?!
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Milka
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 232
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 20:26
Paikkakunta: Kotka

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Milka »

Nyt kyllä täytyy järjestää uusintaäänestys! Sitten olis vielä toivoa :shock:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

No ekse ny kerro jotain todellisesta Lovex-äänimäärästä, kun (esim. mun kohdalla) oon äänestäny heti 20.30 jälkeen kun sai alkaa äänestämään kolmesta voittajaa. Mutta välitystieto ilmoittaa äänen menneen perille lähes kolme tuntia myöhemmin eli jälkeen 23.00 ja viimisin Lovex-ääni on menny perille 3.30 aikoihin vaikka siihen on reilu kolme tuntia aikaa.

Melkoinen viive siis...johtuen -ehkä- ruuhkasta, jotka ovat Lovexia äänestäneet. Joten Lovexin äänet ei kerenny edes lopulliseen tulokseen. Sehän tässä just outoa on! Jos Lovexia ei oltais innokkaasti äänestetty, niin ei varmaan heidän äänestyslinjassakaan ois ollu ruuhkaa, jossa viestit rekisteröity viiveellä.
:stupido:

Eli mihin tää lopullinen tulos perustuu, kysyn vaan ihmeissäni? :raaps:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

en minakaan tata nyt ymmarra. En suostu hyvaksymaan etta lovex havisi jopa TS. Ei se VOI olla totta.
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Aamu kirjoitti: Mulle välitystiedot tuli ja näytti oikeaa aikaa. Elisan liittymä.
Minullakin on Elisan liittymä mutta mitään välitystietoja ei tullut  :roll:. Pitäisiköhän kysellä operaattorilta  :raaps: ja vaatia poistamaan ne maksut  :raaps:  :evil: :evil: :evil:. ?
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Wadde »

SKANDAAALI  :megafoni: :megafoni: :megafoni:

Äkkiä kaikki antamaan jymyuutisvihjeitä iltapäivälehdille  :heh:

Ei mutta jotain mätää tässä tuntuu olevan, ei savua ilman tulta  :miettii:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Välitystiedot tulee vain, jos niin on asetuksiin laittanut. Ei siis mitenkään automaattisesti.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Alexander kirjoitti: Välitystiedot tulee vain, jos niin on asetuksiin laittanut. Ei siis mitenkään automaattisesti.
No mutta täällähän on ilmennyt tapauksia, että osasta viesteistä tuli välitystiedot ja osasta ei...

Siis sellaisilla henkilöillä joilla välkkärit oli päällä.
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Alexander »

No sitten... Ei minullakaan nuo äänestysviestit mitenkään raketin lailla kyllä läpi päässeet ja lähteneet, kesti tovin, mutta menivätpä kuitenkin.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Vähän lohtua, ihmiset -  täällä on tullut yllättävän positiivisia(kin) reaktioita itse valittuun kappaleeseen (vaikka noilla sivuilla itse finaalin webstreamin aikana lytättiin Suomen finaalikappaleet aika rajusti, eri ihmiset kai asialla):

http://www.esctoday.com/news/read/7716
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Wilson kirjoitti: Meillä on maailmanennätys siinä että onnistumme valitsemaan usein väärän kappaleen edustamaan meitä.
Totta puhut  :rofl:. Suomihan on VAIN YHDEN kerran vuoden 1961 jälkeen valinnut OIKEAN kappaleen!!!!!!!!!!
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

VIISUSKANDAALI!!!!!!!!!

Ensi lauantaina järjestetään finaali uudestaan.  :tapu:


:heh:  (taidan nähdä harvinaisen hyvää unta)
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Aamu »

rosetta kirjoitti: Vähän lohtua, ihmiset -  täällä on tullut yllättävän positiivisia(kin) reaktioita itse valittuun kappaleeseen (vaikka noilla sivuilla itse finaalin webstreamin aikana lytättiin Suomen finaalikappaleet aika rajusti, eri ihmiset kai asialla):

http://www.esctoday.com/news/read/7716

Tää ei lohduta yhtään. Jos se olisi ollut noista kiinni nii meitä edustaisi varmaan joku Laura. Hyvät rokkikipaleet haukutaan koska pelätään niiden menestyvän ja muuttavan viisut rokimpaan suuntaan.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

rosetta kirjoitti: Vähän lohtua, ihmiset -  täällä on tullut yllättävän positiivisia(kin) reaktioita itse valittuun kappaleeseen (vaikka noilla sivuilla itse finaalin webstreamin aikana lytättiin Suomen finaalikappaleet aika rajusti, eri ihmiset kai asialla):

http://www.esctoday.com/news/read/7716

written by ilari Karhapaa

Varmaan se oli just Ilari joka kavi lovexilta ne aanet poistelemassa  lol
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Wadde »

rosetta kirjoitti: Vähän lohtua, ihmiset -  täällä on tullut yllättävän positiivisia(kin) reaktioita itse valittuun kappaleeseen (vaikka noilla sivuilla itse finaalin webstreamin aikana lytättiin Suomen finaalikappaleet aika rajusti, eri ihmiset kai asialla):

http://www.esctoday.com/news/read/7716

Öö häh? "I really don't like her. Boring song, boring singer, bad voice" nuo kommentithan on kaikki tällaisia  :roll:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

meaning
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 23:54

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja meaning »

Olen niin järkyttynyt tuloksesta että en jaksa kommentoida muuta kuin tuota tekstiviesti-sotkua.

Soitin Suomessa asuville kavereilleni ja he sanoivat että välitystietoja ei tullut! Nyt ovat alkaneet vasta saamaan niitä ELI VIESTIT TOIMITETTU MONTA TUNTIA MYÖHÄSSÄ!

MUTTA EI SIINÄ VIELÄ KAIKKI: Yhden kaverini isä äänesti Pakarista ja ei mitään ongelmaa, äänet meni perille ja välitystiedot tuli samantien! Miten on mahdollista että Soneralla menee äänet läpi toiselle artistille ja toiselle ei? Raivostuttaa että Lovexin ja Thunderstonen äänet menevät perille vasta nyt! Ei siis yhtään myöhässä, EI!!! Vaatikaa vaan kaikki operaattoreilta rahat takaisin!!!!!!!!!

Nyt on Yle kusessa!!!! Tämä ei jää tähän!!!!!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12020
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja sziget »

:) Uskokaa huviksenne: äänestimme Hannaa, koska pidimme biisistä. Ei noilla ennakkopuffeilla ole niin suurta vaikutusta kuin täällä kuvitellaan. Muutenhan Katra olisi ollut superfinaalissa.

:eeek: Järkytys oli Lauran nelossija, se juttu oli niin mennyttä maailmaa.

Hannan pitikin voittaa. Ihmetelkää mieluummin, miten Thunderstone ohitti Lovexin.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja daa »

No kyllä tästä pitääkin meteli nostaa jos lähetystiedot tulee lähetyksen jälkeen!!!!
Omista äänistäni Lovexille viestit tulivat kyllä ajallaan, mutta eipä ois kerenny jos ois viime minuuteilla äänestellyt. Älkää vaan poistako niitä viestejä - todistusainestoa  :termari:

Ja enpä ole minäkään kovin montaa hyvää kommenttia Hannasta nähnyt.
En kyllä katsonut lähetyksen aikaisia kommentteja, mutta mitäs väliä sillä nyt on.
Miten tämä voi mennä näin koko ilta?!?
Nyt masentaa ja pahasti  :parku: en tiedä miten tästä suosta vielä noustaan.
Life Looks Better in Spring

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Wadde »

sziget kirjoitti:
Hannan pitikin voittaa. Ihmetelkää mieluummin, miten Thunderstone ohitti Lovexin.
No koska Lovexia äänestettiin niin paljon että äänestysnumerot kaatui johan se on tässä todistettu monta kertaa  :mrgreen:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Lukittu