Vs: Paska-ketju

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Kiitos Mikkelsson, mä unohdinkin Ruiskun listastani  :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mikkelsson kirjoitti: Antti Tuisku on v*ttumainen inisijä ja läpeensä paska artisti. :jihuujippii:
Mikkelsonista tuli juuri paras kamuni.  :hali:
Raipatirai

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

:offtopic:
Tämä ei ole musiikkiaiheinen viesti, mutta minusta tämä ketju on koko Kuppilan paskin ketju  :niinpa:
Siispä poistun...  :hiips:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

minnie kirjoitti: :repeilee: Noh! En vaan vieläkään tajuu, miks sen mulle osoitit ku nimenomaan haukuin Paska-artisti/yhtyettä jonka yksi ja ainut jäsen on Ari peltonen.  :stupido: Omituinen oot kyllä, jos et tuota oo heti käsittäny... :rofl2:
Juujuu, mutta siis vielä rautalangasta vääntäen. Ensimmäinen viestini oli tarkoitettu nkorpille. Sinä sitten kysyit siitä, joten luonnollisesti toinen viestini oli tarkoitettu sinulle, koska kyseisessä toisessa viestissäni vastasin sinun esittämään kysymykseen. Tajusitko?  :mrgreen:

"Mikä teitä porilaisia oikein vaivaa?"  :raaps: :roll: :mrgreen:

Ja kyllä, olen omituinen ja ylpeä siitä. :ylppis:


Ja räppi jos jokin näin yleisesti ajateltuna se vasta PASKAA onkin. Samoin iskelmä. Näistä tosin löytyy muutamia poikkeuksia, toisin kuin kirkkomusiikista ja virsistä ja sen sellaiset. Ne on totaalista paskaa.

Ja ei, tämä seuraava lainaus ei ole minun mielipiteeni todellakaan, kunhan tuli mieleen:
"Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli,  ja ne vasta paskaa onkin."

Ja tietenkin pitää muistaa myös tuota ihmiskehomme paikkaa, johon paska yleisesti ottaen kuuluu, ja siispä soitamme nyt iloisen yhteislaulun Klamydia - Perseeseen.  :kuoro:
Viimeksi muokannut The_Sipi, 06 Helmi 2007, 00:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja minnie »

:stupido: Miks sä sit kyseistit alunalkaen yleensäkin nkorpin paskaketjun aloituksen ja sen mun vastauksen (eli Paska on paskaa) nkorpin aloitukseen. Väännän nyt vielä siitä sun rautalangasta sulle:
-nkorppi aloitti paska-ketjun, jossa vain ja ainoastaan haukutaan paskaa musiikkia jota pitää paskana.
-minä haukuin paskana pitämääni "artistia" paskaksi. Ja se haukkumani paska-artisti on Paska Ari Peltonen.
-sinä ihmettelit nkorpin avausta, koska olit (muka) tarkoittanut Ari Peltosen Paskaa.
-minä ihmettelin kenelle ihmettelysi osoitit, kun kerroit tarkoittaneesi juuri tätä Paskaa, jonka olin viestisi yläpuolella haukkunut paskaksi.
-vastasit tarkoittaneesi nkorppia
-ihmettelin miksi, koska Paskaa haukuin jo heti tämän paska-ketjun aloituksen jälkeen.
-sinä vastasit sitten osoittavasi vastauksesi minulle.
-ja minä ihmettelin miksi sen mulle osoitit, kun kaikki oli niinkuin halusitkin alun alkaen eli Ari Paska Peltosta haukuttiin paskaksi.

Voisit tarkemmin osoittaa niitä ihmettelyn aiheita, vai mitä The_Sipi. Omituinen oot -ja tässä yhteydessä saat itse päättää sanan "omituinen" merkityksen.

Ja alun perinkin oon ymmärtänyt tän erittäin hyvin, mutta mahdoitko itse ymmärtää edes itseäs? :mrgreen:

:offtopic: Mä oon harjavaltalaislähtöinen porilainen ja ylpeä siitä. :ylppis: :ylppis:

Niin ja sitä vielä piti sanomani, että Antti Tuisku: täyttä paskaa! :grr:
Viimeksi muokannut minnie, 06 Helmi 2007, 01:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tonywerner kirjoitti: :offtopic:
Tämä ei ole musiikkiaiheinen viesti, mutta minusta tämä ketju on koko Kuppilan paskin ketju  :niinpa:
Siispä poistun...  :hiips:
En tajua miekään tämän ketjun olemassaoloa. En.  :hiips:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Siis, koko ketjun idea lähti maan mainiossa Lovex-ketjussa nkorppi Paskasta puheli tarkoittaen Lovexia... ja mainitsi sen noin 521 kertaa. Minä siihen sittten koiranleukana sanoin, että eihän Paska ole edes mukana euroviisuissa, joten miksei hän puhuisi Paskasta omassa ketjussaan, jonka innoittamana nkorppi tämän ketjun teki. Hän ei siis ilmeisestikään tajunnut, että minä puhuin juuri siitä samasta Paskasta kuin sinäkin tuossa sinun ekassa viestissäsi. Siispä halusin ensimmäisessä viestissäni selventää nkorpille, etten suinkaan tarkoittanut paskaa musiikkia, vaan nimenomaan artistia nimeltä Paska. Hän vielä lähetti yksäriä siitä, että oli avannut Paska-ketjun. Hän vain ymmärsi minun alkuperäisen ideani väärin. nkorppi aloituspostissa: "The_Sipi ehdotti että perustaisin tänne Paska-ketjun, ja tietysti tein työtä käskettyä." Miksen minä tässä kohtaa voisi kertoa hänelle, etten ihan tätä ajatellut?

Enkä minä ole missään vaiheessa sanonut haluavani haukkua Paskaa paskaksi, minä vain huumorimielellä alunperin heitin idean Paska-ketjusta, joka käsittelisi juuri kyseisen nimistä artistia, ja jota en edes uskonut kenenkään lähtevän oikeasti toteuttamaan. :p

Ja sitten sinä nostat mekkalan siitä, kun minä selvensin nkorpille sen, mitä minä olin ajanut takaa. Juuri näin se pitääkin tehdä :tapu: :tapu: :tapu: ! Ai ku tää on taas suurta :draamaa:!
Viimeksi muokannut The_Sipi, 06 Helmi 2007, 03:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

No ei siitä nyt romaania tarvitse kirjoittaa -- ihan siitä syystä, että voin kirjoittaa sen tässä puolestanne:    :heh:

Koska olin puhutellut Lovexia niin kauan 'Paska'-nimityksellä Lovex-ketjussa, vihainen The_Sipi heitti nokkelasti, että hänen tietääkseen 'Paska' ei ole mukana viisuissa -- että jos Paskasta haluaa puhua, sille voi avata oman ketjun Musiikki-osioon.

Aloitin ketjun ihan vain siksi, että ajattelin sen olevan nokkelin/hauskin keksimäni vastaus The_Sipin kommenttiin. Ja toimiva vitsikäs ketju, kaiken lisäksi. En tietenkään käsittänyt Paska-ketjua siinä mielessä väärin, että olisin olettanut Sipin olevan tosissaan ketjun avaamisen kanssa... Ari Peltonen onkin asia erikseen -- hänestä minulla ei ollut mitään tietoa. Oletin Sipin tarkoittaneen Paskaa jossakin muussa mielessä.

Tässä matemaatikon asianajajakyvyt mittaava raportti  Minnie/Sipi-väärinkäsityksestä (The MiniSipiGate Scandal):

Ensimmäisessä viestissään Minnie ilmoitti, (ketjun formaatille uskollisena), että Paska on Paskaa, viitaten Ari Peltoseen. Heti perään Sipi totesi minulle, että tarkoitti Lovex-ketjun heitossaan Paska-artistia (eli Ari Peltosta), enkä ollut ilmeisesti käsittänyt tätä. Minnie puolestaan kysyi toisessa viestissään Sipiltä, josko hän 'osoitti' tämän toteamuksen minulle vaiko Minnielle. Sipi vastasi Minnielle toisessa viestissään, että oli osoittanut viestinsä minulla (nkorpille), mutta "sovitaan, että tämän [viestin]  osoitan sinulle [Minnielle] sitten". (triplahymiö)' . Kyseessä oli todennäköisesti vain huulenheitto, ja ehkä 'kiusoitteleva' keino ilmaista lievää huvittuneisuutta Minnien huolestuneisuuden asteelle siitä, että Minnie'n nokkela Ari Peltonen-referenssi saattoi mennä Sipiltä ohitse. Koska Minnie oli niin huolestunut siitä, että kenelle edellinen viesti oli 'osoitettu', niin Sipi voisi 'osoittaa' Minniellekin yhden viestin ihan kohteliaisuudesta, jotta Minnie ei jäisi 'osoituksista' paitsi. Minnie sen jälkeen, kunnon blondi kun on  ;) , päätti että Sipin viimeisin  kommentti tarkoittikin jotain syvempää -- tästä seurasi paljon päänvaivaa ja murhetta Minnielle, kun hän pohdiskeli että mitäköhän Sipi mahtoi tarkoittaa. Sen jälkeen päätettiin kirjoittaa tyhjentävä vuoropohjainen analyysi, josta selviäisi että kuka mahtoi mitäkin tarkoittaa, ja kenelle kukin mitä mahtoi 'osoittaa'.

Syvä Huokaus.

Toivottavasti nyt (kun vitsi on latistettu kaikella selittämisellä), Minnie on vihdoin saanut mielenrauhan, niin että voimme jatkaa Paskoittelua ihan rauhassa!  :p

50cent ja muu samantyylinen räppi on Paskaa.
Viimeksi muokannut nkorppi, 06 Helmi 2007, 04:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

The MiniSipiGate Scandal.  :heh:

Mutta juu, aika pitkälti näin se ainakin minun osaltani oli. :)

Ja edelleen keskustelua jatkaaksemme: J-Rock on paskaa!
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja minnie »

The_Sipi kirjoitti: Hän vain ymmärsi minun alkuperäisen ideani väärin. nkorppi aloituspostissa: "The_Sipi ehdotti että perustaisin tänne Paska-ketjun, ja tietysti tein työtä käskettyä." Miksen minä tässä kohtaa voisi kertoa hänelle, etten ihan tätä ajatellut?

Ja sitten sinä nostat mekkalan siitä, kun minä selvensin nkorpille sen, mitä minä olin ajanut takaa.
Hei, lues ny huolella uudelleen ja ajan kanssa nuo vaiheet nkorppi-minnie-the_sipi.

Mä ihmettelin juuri sitä miksi et kertonut nkorpille mitä olit ajatellut, et edes ollut osoittanut viestiäsi hänelle esim. lainaamalla tai nkorpin-nimeä käyttäen...
:stupido: Daa vaan sulleki!!
Totta kai sä saat -ilmanmuuta-kertoa mitä oot tarkoittanut, mutta osoita se oikealle viestiketjun aloittaneelle henkilölle äläkä mulle, niinkuin sitten teit, mitä ihmettelin ja vieläkin ihmetyttää...oot kyllä mies sekaisin. :heh:
Ja mekkalaa en oo nostanut sen enempää asiasta kuin sinäkään, mutta kyllä se jättää paskan maun suuhun, jos ruvetaan syyttä suotta osoittelemaan, kuten teit! "Osoitan tämän sinulle" kuten viestiisi silloin laitoit. Mitä sää sitä selvennystäs mulle osoitat? Ja nyt kuitenkin väität osoittaneesi selvennyksesi nkorpille...päätä nyt jo hyvä "omituinen"mies kenelle osoitit/osoitat/vai osoitatko.

Mä en jaksa tätä samaa paskaa jauhaa enää sulle, jos sä et suostu kerran näkemään omaa kämmiäs, eli sitä, ettet ollu osoittanut alussa viestiäs kellekään erityisesti, vaikka sun ois pitäny nimenomaan osoittaa se nkorpille ja kuitenkin vasta mun ihmettelykyselyn jälkeen osoitit viestiselvennykses mulle.
*naks!* (ny, meni rautalankakin jo poikki... :shock:)

Ei pahalla. ;) Mukavaa päivää sullekin the_Sipi! :)

Edit. Nkorpin The MiniSipiGate Scandal :tapu: Haha! ...kunnon blondi kun on... :repeilee: Pliis! Oisinpa! Ni ei ois tätäkään "keskustelua" tarvinnu käydä. :heh:

Muuten, mä en oo kertaakaan (toistan taas itseäni) erehtynyt tän Paska-ketjun perimmäisestä tarkoituksesta: kuten jotkut täällä. Nii kerta! :ylppis:
:peukku: Tarpeeseen on tullut tää topic, kiitos siitä vaan nkorpille!

Aiheeseen: MIKKO LEPPILAMPI ON IHAN PASKA! :yrjo: Ällön näköinen "laulaja"-näyttelijä-viisujuontaja :rofl:
Viimeksi muokannut minnie, 06 Helmi 2007, 14:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16706
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Magnum kirjoitti: Kyllä! Ja sitä soitetaan ihan liikaa niissä anniskeluravintoloissa, jossa yritän tyttöjä ujosti vilkuilla. Kaikenlisäksi nämä tytöt väittävät pitävän musiikista ja tanssivat sen tahtiin. Tällaisissa tilanteissa minunkin pitää esittää, etten vihaisi r'n'b:tä.
Tanssintaan se lähinnä vain soveltuukin.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1073
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja manic »

TURKU JA TURKULAISET ON PASKOJA!!!    :megafoni: :megafoni: :megafoni:

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

manic kirjoitti: TURKU JA TURKULAISET ON PASKOJA!!!    :megafoni: :megafoni: :megafoni:
no niin on! ja voisin lisätä tähän pari muutakin maalaiskaupunkia joissa vaan haistaan sonnalle
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja minnie »

manic kirjoitti: TURKU JA TURKULAISET ON PASKOJA!!!    :megafoni: :megafoni: :megafoni:
Helppo yhtyy tähän. :joojoo: Ovat Suomen v*tusta, eiku per**estä! :joojoo:

:megafoni: LORDI ON IHAN PASKA!
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Tälle ketjulle on ihan selvä tilaus!

Kaija Koo on yks iso paska!
Love shine a light

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Jaana Pelkonen on Paska! Hirveä esittäjä, ja itserakas pyrkyri.

Liittyy ainakin jollain tavalla musiikkimaailmaan vaikkei (Onneksi!) ole artisti.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja kwak »

Eikös Jaana laulanut jollain Maria Guzeninan kokoamalla mielenterveys-levyllä soolona jonkun kappaleen, vai muistanko ihan väärin... :miettii:
Keep your head high above the water

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

minnie kirjoitti: Mä en jaksa tätä samaa paskaa jauhaa enää sulle, jos sä et suostu kerran näkemään omaa kämmiäs, eli sitä, ettet ollu osoittanut alussa viestiäs kellekään erityisesti, vaikka sun ois pitäny nimenomaan osoittaa se nkorpille ja kuitenkin vasta mun ihmettelykyselyn jälkeen osoitit viestiselvennykses mulle.
*naks!* (ny, meni rautalankakin jo poikki... :shock:)
Kyllä minä sen alusta asti näin, etten osoittanut sitä kellekään - ja sinäkin ehdit väliin,  kun en lähettänyt viestiäin heti, koska minulla monta ikkunaa auki samaan aikaan ja vaihdoin ikkunaa heti kun painoin Vastaus-nappulaa (vanha kone kun on kauan päällä, niin kestää sivujen lataus... varsinkin täällä). Siksi kerroin selvennökseksi toisessa viestissäni, että osoitin tosiaan nkorpille ensimmäisen viestini, enkä sinulle. Ainoa virhe, jonka tässä kohtaa tein, oli heittää huulena, että sen toisen viestin osoitin sinulle, koska tämä heitto (hymiöineen kaikkineen) meni sinulta näköjään ohi.  Ja eiköhän tämä ollut tässä juu munkin osalta.

(K-Rauta olisi vielä auki, jos tarvitset lisää rautalankaa. ;))
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja Magnum »

kwak kirjoitti: Eikös Jaana laulanut jollain Maria Guzeninan kokoamalla mielenterveys-levyllä soolona jonkun kappaleen, vai muistanko ihan väärin... :miettii:
En tiedä kenen kokoama se on, mutta kyllä laulaa. Levyn nimi on Hullut mielenterveyden puolesta. Jaana Pelkonen laulaa siinä kappaleen nimeltä Jaana Pelkonen.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja Violette »

Magnum kirjoitti:
Marjukka kirjoitti: Minusta suurin osa nyky r'n'b -ähistelystä on paskaa.
Kyllä! Ja sitä soitetaan ihan liikaa niissä anniskeluravintoloissa, jossa yritän tyttöjä ujosti vilkuilla. Kaikenlisäksi nämä tytöt väittävät pitävän musiikista ja tanssivat sen tahtiin. Tällaisissa tilanteissa minunkin pitää esittää, etten vihaisi r'n'b:tä.
Minunkin mielestäni r'n'b -musiikki on enimmäkseen paskaa, samoin hiphop on lähes aina paskaa. Eilen laivan diskossa soitettiin juuri tällaisia kappaleita, ja voinkin siis todeta että Viking Linen Gabriellalla soitettiin eilen paskaa musiikkia.

Lopuksi haluaisin vielä todeta, että Tiktak on aivan järkyttävää paskaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
melodia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4311
Liittynyt: 21 Touko 2006, 21:25

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja melodia »

minnie kirjoitti: The_sipi: :rauhaa:
Violette kirjoitti: Lopuksi haluaisin vielä todeta, että Tiktak on aivan järkyttävää paskaa.
:joojoo: Aivan kauheeta PASKAA! :moon:
Kaija Koo on yks iso paska!
Eikä ole :eiei: :eiei: :eiei: :eiei:

Paskaa! :yrjo:
Carola Häggkvist IHAN PASKA! :grr:

Guildo Horn
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 21:00

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja Guildo Horn »

Halla kirjoitti: Paskin artisti Suomessa: Anssi Kela, perustelut: koko tuotanto. :nohyi:
Aivan sama. Lisäbonuksena mulle tulee Andy Socialsecurityofficesta aina mieleen armeija-ajat. Hepulla oli silloin muutama hitti, joita soitettiin tupakavereiden suosimalla Kiss FM-kanavalla vähintään tunnin välein.
Und von dort schick ich euch meine Liebesbeweis: Nussecken und Himbeereis.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja blackburn »

manic kirjoitti: TURKU JA TURKULAISET ON PASKOJA!!!   
Sä sanot noin pelkästään sen takia, koska olet manselainen.

Minulla ei ole ennakkoluuloja ketään kohtaan, minä olenkin boheemi liberaali/muovinen barbie (samanaikaisesti).  :ylppis:
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Leave me alone on...
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Voi paska! Ei mulla muuta!!!!!!  :hak:

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja WandA »

Koko päivä oli yhtä sydänsurua ja kurjuutta. Ensin Pakarinen, sitten Eirikur (Ja voih Jonsia joka hylättiin kylmästi rannalle..) Mitä mitä mitä tämä oikein tarkoittaa?
Söin särkylääkkeitä Hannan voiton jälkeen kun päätä jomotti aivan sietämättömästi. Nyt Islannin tuloksen selvittyä joudun kait syömään vielä lisää, ellen mene hetikohta petiin.. voih tätä kauheaa iltaa!  :parku:
Anna minun sinua tykästää.

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

Kaikki tuntuu tällä hetkellä paskalle.  :aivanmaassa:

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja daa »

Potentiaalisimmista viisuista ikinä on tulossa paskimmat viisut ikinä 
:rip: Helsinki  :rip:
Life Looks Better in Spring

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

LOVEX ON PASKA!!!  :rofl:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
helmi7
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Touko 2006, 19:33

Vs: Paska-ketju

Viesti Kirjoittaja helmi7 »

Aiku tää ihana paska-ketju pelasti mun paskaakin paskemman finaalin jälkeisen paskapäivän. Tää oli löytö!!! Teidän paskat kommentit irrotti parhaat naurut pitkästä aikaa  :rofl2:

Musiikkiin liittyen ei nyt tuu mitään paskaa mieleen - ei se Hannan biisikään mikään ihan täyspaska ollu, vähä vaan sellanen löysä.... :toilet:
Jos idea ei tunnu aluksi järjettömältä, toivoakaan ei ole -Albert Einstein-

Vastaa Viestiin