Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.

Suosikkisi 6. pienryhmästä?

Milja Mäkelä
12
27%
Heidi Vaarala
2
4%
Anna Abreu
25
56%
Annette Grönstrand
6
13%
 
Ääniä yhteensä: 45

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mitä ihmettä, mä en nyt ymmärrä yhtään mitä tuomarit kehuu Annaa.. Se oli mun mielestä aivan kamalan kuuloista! Tai sitten mä en todellakaan ymmärrä musiikista mitään...

Siis mun mielestä se meni ihan liian ylhäältä ja nuo värinät oli ihan hirveän kuuloista. Ei herran jestas sentään.

:peukkualas:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Wadde »

No joo, tuomarit varmisti juuri Annan voiton  :niinpa:

Ei ihme että Miljankin suusta näytti pääsevän takahuoneessa eräs v-alkuinen sana  :heh:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Eepu86 kirjoitti: Mitä ihmettä, mä en nyt ymmärrä yhtään mitä tuomarit kehuu Annaa.. Se oli mun mielestä aivan kamalan kuuloista! Tai sitten mä en todellakaan ymmärrä musiikista mitään...

Siis mun mielestä se meni ihan liian ylhäältä ja nuo värinät oli ihan hirveän kuuloista. Ei herran jestas sentään.

:peukkualas:
Tuomarit äänestää ihmistä, ei ääntä. Ihan kuten suomalaiset viisuissa  :heh:

En minäkään tälle Annalle oikein lämmennyt. Ärsyttää kun koko ajan pitää "repäistä" siis silleen rääkäistä. Kai se on nykyään sitten hienoa, mutta miksi sitä pitää tunkea joka kappaleeseen koko ajan  ???

Ja lisäksi ärsyttää koko ajan se "minä olen dramaattinen, minä olen värikäs..."

No joo, olen puhunut...  :hiips:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Puhuttiin läsnäolosta, mun mielestä Anna ei sillä kyllä loistanut, jotenkin tyhjä katse...  hurjasti jännitti tyttöä.
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Anna on kuin jostain tenavatähtikisasta. :tajutkaa: Ota nyt tuollainen sitten vakavasti.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ihana Annette :ihana: Meni yllättävän hyvin. :) Jatkoon!!  :tapu: :tapu:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Mua alko jo pelottamaan että noi tuomarit petaa Annetten jatkoon. :shock: Näistä neljästä ei jatkoon kyllä välttämättä ansaitsis päästä yksikään, mutta Anna sitten, jos pakko on. Olisin halunnu kyllä, että Heidi ois onnistunu...
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Hyvä Annette! :tapu: :peukku: Yllätti todella positiivisesti. Kauniimpi ääni kuin Annalla, vaikka Anna on varmaankin vielä voimakkaampi persoona. (Mutta kuka oli Annetten stailannut?!? ??? )

Miljakin veti hyvin, mutta suomen kieli sopiikin hänelle paremmin. Heidi lauloi liian hiljaa ja tylsähkön biisin, vaikkakin on erittäin hyvä esiintyjä.

Kova kisa siis!
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Ai kamala. Annette oli musta järkyttävintä ikinä ja siellä sitä hehkutetaan jatkoon tuomareiden toimesta! :kups: Kamala väri äänessä. :eiei:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Kuten näissä ketjuissa on jo moneen otteeseen mainittu, idolityrkkyjen stailauksen hoitaa tänä vuonna Iida Jokikunnas (kyllä, Ellenin sisko). Sama mimmi oli myös vastuussa Hanna Pakarisen viisurytkyistä.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

barbarossa kirjoitti: Ai kamala. Annette oli musta järkyttävintä ikinä ja siellä sitä hehkutetaan jatkoon tuomareiden toimesta! :kups: Kamala väri äänessä. :eiei:
Samaa mieltä, minusta tytön ääni on ärsyttävä isolla Ä:llä. Tekisi jo melkein sen vuoksi mieli äänestää Annaa pariin otteeseen.  :twisted:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

ZetZet kirjoitti: Kuten näissä ketjuissa on jo moneen otteeseen mainittu, idolityrkkyjen stailauksen hoitaa tänä vuonna Iida Jokikunnas (kyllä, Ellenin sisko).
Stailaakohan myös Ellenin ihan arkioloissakin? Ellenhän on useasti äänestetty Suomen mauttomimmaksi pukeutujaksi.  :rofl: Ainakin ne Miljan helminauhat oli hieman liioitellut.  :shock:

Ekaa kertaa mua alko kiusata se Janin huutaminen.  :eeek:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Täytyy myöntää, ettei Ellen kyllä ole kovin vakuuttava lisä stylistin cv:ssä.  :heh:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Violette »

Anna oli paras tänään. Hänellä on jo selkeä oma tyyli, hän osaa laulaa ja hän on kaiken lisäksi vielä söpö kuin mikä. Vähän huutamiseksihan tuo meni, mutta menköön.

Voi luoja tuota Miljaa. :stupido: Anteeksi vaan, mutta voiko enää kalsempaa lahnaa olla? :shock: Lauloi ihan ok, mutta on niin kalsa, kalsa, kalsa!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Joo, Milja ei kyllä olemukseltaan sykähdyttänyt tippaakaan. Lauloi hyvin, ja pidin myös äänestä. Voisin jopa harkita MIljan levyn ostamista, mutta keikalle en viitsisi mennä moista puupökkelöä katsomaan.

Heidi oli tasoa "ihan kiva", ei suuremmin ihastuttanut tai vihastuttanut. Suurimmaksi suosikikseni nousi Anna, ja oli kiva kuulla häneltä jotain muuta kuin r'n'b -kamaa, jota olin etukäteen odottanut. Toivottavasti pääsee jatkoon, niin nähdään mihin myuihin tyyleihin hän vielä taipuu.  :peukku:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Colby kirjoitti: Milja oli kamala kaikin puolin. :yrjo:
Heidi oli kovin mitäänsanomaton.
Täysin samaa mieltä näistä kahdesta. Milja on kyllä koko tämän vuoden suurimpia kammotuksia. Hirveetä se sen "laulaminen". Mulle tulee siitä ihan Jenny Gear mieleen, joka ei todellakaan ole hyvä asia, sillä se on yks mun kaikkien aikojen inhokeista. Samanlaisia "taiteilijoita" molemmat. :apuva:

Annette oli ehdottomasti tämän erän paras. Todella kiva ja persoonallinen ääni sillä. Harmi vaan, että varmaakin varmempi jatkoon menijä tästä ryhmästä on Anna. Eihän se missään nimessä huono laulaja ole, mutta ei sen laulaminen vaan kertaakaan ole iskenyt muhun. :(
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Jee! Annan ja Panun takia voin ehkä harkita katsovani finaaleja.
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16674
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Menihän välillä sentään jotain oikein ja tuli finaaleihin edes yksi kannatettava. Jee.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

En nähnyt tuloslähetystä, kuka sai toiseksi eniten ääniä?
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

barbarossa kirjoitti: En nähnyt tuloslähetystä, kuka sai toiseksi eniten ääniä?
Annette. Olikohan 10 % tai sinne päin.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Selvä, kiitoksia!  :hali:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Anna ja Annette oli ihan sika hyviä  :hali: Olin Askon kanssa samaa mieltä ja oisin pistän Annetten, mutta toivotaan että Annette saa villin kortin, eikä Annakaan huono ollut. Parempia tuhannesti ku tän vuoden "hevi-finalistit" :joojoo:

Miljalla oli ihana kappale, rakastan sitä, ja ääni oli ihan hyvä, mutta esiintyminen ja persoona...  :eiei:
Heidillä oli liian vaisu ääni, ja mitätön biisi, ja meni muutenkii vähän alavireisesti...  :hiips:

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Minäkin tykkäsin Miljan kappaleesta ja äänestä, mutta henkilönä ei oikein kolahtanut...oikeastaan oli ihan sama kuka näistä typyköistä meni jatkoon, kukaan ei hirveästi säväyttänyt.
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Mua taas säväytti, oisin voinnu laittaa vaikka kaikki kolme (Heidiä lukuunottamatta) finaaliin, ja ottaa ne hevi-ihmiset sieltä pois. Paras erä tähän mennessä... Eikä niit enempää tuukkaa :roll: :peukku:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Marjukka kirjoitti: Ei täältä Suomen alalaidasta käsin voi millään pysyä kärryillä, ketkä kaikki Idols-loilaajat on niitä tykkiläisiä. Pistäpä Jonsi meille listaa! Että kuinkas  monta niitä nyt onkaan?
Lasketaanko listaan myös Miss Suomet ja Tampereet?  :heh: Ovat meinaan molemmat.  :heh: :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Anna osaa laulaa, mutta se pikkunappula on alkanut ärsyttää mua oikeen olan takaa! Siis niin hirveetä maneerien opettelua ollut tytöllä vissiin koko laulu-"ura" kun ei mitään omaa ja persoonallista ollut sen esityksessä!

BOOOOOOOOORING! Muutenkin ihan sikatylsä erä! :nohyi:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja tuulia »

gentedimare kirjoitti: Anna osaa laulaa, mutta se pikkunappula on alkanut ärsyttää mua oikeen olan takaa!
Minuakin on Anna alkanut ärsyttää oikein kunnolla,  ja ärsyttää sekin että tuomarit ovat nostaneet sen ikään kuin jalustalle, ovat halunneet väkisin roikottaa Annaa mukana. Kun se on niin söpö
:portugali: :suomi: -tyttö. Niinpä niin, makunsa kullakin  :mrgreen:. Minä olisin suonut Annettelle finaalipaikan, ei kahta sanaa.

Ihmettelen myös sitä, että näille selvästi tuomareiden suosikeille ropisee ääniä hirveä määrä  :shock: :roll: ja prosentit ovat huikeat. Ainakin nyt tässä Annan tapauksessa olisi luullut, että äänet jakautuvat tasaisemmin kaikille  :raaps:. Ei se Anna kyllä nyt NIIN ylivoimaisen paras ollut!!!
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Milja oli aika kateellista tyttöä, kun Anna pääsi jatkoon.. ainakin siltä näytti. Ja mitä se oikein sanoin tulosten ratkettua "TIESIN!!" ja ihan kuin olisi suullaan tehnyt "milja milja"

:repeilee:
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Juu Anna ihana ja pirteä tyttö pääsi finaaliin ja voi kun voittais :D Heidi ihan kiva ja Anette en tykänny, enkä kolkosta Miljasta.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Idols 2007, 6. pienryhmä

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Pakko antaa Miljallekin tunnustusta siitä, että valitsee kuulemma rohkeasti omaperäisiä biisejä ja tekee oman päänsä eikä mainstream-maun mukaan :peukku: Hänen biisinsä olikin kaunis…

Mutta se kyllä kummastutti kun tuomarit epäilivät Miljan biisinvalinnan olevan liian ”vaikea” suomalaiskatsojille”. Siis… (nyt kyseenalaistan edellisessä kappaleessa sanottua) …oliko hänen biisinsä loppujen lopuksi niin paljonkaan muista poikkeava? Enhän minä ole juuri tuntenut näitä muitakaan valittuja biisejä!! Luulen, että ainoa biisi koko semifinaaleista (5.ryhmä vielä katsomatta) jonka olen tuntenut, on ollut ”Simply the best”!

???
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Lukittu