Vs: Hanna Pakarinen

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Hanna Pakarisen kappaleista

Tell me what to do
24
16%
Leave me alone
129
84%
 
Ääniä yhteensä: 153

Avatar
Rusanen
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 17 Syys 2005, 23:01

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Rusanen »

JackFrost kirjoitti:
Hurrican kirjoitti: Voi vitsi ku onnetonta, täytyy haukkuu Suomen edustajaa koska on niin huono häviäjä, ettei kestä ku oma suosikki ei voittan...  :ylppis: :ylppis: Ei munkaa suosikki voittan mut liputan jo Hannan puolesta  :rauhaa:
Nyt kyllä puhuttiin Hannan biisin heikkoudesta, eikä Hannasta Suomen edustajana. Hannassa ei itsessään ole mielestäni yhtään mitään vikaa, mutta kappaleessa onkin sitten sitä runsaasti.
Kannattaisin Hannaa jos se olisi parempi biisi. En hauku Hannaa, taitava laulaja. Biisi ei kuitenkaan ole hyvä pakko sanoa !
HELSINKI 2007 :suomi:

mangolassi

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Tää on niin tätä. :vollotus: :hak: Pettymys on vieläkin tosi suuri, vaikka olen jo nukkunut (huonosti) yön yli. Tässä nähtiin taas se mitä tapahtuu, kun äänestetään artistia, ei sopivaa biisiä, vrt. Sillanpää-ilmiö. Paikan päällä olleena täytyy sanoa, että Lovex livenä peittosi tämän mennen tullen. No, tästä notkosta on taas noustava. :niinpa:

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Alexander »

ON muuten sitten jumankauta buustattava ja remixattava tämän voittobiisin loppuosa täysin uuten uskoon! viisuissa EI biisin kuulu mitenkään alusta asti vaan kuihtua pois vaan SEN PITÄÄ kasvaa, KASVAA JA KASVAA! RÄJÄHTÄÄ TAJUNTAAN viimoisilla sekunneilla! :megafoni:

Avatar
Milla
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 69
Liittynyt: 02 Joulu 2006, 10:54

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Milla »

Joo, tuulikoneet ja pukutemput pois. Tähän voisi saada mielenkiintoista uutta pontta, jos Hanna lainaisi Johannalta sen sängyn ja tanssijapojan. Sitten Hanna voisi hätistellä sitä boitsua kauemmaksi ja laulaa "Leave me alone".  :repeilee:
True Fantasy - totta mutta harhaa kuitenkin

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

mangolassi kirjoitti: Paikan päällä olleena täytyy sanoa, että Lovex livenä peittosi tämän mennen tullen.
AIVAN!!! Ainoa biisi jonka aikana yleisö nousi penkeistään kesken laulun  :peukku:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja aksim »

niiin, mitähän tähän nyt toteais....tietty pidän Suomen puolia ja Hannaa kannustan hengessä mukana kun on edustajamme, mutta toi biisi ei ole hyvä.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Colby »

Hanna on artistina kyllä ihan hyvä ja silleen, mutta kun toi biisi on tosiaan NIIN TURHA! Hanna on tottunut voittamaan kaikki kilpailut mihin on osallistunut, mutta Helsingissä ei tuu olemaan pelkoa siitä, että voitto tulis.  :stupido:

Sääli, olis ollut kiva pystyä kannustamaan täysillä omaa maata kotikisoissa, mutta ei näköjään tällä kertaa.

Ja ai niin, Lovexin teinifanitkin oli paljon siedettävämpiä kuin Hannan vastaavat :ylppis:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

meaning
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 23:54

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja meaning »

Voi surkeus kuinka alas voi Suomi vajota! Vain Romanian "edustus"kappale on huonompi kuin Hannan! Antaisin miinuspisteitä finaalissa molemmille jos voisi!!! Kyllä olisi ollut isoäidin nitropurkki eilen tarpeen ku tulos selvisi!

Tulos vain osoittaa sen miten Suomessa on runsaasti ihmisiä joilla ei ole minkäännäköistä musiikillista asiantuntemusta! Enin osa oli taatusti jo päättänyt äänestää Pakarista joka tapauksessa vaikka ei ollut edes kuullut biisiä!!!

Voi kun olisi kansa sen tajunnut että nyt äänestetään ennen kaikkea Suomen edustusbiisiä eikä vain "sitä kaunista ja sympaattista artistia". Toki myönnän että Hanna on ihan kivannäköinen ja sympaattinen myös MUTTA mikä lastentarhabiisi piti sitten valita viisubiisiksi! Luulenpa ettei edes lastentarhan skidit suostuisi laulamaan näin mitätöntä biisiä, joku taso sielläkin!!!!!

Avatar
Rusanen
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 17 Syys 2005, 23:01

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Rusanen »

Colby kirjoitti: Hanna on artistina kyllä ihan hyvä ja silleen, mutta kun toi biisi on tosiaan NIIN TURHA! Hanna on tottunut voittamaan kaikki kilpailut mihin on osallistunut, mutta Helsingissä ei tuu olemaan pelkoa siitä, että voitto tulis.  :stupido:

Sääli, olis ollut kiva pystyä kannustamaan täysillä omaa maata kotikisoissa, mutta ei näköjään tällä kertaa.

Ja ai niin, Lovexin teinifanitkin oli paljon siedettävämpiä kuin Hannan vastaavat :ylppis:
Hanna on hyvä laulaja ja on lähellä kansainvälistä mainetta. Tän biisin takia kansainvälinen maine voi olla vaakalaudalla. Biisi ei vain ole yksinkertaisesti hyvä. Tasapaksu kokonaisuus.
HELSINKI 2007 :suomi:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Siis edelleenkään: ei Hannassa varmasti ihmisenä vikaa ole, ei edes laulajana (ei Nina Åströmissäkään ollut), mutta molemmilla on yks yhteinen tekijä: paska biisi.  :hiips:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Rusanen
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 17 Syys 2005, 23:01

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Rusanen »

Katten-Gustaf kirjoitti: Siis edelleenkään: ei Hannassa varmasti ihmisenä vikaa ole, ei edes laulajana (ei Nina Åströmissäkään ollut), mutta molemmilla on yks yhteinen tekijä: paska biisi.  :hiips:
Yhdyn tähän kommenttiin  :joojoo:
HELSINKI 2007 :suomi:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Tää on taas niin tätä. Omalla suosikilla saa olla vaikka miten paska biisi niin silti sitä äänestetään  :niinpa: Hanna ois voinu olla kolme minuuttia hiljaa lavalla ja silti se olisi voittanut (toisaalta ehkä se olisikin ollut parempi vaihtoehto I wanna go homen sijaan  :heh:)

Saapa nähdä mitä nämä Hannan teinifanit sitten sanoo, kun Hanna floppaa Helsingissä ja ura lähtee laskuun.

Toisaalta joku innokas fani varmaan haluais ostaa mun lipun hyvään hintaan  :heh:

Mut oikeasti, mä tykkäsin enemmän Jukka Kuoppamäestäki  :miettii: Se oli sentään rohkeasti oma itsensä  :hiips:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Wadde kirjoitti: Mut oikeasti, mä tykkäsin enemmän Jukka Kuoppamäestäki  :miettii: Se oli sentään rohkeasti oma itsensä  :hiips:
Eikö Hanna sitten ollut? Kyllä minusta oli ja livenä Hanna puhaltaa eloa tähän tylsähköön biisiin  :peukku:

Hanna on niin valovoimainen ja näyttävä, että häntä ei vain voi jättää huomioimatta. Ihanaa flirttiä kameran kanssa - on melkein sama mikä biisi siellä taustalla soi  :heh:

Mä suon Hannalle mieluusti edustehtävät! Ihanan aito ihminen ja aidosti liikuttunut voitostaan! Biisi nyt on mitä on - tällä mennään ja pulinat pois  :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

mpappa kirjoitti: Kyllä nyt parjataan ja kiukutellaan! Ei kappale ihan paskaa voi olla jos se voitti äänestyksen! Minusta omassa lajissaan oikein mainio biisi ja tällä mennään viisuihin Hellsinkiin. Mieluummin fanitan tätä kuin jotakin mitäänsanomatonta piipitystä.

On niin ihanan kotoista ja suomalaista mollata omaa edustajaa ja huutaa etukäteen NOLLAA PISTETTÄ, vaikka kisaa ei ole edes vielä käyty. Hyvä me!
Täysin samaa mieltä olen, kyllä Hanna edustaa Suomea hyvin (vaikkei ykkösenä listallani ollutkaan)! Enkä millään usko, että tämä viimeiseksi jää. Kiitos Hanna hienoista esityksistäsi ja etenkin Lovexin selättämisestä!  :kiitos:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Bertie Wooster
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 58
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 16:03

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Bertie Wooster »

Menestysmahdollisuudet paranevat oleellisesti, jos Pakarinen laihduttaa loppukilpailuun mennessä 5-10 kiloa.

TOTUUDENPUHUJA

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »




Huono sävellys ja tylsä biisi!
(vaikka kuinka on raskas tausta ja hyvä ääni)



Suomen sijoitus vuonna 2007:
21.


Hanna tekee siis "Laurat". Suomen kansa luulee etukäteen taas jotain ihme voittohöpinöitä, kun unohtaa, mistä viisuissa on kyse, eli hyvästä sävellyksestä  :stupido:




SONATA ARCTICA 2008


Viimeksi muokannut TOTUUDENPUHUJA, 18 Helmi 2007, 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Bertie Wooster kirjoitti: Menestysmahdollisuudet paranevat oleellisesti, jos Pakarinen laihduttaa loppukilpailuun mennessä 5-10 kiloa.
No huh! Toivottavasti et ollut tosissasi...Hanna näytti lavalla ihan hyvältä! Mukava tätä on Helsingissä kannustaa ja tuskin esityksellä nollaan pisteeseen jäädään. Ei varmaan voitetakkaan, mutta toivon ihan kohtalaista sijoitusta.
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Leave me alone voitti – mitä mieltä olet? 
Ei kovin hyvä voittaja 
118    41%     

Keskitasoa 
60    20.8%     

Hyvä voittaja 
57    19.8%     

Paras voitti! 
53    18.4%     


Number of Voters  :  288 


en ymmarra. Miten tama voitti? ??? :eiei:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Ai että mä olen NIIIIN onnellinen, ettei se FlopeX voittanut  :tapu: :tapu: ihan kiva olis niistä sanoista saada jotain selvääkin. Samaa mölinää koko biisi. FlopeXin biisihän siis olis hyvä jos sen esittäis joku joka osaa laulaa. Mutta kun ei niin ei. Sen takia mä pidin takapuoleni visusti penkissä ko yhtyeen aikana.

Hanna oli MAHTAVA! Ja kappaleesta mä olen pitänyt alusta asti. Ensin petyin, mutta lavalla se heräsi kunnolla henkiin. IHANA edustaja ja kappale meillä. Kerrankin joku, jota mäkin voin kunnolla fanittaa  :tapu: Pieksee ainakin Viron Gerlin näissä naisrokkareissa tänä vuonna aivan keposesti. Ja nythän on Hanna tähän asti ainakin ainoa naisrokkari finaalissa..muuthan on semissä eikä Gerli sieltä ainakaan ole nousemassa finaaliin. Moldovasta ei voi sanoa mitään kun en lavalla ole tyttöä nähnyt.

HANNA ROCKS eikä taatusti jää pisteittä vaikka katkerat luuserit täällä niin väittääkin  :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Hirveän pettynyt olen minäkin. Yritin uskoa siihen, että Suomen kansa tajuaa äänestää parasta biisiä eikä suosikkiartistiaan. Ei se viisuissa auta, että Hanna on symppis ja viehättävä. Surkealla biisillä ei pärjätä.

Aikamoinen antikliimaksi Hannan voitto oli. Tunnelma lässähti täysin. Onneksi jatkoilla oli kivaa ja finaalin surullinen loppu unohtui.  :heh:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Bertie Wooster
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 58
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 16:03

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Bertie Wooster »

heini81 kirjoitti:
Bertie Wooster kirjoitti: Menestysmahdollisuudet paranevat oleellisesti, jos Pakarinen laihduttaa loppukilpailuun mennessä 5-10 kiloa.
No huh! Toivottavasti et ollut tosissasi...
Tietenkin olin. Ehkä tämä tulee järkytyksenä, mutta Euroviisuissa vaikuttavat myös ulkomusiikilliset seikat. Pakarisella on kauniit kasvonpiirteet, mutta sen verran ylipainoa, että se näkyy. Lievä ylipaino on tavallaan kaikkein pahin vaihtoehto, koska se tekee laulajasta täysin unohtuvan taviksen. Ääripäät ovat parempia. Jumppaajan kropalla jää mieleen seksipommina ja Chiaran kropalla erottuu kauneusihanteen peilikuvana.
heini81 kirjoitti:tuskin esityksellä nollaan pisteeseen jäädään. Ei varmaan voitetakkaan, mutta toivon ihan kohtalaista sijoitusta.
Olen täsmälleen samaa mieltä.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Nehaka kirjoitti: Aikamoinen antikliimaksi Hannan voitto oli. Tunnelma lässähti täysin. Onneksi jatkoilla oli kivaa ja finaalin surullinen loppu unohtui.  :heh:
Olitko paikalla? Mua kiinnostaisi tietää miten liveyleisö tuohon tulokseen reagoi... Ainakin Lovexin esityksen aikana se hyvä meininki välittyi tänne Lappiin asti  :joojoo:

Harmittaa kun sitä ei sitten nähdä Helsingissä. Mä niin toivoin että toistamme Turkin 2004 hurmoksen. En toivu tästä koskaan  :parku: :parku: :parku:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Viisuvoittajaa oli noin kolmeen pyydetty vertailemaan euroviisu- ja Idols-voittoja keskenään. Yhtä moneen kertaan hän oli jo ehtinyt vastata, että ne tuntuvat erilaisilta. Mutta sitten sama kysymys kajahti vielä kerran, ja nyt englanniksi.

-It's different... miun on niin vaikea vaihtaa yhtäkkiä kieltä, kuului Englannista kesken lauseen Karjalaan hypänneen lappeenrantalaisen vastaus.

Jes, tammonen edustaja meilla. Viime vuonna Lordia kehuttiin hyvasta englannin kielen taidosta ja sympaattisesta olemuksesta. Mutta Hannan on niin vaikea vaihtaa kielta...
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

meaning
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 23:54

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja meaning »

Tuskin kukaan voi ihan vakavalla naamalla väittää että Hannalla olisi mahdollisuuksia finaalissa! Jos voi niin suosittelisin käyntiä erikoiskorvalääkärillä pikimmiten koska kuulossasi täytyy olla jokin vialla ja pahasti!

Voi järki ku pistää vihaks! Kuten jo totesin tuolla toisessa ketjussa niin ei toden totta puutu enää muuta kuin O-P Heinonen esittämässä areenan finaalissa tilannekomiikkaa!!!!
JA SITTEN VASTA HURRAATA HUUDANKIN

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Margot »

Plaah, kappale on turha. Onhan se ihan ok, mutta ketä kiinnostaa. Hanna on toki suloinen, mutta ei se taida riittää.

Olen pettynyt, joo.
What color is your life?

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Wadde kirjoitti:
Nehaka kirjoitti: Aikamoinen antikliimaksi Hannan voitto oli. Tunnelma lässähti täysin. Onneksi jatkoilla oli kivaa ja finaalin surullinen loppu unohtui.  :heh:
Olitko paikalla? Mua kiinnostaisi tietää miten liveyleisö tuohon tulokseen reagoi... Ainakin Lovexin esityksen aikana se hyvä meininki välittyi tänne Lappiin asti  :joojoo:
Joo, paikalla olin. Hanna-fanit tietysti riehaantuivat ihan täysin ja hyppivät tuoleille asti (mikä minusta muuten oli aika typerää ottaen huomioon, että oltiin loskaisessa Turussa, kannattaa pilata penkit...), mutta ainakin oma seurueeni oli melko lamaantunut pettymyksestä. Aika vähän kuulin positiivisia kommentteja tuloksista. Lovexin jääminen kolmanneksi oli todella yllätys ja yleisö vaikuttikin hieman hämmentyneeltä.

Meininki tosiaan oli aivan mahtava Lovexin esityksen aikana.  :joojoo: Tietysti nämä kokemukset tunnelmasta yleisössä ovat täysin subjektiivisia. Varmaan moni on kanssani eri mieltä.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Kristian Stenfors kirjoitti: Tuskin kukaan voi ihan vakavalla naamalla väittää että Hannalla olisi mahdollisuuksia finaalissa!
Kyllä mä uskon ainakin, että varmasti pärjää Suomen tuloksiin nähden vähintään kohtalaisesti. Ja siihen mä olen tyytyväinen. Mä en halua viisuja enää Suomeen, sillä haluan jo ens vuonna lähteä katsomaan viisuja ulkomaille. Voittajaksi asti en usko, että Hannasta on, mutta varmasti pärjää vaikka te Lovexin perään vollottajat kuinka inttäisitte vastaan  :repeilee:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Nehaka kirjoitti:
Wadde kirjoitti: Olitko paikalla? Mua kiinnostaisi tietää miten liveyleisö tuohon tulokseen reagoi... Ainakin Lovexin esityksen aikana se hyvä meininki välittyi tänne Lappiin asti  :joojoo:
Tietysti nämä kokemukset tunnelmasta yleisössä ovat täysin subjektiivisia. Varmaan moni on kanssani eri mieltä.
Tässä yks erimielinen  :heh: Vaikka jotkut Lovexin aikana pomppikin niin samoin teki monet Hannankin kohdalla. Vaikken Hannan faniporukkaan kuulukaan niin Hannan voitettua hypin ja pompin ku hullu. Elämäntaso parani vähintään 50%:lla, kun selvis ettei Lovex voitakaan  :mrgreen:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Tiia
Siemailija
Siemailija
Viestit: 157
Liittynyt: 24 Loka 2006, 03:16
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Tiia »

:tapu:
Kuva

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Tiia kirjoitti: :tapu:

Ihana Tiia!  :hali: mä olisin sut halunnu nähdä paikanpäälläkin, mutten tienny kuka niistä fanittajista olet niin en uskaltanu ruveta kaikilta kyselemäänkään...Hanna ROCKS!  :peukku:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Lukittu