Vs: Hanna Pakarinen

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Hanna Pakarisen kappaleista

Tell me what to do
24
16%
Leave me alone
129
84%
 
Ääniä yhteensä: 153

tomas
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 07 Joulu 2004, 13:18
Paikkakunta: pori

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja tomas »

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
13. Stello
14. Toni
15. trex
16. heini81
17. Maya
18. claracairo
19. Mangum
20. Finnish 
21. Pete
22. Horvath
23. jouniHki
24. UFOPOLI
25. Robby
26. Lordi
27. tomas

viola
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 25 Touko 2006, 18:34

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja viola »

Kahden yön yli nukkumisen jälkeen laitan minäkin nimeni tähän ilomielin. Hyvä Hanna!  :D  Vaikkei mun ykkössuosikit ikinä voitakaan, niin Hanna oli kuiteskin niin korkeella mun puntarissa, että ei tätä ole vaikea tukea.  :peukku: Ja aina mä kannustan Suomea, oli edustaja kuka tahansa.  :joojoo:  Harmittaa kovasti aina suomalaisten negatiivinen asenne, varsinkin näin kotikisojen alla. Enkä nyt tarkota  ihmisten pettymystä jos oma suosikki ei voittanu, vaan sitä yleistä negatiivistä ilmapiiriä ja viisujen haukkumista ja nollakerho-jankutusta... ??? 
Hanna on loistava esiintyjä, eikä biisikään mikään läpimätä ole, pikkasen heikompi vaan mitä Hannalta ois voinu odottaa. Jos tuohon biisiin saadaan sovitusta muuttamalla jotain kivaa koukkua tms. niin hieno juttu. Mutta eiköhän tästä jokatapauksessa kelpo edustaja Suomelle saada, kun esitys hiotaan sit Helsinkiin. Mun puolesta pukutemput ja ehkä tuulikoneetkin vois jättää pois. Hannalle jotain tosi nättiä päälle ja flirttiä kameralle, niin hyvä tästä tulee.  :jihuujippii:

Seison täysillä Hannan takana ja kannustan hänet hyvään sijoitukseen.

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
13. Stello
14. Toni
15. trex
16. heini81
17. Maya
18. claracairo
19. Mangum
20. Finnish 
21. Pete
22. Horvath
23. jouniHki
24. UFOPOLI
25. Robby
26. Lordi
27. tomas
28. viola
Viimeksi muokannut viola, 19 Helmi 2007, 14:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

kummituseläin kirjoitti:
Merita kirjoitti: Kuka sen sitten äänesti voittoon?  :raaps:
Hyvä kysymys. Kävin muuten katsomassa Suomi24:n viisukeskustelua ja minua alkoi kummastuttaa, että miten tällainen positiivisuutta ylitsepursuava kansa sattuikin valitsemaan näin negatiivissävyisen kappaleen viisuihin.
Mäkin vilkaisin noita keskusteluja ja kaks asiaa pisti silmään...

1) Miten Hanna on ollut esim. Suomi24.fi:n palstalla suosikki, jos siitä ei ole tuon enempää hyvää sanottavaa?

2) Onhan kuppilassakin toki negatiivista palautetta ja vähän nolottavaa on tuo, että se päätyy roskakanava Nelosen uutisten aiheeksi. Mutta ihmeellistä on, ettei sitten tuollaisen foormun vielä negatiivisemmat palautteet ole päätyneet samaan asia(ttomuus)yhteyteen...

Jaa, no, mitäpä toi mulle kuuluu, kunhan nyt ääneen aattelen...

Ja Violetelle, kun sanoin, että mä en ymmärrä tätä listailua (tosin toisessa ketjussa, kai). Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että listailette (jos mitäkin asiaa) täällä. Lähinnä tässä naurattaa tuo "vouhkaaminen" asiasta kuin asiasta. Juu, sorrun itsekin siihen jossain asioissa, myönnän.

Sanoin ja sanon edelleen, ettei biisi ole suosikkini, mutta Hannaa vastaan MINULLA EI OLE MITÄÄN - ei ihmisenä eikä laulajana, kun en kumpaisenakaan häntä juuri tunne. Hannan(kin) tuotannon tunteminen mulla rajoittuu tasan näihin kahteen biisiin. Laulaa hän osaa, on jopa kaunis. Mutta sen ei silti tarvitse tarkoittaa, että mun pitäisi pitää biisistä.

Toivottavasti olen väärässä, kun ennustan Suomen menevän takaisin semifinaaliin ensi vuodeksi. Mutta kun näitä tämä genren edustajia on aika monta kilpailemassa (tosin osa semissä) niistä äänistä. Siksi epäilen, että realistisempi sijoitus on 15 - 20.
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 19 Helmi 2007, 14:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Tottakai Ihastuttava Hanna saa tukeni! Ja tuulikoneet ehdottomasti mukaan Tohlopin intensiivisen esityksen malliin - ei siten kuin Turussa, eli kuvaruudussa näkyen..

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
13. Stello
14. Toni
15. trex
16. heini81
17. Maya
18. claracairo
19. Mangum
20. Finnish   
21. Pete
22. Horvath
23. jouniHki
24. UFOPOLI
25. Robby
26. Lordi
27. tomas
28. viola
29. AntSa
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16708
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

kummituseläin kirjoitti: Hannan biisi on siitä paha, että siihen on aika hankala luontevasti ympätä mitään gimmickejä, jotka toisivat pakettiin lisäarvoa.
Mieleen tuli, että tuulta voisi kerralla panna ihan kunnon myrskyn verran ja tosi liehuvan mekon. Bändin sijaan taustalaulajiksi lisää liehumekkoja, joiden ei sen kummemmin tarvitse edes tanssia, ja näyttävä esillepano on valmis. Tai hei, entä jos välillä tuulisi eri suunnasta? Sitten voisi vielä vaikka lainata Johannan petiä ja käydä jossain vaiheessa makoilemassa. Kun haluaa olla yksin ja rauhassa, mikäs sen parempi paikka kuin kotona omassa sängyssä? Vuodevaatteet voivat sitten lopussa vaikka kokonaan liehahtaa tuulen mukana lavan taakse. Siinä se on, paljon tuulta ja kangasta eri muodoissaan.

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja jv »

Hanna on ihana!!! Pukuvalinnat tällä viisukaudella epätasaisia, joo, mutta minusta esim semissä hienoja ja hänelle sopivia.

Koska musta ei ilmeisesti saa LMA-fania tekemälläkään, mä suren nyt sitä, että (todennäköisesti) en pääse ensi vuonna (tai esim 2009) hehkuttamaan hienolla kappaleella kilpailevaa Hannaa Suomen ESC-edustajana voitto- tai huippusijoitustoiveiden ryydittämänä. Olis ollut niin upeeta oikeasti tuollaisilla fiiliksillä, innolla ja kympillä kannustaa tätä hienoa artistia. Nyt kannustus saattaa jäädä sille kohteliaalle tasolle, josta joku muukin tässä ketjussa puhui. Eli aplodeeraan ja kenties hihkaisen hieman enemmän Hannalle kuin maan X edustajalla, jonka paketista muuten tykkään yhtä paljon. (Ja nyt siis puhutaan biisi+artisti-kokonaisuudesta. Hannahan siis on edelleen ihana.)

Ja tämä on oikeasti pettymys. Toinen pettymys on se, ettei kotikisoihin tullut sellaista esitystä, jota olisin voinut täydemmin fanittaa.
Violette kirjoitti: [...] ja omien takana seistään aina! Sen verran joukkuehenkeä multa kyllä löytyy, sääli ettei kaikilta muilta.
Mä taas olen ensisijassa viisufani, enkä ilmeisesti kovin isänmaallinen.  :(? Mä valitsen yleensä kansainvälisessä viisufinaalissa suosikkiesitykseni ja jännään sitten sitä. Ei ole merkityksetöntä mistä maasta on kyse, mutta ei se ole ratkaisevaakaan. (Aikoinaan oikein hämmästyin, miten vähän mun viisuintoni latistui, kun Suomi ekan kerran oli kokonaan poissa finaalista vuonna 1995.)  No, aiemminhan tällä ei ole ollut mitään väliä, kun olen katsonut kisat kotona telkkarista, enkä ole ollut näillä foorumeillakaan mukana, eli mun mielipiteeni ei ole näkynyt missään. (Paitsi 2004, jolloin en äänestänyt Suomen heikoksi kokemaani kappaletta, vaikka olinkin ulkomailla.  :puna:)  Koska tällä kertaa olen finaalissa Areenalla, kannustan ilmeisesti Hannaa nyt sitten yllä mainitulla tavalla kohteliaasti. Mutta tuskin alan käytää paljoa aikaa tai rahaa esim upeiden LMA-banderollien kyhäämiseen tai hankkimiseen.

Summa summarum: Toki Suomen edustajalla aina on minun sydämessäni tietty etulyöntiasema, mutta edustusesityksenkin pitäisi ihastuttaa minua, ennenkuin alan sen puolesta kovasti hihkumaan.
Onneksi olen Areenalla vain yksi ihminen 12.000:sta. (Ja kun Hanna nyt on valittu) Onneksi löytyy myös runsaasti häntä varauksettomasti kannustavia.
jiivee

Helsinki

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Violette »

jv kirjoitti:Mä taas olen ensisijassa viisufani, enkä ilmeisesti kovin isänmaallinen.  :(? Mä valitsen yleensä kansainvälisessä viisufinaalissa suosikkiesitykseni ja jännään sitten sitä.
Voi kuule, mulla on ihan sama juttu. Suomen kappaleet eivät varmaan koskaan ole kuuluneet kirkkaimpaan kärkeeni. Mutta tässä on sentään kyseessä kotikisat, ja mielestäni esittäjä kuin esittäjä ansaitsee maansa tuen.

En mä ainakaan ajattele niin, että jos kannatan Suomea, en voisi kannattaa muita maita - esim. maata, josta sen vuoden suosikkiviisuni tulee.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
TipiBi
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 401
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 13:14
Paikkakunta: Lapponia

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja TipiBi »

Hannahan oli alusta asti ylivoimainen.

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
13. Stello
14. Toni
15. trex
16. heini81
17. Maya
18. claracairo
19. Mangum
20. Finnish 
21. Pete
22. Horvath
23. jouniHki
24. UFOPOLI
25. Robby
26. Lordi
27. tomas
28. viola
29. AntSa
30. TipiBi
~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~
One-two-three - eikä muuta.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1073
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja manic »

Olen niellyt tappion ja toivotan kaikkea mahdollista hyvää
Hannalle! Biisi on kehuttu moneen kertaan ulkomaisilla nettisivustoilla, vaikka suomalaiseen tapaan täällä siteerataan vain niitä haukkuja... :raaps:
Nyt KAIKKI keinot peliin.
1. Hannalle upein mahdollinen puku. Ideavarkaudet sallittuja jos hyviä löytyy esim. aiemmista viisuista! Mites ois jos sie Hanna törkeesti kopioisit Carolan lavaesiintymistä ja marssisit lavalle TOSI pitkässä(5-6m) sifonkiviitassa (musta) joka liehuu KUNNON tuulettimien voimalla näkyvästi takanasi??? :cool: Se ois oikeesti hienoa!
2. Biisiin ei muutoksia, mutta miksaus jykevämmäksi.
3. Molemmille puolille Hannaa SEKSIKÄS kitaristi.
4. Ilotulitusarsenaali Lordin reseptillä. Ihan röyhkeesti. :twisted: :twisted:
5. Ennen Hannan tuloa lavalle runsaasti usvaa, joka on valaistu kirkkaan punaisella värisevällä teknovalolla... :stara: :stara: :stara:
Ainakin nää mut tyylillä!

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja WandA »

TipiBi kirjoitti: Hannahan oli alusta asti ylivoimainen.

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
13. Stello
14. Toni
15. trex
16. heini81
17. Maya
18. claracairo
19. Mangum
20. Finnish   
21. Pete
22. Horvath
23. jouniHki
24. UFOPOLI
25. Robby
26. Lordi
27. tomas
28. viola
29. AntSa
30. TipiBi
31. WandA

Pitäähän sitä nyt omaa edustajaa kannattaa! :peukku:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Enköhän minäkin tähän tykästy kun kuuntelen pari kertaa  :joojoo: Samoin kävi Jarin Takes 2 to Tangon kanssa, se on vieläkin mun paras nousuhumalabiisi  :heh:

Listalle en siltikään nimeäni pane, kun nuo on mun mielestä turhia täällä keskustelupalstalla, mutta toki toivon että Hanna pärjää  :joojoo: Esitykseen kyllä pitää satsata ihan älyttömästi.
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja xoda »

En laita nimeä listalle, mutta tuen Hannaa ja toivon, että esityksestä tulee mahdollisimman hyvä. Se korvaisi biisin puutteitakin. Hannalla on kyllä mahdollisuus loistoesitykseen ja yleisön huomion vangitsemiseen.  :peukku:

"Finaalissa tulee olemaan uusi pukukin eikä haarovälistä roiku enää mitään epämääräisiä riekaleita.  Tämä vahvistettiin mulle eilen."

Hyvä hyvä.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

manic kirjoitti: Olen niellyt tappion ja toivotan kaikkea mahdollista hyvää
Hannalle! Biisi on kehuttu moneen kertaan ulkomaisilla nettisivustoilla, vaikka suomalaiseen tapaan täällä siteerataan vain niitä haukkuja... :raaps:
Nyt KAIKKI keinot peliin.
1. Hannalle upein mahdollinen puku. Ideavarkaudet sallittuja jos hyviä löytyy esim. aiemmista viisuista! Mites ois jos sie Hanna törkeesti kopioisit Carolan lavaesiintymistä ja marssisit lavalle TOSI pitkässä(5-6m) sifonkiviitassa (musta) joka liehuu KUNNON tuulettimien voimalla näkyvästi takanasi??? :cool: Se ois oikeesti hienoa!
2. Biisiin ei muutoksia, mutta miksaus jykevämmäksi.
3. Molemmille puolille Hannaa SEKSIKÄS kitaristi.
4. Ilotulitusarsenaali Lordin reseptillä. Ihan röyhkeesti. :twisted: :twisted:
5. Ennen Hannan tuloa lavalle runsaasti usvaa, joka on valaistu kirkkaan punaisella värisevällä teknovalolla... :stara: :stara: :stara:
Ainakin nää mut tyylillä!
Naa muutokset ois tosi jees! kannatan erityisesti tota carola-sifonki kopiota  :heh:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Mä oon rakastun tähän biisii, ja tätä on kehuttu ainakin Espanjassa ihan kauheesti, sanotaan taas jopa Helsinkiä 2008... (siihen en usko) mutta kuitenkin, Hanna, saat tukeni, manicin mainitsemat uudistuksen on hyviä :peukku:

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
13. Stello
14. Toni
15. trex
16. heini81
17. Maya
18. claracairo
19. Mangum
20. Finnish 
21. Pete
22. Horvath
23. jouniHki
24. UFOPOLI
25. Robby
26. Lordi
27. tomas
28. viola
29. AntSa
30. TipiBi
31. WandA
32. Hurrican

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Merita kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Ja turha tuosta viisufanien negatiivisesta suhtautumisesta voittobiisiinkään on sen suurempaa numeroa tehdä, kun esim. Iltalehden nettigallupin mukaan tällä hetkellä 82% kansasta on samaa mieltä...  :roll:
Kuka sen sitten äänesti voittoon?  :raaps:
No onhan se täälläkin todettu jo useaan otteeseen... Mummomafia  :heh:
Hanna oli kuitenkin kaikille tutuin. Puolitoista miljoonaa suomalaista tapitti ensimmäistä Idols-finaalia, ja sen jälkeen Hanna on ollut household-name kaikissa medioissa. Hän kelpaa lehtien kansiin Suosikista MeNaisiin. Jopa 68-vuotias naisäitini tuntee Pakarisen, vaikka ei taatusti tiedä yhtään hänen biisiään ja ei muutenkaan seuraa musiikkibisnestä muuten kuin TV:n viihdeohjelmien kautta. Luulenpa, että Suomen ehdokkaista hän tunsi Hannan lisäksi vain Jukka Kuoppamäen.
Onhan sen pakko olla tosi hyväkin vielä alallaan, kun Heikkikin sanoi että "Hanna on Suomen myydyin englanniksi laulava naisartisti ja hänen albuminsa ovat myyneet platinaa ja kultaa"  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

tonywerner kirjoitti: 68-vuotias naisäitini
Mua naurattaa taas.. Naisäitini/Miesäitini  :rofl2: :mitalukee:

Avatar
BTVS
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 214
Liittynyt: 13 Tammi 2006, 18:11
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja BTVS »

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
13. Stello
14. Toni
15. trex
16. heini81
17. Maya
18. claracairo
19. Mangum
20. Finnish 
21. Pete
22. Horvath
23. jouniHki
24. UFOPOLI
25. Robby
26. Lordi
27. tomas
28. viola
29. AntSa
30. TipiBi
31. WandA
32. Hurrican
33. BTVS

Okei, parin nukutun yön ja potutuksen jälkeen aion minäkin myöntää karvaan tappion ja tulen Hannan kannatusjoukkoihin. Pakko uskoa, että tällä pärjätään! Perun myös sanani, etten kirjoittelisi tänne enää tänä vuonna (ette te minusta niin helposti eroon pääse). Hyvä Hanna!!  ;)
"If the apocalypse comes, beep me." -- Buffy ;)

TOTUUDENPUHUJA

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »





Ei täällä Hannaa kukaan mollaakaan, vaan biisiä, eli vikahan on säveltäjissä. Ehkä ei olekaan niin hyvä idea päästää artisteja millä tahansa biisillä suoraan karsinnan finaaliin. Ovat näemmä alkaneet sävellykset huonontua, kun on helppo päästä jatkoon.  Viime vuonna kävi hyvin, koska oli yksi henkilö, joka osasi tehdä tarpeeksi melodisen ja yksinkertaisen, voimakkaan biisin, jossa oli hyvä kertosäe: Tomi Putaansuu.


Ensi vuodeksi viime vuoden resepti, koska nyt tulee mahalasku.


Eli:


Melodinen metalli- & teknokarsinta 2008
(+ balladikielto)




Viimeksi muokannut TOTUUDENPUHUJA, 19 Helmi 2007, 16:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ripa 17
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 13:56
Paikkakunta: helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja ripa 17 »

Siis enpä osaa käyttää tätä viesti hommaa , kirjoitin juuri hirveän sepostuksen ja sitä ei ikänä tullut tähän listalle, no se on jossain avaruudessa se viesti ,no anyway,
Edellenkään en pidä biisiä hyvänä, mutta Hanna oli upea ja on edelleen, ja haluan myös negatiivisen kommenttini jälkeen olla positiivisempi, Hanna on valittu ja nyt eikun suomea kannustamaan, Hanna varmaan hoitaa esiintymisensä hienosti, vaikka oma suosikkini ei voittanut niin tottmooses täytyy vaan asennoitua uudellen ja antaa Hannalle tukensa, jo "nuku pommiin" aika kaudella kannustin suomea vaikka biisi oli kai jo tuhoon tuomittu alkumetreillä. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä,  makuja on kai yhtä monta kun on meitä ihmisiäkin, täällä alkaa olemaan jo urheilu kilpailu meinikiä, sehän tunteita nostatta jos mikä. Fanien arvostelu sinäänsä ei kai ole kovin korrektia, jokainen kai saa fanittaa ketä haluaa, mitä siihen puuttumaan.
Nyt vain pilkettä silmäkulmaan ja hymyä huuliin, ettei ihan jakauduta eri leireihin, kommenttini liittyen lovexin oli joltakin asiaan perehtyneeltä lainattu, eli lovex on eurooppa rintamalla suosittu eli käsitin bändin mahdollisesti saavan ääniä jos olisi voittanut sillä perustella että se tunnetaan, mutta kansa päätti suomen maassa toisin. Vaikka en nimeäni tuohon Hanna listaan laitakaan niin kaikki tukeni hänelle, ties vaikka yllättäisi........ ai niin jos mun aikasempi viestini nyt kumminkin löytyy sieltä listalta niin lepoa vaan koittakaa kestää tupla viestini, kai se ikä alkaa painaa kun tämänkin on jo ylivoimaista, edellen tuulikone ei pelitä minun mielestäni.....

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Todellakin kannustan ja tuen Hannaa, ihana on!  <3

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
13. Stello
14. Toni
15. trex
16. heini81
17. Maya
18. claracairo
19. Mangum
20. Finnish 
21. Pete
22. Horvath
23. jouniHki
24. UFOPOLI
25. Robby
26. Lordi
27. tomas
28. viola
29. AntSa
30. TipiBi
31. WandA
32. Hurrican
33. BTVS
34. Kitty
Hur svårt kan de va?

TOTUUDENPUHUJA

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »




ripa 17 kirjoitti: kirjoitin juuri hirveän sepostuksen ja sitä ei ikänä tullut tähän listalle, no se on jossain avaruudessa se viesti ,no anyway,
Kannattaa aina kopioida viestin sisältö ennen kuin painaa Lähetä, eli maalaa se ja paina ctrl + c. Käy usein niin, että jokin jumittuu lähetyksessä ja viesti on mennyttä... Sitten sen saa takaisin helposti liittämällä.




Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kollega »

xoda kirjoitti: "Finaalissa tulee olemaan uusi pukukin eikä haarovälistä roiku enää mitään epämääräisiä riekaleita.   Tämä vahvistettiin mulle eilen."
No niin :jihuujippii: tää alkaa kuulostamaan jo siltä kuin pitääkin ... ! :peukku:

Kleopatra
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 14:15

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kleopatra »

Kitty kirjoitti: Todellakin kannustan ja tuen Hannaa, ihana on!  <3

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
13. Stello
14. Toni
15. trex
16. heini81
17. Maya
18. claracairo
19. Mangum
20. Finnish 
21. Pete
22. Horvath
23. jouniHki
24. UFOPOLI
25. Robby
26. Lordi
27. tomas
28. viola
29. AntSa
30. TipiBi
31. WandA
32. Hurrican
33. BTVS
34. Kitty
35. Kleopatra
Ehdottomasti!  :stara:

Hanna ja Leave me alone  :peukku: :peukku: :peukku:

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5369
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Tottakai Hannaa kannustetaan! Hän oli superfinalisteista paras ja kuunneltavin. Hänellä on myös lavakarismaa ja on sopivan suomalaisen synkähkö ilmestys  :cool:

Johanna oli finaalin suosikkini, mutta kun kerran ei päässyt superfinaaliin, niin... Hanna on hyvä valinta sen takia, että katson hänen olevan vähän niin kuin Anna Vissikin sopivan "arvokas" ilmestys isäntämaan artistiksi. Toisin kuin jumputusshow-Lovex ja harmaahevi-Thunderstone.

Jos Dima Bilan on täysin vieraalla maaperällä toinen suht tavallisella biisillään, miksei vähintään upea Hanna muka voisi olla niinikään tavallisella biisillä omalla maaperällä 10 joukossa? ;)

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
13. Stello
14. Toni
15. trex
16. heini81
17. Maya
18. claracairo
19. Mangum
20. Finnish 
21. Pete
22. Horvath
23. jouniHki
24. UFOPOLI
25. Robby
26. Lordi
27. tomas
28. viola
29. AntSa
30. TipiBi
31. WandA
32. Hurrican
33. BTVS
34. Kitty
35. Kleopatra
36. Huilumies
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16708
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Huilumies kirjoitti: Jos Dima Bilan on täysin vieraalla maaperällä toinen suht tavallisella biisillään, miksei vähintään upea Hanna muka voisi olla niinikään tavallisella biisillä omalla maaperällä 10 joukossa? ;)
Ehkä siksi, että Dima oli enemmän kuin vähän upea ja hänen ympärilleen oli luotu nerokkaasti pala palalta suunniteltu mestariteos? Kappalekin oli enemmän kuin vähän parempi.

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
13. Stello
14. Toni
15. trex
16. heini81
17. Maya
18. claracairo
19. Mangum
20. Finnish 
21. Pete
22. Horvath
23. jouniHki
24. UFOPOLI
25. Robby
26. Lordi
27. tomas
28. viola
29. AntSa
30. TipiBi
31. WandA
32. Hurrican
33. BTVS
34. Kitty
35. Kleopatra
36. Huilumies
37. Mikkelsson
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
13. Stello
14. Toni
15. trex
16. heini81
17. Maya
18. claracairo
19. Mangum
20. Finnish 
21. Pete
22. Horvath
23. jouniHki
24. UFOPOLI
25. Robby
26. Lordi
27. tomas
28. viola
29. AntSa
30. TipiBi
31. WandA
32. Hurrican
33. BTVS
34. Kitty
35. Kleopatra
36. Huilumies
37. Mikkelsson
38. GMW
39.
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja jv »

Huilumies kirjoitti: Jos Dima Bilan on täysin vieraalla maaperällä toinen suht tavallisella biisillään, miksei vähintään upea Hanna muka voisi olla niinikään tavallisella biisillä omalla maaperällä 10 joukossa? ;)
Koska Venäjällä on kymmenkunta viisuihin osallistuvaa naapurimaata, joissa asuu ja/tai oleskelee melkoinen joukko venäläisiä.
jiivee

Helsinki

Avatar
helmi7
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Touko 2006, 19:33

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja helmi7 »

Jopas tästä taas soppa keitettiin! Tai siis keltainen media keitti  :niinpa: Tämä tunteiden kuohunta ja vahvat kannanotot nyt tietty kuuluu asiaan - mitäs viisufaneja tässä muuten oltais!!!

TOTTAKAI Hannaa kompataan ihan täysillä!!! Upea artisti!! Niinkun moneen kertaan täällä on moni todennut, että Hanna on ihana, mutta biisi ei tälläketaa valitettavasti ihan yltänyt hänen tasolle. Mutta biisille (ja myös sille joutsenensulkahärdelli-esitykselle) on vielä paljon tehtävissä. Joku täällä (taisi olla Tiana?) ehdotti, että Thunderstone voisi vähän prepata valmisteluissa. Minusta se oli hyvä ajatus - vähän hevimmällä sovituksella ja raskaammilla taustoilla se voisi olla ihan toimiva!

Mutta tietty täältäkin kaikki tuki ja tsemppi Hannalle  :peukku:
Jos idea ei tunnu aluksi järjettömältä, toivoakaan ei ole -Albert Einstein-

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
13. Stello
14. Toni
15. trex
16. heini81
17. Maya
18. claracairo
19. Mangum
20. Finnish 
21. Pete
22. Horvath
23. jouniHki
24. UFOPOLI
25. Robby
26. Lordi
27. tomas
28. viola
29. AntSa
30. TipiBi
31. WandA
32. Hurrican
33. BTVS
34. Kitty
35. Kleopatra
36. Huilumies
37. Mikkelsson
38. GMW
39. Wibertti

Nyt sitten seisomme rintarinnan Hannan joukoissa. Toivotaan nyt sitten kuitenkin parempaa ja kauniimpaa pukua Hanalle jatkossa. Finaaliasu oli kyllä mielestäni Barbara Dex-palkinnon arvoinen.

Lukittu