Robby kirjoitti:
CARA CARA MIA CARA CARA MIA CARA CARA MIA CARA CARA MIA CARA CARA MIA CARA CARA MIA CARA CARA MIA CARA CARA MIA CARA CARA MIA CARA CARA MIA
Lauloin tätä tänään koko matkan töihin. Liikennevaloissa vähän ihmiset katsoivat
Katten-Gustaf kirjoitti:
Magnus sanoi tuossa haastattelussa, että siihen on äärimmäisen vaikeaa tehdä koreografiaa. Joko se on ylihyperaktiivinen tai sitten tuollainen "slovari"-versio, vai miksi tuota kutsutaan? UFOPOLI osannee selittää tämän paremmin.
Katsoin asiasta tehden esityksen uudelleen, kun kerran asiantunteilemaan kutsuttiin. Ongelman ydin lienee siinä, että kappale on hyvin hidas, korvakuulolta arvioituna noin 80 BPM (beats per minute, iskua minuutissa). Vertailun vuoksi esimerkiksi Cara mian arvioisin johonkin 130:n paikkeille, mikä on aika lailla länsimaisen kevyen tanssimusiikin standardi. Se, mihin "hyperaktiivisuudelle" luultavasti viitataan, on, että noin hitaan kappaleen voi myös tulkita kaksinkertaisella nopeudella eli 160 BPM:na.
Hitaus ei kuitenkaan ole mikään este toimivalle koreografialle, joten moiseen vetoaminen vaikuttaa tekosyyltä, varsinkin ottaen huomioon, että Ruotsissa tuotetaan paljon samoissa nopeuksissa liikkuvaa skandihumppaa, ja tiedämmehän jo 80-luvun viisuista, kuinka mainioita esityksiä siihen tyyliin on saatu aikaan. Tällöin luonnollisesti liikkeillä tuodaan kokoiskujen lisäksi esiin myös puolikkaat. Kunhan pääsen kotiin miksaussoftan ääreen, voin antaa tarkkoja lukemia.