Vs: Hanna Pakarinen

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Hanna Pakarisen kappaleista

Tell me what to do
24
16%
Leave me alone
129
84%
 
Ääniä yhteensä: 153

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Siis Hannassahan ei minustakaan mitään isompaa vikaa laulajattarena/ ihmisenä ole, mutta kun vetäistään esitykseen mukaan kaikkea vanhaa viisukrääsää. :eiei:
Tuulikoneita , pukutemppuja, typeriä käsiliikkeitä ym. niin  :eiei:
Suomalaiset vissiin ajattelivat että näitä juttuja on nähty viisuissa ennenkin, nyt mekin osataan niitä ja menestytään. :heh:
Mutta kun ne tulee vuosikausia sen jälkeen kun kaikki muut on niitä jo käyttäneet kymmeniä kertoja niin ei paljon naurata. :eiei:
Puntarini alaosaan eikä sieltä nouse  ei sahallakaan.

Nyt olisi ollut Lordin voiton jälkeen paikka valita jotakin jossa laskelmointi on jätetty vähemmälle, laskelmointi euroviisukliseillä nimittäin.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
ripa 17
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 13:56
Paikkakunta: helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja ripa 17 »

Näissä mittelöissä voitti Hanna, ei biisi, biisi oli täysin mitään sanomaton, Hanna oli upean näköinen siinä kaikki, Niin myös Johanna Kurkela jonka biisi oli myös mahtava, miksi pitää tänä vuonna toistaa viimevuotista reseptiä,  Hanna ja Lordi ei ehkä muistuta musiikillisesti hirveästi toisiaan  mutta silti hanna vetää enemmän rock kamaa kun meloodista euroviisu-humppaa, nyt herkkä balladi ois voinut purra viimevuotisen hard-rock session jälkeen,  Lovex oli erittäin suosittu monen mielestä kenen kanssa juttelin jatkoilla turussa, myös sekään ei iskenyt minuun yhtään siinäkin oltiin vähän rankemman musiikin puolesta, myös Lovex on suosittu yhtye tällä hetkellä myös europassa oli biisi minkätasoinen tahansa, no näillä eväillä mennään, luulempa että on parempi mennäkin hieman matalammalla profiililla tänä vuonna ettei vaan tule uutta voittoa........... ps. Hanna tuulikone oli vitsi
Terkut kaikille uusille tuttavuuksille jota turussa tapasin. oli mukavaa
:eiei:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

minä en ainakaan Hannaa olis äänestäny jos Hannalla olis ollut onneton biisi, enkä usko tuohon väitteeseen, että "Hanna voitti, ei kokonaisuus" :roll: Kyllä tähän voittoon tarvittiin muutakin kuin fanit. Ja Hannan kokonaisuus oli vaan ehdottomasti paras niistä kolmesta superfinalistista.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja AntSa »

ONNEA KOVASTI HANNALLE voitosta!!! Hanna osoittautui ihanaksi ja helpostilähestyttäväksi ihmiseksi lavan ulkopuolella(kin).  :hali:  Biisi ei ollut omissa listoissani aivan kärjessä ja pelkäänkin, että se jäänee lopputuloksissa varsin alas? Siltikin ainakin mediakiinnostus on varmaan nyt Euroviisujen ympärillä - jollei tietee muutenkin - HANNA PAKARISEN ansiosta huipussaan!?!!  :tapu:  Harmi, että mm. Moldova ja Viro ovat myöskin valinneet Nuoren Vihaisen Naisen lauluaan tulkitsemaan. Toivotaan kuitee, että Hanna klaaraa homman hienosti läpi!?!!  :peukku:  Tyrmäävän kaunis ja tehokas esiintyjä niin lavalla, kuvassa kuin kamerassakin tämä neiti Pakarinen.  :stara:  Mielestäni Tohlopin alkukarsinnan kuvaus oli kuitenkin paljon parempi intensiivisyydellään kuin tämä nopeammilla leikkauksilla tehty meininki. Toivotaan, että osa tuota intensiivisyyttä saataisiin vangittua Helsinginkin lavalta kotikatsomoihin!  :peukku:  Toivoisin myöskin, että pikkuseikkoihin - kuten esim. tuulikoneiden näkymiseen kiinnitettäisiin Helsingissä enemmän huomiota. Tv:n kautta esitystä katsellessa tuli jotenkin vaivautunut olo, kun puhaltimet puhalsivat kuvaruudussa!?!!  :/

Edustava, hauska ja taitava artistihan me meitä edustamaan saatiin!!  :stara:  Ei Hannaa hävetä tarvitse.  :stara:  HIENO VIISUKEVÄT TULOSSA!!!  :stara:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Olipa 'yllätys', että "ennakkosuosikki" Hanna sai eniten ääniä.

:vaara:

Parempi, etten kommentoi tätä biisiä vähään aikaan.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

meaning
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 23:54

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja meaning »

Sitte toukokuussa on ihan turha pillittää tällä palstalla että "miksi se Suomi taas on viimeinen" kun itse olette sen sinne äänestäneet!

Se vaan tahtoo unohtua että itse on antanut ääniä etunenässä Suomen karsinnassa, jos oma ehdokas nolaa euroviisuissa ja tulee 0 points!
Ja sitte valitetaan että TYHMÄ KANSA KU VALITSITTE NÄIN HUONON EHDOKKAAN SUOMELLE - EIKÖ IHMISET SITTE KOSKAAN OPI!!!!

Muistakaa tämän hetkiset Hanna-fanit että jälkiviisas on helppo olla JOTEN ette sitte käännä takkia ja hauku sekä biisiä että Hannaa kun se tekee pohjanoteerauksen Helsingissä!

Kyllä nyt pakeni Lordin nostattama euroviisuhurma kerralla kun palattiin taas nollakerhoon ja vauhdilla tultiinkin! Tultiinkin jopa niin vauhdilla että hidasälyisimmät eivät tajua sitä vasta kun toukokuussa!!!!!!

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Ärsyttävää kun ei voi edes kotikisoissa kannustaa kotimaataan. :niinpa:
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Tiia
Siemailija
Siemailija
Viestit: 157
Liittynyt: 24 Loka 2006, 03:16
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Mä olen tainnut jo aikaisemmin kommentoida omia tunnelmia tuosta toukokuun finaalista ja siitä miten Suomi siellä pärjää on se edustaja sitten Hanna tai joku muu. Ja yksikään hannafani ei käännä takkiaan viisujen vuoksi, miksi ihmeessä kääntäisi. Euroviisut on yksi etappi Hannan uralla, mahtavaa että kansa valitsi Hannan edustamaan. Parasta toivotaan, että pärjäisi kivasti, mutta jos ei niin mikä oikeasti muuttuu, ei mikään. Lordi oli poikkeus kuten aikasemmin olen tuonut esille.

Meillä faneilla on nyt hyvä viikko, saatiin äärimmäisen hieno levy käsiimme viime keskiviikkona ja launtai sitten kruunasi tämän viikon.

Mä en viitsi näitä keskusteluita turhaa lukea ihan kauheasti, koska menee oikeasti maku koko viisutouhuihin, kirjoitteluissa on todella paljon asiattomuuksia ja en vaan jaksa moisia nyt lukea. Ymmärrän pettymyksen, jos ei oma suosikki ole voittanut, mutta tuo että nyt taas pudottiin nollakerhoon.. niin eikö sitten joku toinen muu näistä 12 olisi pudottanut? Ja toukokuussa sitten nähdään, että saadaanko se 0 pistettä vai saadaanko enemmän.

Eiköhän tässä hetken päästä tännekin voi tulla, kun vastustajienkin mielialat on toivottavasti parantuneet.

Lisäksi siihen, että hannafanit käyttäyvät ja ovat lähinnä perseestä tai mitä kaikenlaisia kuvauksia sitten onkin meistä käytetty niin anteeksi, jos siellä ollaan oltu moisia. Mä en tiedä mitä on tapahtunut ja olenko minä tai joku muu tehnyt jotain jollekin teistä. Kukaan ei ole sanonut, että miksi me ollaan niin syvältä. Toivottavasti nyt vaan homma rauhottuu, jos tässä yhteistyötä pitäisi tehdä toukokuussa kuitenkin tehdä. Mä ainakin pidän vähän breikkiä, jotta ei mene fiilikset viisuiluun.

Ja mä olin se superlihava ja äänekkäin (eli se isoin "paskiainen") siinä  porukassa, kuvasin järjestelmäkameralla aika paljon lei olin myös noi harjoitukset ja pressit.

Jos jollain on jotain valittamista tai ihan muuten vaan tahtoo jutella niin mut voi aina lisätä meseen tiiasantavirta@hotmail.com niin voin siellä toki jatkaa keskustelua.

Peukut pystyyn Hannalle!  :hali:
Kuva

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Stello »

Kävin YouTubettamassa ihan uteliaisuuttani Lovex-biisin (siis ilmeisesti "Anyone, Anymore" oli Suomen finaalissa? eikä se niiden toinen biisi?), ja ainakin siihen verrattuna olen ihan tyytyväinen, että Hanna Pakarinen voitti - samoin tässä lähipiirissä tekemäni pika-gallup..

Periaatteessahan sillä ei kai ole niin väliä mitä suomalaiset omasta ehdokkaastaan ajattelevat, vaan pikemminkin mitä muut eurooppalaiset ajattelevat (=potentiaaliset äänestäjät).

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja WandA »

Kristian, tavikset ne pääosin sen Hannan sinne äänestivät... turha meitä haukkua.
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Tiia kirjoitti:
Mä en viitsi näitä keskusteluita turhaa lukea ihan kauheasti, koska menee oikeasti maku koko viisutouhuihin, kirjoitteluissa on todella paljon asiattomuuksia ja en vaan jaksa moisia nyt lukea. Ymmärrän pettymyksen, jos ei oma suosikki ole voittanut, mutta tuo että nyt taas pudottiin nollakerhoon.. niin eikö sitten joku toinen muu näistä 12 olisi pudottanut? Ja toukokuussa sitten nähdään, että saadaanko se 0 pistettä vai saadaanko enemmän.

Eiköhän tässä hetken päästä tännekin voi tulla, kun vastustajienkin mielialat on toivottavasti parantuneet.

Lisäksi siihen, että hannafanit käyttäyvät ja ovat lähinnä perseestä tai mitä kaikenlaisia kuvauksia sitten onkin meistä käytetty niin anteeksi, jos siellä ollaan oltu moisia. Mä en tiedä mitä on tapahtunut ja olenko minä tai joku muu tehnyt jotain jollekin teistä. Kukaan ei ole sanonut, että miksi me ollaan niin syvältä. Toivottavasti nyt vaan homma rauhottuu, jos tässä yhteistyötä pitäisi tehdä toukokuussa kuitenkin tehdä. Mä ainakin pidän vähän breikkiä, jotta ei mene fiilikset viisuiluun.
Mä pyydän anteeksi ainakin Tiia jos olet saanut tuollaista palautetta. Meillä viisufaneilla on monesti paha tapa ampua ylitse. Meitä ei siis kannata ottaa tosissaan. Mä ainakin pidän täysillä  Hesassa hannalle peukkuja, sillä Leave me alone on tosi kiva biisi.  :peukku:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja tomato »

Bertie Wooster kirjoitti:
heini81 kirjoitti: No huh! Toivottavasti et ollut tosissasi...
Tietenkin olin. Ehkä tämä tulee järkytyksenä, mutta Euroviisuissa vaikuttavat myös ulkomusiikilliset seikat. Pakarisella on kauniit kasvonpiirteet, mutta sen verran ylipainoa, että se näkyy. Lievä ylipaino on tavallaan kaikkein pahin vaihtoehto, koska se tekee laulajasta täysin unohtuvan taviksen. Ääripäät ovat parempia. Jumppaajan kropalla jää mieleen seksipommina ja Chiaran kropalla erottuu kauneusihanteen peilikuvana.
heini81 kirjoitti:tuskin esityksellä nollaan pisteeseen jäädään. Ei varmaan voitetakkaan, mutta toivon ihan kohtalaista sijoitusta.
Olen täsmälleen samaa mieltä.
No huh! Hanna on ihan hyvän näköinen ja kokoinen kun nyt on!
Parempaa sijoitusta vois auttaa vain parempi biisi.
Was tomi...

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Juu, Stello, Anyone anymore oli Lovexin biisi.

Ja Hannasta vielä, ehkä tässä nyt alkuun ollaan viisufanirintamassakin pettyneitä tai jotenkin muuten tolaltaan kun oma suosikki ei sitten voittanutkaan, mutta niinhän se aina menee. Euroviisuharrastaminen on yhtä via dolorosaa... Ne on ne elämää suuremmat tunteet kun tässä vellovat. Mutta kunhan Helsinkiin päästään, on jo Hanna takuuvarmasti kaikkien suosikki ja ylpeinä häntä Helsinki Areenalla kannustamme. Hanna on upea mimmi!  :peukku:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Albatrossi

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Olihan tämä tulos pettymys, mutta Hanna on nyt Suomen edustaja, joten keväällä kannatan häntä, koska oman maan edustajaa vaan pitää kannattaa. Jos vaikka Kuoppamäki olisi valittu, kannattaisin häntä. Tuskin minä tästä biisistä koskaan hirveästi tulen pitämään, tosin voitto Helsingissä voisi auttaa asiaa. Toivotaan LMA:n erottuvan muista, ettei tulisi samantyylisiä biisejä.

Hanna on ihan ok, tämä kappale ei vain nyt satu olemaan minun makuuni, mutta pulinat pois, kansa on valinnut. GO Hanna Go!

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Tuskin kukaan voi ihan vakavalla naamalla väittää että Hannalla olisi mahdollisuuksia finaalissa!
Mä uskon. Ja äänestänkii, Espanjassa ku asun. Tein niin viime vuonna, ja taas tänä vuonna  :joojoo:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Violette »

Nehaka kirjoitti:Hanna-fanit tietysti riehaantuivat ihan täysin ja hyppivät tuoleille asti (mikä minusta muuten oli aika typerää ottaen huomioon, että oltiin loskaisessa Turussa, kannattaa pilata penkit...),
Mun kengät oli kyllä ihan puhtaat kun tuolille nousin. :ylppis: Kun selvisi, että Lovex jäi superfinaalissa kolmanneksi, kiroilin kovaan ääneen aikani, mutta toivuttuani järkytyksestä ei voinut muuta kuin taputtaa ja hurrata Hannalle. Hänet kansa valitsi edustajaksemme, joten tällä mennään ja tätä kannatetaan! Oman maan biisi sentään.

Ei ole ensimmäinen kerta, kun isäntämaa jää finaalissa hännille. 20. sija tulossa, perinteiset naapuripisteet + muutama isäntämaabonuspiste sieltä täältä ja ehkä muutama muuten vaan -piste. Vuonna 2008 sitten semifinaalin kautta.

Hannasta kyllä pidän kovasti laulajana, hän on tosi hyvä ja karismaattinen esiintyjä ja symppiksen oloinen. Harmi, että biisi on mitä on. Toivotaan, ettei Hannan ura nyt lässähdä, jos/kun huimaa menestystä ei finaalissa tulekaan. :(
Viimeksi muokannut Violette, 18 Helmi 2007, 19:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Siis minnuu hävettä. Meidän negatiivisuus on jo uutisten aiheena  :puna: :puna: :puna:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

niinpä..kyllä on Hannan kiva edustaa Suomea, kun uutisissa mainostetaan ettei viisufanit ole hänen tukenaan.  :roll:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kristian Stenfors kirjoitti:Sitte toukokuussa on ihan turha pillittää tällä palstalla että "miksi se Suomi taas on viimeinen" kun itse olette sen sinne äänestäneet!

...

Kyllä nyt pakeni Lordin nostattama euroviisuhurma kerralla kun palattiin taas nollakerhoon ja vauhdilla tultiinkin! Tultiinkin jopa niin vauhdilla että hidasälyisimmät eivät tajua sitä vasta kun toukokuussa!!!!!!
Ei Suomi nyt sentään viimeiseksi jää, ja miksi jäisi kun niin on viimeksi tapahtunut 11 vuotta sitten. Ainahan Suomelle tulee ainakin ne varmat naapuripisteet.

En muuten täysin kestä, kun täälläkin aletaan jo meuhkata jostain nollasta pisteestä "kuten aina ennenkin". Suomi on viimeksi jäänyt puhtaasti nollille vuonna 1982. Yleensä vaan taviksilta saa aina kuulla tätä "Suomi saa aina nolla pistettä!!1" -legendaa. :mrgreen:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Siis ihan oikeesti. telkkarissa näytettiin miedän Kuppilan sivuja, ja meidän NIIN "fiksuja" viestejä.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja tomato »

Eiköhän karu totuus valkene kaikille kun vedonlyöntikertioimet julkaistaan.
Was tomi...

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja tomato »

Kosti-71 kirjoitti: Siis ihan oikeesti. telkkarissa näytettiin miedän Kuppilan sivuja, ja meidän NIIN "fiksuja" viestejä.
Missä ohjelmassa?
Totuus on mikä on  :draamaa:
Was tomi...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tiia kirjoitti:Lisäksi siihen, että hannafanit käyttäyvät ja ovat lähinnä perseestä tai mitä kaikenlaisia kuvauksia sitten onkin meistä käytetty niin anteeksi, jos siellä ollaan oltu moisia. Mä en tiedä mitä on tapahtunut ja olenko minä tai joku muu tehnyt jotain jollekin teistä. Kukaan ei ole sanonut, että miksi me ollaan niin syvältä. Toivottavasti nyt vaan homma rauhottuu, jos tässä yhteistyötä pitäisi tehdä toukokuussa kuitenkin tehdä. Mä ainakin pidän vähän breikkiä, jotta ei mene fiilikset viisuiluun.
Voi voi, harmi jos täällä on joku tuollaista sanonut.  :( En ole vielä kaikkia viestejä lukenut, mutta pyydän anteeksi muiden puolesta. Ei fanien haukkuminen ole hyväkäytöksistä.

Minusta Hannan voitto oli siinäkin mielessä ihan helppo hyväksyä (vaikka kappale ei siis tosiaankaan ollut OMA suosikkini), kun paikallaolevien Hannafanien into ja vilpitön kannustus omaa idoliaan kohtaan oli niin ihanaa. On tosi hienoa, että Hannalla on tuollainen upea fanijoukko takanaan!  :peukku: Musta olisi mahtavaa, jos kaikki viisufanitkin pystyisivät nyt kannattamaan Hannaa täysillä, vaikka oma suosikki jäikin rannalle.

Sijoituksesta viis, Hanna on nyt meidän edustajamme ja häntä kannatetaan, eikö!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mikäs olikaan se Bissi, joka edusti isäntämaata huonommalla kappaleella kuin Leave me alone ja sijoittui yhdeksänneksi?  :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tiia kirjoitti: Lisäksi siihen, että hannafanit käyttäyvät ja ovat lähinnä perseestä tai mitä kaikenlaisia kuvauksia sitten onkin meistä käytetty niin anteeksi, jos siellä ollaan oltu moisia. Mä en tiedä mitä on tapahtunut ja olenko minä tai joku muu tehnyt jotain jollekin teistä. Kukaan ei ole sanonut, että miksi me ollaan niin syvältä. Toivottavasti nyt vaan homma rauhottuu, jos tässä yhteistyötä pitäisi tehdä toukokuussa kuitenkin tehdä. Mä ainakin pidän vähän breikkiä, jotta ei mene fiilikset viisuiluun.
Siis todellakin päinvastoin! Hanna-fanit ovat ihania! Verrattuna vaikka kaiken alleen jyrääviin Lovex-faneihin... Ihanan asiallisia ja iloisia ja kannustivat muitakin kilpailijoita, kuin vain Hannaansa!  :peukku:
Minä pidin ja toivon, että Hanna-faneja saadaan tänne kuppilaankin. Älä nyt Tiia liian pitkää breikkiä pidä, ettei tule ikävä  :hali:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Violette kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Lisäksi siihen, että hannafanit käyttäyvät ja ovat lähinnä perseestä tai mitä kaikenlaisia kuvauksia sitten onkin meistä käytetty niin anteeksi, jos siellä ollaan oltu moisia. Mä en tiedä mitä on tapahtunut ja olenko minä tai joku muu tehnyt jotain jollekin teistä. Kukaan ei ole sanonut, että miksi me ollaan niin syvältä. Toivottavasti nyt vaan homma rauhottuu, jos tässä yhteistyötä pitäisi tehdä toukokuussa kuitenkin tehdä. Mä ainakin pidän vähän breikkiä, jotta ei mene fiilikset viisuiluun.
Sijoituksesta viis, Hanna on nyt meidän edustajamme ja häntä kannatetaan, eikö!
Kyllä! Niinpä jäi munkin suosikkini kauas rannalle ruikuttamaan, mutta silti olen valmiina kannattamaan Hannaa. Rannalle kun jäi suosikkini kanssa joukko surkeitakin tekeleitä..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja tomato »

Ajatelkaas jos Antti Tuisku ois ollu mukana huonolla biisillä  :draamaa:
Was tomi...

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Kosti-71 kirjoitti: Siis minnuu hävettä. Meidän negatiivisuus on jo uutisten aiheena  :puna: :puna: :puna:
Minkä uutisten, siis ihan mielenkiinnosta kysyn? Kun en täällä Suomen uutisia näe (muuta kuin netistä), ei tuossa yle:n lyhyessä pätkässä aiheesta ainakaan ollut mitään tuollaista, kehuttiin vain...
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

tomato kirjoitti: Ajatelkaas jos Antti Tuisku ois ollu mukana huonolla biisillä  :draamaa:
ei tollasia kannata edes ajatella kun Tuisku ei viisuihin mukaan halua. Poika tietää, että viisuissa pitää laulaa livenä ja sen takia jättää viisut suosiolla  :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Seison täysillä Hannan takana ja kannustan hänet hyvään sijoitukseen.

Lista:

1. Kosti-71
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Lukittu